abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:01:14 #101
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38243347
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van ¤7, dus een kleine bestelling gedaan .

[afbeelding]
Ik heb m ook in het roze nu in amsterdam gekocht Ze gaven in de winkelt rouwens een bonnenboekje mee met tig bonnen voor ¤10 korting bij een aankoop vanaf ¤40 voor tijdens het WK enzo
Tap tap tap
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:55:04 #102
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_38245438
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:25 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar wat zijn precies de voordelen van die platinumcard??
Het enige wat ik er van merk is dat ik meer korting krijg op die Esprit koopavonden en dat je wel eens gratis een cadeautje kunt gaan afhalen, die 'normale' leden dan moeten betalen. Vorig jaar had ik een cd kunnen ophalen en gratis een geschenkdoos bij mijn aankoop.

Op de site zeggen ze dit:
Premium shopping with the platinum card
•more service: free alterations in your store*
•more comfort: exclusive e*club platinum service center (free call hotline 00 80000 1 ESPRIT)
•more advice: professional shopping assistance at fixed appointment in your store
•more information: be the first to know - newsletter of upcoming offers and events
•more benefits: exclusive platinum card members` offers on new merchandise and promotions
•more experience: by invitation only – access to exclusive Esprit events, e.g. late night shopping
•more fun: birthday surprise •welcome bonus: Get 10% off your first platinum card purchase. Offer good for one time use only, against presentation of your new card and this welcome card.

Je krijgt 'm overigens automatisch als je veel bij Esprit koopt.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_38256546
Ik heb voor het eerst besteld gisteren en ik vind het verschrikkelijk onhandig dat er zo veel maten op zijn iedere keer. In de winkel is het niet veel beter, daar is mijn maat dus ook iedere keer weg. Ik wou een bepaalde broek in het zwart mt 44/31 en die was gewoon op. Alle broeken andere weekendfit broeken in zwart 44/31 waren gewoon op, hoe verschrikkelijk irritant.

Maar goed, ik heb nu dus twee vestjes en drie shirtjes besteld en ik zie het wel. In de winkel was het geen succes omdat dus overal mijn maat van weg was en op de een of andere manier zijn veel shirts te lang. Ik had er letterlijk topjes bij die ik tot halverwege m'n bovenbenen naar beneden kon trekken, zonder moeite. ZO kort ben ik toch ook weer niet.

Wachten tot de uitverkoop zal ik maar niet doen, want dan is ongetwijfeld mijn maat pleite.
Sanity is (not) statistical
pi_38259244
Ja het is wel jammer, ik zie al een tijd een leuke polo maar hij is al een week uitverkocht in een M
  zaterdag 27 mei 2006 @ 14:48:21 #105
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_38268540
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 01:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld gisteren en ik vind het verschrikkelijk onhandig dat er zo veel maten op zijn iedere keer. In de winkel is het niet veel beter, daar is mijn maat dus ook iedere keer weg. Ik wou een bepaalde broek in het zwart mt 44/31 en die was gewoon op. Alle broeken andere weekendfit broeken in zwart 44/31 waren gewoon op, hoe verschrikkelijk irritant.

Maar goed, ik heb nu dus twee vestjes en drie shirtjes besteld en ik zie het wel. In de winkel was het geen succes omdat dus overal mijn maat van weg was en op de een of andere manier zijn veel shirts te lang. Ik had er letterlijk topjes bij die ik tot halverwege m'n bovenbenen naar beneden kon trekken, zonder moeite. ZO kort ben ik toch ook weer niet.

Wachten tot de uitverkoop zal ik maar niet doen, want dan is ongetwijfeld mijn maat pleite.
Dat vind ik ook echt een nadeel. Je moet er echt supersnel bij zijn wil je van nieuwe dingen je maat nog kunnen bestellen. Zelfde in de winkel. Ik ga altijd op de dag waarvan ik weet dat ze de winkel dan bijvullen, dan weet ik dat ik nog keus heb.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zaterdag 27 mei 2006 @ 15:10:49 #106
56819 Kimske
Juf in wording
pi_38269292
hij isser! En hijs gaaaaaaaaaaaaaaaaf
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:43:43 #107
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_38274396
Er is een gewoon een topic van Esprit !!!

Vandaag besteld twv 110 euro...
Tot nu toe verloopt alles toppie
Maximaal 4 regels
pi_38274781
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef miki het volgende:

[..]

Dat vind ik ook echt een nadeel. Je moet er echt supersnel bij zijn wil je van nieuwe dingen je maat nog kunnen bestellen. Zelfde in de winkel. Ik ga altijd op de dag waarvan ik weet dat ze de winkel dan bijvullen, dan weet ik dat ik nog keus heb.
Of juist nog even geduld hebben, tot je maat er weer is .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38276520
Ik wou dus gisteren die rok bestellen maar kon nog steeds niet kiezen over de kleur en bovendien wou ik nog wachten tot die boardshort er weer in mn maat was, dus ik dacht ik kijk morgen wel...
Wat dom van me, de rok is plots van de site verdwenen en in de winkel is geen één van de twee te vinden... nu maar hopen dat ie terugkomt.
pi_38290717
Kun je de dingen in de uitverkoop ook nog terugsturen? Ik ben namelijk nog niet thuis in de maatvoering dus zou het handig vinden als het alsnog terug kan sturen als het niet past.
pi_38293611
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:19 schreef Steijn het volgende:
Kun je de dingen in de uitverkoop ook nog terugsturen? Ik ben namelijk nog niet thuis in de maatvoering dus zou het handig vinden als het alsnog terug kan sturen als het niet past.
Ja
quote:
U kunt alle artikelen die u hebt aangeschaft in de Esprit-online-shop (e-shop) zonder opgaaf van
redenen en binnen 7 werkdagen na ontvangst van de artikelen, gratis aan ons retourneren met
behulp van de bijgevoegde portostikker.
amokaapjeeh O+
pi_38300461
WAt vinden jullie?
Kan dit?

pi_38300600
Volgens mij is dit precies de combi die op de bovenste foto staat.
pi_38300827
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef typhoon het volgende:
Volgens mij is dit precies de combi die op de bovenste foto staat.
Nee, de broek is ietsje anders. Het ligt helemaal aan hoe je er uit ziet en je stijl of het kan of niet. Het kan heel mooi staan, maar ook helemaal niet mooi.

Ik had een rok en een riem besteld:

De riem blijft en de rok gaat terug (hij was in het echt niet zo mooi als op de foto) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  zondag 28 mei 2006 @ 17:26:01 #115
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38305625
ohw, ik vond die rok ook tof namelijk
Ik ga morgen in utrecht gewoon in de winkel even kijken, als ze de shirts niet hebben die ik wilde ebstel ik ze wel
Tap tap tap
pi_38325106
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef typhoon het volgende:
WAt vinden jullie?
Kan dit?
[afbeelding]

[afbeelding]
Die broek heeft mijn man ook
Mooi hoor!!
pi_38325303
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:26 schreef CherryLips het volgende:
ohw, ik vond die rok ook tof namelijk
Ik ga morgen in utrecht gewoon in de winkel even kijken, als ze de shirts niet hebben die ik wilde ebstel ik ze wel
Het motiefje van het groen vond ik niet zo mooi, en het witte kant onderaan is in het echt heel gelig .
Verder wel een mooie kleur spijker .
pi_38326111
Ik heb ook voor het eerst online wat besteld, ik kreeg woensdag een mail dat het verstuurd was, vrijdag bijna de hele dag thuis (knudde weer): komt niets. Zaterdag grootste deel van de dag thuis, 's middags even uurtje weg: briefje in de bus. Staan die lui om de hoek van de straat te wachten of zo?
Ze gaan het nu maandagmiddag opnieuw aanbieden, dan ben ik er dus niet. Kan het dus pas zaterdagochtend ophalen, die 7 dagen retour-tijd is dan allang voorbij
pi_38326701
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ook voor het eerst online wat besteld, ik kreeg woensdag een mail dat het verstuurd was, vrijdag bijna de hele dag thuis (knudde weer): komt niets. Zaterdag grootste deel van de dag thuis, 's middags even uurtje weg: briefje in de bus. Staan die lui om de hoek van de straat te wachten of zo?
Ze gaan het nu maandagmiddag opnieuw aanbieden, dan ben ik er dus niet. Kan het dus pas zaterdagochtend ophalen, die 7 dagen retour-tijd is dan allang voorbij
Esprit doet er niet moeilijk over als de artikelen die je retour stuurt iets later bij hen binnen komen.
amokaapjeeh O+
  maandag 29 mei 2006 @ 11:08:12 #120
62419 CherryLips
chocoholic
pi_38327258
Argh ik dacht, yay ik heb vette kortingsbonnen! Maar die zijn pas vanaf 8 juni geldig. Hopelijk is alles dan niet uitverkocht in mijn maat
Tap tap tap
pi_38329594
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik dacht, yay ik heb vette kortingsbonnen! Maar die zijn pas vanaf 8 juni geldig. Hopelijk is alles dan niet uitverkocht in mijn maat
Waar heb je kortingsbonnen vandaan?
  maandag 29 mei 2006 @ 14:04:23 #122
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_38332386
Ik zoek nog een leuk shirt voor onder een best wel doorschijnende witte blouse.

Iemand ideeën?
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 29 mei 2006 @ 17:03:36 #123
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_38337425
Ik wacht nu al 2 dagen op mijn pakketje Kreeg vrijdag mail dat het pakketje verzonden was, dus ik dacht dat het zaterdag wel binnen zou zijn, nou mooi niet dus, en vandaag weer niet

(Het zal toch niet kwijt geraakt zijn? )
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  maandag 29 mei 2006 @ 17:23:53 #124
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_38338039
Ik kreeg afgelopen vrijdag ook een e-mail met de mededeling dat het pakketje verzonden was en ik heb ook nog niets ontvangen.
pi_38338057
Valt het jullie ook op dat het steeds langer lijkt te duren eer de pakketjes er zijn?!
Woensdag besteld en alleen nog maar een malitje gekregen dat ik besteld had, en nog steeds niet dat het verzonden is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')