Kan hem nog niet vinden op Youtube, maar zal vast ergens zijn...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:28 schreef Fendy het volgende:
Is er al een preview voor volgende week?
Michael kennende zou hij dat wel doen, maar ze hadden helaas geen tijd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:43 schreef onderjas het volgende:
Vette aflevering!
Als ik micheal was had ik trouwns die gast met die wond wat morfine gegeven
Seizoen 2quote:Op dinsdag 9 mei 2006 05:05 schreef CySt het volgende:
Ik vond het heel jammer dat Cooper dood ging. Maar ze geven het weer een hele mooie twist aan het tweede seizoen, doordat Cooper precies vertelt waar het geld ligt en dat het 5 miljoen is, terwijl alle oortjes meeluisteren.. En natuurlijk dat Micheal niet meteen het land uitkan, maar eerst bij Cooper zijn dochter langs moet, want dat heeft hij beloofd.
Kom dan niet in het topic, loserquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Ah thx nu hoef ik m vanavond niet meer te kijken
Moet je hier maar niet kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Ah thx nu hoef ik m vanavond niet meer te kijken
En wel tijd om te praten, dat kan tegelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Michael kennende zou hij dat wel doen, maar ze hadden helaas geen tijd.
Als DB ook nog over dat touw moest, had hij toch geen tijd meer om er zelf over te gaan. Dat bedoelde Geqxonquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
En wel tijd om te praten, dat kan tegelijk.
De mzzl voor jou, want hij is al uitgezonden. Dus opshouten met spoiler tagsquote:
Tief lekker zelf op met je matige gelaatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ah ok, op het einde gaat iedereen dood en ontploft de wereld!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef bob1234 het volgende:
Zeik niet zo is niet voor niks spoilertopic
Als je de episode nog niet gezien hebt moet je elke dinsdag vanaf 03:00 dit topic mijden, en pas terug komen totdat je de episode hebt gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:24 schreef Woffel het volgende:
Ik snap baklap wel, het is imo vrij normaal dat nog niet iedereen 'm gezien heeft. En verder vrij kleine moeite om 't nog een dagje in spoilertags te zetten. Maarja dan komt Linc_the_Sink minder stoer uit de verf.
De toegevoegde waarde van Bob1234 om precies te gaan beschrijven wat er gebeurd is weet ik ook niet, als je er nou over gaat discussieren oke...
Ja dat begrijp ik, echter begrijp ik de kant van Baklap ook. Temeer het lijkt dat Bob en LTS spoileren om te spoileren. Ik heb 'm zelf voor het openen van dit topic gezien dus lig er verder niet wakker van, maar erger ik me wel aan dat populaire gedoe..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je de episode nog niet gezien hebt moet je elke dinsdag vanaf 03:00 dit topic mijden, en pas terug komen totdat je de episode hebt gezien.
Als je hem dan hebt gezien kun je hier weer terugkomen om de episode te bespreken. Lijkt me vreselijk logisch?
Ik quote de verkeerdequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, echter begrijp ik de kant van Baklap ook. Temeer het lijkt dat Bob en LTS spoileren om te spoileren. Ik heb 'm zelf voor het openen van dit topic gezien dus lig er verder niet wakker van, maar erger ik me wel aan dat populaire gedoe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begon pas met kijken, toen er al een paar afleveringen op tv waren geweest, dus ik móest wel dvd's gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef Baklap het volgende:
Ja dat bedoelde ik, het is meer spuien van feitjes om te laten zien dat ze al heel vroeg waren met downloaden en kijken.
Niet dat het gespoil me heel veel uitmaakt, en natuurlijk mag er gediscussieerd worden, maar dat gepimp is matig
Mijn mede-marathon-genoot kijkt het al voor de 3e keer ofzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef Geqxon het volgende:
Mja, Prison Break opnieuw kijken vind ik zelf echt totaal niet leuk. Want dan weet je alles al..
Sja, dan zit je echt zo van:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mijn mede-marathon-genoot kijkt het al voor de 3e keer ofzo![]()
quote:O_____:OMG! Kijk eens wat er gebeurd! Straks kunnen ze niet meer ontsnappen!
X_____:Mja, strak doet Michael dit en dat en dan kunnen ze weer hoor.
Nee hoor, die zit eerder zo van "hey ik zie weer dingen, die ik de voorgaande keren nog niet gezien had of me opgevallen waren".quote:
Dat is wel slim. Zo staat er ook heel veel informatie in de krantenknipsels uit de eerste episode.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit eerder zo van "hey ik zie weer dingen, die ik de voorgaande keren nog niet gezien had of me opgevallen waren".
Nou...dat weet ik niet, want de executie was eigenlijk toch op een andere datum gepland? En dat krantenbericht is al te oud om de nieuwe datum er in te hebben.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Wel vet dat die datum ook gewoon klopt met de "real life" datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |