Weekendquote:
en waarom zit je er niet dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weekend. Al hoor ik eigenlijk wel op m;n werk te zitten nu...
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:
P, ik was van plan naar de Maasvlakte te gaan een zondag jah.....
En jij had geen tijd![]()
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Trek in schoolkrijt?
zal ik morgen meenemen?![]()
Ok, morgen voor 3 personen onderweg een rookpauze....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schat. Als de super open is haal ik ook nog wel een zakje
. Ga nu even peukkies halen... de trek in een sigaret wordt toch echt te sterk nu
.
wat wilde jij me nog vragen van de week?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:31 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb al krijt gehaaldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schat. Als de super open is haal ik ook nog wel een zakje
. Ga nu even peukkies halen... de trek in een sigaret wordt toch echt te sterk nu
.
Ik heb ook krijtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb al krijt gehaald
dus die gaat zeker mee
Ik ben niet verslaafd echt niet... ik wil GEEN, ik herhaal GEEN.. rookpauzequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ok, morgen voor 3 personen onderweg een rookpauze....
tuurlijk schat...we lassen voor jou elk uur een rookpauze inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd echt niet... ik wil GEEN, ik herhaal GEEN.. rookpauze
opmerkingen over roken is slecht voor je ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
psst. roken is slecht voor je hé!
Owwh shit!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:14 schreef Re het volgende:
[..]
opmerkingen over roken is slecht voor je ook
t'is maar dat je het weetquote:
het schijnt, word je loops vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het snuiven van schoolkrijt hip ofzo?
Neenee... Die dingen eet je volgens een speciale methode...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het snuiven van schoolkrijt hip ofzo?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Neenee... Die dingen eet je volgens een speciale methode...
Debsterrr weet daar ook alles van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |