Waar heb je kortingsbonnen vandaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik dacht, yay ik heb vette kortingsbonnen! Maar die zijn pas vanaf 8 juni geldig. Hopelijk is alles dan niet uitverkocht in mijn maat
Misschien ook niet zo heel vreemd aangezien hemelvaart er tussen zit?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:24 schreef nikkie het volgende:
Valt het jullie ook op dat het steeds langer lijkt te duren eer de pakketjes er zijn?!![]()
Woensdag besteld en alleen nog maar een malitje gekregen dat ik besteld had, en nog steeds niet dat het verzonden is!![]()
Nou, wat een drama.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:03 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik wacht nu al 2 dagen op mijn pakketjeKreeg vrijdag mail dat het pakketje verzonden was, dus ik dacht dat het zaterdag wel binnen zou zijn, nou mooi niet dus, en vandaag weer niet
![]()
(Het zal toch niet kwijt geraakt zijn?)
Oh gelukkig maar. Mijn bejaarde beneden-buurman heeft het pakketje gisteren voor me aangenomen, de boel gaat zaterdag retour want niet mooi.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:51 schreef Coconut het volgende:
[..]
Esprit doet er niet moeilijk over als de artikelen die je retour stuurt iets later bij hen binnen komen.
Ik meen te gelezen te hebben op mijn laatste retourformulier, dat spullen binnen 14 dagen geretourneerd dienen te worden? Misschien iemand die dit kan bevestigen, ik moest het snel inpakken om het terug te brengen naar het postkantoor, dus heb er maar even gauw overheen gekeken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Mijn bejaarde beneden-buurman heeft het pakketje gisteren voor me aangenomen, de boel gaat zaterdag retour want niet mooi.
Ik had alleen een broek en een trui, kwam wel in een grote doos zeg. Katten blij, die zijn dol op dozen
![]()
Echt waarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:25 schreef vanillivi het volgende:
Ik heb zojuist mijn sportbroek ontvangen, hij is alleen iets wijder dan verwacht. Hij zakt niet af of zo, maar ik had verwacht dat hij iets strakker om de benen en billen zou zitten.
Wat betreft de retournering van producten, ook op mijn retour formulier staat dat de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd dienen te worden.
Volgens mij is dat idd veranderd, zoals ik hierboven in mijn post al aangaf. Maar wist het niet zeker meer. De formulieren zien er ook ietsje anders, iets netter uit nu.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Echt waarDat is dan veranderd, ik heb al een tijd niks meer besteld.
![]()
Nou 14 dagen geeft je iedereen royaal de tijd om 't terug te sturen dus dat is prima.
Bovenste shirt erg leukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kon het weer eens niet laten, kleine bestelling gedaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarmee mag ik dan ik wel in bed blijven liggen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef Maeghan het volgende:
Die onderbroek vind ik echt lelijk. Als ik ooit wakker word naast een man met dat ding aan stuur ik 'm weg! =P
Zónder dat ding aan je lijf bedoelt ze toch ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarmee mag ik dan ik wel in bed blijven liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |