Jahquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Mjah, ik wil geen bier, maar ja, he, boze mannetjes fluisteren me dat in! Die roepen: Bier! Bier! Bier! Bah
Snel je bier op de foto zetten en opzuipenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:05 schreef veldmuis het volgende:
Bier is puik! Lekker weer trouwens. Doe mij enkele fototips voor vandaag!
Maar die andere daarentegen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef Re het volgende:
[..]?
peuk?
bier...
nee die fysieke activiteit dan weer niet...
nee kan niet. straks ff de shoot van morgen voorbereiden.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:05 schreef SPK het volgende:
[..]
Jah
Hey er is morgen een meet en Peri staat in de OP![]()
zonnekap, polafiltertje en terrasjes met veel kleurig volkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:05 schreef veldmuis het volgende:
Bier is puik! Lekker weer trouwens. Doe mij enkele fototips voor vandaag!
Afleiding is goedquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee kan niet. straks ff de shoot van morgen voorbereiden.
Eens zien wat ik mee neem, of ik wat ideeetjes heb. en ff kijken welke modellen er komen. en of ik er iets mee kan
das ook weer een tijdje afleiding denk ik zo
quote:
quote:* Puckzzz wordt er vandaag naar verwachting om 15.00 uitgeschopt want mijn collega is vrij en ik heb geen sleutels
oooooohh wat vind ik dat erg!
Kan ik wat eerder aan het bier vandaag!
Puckemeis je bent niet eerlijk.. Ik smelt hier nog tot 17.00 uur weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar die andere daarentegen...![]()
* Puckzzz wordt er vandaag naar verwachting om 15.00 uitgeschopt want mijn collega is vrij en ik heb geen sleutels
oooooohh wat vind ik dat erg!
Kan ik wat eerder aan het bier vandaag!
Ohquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
OWhja, met die wilt ze wel mee.
Maar die meet is toch niet morgen
Wat is halve dagen werken toch fijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckemeis je bent niet eerlijk.. Ik smelt hier nog tot 17.00 uur weg.![]()
Ga jij Debsterr eens wat B&J brengen jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Wat is halve dagen werken toch fijn
Klaar met werken om 10.15, heerlijk gewoon.
Het kan zijn he'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi
Het niveau daalt nu al naar het niveau 's avonds
Nee meneer de Hoog (zei meneer de Hooge)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij Debsterr eens wat B&J brengen jaEn peuken
Ja, goed zo P! Zet Duck maar aan het werk voor mijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij Debsterr eens wat B&J brengen jaEn peuken
Morgen is de stoomtreinen-modellen meet!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh,vandaar ze er niks over zei
Welke meet bedoel jij dan?
Ohquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Morgen is de stoomtreinen-modellen meet!
M'n relatie gaat niet elke dag uit.. ik word er vervelend van geloof ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef SPK het volgende:
[..]
Het kan zijn he'
Ik weet het niet zeker
Dat ik er normaal overdag nooit ben![]()
Voor elk negatief iets,komt iets positiefs terugquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n relatie gaat niet elke dag uit.. ik word er vervelend van geloof ik. Samen baggeren is altijd gezellig
. Ow en nog wat.. Nu hoef ik 's avonds nooit meer vroeg naar bed omdat vriendje er weer vroeg uit moest. Kan ik jullie heel de avond lang verblijden met m'n gezelschap
Leuk toch, of niet...
Ah kom op zeg....de dame is vol verdriet en JIJ kan nu de ridder te paard in de auto zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Nee meneer de Hoog (zei meneer de Hooge)
Tot je een nieuw vriendje krijgtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Nu hoef ik 's avonds nooit meer vroeg naar bed omdat vriendje er weer vroeg uit moest. Kan ik jullie heel de avond lang verblijden met m'n gezelschap
En dat kan jij nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah kom op zeg....de dame is vol verdriet en JIJ kan nu de ridder te paard in de auto zijn![]()
Dan let ik wel beter op wat ik uitkiesquote:
Jij hebt je niet opgegevenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef Vliegvrager het volgende:
heeft dat wicht nou nog geen ijs?
Oeeeeeh spannend!!!! Hoe laat hoe laat??quote:
Plus dat ze geen Milf is he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef SPK het volgende:
Ik kan niet meer rijden over een uur
En 18 is 12 jaar te jong
of, ja!, we willen u graag hebben en schalen u daarom 6 nivo's te laag inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
succes Marjo
Bereid je voor op die altijd lastige vraag:
"Wanneer kunt u beginnen?"
Ja, als mnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
echt he... zo onaardig
. Ga es lekker buitenspelen ofzo
.
Die ouderen van tegenwoordig nemen ook niks meer van je aan...quote:
Ik zou het met alle plezier komen doenquote:
Smoesjes, smoesjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het met alle plezier komen doenHelaas moet ik zo naar kantoor Rotterdam om een update van een applicatie te gaan doen en ben ik daar wel mee bezig tot een uur of half 7 waarna ik als een gek naar huis moet omdat ik ff naar de kapper moet vanavond waarna ik vervolgens boodschappen moet gaan doen voor morgen
he-hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik moet wel qua leeftijd hoor,en heb een paar 20 jarige in mn fokkliek ook![]()
Dat kan ik beamenquote:
Heb je me doorquote:
Wat zij zegt dusquote:
Linkje?quote:
jaaaaaaaa.... *kweil*quote:
of kankerkachel ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik wil steeds hoeren intikken in Onzin
Heb het idee dat dat moet![]()
ja ROFLOLLERHELICOPTTERRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:42 schreef Re het volgende:
[..]
of ROFFERLOLLER!!!!O(#@@@!!!!!!!111111eins enzo
als tie x2 isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Oei nu ga ik dingen denken,ik ken een mother
Moet ik het letterlijk nemen?
Oh ik vermoede rancune en dat heb ik meestal met modsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben nergens mod en al die jaaaren nooit geweest.
kut, nou zit t in mn hoofd
en in het mijne GVDquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben nergens mod en al die jaaaren nooit geweest.
kut, nou zit t in mn hoofd
Maar dat is wel een ander nummerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef Muk het volgende:
[..]
en in het mijne GVD
nee meer nog dan ik eigenlijk toegeven wil... zij maakt het verschiil...
tussen alles wat ik háád en hoe dat opeens ging leven... wat met potlood staat geschetst kan met kleur worden íín-getekend...
juist, succes
klopt, nu zit jij daar mee in je hoofd hoop ikquote:
rancune? neuh... Een kruisverwijzing. Qua letterlijk nemen en ONZ.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh ik vermoede rancune en dat heb ik meestal met mods![]()
Vraag me wel af wie die milf is nu hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
rancune? neuh... Een kruisverwijzing. Qua letterlijk nemen en ONZ.
maar als je m uitlegt is ie niet leuk meer als ie t al was
Ik ben Acda en de Munnik fan. Een echte kenner herkent ook mijn ondertitelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef Muk het volgende:
[..]
klopt, nu zit jij daar mee in je hoofd hoop ik
Hobbies/interesses: lezen, fotografie, sport (handbal en soms hardlopen), acda en de munnik, architectuur, theater, cabaretquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben Acda en de Munnik fan. Een echte kenner herkent ook mijn ondertitel
tja.... ehm... http://www.break.com/index/carmenelectra.htmlquote:
Kijk jij begrijpt het dat was mn 1e gedachtequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef Muk het volgende:
[..]
tja.... ehm... http://www.break.com/index/carmenelectra.html
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef Muk het volgende:
[..]
Oh met dat rokjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb geen geluid maar de beelden zeggen genoeg
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef Muk het volgende:
[..]
quote:Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult Content;Adult Material"
If you require any assistance regarding this error message, please contact the Elsevier Global Helpdesk (). Please quote Ref:senlamsbca01 (Amsterdam Bluecoat Proxy SG) and provide the URL that you were visiting when you received this error. This should be marked for the attention of the Core Networks team in Kidlington.
Zoek dat filmpje op RE de US OP zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
he-he, vanaf thuis dan, stelletje censuur rukkers hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoek dat filmpje op RE de US OP zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Carmen met haar korte rokjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, vanaf thuis dan, stelletje censuur rukkers hier
denk dat carmen in het lijstje potentieel rukmateriaal staat... daar mogen we dus niet bijquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat carmen in het lijstje potentieel rukmateriaal staat... daar mogen we dus niet bij
vandaar ook een wardeloos onnodig filterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
En op onze leeftijd rukken![]()
Ja of wij rukken ofzoquote:
even een paar quotesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh met dat rokje
Ik had zoiets van Spook je gaat nu scheiden en naar Carmen toe
* Ghostbuster angstig achterom kijkt naar vriendin![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.
Maar ik snap best dat je als je midden in je midlife crisis zit, graag op zo'n manier aandacht wilt trekken van het mannelijk geslacht![]()
quote:
quote:
NU hou ik op, dit gin gnog wel ff doorquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
Kijk, Puckzzz, dat is nu weer het nadeel van een opvallende outfit, dat de aandacht van mannen trekt, de dames kunnen het niet uitstáán gewoon
Hmm ik zou met jou wel een relatie kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
even een paar quotes
[..]
[..]
[..]
[..]
NU hou ik op, dit gin gnog wel ff door
ik mag het nog met mijn 21 lentes... ik doe het alleen ff een maandje niet....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
En op onze leeftijd rukken![]()
Sex is overated wel als je 30 + bent ga je dat inzienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:50 schreef Muk het volgende:
[..]
ik mag het nog met mijn 21 lentes... ik doe het alleen ff een maandje niet....
hee spook, ik denk dat je beter van carmen af kan blijven... anders is de spanning er af...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh met dat rokje
Ik had zoiets van Spook je gaat nu scheiden en naar Carmen toe
* Ghostbuster angstig achterom kijkt naar vriendin![]()
Dit is totaal geen FOT-gerelateerde discussie meer hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sex is overated wel als je 30 + bent ga je dat inzien![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja of wij rukken ofzo
Elke milf ligt aan onze voeten
Ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Muk het volgende:
[..]
hee spook, ik denk dat je beter van carmen af kan blijven... anders is de spanning er af...
en aan wie moet je dan denken als je met je vriendin ligt te flossen
ow dat weet ik al lang (paar weken:P) ik heb alleen geen controle over mijn testosteron-huishouding he'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sex is overated wel als je 30 + bent ga je dat inzien![]()
Ze dwingen mequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is totaal geen FOT-gerelateerde discussie meer heKunnen jullie dit niet ff in ONZ gaan doen of zo
we maken er wel een foto van hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is totaal geen FOT-gerelateerde discussie meer heKunnen jullie dit niet ff in ONZ gaan doen of zo
wat is dít?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Carmen is fotomodel ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef Muk het volgende:
[..]
wat is dít?
een schreeuw om niveau?
in den slowchat?
het gore lef!
Vereren als goden is nou ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef Muk het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: lezen, fotografie, sport (handbal en soms hardlopen), acda en de munnik, architectuur, theater, cabaret
ik ben er mee opgehouden mensen te vereren als goden...
verder kan ik je wel volgen
ik heb wel nog een ruklens liggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Carmen is fotomodel ook![]()
Ik zou dr best is met mn telelens willen nemen
Ga je morgenochtend langs de fotoboer in Heerlenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Muk het volgende:
zo... m'n camera's zijn klaar voor morgen, ik moet alleen nog ergens een doosje fp4 vandaan halen... en ik denk niet dat foto klein professional open is vandaag
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef Muk het volgende:
loop hier in de buurt naar een willekeurige fotozaak, en vraag om een doosje fp4.... dan krijg je een blik van "ga naar huis, ga slapen, en slik voortaan geen pillen als je niet weet wat er in zit"
ik heb daar nog wel rolletjes van bij me morgen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Muk het volgende:
zo... m'n camera's zijn klaar voor morgen, ik moet alleen nog ergens een doosje fp4 vandaan halen... en ik denk niet dat foto klein professional open is vandaag
ik zou willen dat ik die mogelijkheid had... maarja.... ik draai m'n film gewoon nog met m'n duim doorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga die analoge zooi volledig thuislaten denk ik![]()
ik kan als noodoplossing ook nog hp5 ontwikkelen als 250 iso....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb daar nog wel rolletjes van bij me morgen..
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Jullie doen eng, jullie hebben het over foto's!
Nog 2 dagen de tijd om mijn rolletjes vol te schieten en dan... dan ga ik digitaal schieten enzo!
Is het zwartwit-negatiefquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nog 4 rolletjes 400 ISO liggen, dus ik denk dat ik maar in de wc met het licht uit foto's ga maken ofzo
En nog 8 rolletjes 200 ISO
Misschien kan ik er ook wel iemand anders blij mee maken
Ik neem aan dat als-ie vol is er geen lipje meer uit het rolletje steektquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:21 schreef Muk het volgende:
GVD!!!! ik heb hier een rolletje fp4 liggen, in het doosje, maar open... hoe in s'hemels naam kom ik er achter offie al vol is?
edit: het lipje was niet verbogen dus hij is nog goed... dan heb ik nog 3 films voor morgen... ff kijken hoe het met de fotoboer is...
Tjaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Alles kleur P.
zwart/wit paarden zijn net koeien namelijk
kleine schiet met kleur geloof ikquote:
Je zou ons ook kunnen verblijden met foto's natuurlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:25 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag, wat een heerlijk weer is het op mijn vrije dagIk ben ff uit de hitte gevlucht. Ik denk dat ik me buiten maar eens nuttig ga maken en het dak van de carport ga vegen
ik heb de kunst van terugdraaien tot het lipje net uitsteekt geperfectioneerd, zodat ik niet in de doka met de bieropener aan de slag hoef....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als-ie vol is er geen lipje meer uit het rolletje steekt
Hmmmmm...da's vervelend voor jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:28 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb de kunst van terugdraaien tot het lipje net uitsteekt geperfectioneerd, zodat ik niet in de doka met de bieropener aan de slag hoef....
Zal ik zaterdag een camera voor je meenemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Zullen we het nu weer over iets hebben wat ik snap. Ja, graag
![]()
ik heb er ook nog eentje over.. maar daar zit 1600 film in, en daar is het wellicht te zonnig voorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag een camera voor je meenemenKun je ook doen of je er iets van snapt
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou ons ook kunnen verblijden met foto's natuurlijkVan vogeltjes
Nou, Sharkie heeft daar de vorige keer hele leuke dingen mee gedaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:30 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb er ook nog eentje over.. maar daar zit 1600 film in, en daar is het wellicht te zonnig voor![]()
Hey deb...sterkte nog enzo...ga maar gauw genieten van je vrijgezellenbestaan. Veel uit, en massa's vrienden om je heen ipv steeds maar met die enequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Zullen we het nu weer over iets hebben wat ik snap. Ja, graag
![]()
word ik benieuwd... actiefoto's met een grote DOF?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, Sharkie heeft daar de vorige keer hele leuke dingen mee gedaan![]()
inderdaad, als je relatie uitgaat, boost dat zo ontzettend je sociale leven... ik ben 2 maanden aan het feesten inmiddels na een relatie van een weekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey deb...sterkte nog enzo...ga maar gauw genieten van je vrijgezellenbestaan. Veel uit, en massa's vrienden om je heen ipv steeds maar met die ene![]()
mja, ik ben meer buiten aan het fotograferen geweest eigenlijk, lekker in de tuin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Pea... waar blijven de foto's van het huisje nou????
Nee johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef Muk het volgende:
[..]
word ik benieuwd... actiefoto's met een grote DOF?
Na een relatie van een week ben je ook het sociale leven wel echt ontgroeid jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Muk het volgende:
[..]
inderdaad, als je relatie uitgaat, boost dat zo ontzettend je sociale leven... ik ben 2 maanden aan het feesten inmiddels na een relatie van een week![]()
maar dat zal ook een beetje aan de lente liggen denk ik
Nee johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]ik denk jullie zijn de vogeltjes wel weer zat
Ik heb nooit een sociaal leven gekendquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Na een relatie van een week ben je ook het sociale leven wel echt ontgroeid ja
ehm... hoe ga ik dit voorzichtig uitleggen....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nooit een sociaal leven gekendBen het nu aan het opbouwen
En ja...daar zijn jullie nou slachtoffer van
Zullen we samen gaan feesten.. je woont in R'dam zag ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Muk het volgende:
[..]
inderdaad, als je relatie uitgaat, boost dat zo ontzettend je sociale leven... ik ben 2 maanden aan het feesten inmiddels na een relatie van een week![]()
maar dat zal ook een beetje aan de lente liggen denk ik
je roept maar! ik heb nog een BBQ, wat frikandellen en een fles bokmaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan feesten.. je woont in R'dam zag ik. Das best vlakbij
![]()
En Pea.. thnx![]()
. Idd weer een beetje goed sociaal leven opbouwen, er zijn een hoop vrienden weggevallen nu.
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan feesten.. je woont in R'dam zag ik. Das best vlakbij
![]()
En Pea.. thnx![]()
. Idd weer een beetje goed sociaal leven opbouwen, er zijn een hoop vrienden weggevallen nu.
Zal ik je even op msn toevoegen danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef Muk het volgende:
[..]
je roept maar! ik heb nog een BBQ, wat frikandellen en een fles bokma
Ik bouw liever een sociaal leven op met gezellige mensenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastig
Een paar voorbeelden van vogeltjes die niet wilden blijven zitten danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johVogeltjes zijn tof...als ze blijven zitten
doe maar!quote:
tja.... weet je wat, ik ben gestopt met sex, dan kan ik net zo goed ook stoppen met drank!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is toch vooral het verschil met de perceptie dat toeneemt?
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef Muk het volgende:
[..]
tja.... weet je wat, ik ben gestopt met sex, dan kan ik net zo goed ook stoppen met drank!
\
kan ik me beter op m'n foto's concentreren
Graagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastig
sorrie...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebben. Grrrrrr
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bouw liever een sociaal leven op met gezellige mensen![]()
kusje P
Compenseer het met wat drankquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebben. Grrrrrr
Verdorie...ik kan mijn vibratorsmiley niet meer vinden...hij was nu zo toepasselijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet niet: ik ben helemaal in het warretje enzo, en allemaal rare emoties enzo ja, ik ben OOK nog es ongesteldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Die brownies kun je nu dus echt wel vergeten he
En ik maar beamen dat je lief was
![]()
Hoe kon ik zo naief zijn
Vrouwen
Roze Harry heeft nog genoeg batterijen hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verdorie...ik kan mijn vibratorsmiley niet meer vinden...hij was nu zo toepasselijk
Als je nou gewoon sorry had gezegd, had je een klein kansje gehad, maar nuquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet niet: ik ben helemaal in het warretje enzo, en allemaal rare emoties enzo ja, ik ben OOK nog es ongestelddus beter geef je gewoon die brownies. Anders wil ik morgen niet voor je op de foto!!! Toevallig
![]()
SOOOOOORRRRRRYYYYYYYquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nou gewoon sorry had gezegd, had je een klein kansje gehad, maar nu![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef -Marjo- het volgende:
Financieel administratief medewerkster voor 30 uur. Grote drukkerij in Heerhugowaard.
Werktijden van 9 tot 15:30
GEFELI -Marjo-quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
gefeliciteerd marjo
dus jij trakteerd morgen?
ja!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:28 schreef Re het volgende:
zowwww valt hier nog iets anders te beleven?
doosquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!!
ik ben lekker al thuis
ik heb mijn bikini aan
ik ga zo in de jacuzzi
Mag ik meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!!
ik ben lekker al thuis
ik heb mijn bikini aan
ik ga zo in de jacuzzi
jij altijdquote:
Alleen als er GEEN fotograaf met camera bij is...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij altijd![]()
ow wacht....zeg GB....geldt die leeftijdsvergelijking van daarnet ook voor vrouwen?
Feliquote:
ach... al zit ik in een jacuzzi met een vrouw van 40 jaar ouder.... je zit wel in een jacuzziquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij altijd![]()
ow wacht....zeg GB....geldt die leeftijdsvergelijking van daarnet ook voor vrouwen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij altijd![]()
Kan zo ook wel hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]kan ik eindelijk mn nieuwe bikini aan
.
met bikini in de trein mag ook hoor of op straat, loopt genoeg rond zag ik gisterenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan zo ook wel hoorMorgen even langs de Maasvlakte
![]()
Ja, echt heel vies, zoiets zag ik gisteren ook al voorbij lopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
met bikini in de trein mag ook hoor of op straat, loopt genoeg rond zag ik gisteren
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan zo ook wel hoorMorgen even langs de Maasvlakte
![]()
Ik bedoelde eigenlijk zondagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zeg jij. M'n benen zijn er gister niet bruiner opgeworden, dus helaas
. En trouwens, ik pas niet in jouw auto. Jij zit vol!
Ik zag zo'n meid bij de benzinepomp. Helemaal leipquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
met bikini in de trein mag ook hoor of op straat, loopt genoeg rond zag ik gisteren
We gingen zondag niks doenquote:
hangt er van af... ben je gewassen en onder de 150 kilo? zo ja dan welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef Falanx het volgende:
iemand die met de trein vanuit rotterdam gaat? toevallig.
Kloptquote:
geile beerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar goed....voor bikini op strand maak ik wel tijd
Ach ja....je moet watquote:
da's goed, ik moet om ehm... tien over negen in helmond zijn, dus om kwart voor acht op het station..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:29 schreef Falanx het volgende:
ongeveer de helft van die 150 kiloen gewassen
meerijden lijkt me ook wel relaxed. maar alleen als ik geen benzine geld hoef te betalen. (Ov is gratis voor me anders pak ik liever dat. )
gewoon voor de gezelligheid om tegen iemand aan te kunnen lullenlaat maar horen
Hallo, ik geloof dat er voor zoiets 2 partijen toestemming moeten geven huhquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En P, ik leg nu nog ff helemaal niks vast voor zondag. Dat zie ik liever zondagochtend pas.
Haha, ja maar ja, ik moet nu juist ff lol maken hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik was aan het geinen hoor
Maar als je zin hebt om een uurtje er tussen uit te gaan dan moet dat wel lukken
edit: update is nog steeds bezig
Weekendquote:
en waarom zit je er niet dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weekend. Al hoor ik eigenlijk wel op m;n werk te zitten nu...
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:
P, ik was van plan naar de Maasvlakte te gaan een zondag jah.....
En jij had geen tijd![]()
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Trek in schoolkrijt?
zal ik morgen meenemen?![]()
Ok, morgen voor 3 personen onderweg een rookpauze....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schat. Als de super open is haal ik ook nog wel een zakje
. Ga nu even peukkies halen... de trek in een sigaret wordt toch echt te sterk nu
.
wat wilde jij me nog vragen van de week?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:31 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb al krijt gehaaldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schat. Als de super open is haal ik ook nog wel een zakje
. Ga nu even peukkies halen... de trek in een sigaret wordt toch echt te sterk nu
.
Ik heb ook krijtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb al krijt gehaald
dus die gaat zeker mee
Ik ben niet verslaafd echt niet... ik wil GEEN, ik herhaal GEEN.. rookpauzequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ok, morgen voor 3 personen onderweg een rookpauze....
tuurlijk schat...we lassen voor jou elk uur een rookpauze inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd echt niet... ik wil GEEN, ik herhaal GEEN.. rookpauze
opmerkingen over roken is slecht voor je ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
psst. roken is slecht voor je hé!
Owwh shit!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:14 schreef Re het volgende:
[..]
opmerkingen over roken is slecht voor je ook
t'is maar dat je het weetquote:
het schijnt, word je loops vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het snuiven van schoolkrijt hip ofzo?
Neenee... Die dingen eet je volgens een speciale methode...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het snuiven van schoolkrijt hip ofzo?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Neenee... Die dingen eet je volgens een speciale methode...
Debsterrr weet daar ook alles van![]()
Oh fuck jullie bedoelde de snoep stoepkrijtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:40 schreef Offy het volgende:
Eerst de zijkantjes eraf snoepen en dan tussen je kaken ronddraaien![]()
6pack meld zichquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heeik ben een dagje echt druk en ineens gaan ze hetr over bier hebben
presentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
6pack meld zich![]()
Of moet ik zeggen leeg 6pack
Niets waardelozer dan een leeg sixpackquote:
Pcies!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh fuck jullie bedoelde de snoep stoepkrijt![]()
Helaas zitten Debsterr en Xil dit keer niet in een autoquote:
Zolang we het hier over bier kunnen hebben, kunnen we het ook over die meet hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu gaan we het over iets ANDERS dan die meet hebbendaar is een ander topic voor
of is dat ineens niet meer erg
Wowquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef Offy het volgende:
Iets anders: Offy heeft vandaag vastgezeten in een lift!
Toch wel weer iets om van mijn lijstje af te strepen
Je ging in een hoekje zitten bibberen van de kou van de aircoquote:
Heb ik op eerste Kerstdag vorig jaar gehad, toen er ongeveer EEN servicemonteur dienst had, in de hele beneluxquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef Offy het volgende:
Iets anders: Offy heeft vandaag vastgezeten in een lift!
Maar het was helemaal niet 'Ohnee, mijn batterijen zijn op/En ik heb geen bereik!/We hebben nog maar een paar minuten lucht/We gaan hier sterven' a la alle HollywoodfilmsHet alarmknopje werkte uitstekend, ik ben geholpen door een hele aardige Schindler-meneer en de ventilatie werkte uitstekend
Toch wel weer iets om van mijn lijstje af te strepen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Je ging in een hoekje zitten bibberen van de kou van de airco![]()
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Iemand dat liftstukje bij Resident Evil gezien?
best goed, als ik me zelf nou ook zo goed voelde dan was het helemaal goedquote:
2 bier?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moeten we het eens over wat anders hebben dan bier
Nog steeds bierquote:
quote:
I rest my case. Geen vrouw die binnen 3 seconden spuitende kloten wil zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier is sneller aan het spuiten te krijgen dan kloten
Doe je wel voorzichtig met katers en zo? Je moet wel een beetje knap op de foto, he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik vind jullie allemaal heel erg liev
en nu ga ik nog meer wijn drinken.doei!
Ze zou uiterlijk half 1 thuis zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met katers en zo? Je moet wel een beetje knap op de foto, he?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik vind jullie allemaal heel erg liev
en nu ga ik nog meer wijn drinken.doei!
maar ow wee als een vrouw het over drank heeft hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met katers en zo? Je moet wel een beetje knap op de foto, he?
1. het was geen bierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:09 schreef Re het volgende:
[..]
maar ow wee als een vrouw het over drank heeft he![]()
![]()
neem een biertjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1. het was geen bier
2. het was een welgemeend advies
Ik heb al gegeten.quote:
kijk en daar is het fijn als je de jeugd nog hebtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee wacht, je bent een beetje jong
maar proost
Israelisch. Het is tenslotte vrijdagavond.quote:
Als het echt waar is, dat je zou oud bent als je je voelt, dan kan ik 112 worden, en nog niet volwassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Muk het volgende:
[..]
kijk en daar is het fijn als je de jeugd nog hebt![]()
over chinees gesproken, er komt hier net een papiemento sprekende (schreeuwend is een beter woord) chinees binnenlopen... ziet er echt heeeel vreemd uitquote:
ik zeg altijd maar: diep vanbinnen ben ik een meisje van 12quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het echt waar is, dat je zou oud bent als je je voelt, dan kan ik 112 worden, en nog niet volwassen
kijk, een grap is leuk, maar er zijn GRENZENquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Muk het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar: diep vanbinnen ben ik een meisje van 12
moah... lief en af en toe onzeker....vertederend mischien wel...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk, een grap is leuk, maar er zijn GRENZEN
Breek nog ff wat buurmannen af andersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:31 schreef Muk het volgende:
[..]
moah... lief en af en toe onzeker....vertederend mischien wel...
lijkt op mij
ik klets uit m'n nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |