Maar Michael is de enige die weet hoe zijn gebouwtje weer inelkaar gezet moet wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef s0k het volgende:
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.
Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
Nou, we hebben die vrouw toch gezien, toen hij thuis kwam en zei: Ik moet je wat vertellen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:28 schreef s0k het volgende:
Hij zal dan wel doodsbang zijn voor zn vrouw.
Iets zegt me dat zijn vrouw formaatje walrus is.
lincthesincquote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef s0k het volgende:
Moet jij zeggen met je Haywire icon
Wie gaat hier zn wekker zetten voor morgenochtend? Zijn er zulke gekken die dat doen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:19 schreef s0k het volgende:
[..]
Niet eens nodig, gewoon niet gaan
Wat word de cliffhanger van deze week denken jullie? Dat ze met zn allen vast zitten in de tunnel, en dat bellick komt met een fles Cilit Bang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Je hebt helemaal gelijk, deze slowchatserie wordt met het topic kinderachtiger en vervelender. Ook hier dus een zooi posts verwijderd. Slowchat en posts over het downloaden worden verwijderd.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:15 schreef Henkmanz het volgende:
Leuke serie, maar wat een klotetopic. Net zulke kutspoilers die nergens over gaan en er wordt maar een beetje heen en weer gefanboyd; i'm outta here.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:58 schreef spoonkiller het volgende:
cker een leuke serie ben zeer benieuwd naar sara en michael, en pope wat zal hij tog zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef s0k het volgende:
Wie gaat hier zn wekker zetten voor morgenochtend? Zijn er zulke gekken die dat doen?
Beetje spoilend voor de Nederlandse volgers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef heus het volgende:
verander naam va de serie vanaf nu maar naar "the hunt for the 5 mil"
Nee de andere titels waren geen spoilers voor NL kijkers?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beetje spoilend voor de Nederlandse volgers?
Mja, dat waren cryptische titels. Dit is een beetje opvallendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee de andere titels waren geen spoilers voor NL kijkers?
Neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, dat waren cryptische titels. Dit is een beetje opvallend
Kan hem nog niet vinden op Youtube, maar zal vast ergens zijn...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:28 schreef Fendy het volgende:
Is er al een preview voor volgende week?
Michael kennende zou hij dat wel doen, maar ze hadden helaas geen tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:43 schreef onderjas het volgende:
Vette aflevering!
Als ik micheal was had ik trouwns die gast met die wond wat morfine gegeven
Seizoen 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 05:05 schreef CySt het volgende:
Ik vond het heel jammer dat Cooper dood ging. Maar ze geven het weer een hele mooie twist aan het tweede seizoen, doordat Cooper precies vertelt waar het geld ligt en dat het 5 miljoen is, terwijl alle oortjes meeluisteren.. En natuurlijk dat Micheal niet meteen het land uitkan, maar eerst bij Cooper zijn dochter langs moet, want dat heeft hij beloofd.
Kom dan niet in het topic, loserquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Ah thx nu hoef ik m vanavond niet meer te kijken
Moet je hier maar niet kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Ah thx nu hoef ik m vanavond niet meer te kijken
En wel tijd om te praten, dat kan tegelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Michael kennende zou hij dat wel doen, maar ze hadden helaas geen tijd.
Als DB ook nog over dat touw moest, had hij toch geen tijd meer om er zelf over te gaan. Dat bedoelde Geqxonquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
En wel tijd om te praten, dat kan tegelijk.
De mzzl voor jou, want hij is al uitgezonden. Dus opshouten met spoiler tagsquote:
Tief lekker zelf op met je matige gelaatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ah ok, op het einde gaat iedereen dood en ontploft de wereld!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef bob1234 het volgende:
Zeik niet zo is niet voor niks spoilertopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |