Fuck, daar heb je gelijk in. Dom domquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou...dat weet ik niet, want de executie was eigenlijk toch op een andere datum gepland? En dat krantenbericht is al te oud om de nieuwe datum er in te hebben.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Jaytonism het volgende:
Morgen eindelijk zien wat de reactie van Pope is.
Gisternacht alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Jaytonism het volgende:
Morgen eindelijk zien wat de reactie van Pope is.
TE mooie afleveringquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:57 schreef Bellator het volgende:
Goede aflevering. En wat een gezeik om spoilers hier zeg...Niet gezien = niet kijken in dit topic, klaar.
Ik was veel te benieuwd hoe het met Scofield en z'n maatjes af zou lopen dat ik dat Vice President gezever telkens heb doorgespoeld...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef neggix het volgende:
Toppie ep... was lekker spannend.. Gelukkig liet die dikke scofield voor gaan![]()
Valt me wel op dat niemand dat minister/VP gedoe geen fuck aan vind.... I vind dat juist wel iets hebben, des te meer omdat ik er nog niets van snap, wat ze nou allemaal willen bereiken... Ben benieuwd naar de volgende ep
Is er nog niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:00 schreef Janteh het volgende:
Iemand linkje voor de trailer?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:57 schreef Bellator het volgende:
En wat een gezeik om spoilers hier zeg...Niet gezien = niet kijken in dit topic, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |