Zal niet lang meer duren vrees ik.quote:
Nou, nouquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef Miguel het volgende:
Hier dus verder![]()
Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink
Mijn spam-werk zit erop voor vandaagquote:
Here we go! Vers van de Pers..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:15 schreef Miguel het volgende:
Linc, doe nog eens zo'n vette spoiler in ons nieuwe topique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Die andere 2 zijn geen mega-spoilers hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef Miguel het volgende:
Ik durf ze nooit meer te lezen dus ik selecteer ze woord voor woord
Ik hou het bij de eerste twee regels dit keer(die bevestigen iig wat ik al vermoedde)
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:29 schreef Miguel het volgende:
Lijer, nou heb ik ze toch gelezen!
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Here we go! Vers van de Pers..
Wie is die M. ookal weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Knap, wij w8en nog op ep 21 & 22quote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Coole serie ja.. ik heb ze allemaal al gezien..
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]Oh, die waus, maar die verdiend het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef _SnoepHond het volgende:
godver linc_the_sinkIk heb ze ook gelezen!
![]()
quote:
Cool, hoe gaat episode 22 ook alweerquote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Coole serie ja.. ik heb ze allemaal al gezien..
Nou, onzin wil ik het niet noemenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Is er nou een heel topic in een paar dagen volgeluld met allerlei onzin?
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef Omkron het volgende:
[..]
Herstel.. ik dacht dat 13 de laatste was..![]()
Lol kijk jij de serie uberhaupt welquote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie is die haywire dan?
Dat is die gestoorde gek die ooit bij Micheal in de cel zat. Nu zit hij in de Wack Shack.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie is die haywire dan?
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef Omkron het volgende:
[..]
Herstel.. ik dacht dat 13 de laatste was..![]()
kzag hem laatst nog in The Patriotquote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is die gestoorde gek die ooit bij Micheal in de cel zat. Nu zit hij in de Wack Shack.![]()
[afbeelding]
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 14:21 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
-edit- Hoe is die andere topic eigelijk zo snel vol geraakt![]()
![]()
quote:
Bedoel je niet Prison Break (USA) #13: Linc_The_Sinkquote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef YoshiBignose het volgende:
volgens mij halen we vandaag de 13 nog, nieuwe kans voor Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Bedoel je niet Prison Break (USA) #13: Linc_The_Sink
Die zag ik gister nog in 24. Ging die doodquote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie is die haywire dan?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, het percentage aan slowchat mag iets omlaag. Dus een half topic vollullen over hoe we het volgende gaan noemen, om dan dat volgende topic vol te lullen over hoe veel er geluld werd in het vorige topic is niet erg boeiend. Uiteraard mag er af en toe luchtig gekeuveld worden, maar het mag iets minder.
hehe kwou weer paar reacties dus ik deed express ff foutje erinquote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Bedoel je niet Prison Break (USA) #13: Linc_The_Sink
Neej, we hebben het over die vadsige gozer in de gevangenis. Dat is zijn neef.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:47 schreef suicide1 het volgende:
w8 ff dat neefje van sucre... dat was toch die gast die sucre heeft verlinkt met die overval ??
die gast die hem verlinkte probeerde er met zijn chick vandoor te gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:47 schreef suicide1 het volgende:
w8 ff dat neefje van sucre... dat was toch die gast die sucre heeft verlinkt met die overval ??
Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]quote:Op zondag 7 mei 2006 15:52 schreef Astma-Forum het volgende:
Geweldige serie en ook heel mooie OP![]()
Eindelijk weer een reden om vol spanning achter de TV te zitten op donderdag![]()
owjah tuulijk helemaal over het hoofd gezien thnxquote:Op zondag 7 mei 2006 15:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, we hebben het over die vadsige gozer in de gevangenis. Dat is zijn neef.
Dankjequote:
Je wordt nog een keer beroemd.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dankje![]()
En ik zag nu voor het eerst pas de NL topics en zag dat ze daar ook maar meteen mijn OP hebben 'geleend'![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef Miguel het volgende:
[..]
We moeten allemaal ons ding doen hè, mijn naam in een PB TT is ook weer niks![]()
Johquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef Lief-visje het volgende:
Linc doet veel aan zelfpromotie !
Moet je wel snel zijn, anders zit Linc niet meer in de Sink...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
![]()
Prison Break (USA) #12: ''Miguel''of Prison Break (USA) #12: ''Linc_The_Sink''
![]()
![]()
Ik ga dan toch voor de laatst genoemde![]()
![]()
Mwah, dat lijkt alleen zoquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef Lief-visje het volgende:
Linc doet veel aan zelfpromotie !
De nickname Linc the Sink blijft bestaan hé, dus ik ga em niet veranderenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:06 schreef Miguel het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, anders zit Linc niet meer in de Sink...
ga je dan ook je naam weer veranderen?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, het percentage aan slowchat mag iets omlaag. Dus een half topic vollullen over hoe we het volgende gaan noemen, om dan dat volgende topic vol te lullen over hoe veel er geluld werd in het vorige topic is niet erg boeiend. Uiteraard mag er af en toe luchtig gekeuveld worden, maar het mag iets minder.
Ja wie boeit het nou hoe het volgende topic moet gaan heten man, laten we gewoon over de serie pratenquote:
Van wat heb jij nou weer eens spijtquote:Op zondag 7 mei 2006 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:
en het ergste is, ik had het nog wel verzonnen.
ik heb zo'n spijt![]()
![]()
![]()
Nou, begin maarquote:Op zondag 7 mei 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja wie boeit het nou hoe het volgende topic moet gaan heten man, laten we gewoon over de serie praten![]()
![]()
Het heeft net als de serie betere en mindere 'afleveringen'quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik vind dat de topic-titels net zo enerverend zijn als de serie zelf![]()
De serie mindere afleveringen?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het heeft net als de serie betere en mindere 'afleveringen'![]()
Hij bedoelt de mindere stukjes in verschillende afleveringenquote:
Dan mag het.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij bedoelt de mindere stukjes in verschillende afleveringen![]()
Ik noem een Veronica, ik noem een LJ![]()
De ergste scenario die er mogelijk isquote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
Het zou wat zijn als ep21 alleen over Veronica en LJ gaat
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
waar moet ie dan zijn tatoe laten zetten ??quote:Op zondag 7 mei 2006 18:39 schreef _SnoepHond het volgende:
En dan in het 3e seizoen: LJ komt in de gevangenis, dan laat Scofield zich oppakken om LJ te redden.
Dat valt nog wel mee, maar als ep21 alleen over die Olie gedoe zou gaan, dan kijk ik nooit meerquote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
ja als ze later het lijk van michael vinden omdat hij niet mee mocht in het vliegtuig en toen probeerde rennend te vluchten maar verhongerde.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:47 schreef suicide1 het volgende:
zullen ze er nog ooit 8er komen dat ie die tatoo nodig had om te onstanappen
Eindelijk een beetje niveau in het topicquote:Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef Cart_man het volgende:
tvp
Gelukkig begrijpen wij elkaarquote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hij bedoelt de mindere stukjes in verschillende afleveringen![]()
Ik noem een Veronica, ik noem een LJ![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen wij elkaar![]()
[..]dat heb je bij soaps, je weet nooit wat ze nou weer verzinnen. die trouwt met die. die is weer de vader van die. het zou me niks verbazen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enjoy the clubquote:Op zondag 7 mei 2006 19:53 schreef suicide1 het volgende:
jezus man hier word zon beetje in een halve dag een half topic vol geluld
met wat ?? dom gelul
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef suicide1 het volgende:
[..]
k kijk liever naar eps 21 dan dom lullen
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
prison break, wat is dat? kdacht dat dit het slowchat topic was
Ze lullen dom totdat ep 21 er is, dan lullen ze wat zinnigs en als dat allemaal weer over is lullen ze weer dom totdat ep 22 er is. Dan lullen ze wat zinngis en als...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef suicide1 het volgende:
[..]
k kijk liever naar eps 21 dan dom lullen
wat nou als seizoen 1 afgelopen isquote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ze lullen dom totdat ep 21 er is, dan lullen ze wat zinnigs en als dat allemaal weer over is lullen ze weer dom totdat ep 22 er is. Dan lullen ze wat zinngis en als...
oh godquote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef suicide1 het volgende:
[..]
wat nou als seizoen 1 afgelopen is![]()
![]()
dan word het een aantal maanden dom lullen
quote:
Wat jij wiltquote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef suicide1 het volgende:
[..]
wat nou als seizoen 1 afgelopen is![]()
![]()
dan word het een aantal maanden dom lullen
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Niveau daalt, dus dan maar weer een verse spoiler:
Die spoilers die jij steeds post he...zijn het gewoon geruchten of gaat het ook echt gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw. Hoe kom je eraan?![]()
Just have a little faithquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Die spoilers die jij steeds post he...zijn het gewoon geruchten of gaat het ook echt gebeuren?![]()
btw. Hoe kom je eraan?![]()
Ik meldde dit niet omquote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou ik denk het wel. Niet meewerken zou betekenen dat de hele ontspanning niet door gaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja dat van Pope vond ik heel raar, want ik denk niet dat Pope mee gaat werken...
Hij moet wel! Linc zit onder 24-hours surveillance, dus hij moet Pope wel erbij betrekken. Die minuten lange vulling met dat liedje van Massiva Attack vond ik echtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef NiNi het volgende:
Net gekeken. Maaaaaatige ep. zeg.
Die minuten lange vulling ook.
En te lame dat zelfs Pope er nu bij betrokken wordt.
Jij gaat altijd Rambo uithangen als iemand een mes trekt?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja dat van Pope vond ik heel raar, want ik denk niet dat Pope mee gaat werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusseh, spannend wat hij gaat doen
hi
Het hele seizoen volgen we Michael die alle denkbare tegenslagen verwerkt en uiteindelijk pakt hij gewoon een mes en dwingt hij Pope de deur open te zetten.quote:iedereen kan een mes pakken en Pope dwingen je te helpen met ontsnappen, daar is niks speciaals aan.
Mja dat mag jij dan wel zo vinden maar denk eens na. Ze krijgen tegenslag na tegenslag te verduren en het is slechts een kwestie van tijd voordat Bellick zich loswringt. Op een gegeven moment houdt het op en kan ook Scofield geen andere oplossing meer bedenken dan deze. Overigens niet iedereen kan de kamer van de Pope binnenkomen en zeker niet zonder gefouilleerd te worden dus iets doet hij toch wel goedquote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Symer het volgende:
Dat Michael Pope bedreigt is idd een gigantische domper voor het verhaal.
Nou en? Niet alles hoeft spectaculair te zijn wat hij doet..quote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Symer het volgende:
Dat Michael Pope bedreigt is idd een gigantische domper voor het verhaal.
Zoals ik een paar dagen geleden ook al schreef (5 topics terug ofzo):
[..]
Het hele seizoen volgen we Michael die alle denkbare tegenslagen verwerkt en uiteindelijk pakt hij gewoon een mes en dwingt hij Pope de deur open te zetten.
Wat een afknapper
In één van de eerste afleveringen (volgens mij de allereerste zelfs) liep Michael daar al voor de Taj Mahal.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:13 schreef ThaMadEd het volgende:
Overigens niet iedereen kan de kamer van de Pope binnenkomen en zeker niet zonder gefouilleerd te worden dus iets doet hij toch wel goed![]()
Nah, het feit dat Bellick er achter kwam zorgde er al voor dat bijna alles voor niets was geweest. Ik vind het beter zo, nu is het juist minder "over the top".quote:Op zondag 7 mei 2006 23:23 schreef Symer het volgende:
[..]
In één van de eerste afleveringen (volgens mij de allereerste zelfs) liep Michael daar al voor de Taj Mahal.
En het gaat mij er ook niet om dat er geen andere oplossing is of dat het niet spectaculair genoeg is. Het verwerken van al die tegenslagen is voor niets geweest.
Als Bellick nog rondliep zouden ze allemaal in de SHU zitten.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nah, het feit dat Bellick er achter kwam zorgde er al voor dat bijna alles voor niets was geweest. Ik vind het beter zo, nu is het juist minder "over the top".
Tijdens het hele seizoen vraag je je door alle tegenslagen af hoe Michael het ooit voormekaar gaat krijgen om te ontsnappen met behulp van z'n plan.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom is het een anticlimax? Het is toch hun laatste redmiddel? Op Michael's manier zouden ze misschien wat meer tijd hebben omdat het later ontdekt wordt dat ze weg zijn gegaan, maar als Michael's manier gewoon technisch niet meer mogelijk is?
Vanuit het oogpunt van Michael begrijp ik het ook wel, ik vind het alleen jammer dat de schrijvers van PB zoveel tegenslagen op elkaar stapelen dat ze uiteindelijk zo'n uitweg moeten nemen die voor mij goedkoop aanvoelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Dus ze hebben eerst Michael's plannetje geprobeerd uit te voeren, maar toen bleek dat dat door tegenslagen niet meer mogelijk was en ze op het punt stonden ontdekt te worden moesten ze wel meer risico gaan nemen en de Pope bedreigen.
Snap ik. Mijn klacht gaat meer over de schrijvers en dat ze Linc überhaupt 24 uurs bewaking geven.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef Crazykill het volgende:
Hij moest wel naar Pope, want hoe moest hij Link anders uit de 24 uurs bewaking krijgen?
het verbaast me vooral ook westmoreland die wond zolang verborgen weet te houden...quote:
Er was natuurlijk pas een paar uur (iig niet meer dan 7?) verstreken.. waar een beetje duct tape al niet goed voor isquote:Op maandag 8 mei 2006 09:21 schreef avotar het volgende:
het verbaast me vooral ook westmoreland die wond zolang verborgen weet te houden...
stel eens niet zoveel vragenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef NiNi het volgende:
Het ontgaat me ook een beetje dat Tweener nog mee mag doen terwijl het overduidelijk is dat hij bij Bellick gekletst heeft. Als Westmoreland er niet toevallig had geweest..
Daar hebben ze het verder helemaal niet over, hoe het kwam dat Bellick het ineens wist of wel?!
Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef NiNi het volgende:
Het ontgaat me ook een beetje dat Tweener nog mee mag doen terwijl het overduidelijk is dat hij bij Bellick gekletst heeft. Als Westmoreland er niet toevallig had geweest..
Daar hebben ze het verder helemaal niet over, hoe het kwam dat Bellick het ineens wist of wel?!
sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Fendy het volgende:
[..]
Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.
Tweener is een klein rotzakje, maar ik denk wel dat hij precies gedaan heeft wat Michael wilde.
Ah oke dus een steen over de muur wrijven laat je geur verdwijnen, makes sencequote:Op maandag 8 mei 2006 10:46 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat is al duizend keer gezegd. Zodat de lichaamsgeur weggaat uit zijn cel. Honden moeten natuurlijk eerst een geurspoor kunnen opvangen van diegene voordat ze naar hem gaan zoeken. Doen ze dat niet, kunnen ze ook niks vinden he
Maar dan slaat de Titel van de serie ook niet echt meer aan, lijkt mij. ' Prison break'quote:Op maandag 8 mei 2006 10:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er komt dus wel degelijk een 2e seizoen. Wat na de ontsnapping allemaal met ze gaat gebeuren lijkt me genoeg voer om het seizoen vol te krijgen.
heb ik jou niet ooit verteld dat ze in season 1 gaan ontsnappen en dat in season 2 ze buiten de prison zijn? ook zei ik dat ik het van een betrouwbare bron had.. alles lijkt te kloppen. ik wist 3 weken geleden al dat ze in season 1 uit de gevangenis zijn.quote:
Zo zou je het kunnen noemen, wij noemen het torentjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef reconnect het volgende:
waar kijken jullie de USA afleveringen? iemand een link naar Amerikaanse uitzending gemist ofzo?
Vandaar dat de titel waarschijnlijk 'Prison Break: The Manhunt' gaat hetenquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Scotix het volgende:
[..]
Maar dan slaat de Titel van de serie ook niet echt meer aan, lijkt mij. ' Prison break'
ze zijn dan al uitgebroken, naja, de hele shit rond 'the company' moet dan misschien nog uitgevogeld worden. maar om daar nog een seizoen aan te besteden ?
hmm dat ken ik ook wel..site waar ik actief ben staan ze pas week later opquote:Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, wij noemen het torentjes.
Wat maakt het uit dat dat gat open is? Dat hadden ze zelf ook wel open kunnen slaan toch? Handiger had het me geleken als Bellick van niets wist.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Fendy het volgende:
[..]
Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.
Tweener is een klein rotzakje, maar ik denk wel dat hij precies gedaan heeft wat Michael wilde.
Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:31 schreef Crane. het volgende:
[..]
heb ik jou niet ooit verteld dat ze in season 1 gaan ontsnappen en dat in season 2 ze buiten de prison zijn? ook zei ik dat ik het van een betrouwbare bron had.. alles lijkt te kloppen. ik wist 3 weken geleden al dat ze in season 1 uit de gevangenis zijn.
Altijd, mattiequote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Altijd, mattie
Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I sure do.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Knap van je. Volgens mij is alles netjes in spoiler-tags gepostquote:Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef Jaytonism het volgende:
Gare spoilers van jullie maakt ook dat mensen die ze niet lezen, toch het een en ander meekrijgen.
Bedankt.
welke ontknoping bedoel je ??quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.
Spoilers anyone?
Ik had een link c.q. lincquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef s0k het volgende:
Zou lomp zijn als ze niet eens zouden ontsnappen
Nog nieuwe spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
Volgens mij haal jij één en ander door elkaar, want Bellick ligt gewoon in een buis onder die kantine. Als hij dat touw om zijn ledematen loskrijgt en opstaat kan hij er zo uitklimmenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:50 schreef avotar het volgende:
[..]
sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]ZiieekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik toch stiekem hoop dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef s0k het volgende:
[..]
ZiieekHoewel ik toch stiekem hoop dat
idd gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maaar nog een paar uurtjes
Facts don't care about your feelings
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
idd gewoonDat wilde ik nog net niet zeggen, maar het zou wel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de verhaallijn dan he
Maar Michael is de enige die weet hoe zijn gebouwtje weer inelkaar gezet moet wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef s0k het volgende:
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.
Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
Nou, we hebben die vrouw toch gezien, toen hij thuis kwam en zei: Ik moet je wat vertellen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef s0k het volgende:
Hij zal dan wel doodsbang zijn voor zn vrouw.
Iets zegt me dat zijn vrouw formaatje walrus is.
lincthesincquote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef s0k het volgende:
Moet jij zeggen met je Haywire icon
Wie gaat hier zn wekker zetten voor morgenochtend? Zijn er zulke gekken die dat doen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef s0k het volgende:
[..]
Niet eens nodig, gewoon niet gaan
Wat word de cliffhanger van deze week denken jullie? Dat ze met zn allen vast zitten in de tunnel, en dat bellick komt met een fles Cilit Bang?
Je hebt helemaal gelijk, deze slowchatserie wordt met het topic kinderachtiger en vervelender. Ook hier dus een zooi posts verwijderd. Slowchat en posts over het downloaden worden verwijderd.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:15 schreef Henkmanz het volgende:
Leuke serie, maar wat een klotetopic. Net zulke kutspoilers die nergens over gaan en er wordt maar een beetje heen en weer gefanboyd; i'm outta here.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef spoonkiller het volgende:
cker een leuke serie ben zeer benieuwd naar sara en michael, en pope wat zal hij tog zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef s0k het volgende:
Wie gaat hier zn wekker zetten voor morgenochtend? Zijn er zulke gekken die dat doen?
Beetje spoilend voor de Nederlandse volgers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef heus het volgende:
verander naam va de serie vanaf nu maar naar "the hunt for the 5 mil"
Nee de andere titels waren geen spoilers voor NL kijkers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beetje spoilend voor de Nederlandse volgers?
Mja, dat waren cryptische titels. Dit is een beetje opvallendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee de andere titels waren geen spoilers voor NL kijkers?
Neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, dat waren cryptische titels. Dit is een beetje opvallend
Kan hem nog niet vinden op Youtube, maar zal vast ergens zijn...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:28 schreef Fendy het volgende:
Is er al een preview voor volgende week?
Michael kennende zou hij dat wel doen, maar ze hadden helaas geen tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:43 schreef onderjas het volgende:
Vette aflevering!
Als ik micheal was had ik trouwns die gast met die wond wat morfine gegeven
Seizoen 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 05:05 schreef CySt het volgende:
Ik vond het heel jammer dat Cooper dood ging. Maar ze geven het weer een hele mooie twist aan het tweede seizoen, doordat Cooper precies vertelt waar het geld ligt en dat het 5 miljoen is, terwijl alle oortjes meeluisteren.. En natuurlijk dat Micheal niet meteen het land uitkan, maar eerst bij Cooper zijn dochter langs moet, want dat heeft hij beloofd.
Kom dan niet in het topic, loserquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Ah thx nu hoef ik m vanavond niet meer te kijken
Moet je hier maar niet kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Ah thx nu hoef ik m vanavond niet meer te kijken
En wel tijd om te praten, dat kan tegelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Michael kennende zou hij dat wel doen, maar ze hadden helaas geen tijd.
Als DB ook nog over dat touw moest, had hij toch geen tijd meer om er zelf over te gaan. Dat bedoelde Geqxonquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
En wel tijd om te praten, dat kan tegelijk.
De mzzl voor jou, want hij is al uitgezonden. Dus opshouten met spoiler tagsquote:
Tief lekker zelf op met je matige gelaatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ah ok, op het einde gaat iedereen dood en ontploft de wereld!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef bob1234 het volgende:
Zeik niet zo is niet voor niks spoilertopic
Als je de episode nog niet gezien hebt moet je elke dinsdag vanaf 03:00 dit topic mijden, en pas terug komen totdat je de episode hebt gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef Woffel het volgende:
Ik snap baklap wel, het is imo vrij normaal dat nog niet iedereen 'm gezien heeft. En verder vrij kleine moeite om 't nog een dagje in spoilertags te zetten. Maarja dan komt Linc_the_Sink minder stoer uit de verf.
De toegevoegde waarde van Bob1234 om precies te gaan beschrijven wat er gebeurd is weet ik ook niet, als je er nou over gaat discussieren oke...
Ja dat begrijp ik, echter begrijp ik de kant van Baklap ook. Temeer het lijkt dat Bob en LTS spoileren om te spoileren. Ik heb 'm zelf voor het openen van dit topic gezien dus lig er verder niet wakker van, maar erger ik me wel aan dat populaire gedoe..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je de episode nog niet gezien hebt moet je elke dinsdag vanaf 03:00 dit topic mijden, en pas terug komen totdat je de episode hebt gezien.
Als je hem dan hebt gezien kun je hier weer terugkomen om de episode te bespreken. Lijkt me vreselijk logisch?
Ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, echter begrijp ik de kant van Baklap ook. Temeer het lijkt dat Bob en LTS spoileren om te spoileren. Ik heb 'm zelf voor het openen van dit topic gezien dus lig er verder niet wakker van, maar erger ik me wel aan dat populaire gedoe..
Ik begon pas met kijken, toen er al een paar afleveringen op tv waren geweest, dus ik móest wel dvd's gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef Baklap het volgende:
Ja dat bedoelde ik, het is meer spuien van feitjes om te laten zien dat ze al heel vroeg waren met downloaden en kijken.
Niet dat het gespoil me heel veel uitmaakt, en natuurlijk mag er gediscussieerd worden, maar dat gepimp is matig
Mijn mede-marathon-genoot kijkt het al voor de 3e keer ofzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Mja, Prison Break opnieuw kijken vind ik zelf echt totaal niet leuk. Want dan weet je alles al..
Sja, dan zit je echt zo van:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mijn mede-marathon-genoot kijkt het al voor de 3e keer ofzo![]()
quote:O_____:OMG! Kijk eens wat er gebeurd! Straks kunnen ze niet meer ontsnappen!
X_____:Mja, strak doet Michael dit en dat en dan kunnen ze weer hoor.
Nee hoor, die zit eerder zo van "hey ik zie weer dingen, die ik de voorgaande keren nog niet gezien had of me opgevallen waren".quote:
Dat is wel slim. Zo staat er ook heel veel informatie in de krantenknipsels uit de eerste episode.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit eerder zo van "hey ik zie weer dingen, die ik de voorgaande keren nog niet gezien had of me opgevallen waren".
Nou...dat weet ik niet, want de executie was eigenlijk toch op een andere datum gepland? En dat krantenbericht is al te oud om de nieuwe datum er in te hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Wel vet dat die datum ook gewoon klopt met de "real life" datum
Fuck, daar heb je gelijk in. Dom domquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou...dat weet ik niet, want de executie was eigenlijk toch op een andere datum gepland? En dat krantenbericht is al te oud om de nieuwe datum er in te hebben.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Jaytonism het volgende:
Morgen eindelijk zien wat de reactie van Pope is.
Gisternacht alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Jaytonism het volgende:
Morgen eindelijk zien wat de reactie van Pope is.
TE mooie afleveringquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:57 schreef Bellator het volgende:
Goede aflevering. En wat een gezeik om spoilers hier zeg...Niet gezien = niet kijken in dit topic, klaar.
Ik was veel te benieuwd hoe het met Scofield en z'n maatjes af zou lopen dat ik dat Vice President gezever telkens heb doorgespoeld...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef neggix het volgende:
Toppie ep... was lekker spannend.. Gelukkig liet die dikke scofield voor gaan![]()
Valt me wel op dat niemand dat minister/VP gedoe geen fuck aan vind.... I vind dat juist wel iets hebben, des te meer omdat ik er nog niets van snap, wat ze nou allemaal willen bereiken... Ben benieuwd naar de volgende ep
Is er nog niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:00 schreef Janteh het volgende:
Iemand linkje voor de trailer?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:57 schreef Bellator het volgende:
En wat een gezeik om spoilers hier zeg...Niet gezien = niet kijken in dit topic, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |