Nee dank jequote:
Saved by the bel questionmarkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:30 schreef SPK het volgende:
Nee hoor ofzo is geen doodsverwensing
Ik heb wel is gevraagd aan iemand spring van een flat?
Het vraagteken redde me toen
Wij dachten redelijk hetzelfde.quote:
Die hebben mijn posts niet nodig om dit te zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wij dachten redelijk hetzelfde.
Heb jij al een modje/admin getipt over zijn post?
En dat ben ik al..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die hebben mijn posts niet nodig om dit te zienEn anders krijg ik gelijk weer half FOT achter me aan omdat ik een wannabee ben
HM2, je bent vervelend vandaagquote:
Ja maar, maar, maar Sub is op vakantiequote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HM2, je bent vervelend vandaagGa eens iemand anders slaan
Een echte Rebel doet het met een Polaroid...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Re.... Re....
Wat doet die gozer met een Nikon? Moet hij geen 350 EOS hebben? Re staat toch voor Rebel? Daar hoort die camera toch bij?
Onze Fot crimineel!
ja sorrie hoor, maar met dit weer krijg ik zin in BBQ en An42 gaat toch gehakt maken dus dan zie ik mogelijkhedenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef HMaster-II het volgende:
Nu is Puckzzz ook al gemeen tegen mij..snieeerlijk
![]()
Mij willen BBQ-en![]()
uhmmmmmmm ik ben uniek en niet in een hokje te plaatsen dus Canonquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Re.... Re....
Wat doet die gozer met een Nikon? Moet hij geen 350 EOS hebben? Re staat toch voor Rebel? Daar hoort die camera toch bij?
Onze Fot crimineel!
oeh, leuk ideequote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een echte Rebel doet het met een Polaroid...shake it..shake it...like a polaroid picture
Checkquote:
Ja aan de ene kant wil je er wel achteraan rennen en gillen Nee! Ga niet weg! maar je weet dat het beter is zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:28 schreef Debsterr het volgende:
Bah, huilenik word er nu al gek van zeg. Wie heeft er Ben & Jerry's? Moeilijk is dat, om iemand waarmee je bijna 3 jaar samengeweest bent, weg te zien lopen.
Blij dat ik morgen de hele dag weg mag, tenminste beetje afleiding!
Morgen zal wel goed komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant wil je er wel achteraan rennen en gillen Nee! Ga niet weg! maar je weet dat het beter is zo.
Houd je sterk.
Ik zal er iig niet over beginnen morgen, ik wil je niet met dikke rode oogjes op de foto en het iPod gedoe heb je ook al gedaan dus dat hoeft ook niet meer
Debsterr met een coole zonnebril op is ook geen slecht plaatjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Morgen zal wel goed komeneen gezellige dag met heel veel gezellige mensen, en kneem gewoon mn zonnebril mee
. Zou wel sensationele foto's opleveren, een huilende Debsterr
.
Alleen jammer dat zonnebrillen me niet staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Debsterr met een coole zonnebril op is ook geen slecht plaatje
Hotel Californiaquote:
Ik ook nietquote:
Ik heb in 4 dagen al 5 keer gesport. ZO dik ben ik toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar dat boeit niet
Het is mooi weer
Ga lekker sporten of zo
Sporten is goed voor jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb in 4 dagen al 5 keer gesport. ZO dik ben ik toch ook weer niet?
Ik geloof dat het met de afleiding wle gaatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sporten is goed voor jeEn is goed voor de afleiding
En daarna kun je weer aan de B&J's
Ja ... ho.....mijn idee ook hoorquote:
Ja, je moet toch iets doen als je Ben & Jerry's wil eten??quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja ... ho.....mijn idee ook hoorMaar sommige vrouwen schijnen het belangrijk te vinden
Yups, naar de winkel lopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, je moet toch iets doen als je Ben & Jerry's wil eten??
Nee, ik was er niet op voorbereid dat de break-up zo snel zou plaats vindenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef Vliegvrager het volgende:
of naar de vriezer als je perfect foresight had
daar kunnen we wel een lekekre dip van maken, zat nog een zak gesmolten M&Ms in mijn jasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn raketjes van chocola?
Haha, hoe komt die daar nou weerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
daar kunnen we wel een lekekre dip van maken, zat nog een zak gesmolten M&Ms in mijn jas
Ik ben een puber van 18, ik luister alleen kutmuziekquote:
Ik van 2x zo oud en voornamelijk ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben een puber van 18, ik luister alleen kutmuziek![]()
M&Ms heb ik ok nog wel, kunnen we terplaatse wel ff in de zon leggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
daar kunnen we wel een lekekre dip van maken, zat nog een zak gesmolten M&Ms in mijn jas
quote:
Heeft een heel liev schattig elfje daar gestopt denk ikquote:
Een beetje kerel is goddelijk zonder sportenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef Re het volgende:
[..]?
peuk?
bier...
nee die fysieke activiteit dan weer niet...
Gewoon, niet. Foto's maken ofzoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef Xilantof het volgende:
Voor zover mijn schooldag
En nu eens zien hoe ik de rest van de dag ga in vullen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heeft een heel liev schattig elfje daar gestopt denk ik, en jij, boerenlul, hebt dat gewoon weer niet in de gaten
![]()
![]()
![]()
![]()
checkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef SPK het volgende:
[..]
Een beetje kerel is goddelijk zonder sporten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |