het verbaast me vooral ook westmoreland die wond zolang verborgen weet te houden...quote:
Er was natuurlijk pas een paar uur (iig niet meer dan 7?) verstreken.. waar een beetje duct tape al niet goed voor isquote:Op maandag 8 mei 2006 09:21 schreef avotar het volgende:
het verbaast me vooral ook westmoreland die wond zolang verborgen weet te houden...
stel eens niet zoveel vragenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef NiNi het volgende:
Het ontgaat me ook een beetje dat Tweener nog mee mag doen terwijl het overduidelijk is dat hij bij Bellick gekletst heeft. Als Westmoreland er niet toevallig had geweest..
Daar hebben ze het verder helemaal niet over, hoe het kwam dat Bellick het ineens wist of wel?!
Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:19 schreef NiNi het volgende:
Het ontgaat me ook een beetje dat Tweener nog mee mag doen terwijl het overduidelijk is dat hij bij Bellick gekletst heeft. Als Westmoreland er niet toevallig had geweest..
Daar hebben ze het verder helemaal niet over, hoe het kwam dat Bellick het ineens wist of wel?!
sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Fendy het volgende:
[..]
Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.
Tweener is een klein rotzakje, maar ik denk wel dat hij precies gedaan heeft wat Michael wilde.
Ah oke dus een steen over de muur wrijven laat je geur verdwijnen, makes sencequote:Op maandag 8 mei 2006 10:46 schreef ThaMadEd het volgende:
Dat is al duizend keer gezegd. Zodat de lichaamsgeur weggaat uit zijn cel. Honden moeten natuurlijk eerst een geurspoor kunnen opvangen van diegene voordat ze naar hem gaan zoeken. Doen ze dat niet, kunnen ze ook niks vinden he
Maar dan slaat de Titel van de serie ook niet echt meer aan, lijkt mij. ' Prison break'quote:Op maandag 8 mei 2006 10:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er komt dus wel degelijk een 2e seizoen. Wat na de ontsnapping allemaal met ze gaat gebeuren lijkt me genoeg voer om het seizoen vol te krijgen.
heb ik jou niet ooit verteld dat ze in season 1 gaan ontsnappen en dat in season 2 ze buiten de prison zijn? ook zei ik dat ik het van een betrouwbare bron had.. alles lijkt te kloppen. ik wist 3 weken geleden al dat ze in season 1 uit de gevangenis zijn.quote:
Zo zou je het kunnen noemen, wij noemen het torentjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef reconnect het volgende:
waar kijken jullie de USA afleveringen? iemand een link naar Amerikaanse uitzending gemist ofzo?
Vandaar dat de titel waarschijnlijk 'Prison Break: The Manhunt' gaat hetenquote:Op maandag 8 mei 2006 11:28 schreef Scotix het volgende:
[..]
Maar dan slaat de Titel van de serie ook niet echt meer aan, lijkt mij. ' Prison break'
ze zijn dan al uitgebroken, naja, de hele shit rond 'the company' moet dan misschien nog uitgevogeld worden. maar om daar nog een seizoen aan te besteden ?
hmm dat ken ik ook wel..site waar ik actief ben staan ze pas week later opquote:Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, wij noemen het torentjes.
Wat maakt het uit dat dat gat open is? Dat hadden ze zelf ook wel open kunnen slaan toch? Handiger had het me geleken als Bellick van niets wist.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:34 schreef Fendy het volgende:
[..]
Doordat Bellick het weet is het gat in de Ci-room open. Bellick zit daar vast en kan dus niet kletsen.Het zou dus zomaar kunnen zijn dat dit deel van Michael zijn plan is. Of het toeval is dat Westmoreland hem daar vastgezet heeft weet ik niet.
Tweener is een klein rotzakje, maar ik denk wel dat hij precies gedaan heeft wat Michael wilde.
Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:31 schreef Crane. het volgende:
[..]
heb ik jou niet ooit verteld dat ze in season 1 gaan ontsnappen en dat in season 2 ze buiten de prison zijn? ook zei ik dat ik het van een betrouwbare bron had.. alles lijkt te kloppen. ik wist 3 weken geleden al dat ze in season 1 uit de gevangenis zijn.
Altijd, mattiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Altijd, mattie
Meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I sure do.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Knap van je. Volgens mij is alles netjes in spoiler-tags gepostquote:Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef Jaytonism het volgende:
Gare spoilers van jullie maakt ook dat mensen die ze niet lezen, toch het een en ander meekrijgen.
Bedankt.
welke ontknoping bedoel je ??quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Euh, dat roep ik al weken/maanden. Ik zei ook dat het vanaf aflevering 1 al bekend was dat ze gingen ontsnappen. Je moet de vorige topic's ook lezen voordat je begint te oordelen. Er was zelfs een hele discussie hier op FOK!, omdat sommige users geloofde dat ze na seizoen 2 nog steeds in de gevangenis zaten. En toen werden ze boos, omdat ik soort van de ontknoping van het seizoen had prijs gegeven.
Spoilers anyone?
Ik had een link c.q. lincquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef s0k het volgende:
Zou lomp zijn als ze niet eens zouden ontsnappen
Nog nieuwe spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
Volgens mij haal jij één en ander door elkaar, want Bellick ligt gewoon in een buis onder die kantine. Als hij dat touw om zijn ledematen loskrijgt en opstaat kan hij er zo uitklimmenquote:Op maandag 8 mei 2006 10:50 schreef avotar het volgende:
[..]
sowieso zal Bellick wel niet heel fit zijn... dat gat was toch best diep volgens mij... herinner me iets dat scofield toch met een behoorlijk touw terug naar boven gehesen moest worden.
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]ZiieekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik toch stiekem hoop dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef s0k het volgende:
[..]
ZiieekHoewel ik toch stiekem hoop dat
idd gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maaar nog een paar uurtjes
Facts don't care about your feelings
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
idd gewoonDat wilde ik nog net niet zeggen, maar het zou wel mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de verhaallijn dan he
..................................................................................................................................................
Maar Michael is de enige die weet hoe zijn gebouwtje weer inelkaar gezet moet wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:04 schreef s0k het volgende:
Idd, dat zou nog is wat zijn joh.
Maarre, denken jullie dat Pope bezwijkt onder Scofield's 'shiv' ? Lijkt me echt stug, want hij kan gewoon ja zeggen, en dan als scofield weg is 4 Guards op hem af sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |