quote:Op zondag 7 mei 2006 19:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen wij elkaar![]()
[..]dat heb je bij soaps, je weet nooit wat ze nou weer verzinnen. die trouwt met die. die is weer de vader van die. het zou me niks verbazen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enjoy the clubquote:Op zondag 7 mei 2006 19:53 schreef suicide1 het volgende:
jezus man hier word zon beetje in een halve dag een half topic vol geluld
met wat ?? dom gelul
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef suicide1 het volgende:
[..]
k kijk liever naar eps 21 dan dom lullen
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:39 schreef YoshiBignose het volgende:
prison break, wat is dat? kdacht dat dit het slowchat topic was
Ze lullen dom totdat ep 21 er is, dan lullen ze wat zinnigs en als dat allemaal weer over is lullen ze weer dom totdat ep 22 er is. Dan lullen ze wat zinngis en als...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef suicide1 het volgende:
[..]
k kijk liever naar eps 21 dan dom lullen
wat nou als seizoen 1 afgelopen isquote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ze lullen dom totdat ep 21 er is, dan lullen ze wat zinnigs en als dat allemaal weer over is lullen ze weer dom totdat ep 22 er is. Dan lullen ze wat zinngis en als...
oh godquote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef suicide1 het volgende:
[..]
wat nou als seizoen 1 afgelopen is![]()
![]()
dan word het een aantal maanden dom lullen
quote:
Wat jij wiltquote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef suicide1 het volgende:
[..]
wat nou als seizoen 1 afgelopen is![]()
![]()
dan word het een aantal maanden dom lullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Niveau daalt, dus dan maar weer een verse spoiler:
Die spoilers die jij steeds post he...zijn het gewoon geruchten of gaat het ook echt gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
btw. Hoe kom je eraan?![]()
Just have a little faithquote:Op zondag 7 mei 2006 21:22 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
[..]
Die spoilers die jij steeds post he...zijn het gewoon geruchten of gaat het ook echt gebeuren?![]()
btw. Hoe kom je eraan?![]()
Ik meldde dit niet omquote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, het percentage aan slowchat mag iets omlaag. Dus een half topic vollullen over hoe we het volgende gaan noemen, om dan dat volgende topic vol te lullen over hoe veel er geluld werd in het vorige topic is niet erg boeiend. Uiteraard mag er af en toe luchtig gekeuveld worden, maar het mag iets minder.
Nou ik denk het wel. Niet meewerken zou betekenen dat de hele ontspanning niet door gaat.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja dat van Pope vond ik heel raar, want ik denk niet dat Pope mee gaat werken...
Hij moet wel! Linc zit onder 24-hours surveillance, dus hij moet Pope wel erbij betrekken. Die minuten lange vulling met dat liedje van Massiva Attack vond ik echtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef NiNi het volgende:
Net gekeken. Maaaaaatige ep. zeg.
Die minuten lange vulling ook.
En te lame dat zelfs Pope er nu bij betrokken wordt.
Jij gaat altijd Rambo uithangen als iemand een mes trekt?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja dat van Pope vond ik heel raar, want ik denk niet dat Pope mee gaat werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusseh, spannend wat hij gaat doen
hi
Het hele seizoen volgen we Michael die alle denkbare tegenslagen verwerkt en uiteindelijk pakt hij gewoon een mes en dwingt hij Pope de deur open te zetten.quote:iedereen kan een mes pakken en Pope dwingen je te helpen met ontsnappen, daar is niks speciaals aan.
Mja dat mag jij dan wel zo vinden maar denk eens na. Ze krijgen tegenslag na tegenslag te verduren en het is slechts een kwestie van tijd voordat Bellick zich loswringt. Op een gegeven moment houdt het op en kan ook Scofield geen andere oplossing meer bedenken dan deze. Overigens niet iedereen kan de kamer van de Pope binnenkomen en zeker niet zonder gefouilleerd te worden dus iets doet hij toch wel goedquote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Symer het volgende:
Dat Michael Pope bedreigt is idd een gigantische domper voor het verhaal.
Nou en? Niet alles hoeft spectaculair te zijn wat hij doet..quote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Symer het volgende:
Dat Michael Pope bedreigt is idd een gigantische domper voor het verhaal.
Zoals ik een paar dagen geleden ook al schreef (5 topics terug ofzo):
[..]
Het hele seizoen volgen we Michael die alle denkbare tegenslagen verwerkt en uiteindelijk pakt hij gewoon een mes en dwingt hij Pope de deur open te zetten.
Wat een afknapper
In één van de eerste afleveringen (volgens mij de allereerste zelfs) liep Michael daar al voor de Taj Mahal.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:13 schreef ThaMadEd het volgende:
Overigens niet iedereen kan de kamer van de Pope binnenkomen en zeker niet zonder gefouilleerd te worden dus iets doet hij toch wel goed![]()
Nah, het feit dat Bellick er achter kwam zorgde er al voor dat bijna alles voor niets was geweest. Ik vind het beter zo, nu is het juist minder "over the top".quote:Op zondag 7 mei 2006 23:23 schreef Symer het volgende:
[..]
In één van de eerste afleveringen (volgens mij de allereerste zelfs) liep Michael daar al voor de Taj Mahal.
En het gaat mij er ook niet om dat er geen andere oplossing is of dat het niet spectaculair genoeg is. Het verwerken van al die tegenslagen is voor niets geweest.
Als Bellick nog rondliep zouden ze allemaal in de SHU zitten.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:25 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Nah, het feit dat Bellick er achter kwam zorgde er al voor dat bijna alles voor niets was geweest. Ik vind het beter zo, nu is het juist minder "over the top".
Tijdens het hele seizoen vraag je je door alle tegenslagen af hoe Michael het ooit voormekaar gaat krijgen om te ontsnappen met behulp van z'n plan.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Waarom is het een anticlimax? Het is toch hun laatste redmiddel? Op Michael's manier zouden ze misschien wat meer tijd hebben omdat het later ontdekt wordt dat ze weg zijn gegaan, maar als Michael's manier gewoon technisch niet meer mogelijk is?
Vanuit het oogpunt van Michael begrijp ik het ook wel, ik vind het alleen jammer dat de schrijvers van PB zoveel tegenslagen op elkaar stapelen dat ze uiteindelijk zo'n uitweg moeten nemen die voor mij goedkoop aanvoelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Dus ze hebben eerst Michael's plannetje geprobeerd uit te voeren, maar toen bleek dat dat door tegenslagen niet meer mogelijk was en ze op het punt stonden ontdekt te worden moesten ze wel meer risico gaan nemen en de Pope bedreigen.
Snap ik. Mijn klacht gaat meer over de schrijvers en dat ze Linc überhaupt 24 uurs bewaking geven.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef Crazykill het volgende:
Hij moest wel naar Pope, want hoe moest hij Link anders uit de 24 uurs bewaking krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |