tja.... ehm... http://www.break.com/index/carmenelectra.htmlquote:
Kijk jij begrijpt het dat was mn 1e gedachtequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef Muk het volgende:
[..]
tja.... ehm... http://www.break.com/index/carmenelectra.html
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef Muk het volgende:
[..]
Oh met dat rokjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb geen geluid maar de beelden zeggen genoeg
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef Muk het volgende:
[..]
quote:Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult Content;Adult Material"
If you require any assistance regarding this error message, please contact the Elsevier Global Helpdesk (). Please quote Ref:senlamsbca01 (Amsterdam Bluecoat Proxy SG) and provide the URL that you were visiting when you received this error. This should be marked for the attention of the Core Networks team in Kidlington.
Zoek dat filmpje op RE de US OP zal nooit meer hetzelfde zijnquote:
he-he, vanaf thuis dan, stelletje censuur rukkers hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoek dat filmpje op RE de US OP zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Carmen met haar korte rokjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
he-he, vanaf thuis dan, stelletje censuur rukkers hier
denk dat carmen in het lijstje potentieel rukmateriaal staat... daar mogen we dus niet bijquote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:42 schreef Re het volgende:
[..]
denk dat carmen in het lijstje potentieel rukmateriaal staat... daar mogen we dus niet bij
vandaar ook een wardeloos onnodig filterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
En op onze leeftijd rukken![]()
Ja of wij rukken ofzoquote:
even een paar quotesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh met dat rokje
Ik had zoiets van Spook je gaat nu scheiden en naar Carmen toe
* Ghostbuster angstig achterom kijkt naar vriendin![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.
Maar ik snap best dat je als je midden in je midlife crisis zit, graag op zo'n manier aandacht wilt trekken van het mannelijk geslacht![]()
quote:
quote:
NU hou ik op, dit gin gnog wel ff doorquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
Kijk, Puckzzz, dat is nu weer het nadeel van een opvallende outfit, dat de aandacht van mannen trekt, de dames kunnen het niet uitstáán gewoon
Hmm ik zou met jou wel een relatie kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
even een paar quotes
[..]
[..]
[..]
[..]
NU hou ik op, dit gin gnog wel ff door
ik mag het nog met mijn 21 lentes... ik doe het alleen ff een maandje niet....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker
En op onze leeftijd rukken![]()
Sex is overated wel als je 30 + bent ga je dat inzienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:50 schreef Muk het volgende:
[..]
ik mag het nog met mijn 21 lentes... ik doe het alleen ff een maandje niet....
hee spook, ik denk dat je beter van carmen af kan blijven... anders is de spanning er af...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh met dat rokje
Ik had zoiets van Spook je gaat nu scheiden en naar Carmen toe
* Ghostbuster angstig achterom kijkt naar vriendin![]()
Dit is totaal geen FOT-gerelateerde discussie meer hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sex is overated wel als je 30 + bent ga je dat inzien![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja of wij rukken ofzo
Elke milf ligt aan onze voeten
Ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Muk het volgende:
[..]
hee spook, ik denk dat je beter van carmen af kan blijven... anders is de spanning er af...
en aan wie moet je dan denken als je met je vriendin ligt te flossen
ow dat weet ik al lang (paar weken:P) ik heb alleen geen controle over mijn testosteron-huishouding he'quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sex is overated wel als je 30 + bent ga je dat inzien![]()
Ze dwingen mequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is totaal geen FOT-gerelateerde discussie meer heKunnen jullie dit niet ff in ONZ gaan doen of zo
we maken er wel een foto van hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is totaal geen FOT-gerelateerde discussie meer heKunnen jullie dit niet ff in ONZ gaan doen of zo
wat is dít?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Carmen is fotomodel ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:55 schreef Muk het volgende:
[..]
wat is dít?
een schreeuw om niveau?
in den slowchat?
het gore lef!
Vereren als goden is nou ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:17 schreef Muk het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: lezen, fotografie, sport (handbal en soms hardlopen), acda en de munnik, architectuur, theater, cabaret
ik ben er mee opgehouden mensen te vereren als goden...
verder kan ik je wel volgen
ik heb wel nog een ruklens liggenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Carmen is fotomodel ook![]()
Ik zou dr best is met mn telelens willen nemen
Ga je morgenochtend langs de fotoboer in Heerlenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Muk het volgende:
zo... m'n camera's zijn klaar voor morgen, ik moet alleen nog ergens een doosje fp4 vandaan halen... en ik denk niet dat foto klein professional open is vandaag
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:05 schreef Muk het volgende:
loop hier in de buurt naar een willekeurige fotozaak, en vraag om een doosje fp4.... dan krijg je een blik van "ga naar huis, ga slapen, en slik voortaan geen pillen als je niet weet wat er in zit"
ik heb daar nog wel rolletjes van bij me morgen..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:57 schreef Muk het volgende:
zo... m'n camera's zijn klaar voor morgen, ik moet alleen nog ergens een doosje fp4 vandaan halen... en ik denk niet dat foto klein professional open is vandaag
ik zou willen dat ik die mogelijkheid had... maarja.... ik draai m'n film gewoon nog met m'n duim doorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga die analoge zooi volledig thuislaten denk ik![]()
ik kan als noodoplossing ook nog hp5 ontwikkelen als 250 iso....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb daar nog wel rolletjes van bij me morgen..
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:16 schreef Kleintje het volgende:
Jullie doen eng, jullie hebben het over foto's!
Nog 2 dagen de tijd om mijn rolletjes vol te schieten en dan... dan ga ik digitaal schieten enzo!
Is het zwartwit-negatiefquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb nog 4 rolletjes 400 ISO liggen, dus ik denk dat ik maar in de wc met het licht uit foto's ga maken ofzo
En nog 8 rolletjes 200 ISO
Misschien kan ik er ook wel iemand anders blij mee maken
Ik neem aan dat als-ie vol is er geen lipje meer uit het rolletje steektquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:21 schreef Muk het volgende:
GVD!!!! ik heb hier een rolletje fp4 liggen, in het doosje, maar open... hoe in s'hemels naam kom ik er achter offie al vol is?
edit: het lipje was niet verbogen dus hij is nog goed... dan heb ik nog 3 films voor morgen... ff kijken hoe het met de fotoboer is...
Tjaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Alles kleur P.
zwart/wit paarden zijn net koeien namelijk
kleine schiet met kleur geloof ikquote:
Je zou ons ook kunnen verblijden met foto's natuurlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:25 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag, wat een heerlijk weer is het op mijn vrije dagIk ben ff uit de hitte gevlucht. Ik denk dat ik me buiten maar eens nuttig ga maken en het dak van de carport ga vegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |