ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef Oblivion het volgende:
Bleg, panty's....![]()
Kousen!![]()
En in de zomer ook niks, ben me daar gek...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb een hekel aan panties
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty
ik zal milagro even voor zijn en zeggen dat je een vreselijk jaloerse bitch bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef schaakkipje het volgende:
je ziet eruit als een engels kostschoolmeisje dat jaar op jaar is blijven zitten
ergo, nee een rokje zoals dit kan niet
Oh, dat zuigtquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
en idd kousen veel beter, minder benauwd ook, en makkelijker met plassen , omdat ik als ik dan toch een panty aan heb, dat vaak vergeet en dus enkel de slip van den kont trek op het toilet
hmmmquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:25 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zal milagro even voor zijn en zeggen dat je een vreselijk jaloerse bitch bent
Het is eerst even heel warm, en daarna HEEL koud en het loopt totaan je enkelsquote:
Vrouwen hebben daar geen kijk opquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef schaakkipje het volgende:
je ziet eruit als een engels kostschoolmeisje dat jaar op jaar is blijven zitten
ergo, nee een rokje zoals dit kan niet
jaaaaajaaa JA!! ik wist dat die quote ging komen.quote:
mja dan zou je dat bij ons kunnen classificeren als een stelletje lompe bouwvakkers maar dan van poolse afkomstquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verder hangt het een beetje af van de werkcultuur![]()
Je moet ook eerst je ondergoed aandoen en dan je pantyquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benen
en idd kousen veel beter, minder benauwd ook, en makkelijker met plassen , omdat ik als ik dan toch een panty aan heb, dat vaak vergeet en dus enkel de slip van den kont trek op het toilet
deed ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je ondergoed aandoen en dan je pantyEn dan misschien nog een x ondergoed
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef Coconut het volgende:
Ik vind het er hoerig uitzien. Het rokje is bijna tot je oksels opgetrokken en het shirtje is te kort.![]()
ja, het zijn toch echt de vrouwen met het commentaar hier, hèquote:
Ja valt heel erg opquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het zijn toch echt de vrouwen met het commentaar hier, hè
sorry Herald het valt me gewoon op
niet dat ik ze beschuldig van jaloezie natuurlijk![]()
Mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja valt heel erg op,het is toch een keurig setje verder
ja keurige milfs moeten we hebbenquote:
Nee niet van die slorie's wel beetje met stijl enzo dat is belangerijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja keurige milfs moeten we hebben![]()
Niet van die loederige milfs![]()
Jah,franse type'squote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee niet van die slorie's wel beetje met stijl enzo dat is belangerijk.
+1 aandacht van het onderwerp subtiel afleiden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:41 schreef milagro het volgende:
zeg, even heeeeeeeeeeeel wat anders![]()
jij had toch een zusje die ook wel eens op Fok postte, hoe is het daarmee
Ik ben een kerel in rokjes natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
deed ik ook
en dan toch dat voor elkaar krijgen
ben jij nu een meisje of jongen ?
profiel zegt : man, maar dat vertrouw ik ineens niet
Muurbloempje, ik dacht dus dat zij jouw zusje wasquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
+1 aandacht van het onderwerp subtiel afleiden.
Mijn zus post niet op Fok. Je bedoelt muurbloempje of Ravanous?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benen
Ja, of na een bloedverziekende dag, de aroma die je tegemoet komt, al was je je muts 10 keer op een dag...quote:
Ik ga toch liever meer richting italiaansquote:
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:07 schreef milagro het volgende:
Muurbloempje, ik dacht dus dat zij jouw zusje was
Wat zijn vrouwen toch altijd lekker gemeen naar elkaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar ik snap best dat je als je midden in je midlife crisis zit, graag op zo'n manier aandacht wilt trekken van het mannelijk geslacht![]()
Ik bespeur hier een snufje jaloezie?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.
Maar ik snap best dat je als je midden in je midlife crisis zit, graag op zo'n manier aandacht wilt trekken van het mannelijk geslacht![]()
een tikje maar denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een snufje jaloezie?![]()
Touchéquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
of had ik moeten zeggen dat ik een strakke witte broek aanheb met zwarte string eronder![]()
Ik dacht persoonlijk meer aan een Avond jurk met daar bij passend een mooi paar zwarte let wel NETTE schoentjes.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een tikje maar denk ik
maar weet je... ik maak me over zulke types nooit zo druk.
Ik wil hun namelijk wel eens zien als ze eindelijk 37 zijn, drie kids hebben gehad en zichzelf vet hebben laten worden omdat ze nu toch al een vent hebben en na je dertigste de kilootjes er niet zo makkelijk meer afgaan.
Succes met je midlife crisis dadelijk meid
en wat hebben we vandaag aan Puckzzz?
vandaag hebben we een enige strakke capri spijkerbroek gedecoreerd met ritsje op de kontzakken, in combinatie met een lekker luchtig paars t-shirtje met v-hals en jeans muiltjes.
of had ik moeten zeggen dat ik een strakke witte broek aanheb met zwarte string eronder![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Kiteless het volgende:
onnodig en ongewenst
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |