Zal niet lang meer duren vrees ik.quote:
Nou, nouquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 12:59 schreef Miguel het volgende:
Hier dus verder![]()
Prison Break (USA) #12: Linc_The_Sink
Mijn spam-werk zit erop voor vandaagquote:
Here we go! Vers van de Pers..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:15 schreef Miguel het volgende:
Linc, doe nog eens zo'n vette spoiler in ons nieuwe topique
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Die andere 2 zijn geen mega-spoilers hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 13:23 schreef Miguel het volgende:
Ik durf ze nooit meer te lezen dus ik selecteer ze woord voor woord
Ik hou het bij de eerste twee regels dit keer(die bevestigen iig wat ik al vermoedde)
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:29 schreef Miguel het volgende:
Lijer, nou heb ik ze toch gelezen!
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Here we go! Vers van de Pers..
Wie is die M. ookal weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Knap, wij w8en nog op ep 21 & 22quote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Coole serie ja.. ik heb ze allemaal al gezien..
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:42 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]Oh, die waus, maar die verdiend het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef _SnoepHond het volgende:
godver linc_the_sinkIk heb ze ook gelezen!
![]()
quote:
Cool, hoe gaat episode 22 ook alweerquote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Omkron het volgende:
Coole serie ja.. ik heb ze allemaal al gezien..
Nou, onzin wil ik het niet noemenquote:Op zondag 7 mei 2006 14:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Is er nou een heel topic in een paar dagen volgeluld met allerlei onzin?
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef Omkron het volgende:
[..]
Herstel.. ik dacht dat 13 de laatste was..![]()
Lol kijk jij de serie uberhaupt welquote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie is die haywire dan?
Dat is die gestoorde gek die ooit bij Micheal in de cel zat. Nu zit hij in de Wack Shack.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Wie is die haywire dan?
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:54 schreef Omkron het volgende:
[..]
Herstel.. ik dacht dat 13 de laatste was..![]()
kzag hem laatst nog in The Patriotquote:Op zondag 7 mei 2006 14:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is die gestoorde gek die ooit bij Micheal in de cel zat. Nu zit hij in de Wack Shack.![]()
[afbeelding]
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zondag 7 mei 2006 14:21 schreef Crazykill het volgende:
[..]
![]()
-edit- Hoe is die andere topic eigelijk zo snel vol geraakt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |