Jahquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:04 schreef Debsterr het volgende:
Mjah, ik wil geen bier, maar ja, he, boze mannetjes fluisteren me dat in! Die roepen: Bier! Bier! Bier! Bah
Snel je bier op de foto zetten en opzuipenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:05 schreef veldmuis het volgende:
Bier is puik! Lekker weer trouwens. Doe mij enkele fototips voor vandaag!
Maar die andere daarentegen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef Re het volgende:
[..]?
peuk?
bier...
nee die fysieke activiteit dan weer niet...
nee kan niet. straks ff de shoot van morgen voorbereiden.quote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:05 schreef SPK het volgende:
[..]
Jah
Hey er is morgen een meet en Peri staat in de OP![]()
zonnekap, polafiltertje en terrasjes met veel kleurig volkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:05 schreef veldmuis het volgende:
Bier is puik! Lekker weer trouwens. Doe mij enkele fototips voor vandaag!
Afleiding is goedquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee kan niet. straks ff de shoot van morgen voorbereiden.
Eens zien wat ik mee neem, of ik wat ideeetjes heb. en ff kijken welke modellen er komen. en of ik er iets mee kan
das ook weer een tijdje afleiding denk ik zo
quote:
quote:* Puckzzz wordt er vandaag naar verwachting om 15.00 uitgeschopt want mijn collega is vrij en ik heb geen sleutels
oooooohh wat vind ik dat erg!
Kan ik wat eerder aan het bier vandaag!
Puckemeis je bent niet eerlijk.. Ik smelt hier nog tot 17.00 uur weg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar die andere daarentegen...![]()
* Puckzzz wordt er vandaag naar verwachting om 15.00 uitgeschopt want mijn collega is vrij en ik heb geen sleutels
oooooohh wat vind ik dat erg!
Kan ik wat eerder aan het bier vandaag!
Ohquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
OWhja, met die wilt ze wel mee.
Maar die meet is toch niet morgen
Wat is halve dagen werken toch fijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckemeis je bent niet eerlijk.. Ik smelt hier nog tot 17.00 uur weg.![]()
Ga jij Debsterr eens wat B&J brengen jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Wat is halve dagen werken toch fijn
Klaar met werken om 10.15, heerlijk gewoon.
Het kan zijn he'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoi
Het niveau daalt nu al naar het niveau 's avonds
Nee meneer de Hoog (zei meneer de Hooge)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij Debsterr eens wat B&J brengen jaEn peuken
Ja, goed zo P! Zet Duck maar aan het werk voor mijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij Debsterr eens wat B&J brengen jaEn peuken
Morgen is de stoomtreinen-modellen meet!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:11 schreef SPK het volgende:
[..]
Oh,vandaar ze er niks over zei
Welke meet bedoel jij dan?
Ohquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Morgen is de stoomtreinen-modellen meet!
M'n relatie gaat niet elke dag uit.. ik word er vervelend van geloof ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef SPK het volgende:
[..]
Het kan zijn he'
Ik weet het niet zeker
Dat ik er normaal overdag nooit ben![]()
Voor elk negatief iets,komt iets positiefs terugquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n relatie gaat niet elke dag uit.. ik word er vervelend van geloof ik. Samen baggeren is altijd gezellig
. Ow en nog wat.. Nu hoef ik 's avonds nooit meer vroeg naar bed omdat vriendje er weer vroeg uit moest. Kan ik jullie heel de avond lang verblijden met m'n gezelschap
Leuk toch, of niet...
Ah kom op zeg....de dame is vol verdriet en JIJ kan nu de ridder te paard in de auto zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:15 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Nee meneer de Hoog (zei meneer de Hooge)
Tot je een nieuw vriendje krijgtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:18 schreef Debsterr het volgende:
Nu hoef ik 's avonds nooit meer vroeg naar bed omdat vriendje er weer vroeg uit moest. Kan ik jullie heel de avond lang verblijden met m'n gezelschap
En dat kan jij nietquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah kom op zeg....de dame is vol verdriet en JIJ kan nu de ridder te paard in de auto zijn![]()
Dan let ik wel beter op wat ik uitkiesquote:
Jij hebt je niet opgegevenquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef Vliegvrager het volgende:
heeft dat wicht nou nog geen ijs?
Oeeeeeh spannend!!!! Hoe laat hoe laat??quote:
Plus dat ze geen Milf is he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:23 schreef SPK het volgende:
Ik kan niet meer rijden over een uur
En 18 is 12 jaar te jong
of, ja!, we willen u graag hebben en schalen u daarom 6 nivo's te laag inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
succes Marjo
Bereid je voor op die altijd lastige vraag:
"Wanneer kunt u beginnen?"
Ja, als mnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
echt he... zo onaardig
. Ga es lekker buitenspelen ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |