Die ouderen van tegenwoordig nemen ook niks meer van je aan...quote:
Ik zou het met alle plezier komen doenquote:
Smoesjes, smoesjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het met alle plezier komen doenHelaas moet ik zo naar kantoor Rotterdam om een update van een applicatie te gaan doen en ben ik daar wel mee bezig tot een uur of half 7 waarna ik als een gek naar huis moet omdat ik ff naar de kapper moet vanavond waarna ik vervolgens boodschappen moet gaan doen voor morgen
he-hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik moet wel qua leeftijd hoor,en heb een paar 20 jarige in mn fokkliek ook![]()
Dat kan ik beamenquote:
Heb je me doorquote:
Wat zij zegt dusquote:
Linkje?quote:
jaaaaaaaa.... *kweil*quote:
of kankerkachel ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:40 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik wil steeds hoeren intikken in Onzin
Heb het idee dat dat moet![]()
ja ROFLOLLERHELICOPTTERRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:42 schreef Re het volgende:
[..]
of ROFFERLOLLER!!!!O(#@@@!!!!!!!111111eins enzo
als tie x2 isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Oei nu ga ik dingen denken,ik ken een mother
Moet ik het letterlijk nemen?
Oh ik vermoede rancune en dat heb ik meestal met modsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben nergens mod en al die jaaaren nooit geweest.
kut, nou zit t in mn hoofd
en in het mijne GVDquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:03 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben nergens mod en al die jaaaren nooit geweest.
kut, nou zit t in mn hoofd
Maar dat is wel een ander nummerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:08 schreef Muk het volgende:
[..]
en in het mijne GVD
nee meer nog dan ik eigenlijk toegeven wil... zij maakt het verschiil...
tussen alles wat ik háád en hoe dat opeens ging leven... wat met potlood staat geschetst kan met kleur worden íín-getekend...
juist, succes
klopt, nu zit jij daar mee in je hoofd hoop ikquote:
rancune? neuh... Een kruisverwijzing. Qua letterlijk nemen en ONZ.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:04 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh ik vermoede rancune en dat heb ik meestal met mods![]()
Vraag me wel af wie die milf is nu hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
rancune? neuh... Een kruisverwijzing. Qua letterlijk nemen en ONZ.
maar als je m uitlegt is ie niet leuk meer als ie t al was
Ik ben Acda en de Munnik fan. Een echte kenner herkent ook mijn ondertitelquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:11 schreef Muk het volgende:
[..]
klopt, nu zit jij daar mee in je hoofd hoop ik
Hobbies/interesses: lezen, fotografie, sport (handbal en soms hardlopen), acda en de munnik, architectuur, theater, cabaretquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben Acda en de Munnik fan. Een echte kenner herkent ook mijn ondertitel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |