tja.... weet je wat, ik ben gestopt met sex, dan kan ik net zo goed ook stoppen met drank!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het is toch vooral het verschil met de perceptie dat toeneemt?
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef Muk het volgende:
[..]
tja.... weet je wat, ik ben gestopt met sex, dan kan ik net zo goed ook stoppen met drank!
\
kan ik me beter op m'n foto's concentreren
Graagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ga lekker met PdH opbouwen. Dan valt hij ons ook niet meer lastig
sorrie...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebben. Grrrrrr
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik bouw liever een sociaal leven op met gezellige mensen![]()
kusje P
Compenseer het met wat drankquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Damn... ik besef me nu pas he... dat ik dus voorlopig geen sex meer ga hebben. Grrrrrr
Verdorie...ik kan mijn vibratorsmiley niet meer vinden...hij was nu zo toepasselijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet niet: ik ben helemaal in het warretje enzo, en allemaal rare emoties enzo ja, ik ben OOK nog es ongesteldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Die brownies kun je nu dus echt wel vergeten he
En ik maar beamen dat je lief was
![]()
Hoe kon ik zo naief zijn
Vrouwen
Roze Harry heeft nog genoeg batterijen hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verdorie...ik kan mijn vibratorsmiley niet meer vinden...hij was nu zo toepasselijk
Als je nou gewoon sorry had gezegd, had je een klein kansje gehad, maar nuquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vergeet niet: ik ben helemaal in het warretje enzo, en allemaal rare emoties enzo ja, ik ben OOK nog es ongestelddus beter geef je gewoon die brownies. Anders wil ik morgen niet voor je op de foto!!! Toevallig
![]()
SOOOOOORRRRRRYYYYYYYquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je nou gewoon sorry had gezegd, had je een klein kansje gehad, maar nu![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:16 schreef -Marjo- het volgende:
Financieel administratief medewerkster voor 30 uur. Grote drukkerij in Heerhugowaard.
Werktijden van 9 tot 15:30
GEFELI -Marjo-quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
gefeliciteerd marjo
dus jij trakteerd morgen?
ja!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:28 schreef Re het volgende:
zowwww valt hier nog iets anders te beleven?
doosquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!!
ik ben lekker al thuis
ik heb mijn bikini aan
ik ga zo in de jacuzzi
Mag ik meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja!!
ik ben lekker al thuis
ik heb mijn bikini aan
ik ga zo in de jacuzzi