ik heb de kunst van terugdraaien tot het lipje net uitsteekt geperfectioneerd, zodat ik niet in de doka met de bieropener aan de slag hoef....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als-ie vol is er geen lipje meer uit het rolletje steekt
Hmmmmm...da's vervelend voor jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:28 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb de kunst van terugdraaien tot het lipje net uitsteekt geperfectioneerd, zodat ik niet in de doka met de bieropener aan de slag hoef....
Zal ik zaterdag een camera voor je meenemenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Zullen we het nu weer over iets hebben wat ik snap. Ja, graag
![]()
ik heb er ook nog eentje over.. maar daar zit 1600 film in, en daar is het wellicht te zonnig voorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik zaterdag een camera voor je meenemenKun je ook doen of je er iets van snapt
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou ons ook kunnen verblijden met foto's natuurlijkVan vogeltjes
Nou, Sharkie heeft daar de vorige keer hele leuke dingen mee gedaanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:30 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb er ook nog eentje over.. maar daar zit 1600 film in, en daar is het wellicht te zonnig voor![]()
Hey deb...sterkte nog enzo...ga maar gauw genieten van je vrijgezellenbestaan. Veel uit, en massa's vrienden om je heen ipv steeds maar met die enequote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:27 schreef Debsterr het volgende:
Zullen we het nu weer over iets hebben wat ik snap. Ja, graag
![]()
word ik benieuwd... actiefoto's met een grote DOF?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, Sharkie heeft daar de vorige keer hele leuke dingen mee gedaan![]()
inderdaad, als je relatie uitgaat, boost dat zo ontzettend je sociale leven... ik ben 2 maanden aan het feesten inmiddels na een relatie van een weekquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hey deb...sterkte nog enzo...ga maar gauw genieten van je vrijgezellenbestaan. Veel uit, en massa's vrienden om je heen ipv steeds maar met die ene![]()
mja, ik ben meer buiten aan het fotograferen geweest eigenlijk, lekker in de tuin.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Pea... waar blijven de foto's van het huisje nou????
Nee johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:33 schreef Muk het volgende:
[..]
word ik benieuwd... actiefoto's met een grote DOF?
Na een relatie van een week ben je ook het sociale leven wel echt ontgroeid jaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Muk het volgende:
[..]
inderdaad, als je relatie uitgaat, boost dat zo ontzettend je sociale leven... ik ben 2 maanden aan het feesten inmiddels na een relatie van een week![]()
maar dat zal ook een beetje aan de lente liggen denk ik
Nee johquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]ik denk jullie zijn de vogeltjes wel weer zat
Ik heb nooit een sociaal leven gekendquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Na een relatie van een week ben je ook het sociale leven wel echt ontgroeid ja
ehm... hoe ga ik dit voorzichtig uitleggen....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nooit een sociaal leven gekendBen het nu aan het opbouwen
En ja...daar zijn jullie nou slachtoffer van
Zullen we samen gaan feesten.. je woont in R'dam zag ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:34 schreef Muk het volgende:
[..]
inderdaad, als je relatie uitgaat, boost dat zo ontzettend je sociale leven... ik ben 2 maanden aan het feesten inmiddels na een relatie van een week![]()
maar dat zal ook een beetje aan de lente liggen denk ik
je roept maar! ik heb nog een BBQ, wat frikandellen en een fles bokmaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan feesten.. je woont in R'dam zag ik. Das best vlakbij
![]()
En Pea.. thnx![]()
. Idd weer een beetje goed sociaal leven opbouwen, er zijn een hoop vrienden weggevallen nu.
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastigquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan feesten.. je woont in R'dam zag ik. Das best vlakbij
![]()
En Pea.. thnx![]()
. Idd weer een beetje goed sociaal leven opbouwen, er zijn een hoop vrienden weggevallen nu.
Zal ik je even op msn toevoegen danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef Muk het volgende:
[..]
je roept maar! ik heb nog een BBQ, wat frikandellen en een fles bokma
Ik bouw liever een sociaal leven op met gezellige mensenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastig
Een paar voorbeelden van vogeltjes die niet wilden blijven zitten danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johVogeltjes zijn tof...als ze blijven zitten
doe maar!quote:
tja.... weet je wat, ik ben gestopt met sex, dan kan ik net zo goed ook stoppen met drank!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is toch vooral het verschil met de perceptie dat toeneemt?
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef Muk het volgende:
[..]
tja.... weet je wat, ik ben gestopt met sex, dan kan ik net zo goed ook stoppen met drank!
\
kan ik me beter op m'n foto's concentreren
Graagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastig
sorrie...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebben. Grrrrrr
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bouw liever een sociaal leven op met gezellige mensen![]()
kusje P
Compenseer het met wat drankquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebben. Grrrrrr
Verdorie...ik kan mijn vibratorsmiley niet meer vinden...hij was nu zo toepasselijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet niet: ik ben helemaal in het warretje enzo, en allemaal rare emoties enzo ja, ik ben OOK nog es ongesteldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Die brownies kun je nu dus echt wel vergeten he
En ik maar beamen dat je lief was
![]()
Hoe kon ik zo naief zijn
Vrouwen
Roze Harry heeft nog genoeg batterijen hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verdorie...ik kan mijn vibratorsmiley niet meer vinden...hij was nu zo toepasselijk
Als je nou gewoon sorry had gezegd, had je een klein kansje gehad, maar nuquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet niet: ik ben helemaal in het warretje enzo, en allemaal rare emoties enzo ja, ik ben OOK nog es ongestelddus beter geef je gewoon die brownies. Anders wil ik morgen niet voor je op de foto!!! Toevallig
![]()
SOOOOOORRRRRRYYYYYYYquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nou gewoon sorry had gezegd, had je een klein kansje gehad, maar nu![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef -Marjo- het volgende:
Financieel administratief medewerkster voor 30 uur. Grote drukkerij in Heerhugowaard.
Werktijden van 9 tot 15:30
GEFELI -Marjo-quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
gefeliciteerd marjo
dus jij trakteerd morgen?
ja!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:28 schreef Re het volgende:
zowwww valt hier nog iets anders te beleven?
doosquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!!
ik ben lekker al thuis
ik heb mijn bikini aan
ik ga zo in de jacuzzi
Mag ik meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!!
ik ben lekker al thuis
ik heb mijn bikini aan
ik ga zo in de jacuzzi