Ik heb m ook in het roze nuquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:25 schreef HV het volgende:
Had ook nog een kortingsbon van ¤7, dus een kleine bestelling gedaan.
[afbeelding]
Het enige wat ik er van merk is dat ik meer korting krijg op die Esprit koopavonden en dat je wel eens gratis een cadeautje kunt gaan afhalen, die 'normale' leden dan moeten betalen. Vorig jaar had ik een cd kunnen ophalen en gratis een geschenkdoos bij mijn aankoop.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wat zijn precies de voordelen van die platinumcard??
Dat vind ik ook echt een nadeel. Je moet er echt supersnel bij zijn wil je van nieuwe dingen je maat nog kunnen bestellen. Zelfde in de winkel. Ik ga altijd op de dag waarvan ik weet dat ze de winkel dan bijvullen, dan weet ik dat ik nog keus heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:50 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld gisteren en ik vind het verschrikkelijk onhandig dat er zo veel maten op zijn iedere keer. In de winkel is het niet veel beter, daar is mijn maat dus ook iedere keer weg. Ik wou een bepaalde broek in het zwart mt 44/31 en die was gewoon op. Alle broeken andere weekendfit broeken in zwart 44/31 waren gewoon op, hoe verschrikkelijk irritant.
Maar goed, ik heb nu dus twee vestjes en drie shirtjes besteld en ik zie het wel. In de winkel was het geen succes omdat dus overal mijn maat van weg was en op de een of andere manier zijn veel shirts te lang. Ik had er letterlijk topjes bij die ik tot halverwege m'n bovenbenen naar beneden kon trekken, zonder moeite. ZO kort ben ik toch ook weer niet.
Wachten tot de uitverkoop zal ik maar niet doen, want dan is ongetwijfeld mijn maat pleite.
Of juist nog even geduld hebben, tot je maat er weer isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef miki het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt een nadeel. Je moet er echt supersnel bij zijn wil je van nieuwe dingen je maat nog kunnen bestellen. Zelfde in de winkel. Ik ga altijd op de dag waarvan ik weet dat ze de winkel dan bijvullen, dan weet ik dat ik nog keus heb.
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 01:19 schreef Steijn het volgende:
Kun je de dingen in de uitverkoop ook nog terugsturen? Ik ben namelijk nog niet thuis in de maatvoering dus zou het handig vinden als het alsnog terug kan sturen als het niet past.
quote:U kunt alle artikelen die u hebt aangeschaft in de Esprit-online-shop (e-shop) zonder opgaaf van
redenen en binnen 7 werkdagen na ontvangst van de artikelen, gratis aan ons retourneren met
behulp van de bijgevoegde portostikker.
Nee, de broek is ietsje anders. Het ligt helemaal aan hoe je er uit ziet en je stijl of het kan of niet. Het kan heel mooi staan, maar ook helemaal niet mooi.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:38 schreef typhoon het volgende:
Volgens mij is dit precies de combi die op de bovenste foto staat.
Die broek heeft mijn man ookquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef typhoon het volgende:
WAt vinden jullie?
Kan dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Het motiefje van het groen vond ik niet zo mooi, en het witte kant onderaan is in het echt heel geligquote:Op zondag 28 mei 2006 17:26 schreef CherryLips het volgende:
ohw, ik vond die rok ook tof namelijk
Ik ga morgen in utrecht gewoon in de winkel even kijken, als ze de shirts niet hebben die ik wilde ebstel ik ze wel
Esprit doet er niet moeilijk over als de artikelen die je retour stuurt iets later bij hen binnen komen.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ook voor het eerst online wat besteld, ik kreeg woensdag een mail dat het verstuurd was, vrijdag bijna de hele dag thuis (knudde weer): komt niets. Zaterdag grootste deel van de dag thuis, 's middags even uurtje weg: briefje in de bus. Staan die lui om de hoek van de straat te wachten of zo?
Ze gaan het nu maandagmiddag opnieuw aanbieden, dan ben ik er dus niet. Kan het dus pas zaterdagochtend ophalen, die 7 dagen retour-tijd is dan allang voorbij
Waar heb je kortingsbonnen vandaan?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Argh ik dacht, yay ik heb vette kortingsbonnen! Maar die zijn pas vanaf 8 juni geldig. Hopelijk is alles dan niet uitverkocht in mijn maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |