jij altijdquote:
Alleen als er GEEN fotograaf met camera bij is...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij altijd![]()
ow wacht....zeg GB....geldt die leeftijdsvergelijking van daarnet ook voor vrouwen?
Feliquote:
ach... al zit ik in een jacuzzi met een vrouw van 40 jaar ouder.... je zit wel in een jacuzziquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij altijd![]()
ow wacht....zeg GB....geldt die leeftijdsvergelijking van daarnet ook voor vrouwen?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij altijd![]()
Kan zo ook wel hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]kan ik eindelijk mn nieuwe bikini aan
.
met bikini in de trein mag ook hoor of op straat, loopt genoeg rond zag ik gisterenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan zo ook wel hoorMorgen even langs de Maasvlakte
![]()
Ja, echt heel vies, zoiets zag ik gisteren ook al voorbij lopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
met bikini in de trein mag ook hoor of op straat, loopt genoeg rond zag ik gisteren
Dat zeg jijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan zo ook wel hoorMorgen even langs de Maasvlakte
![]()
Ik bedoelde eigenlijk zondagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zeg jij. M'n benen zijn er gister niet bruiner opgeworden, dus helaas
. En trouwens, ik pas niet in jouw auto. Jij zit vol!
Ik zag zo'n meid bij de benzinepomp. Helemaal leipquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Re het volgende:
[..]
met bikini in de trein mag ook hoor of op straat, loopt genoeg rond zag ik gisteren
We gingen zondag niks doenquote:
hangt er van af... ben je gewassen en onder de 150 kilo? zo ja dan welquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:16 schreef Falanx het volgende:
iemand die met de trein vanuit rotterdam gaat? toevallig.
Kloptquote:
geile beerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar goed....voor bikini op strand maak ik wel tijd
Ach ja....je moet watquote:
da's goed, ik moet om ehm... tien over negen in helmond zijn, dus om kwart voor acht op het station..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:29 schreef Falanx het volgende:
ongeveer de helft van die 150 kiloen gewassen
meerijden lijkt me ook wel relaxed. maar alleen als ik geen benzine geld hoef te betalen. (Ov is gratis voor me anders pak ik liever dat. )
gewoon voor de gezelligheid om tegen iemand aan te kunnen lullenlaat maar horen
Hallo, ik geloof dat er voor zoiets 2 partijen toestemming moeten geven huhquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En P, ik leg nu nog ff helemaal niks vast voor zondag. Dat zie ik liever zondagochtend pas.
Haha, ja maar ja, ik moet nu juist ff lol maken hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik was aan het geinen hoor
Maar als je zin hebt om een uurtje er tussen uit te gaan dan moet dat wel lukken
edit: update is nog steeds bezig
Weekendquote:
en waarom zit je er niet dan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weekend. Al hoor ik eigenlijk wel op m;n werk te zitten nu...
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:
P, ik was van plan naar de Maasvlakte te gaan een zondag jah.....
En jij had geen tijd![]()
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schatquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Trek in schoolkrijt?
zal ik morgen meenemen?![]()
Ok, morgen voor 3 personen onderweg een rookpauze....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schat. Als de super open is haal ik ook nog wel een zakje
. Ga nu even peukkies halen... de trek in een sigaret wordt toch echt te sterk nu
.
wat wilde jij me nog vragen van de week?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:31 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik heb al krijt gehaaldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaaaa! Xil, je bent echt een schat. Als de super open is haal ik ook nog wel een zakje
. Ga nu even peukkies halen... de trek in een sigaret wordt toch echt te sterk nu
.
Ik heb ook krijtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb al krijt gehaald
dus die gaat zeker mee
Ik ben niet verslaafd echt niet... ik wil GEEN, ik herhaal GEEN.. rookpauzequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ok, morgen voor 3 personen onderweg een rookpauze....
tuurlijk schat...we lassen voor jou elk uur een rookpauze inquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd echt niet... ik wil GEEN, ik herhaal GEEN.. rookpauze
opmerkingen over roken is slecht voor je ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
psst. roken is slecht voor je hé!
Owwh shit!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:14 schreef Re het volgende:
[..]
opmerkingen over roken is slecht voor je ook
t'is maar dat je het weetquote:
het schijnt, word je loops vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het snuiven van schoolkrijt hip ofzo?
Neenee... Die dingen eet je volgens een speciale methode...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Is het snuiven van schoolkrijt hip ofzo?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Neenee... Die dingen eet je volgens een speciale methode...
Debsterrr weet daar ook alles van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |