Bullshit, is geen foute aandacht! Vrouwen die erbij lopen als veredelde 'graftakken' in de zomer, dat zal leuk zijn voor ons mannen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Jett het volgende:
[..]ik ben gestopt met lezen toen ze zei wat ze precies aanhad. Het is gewoon foute aandacht die je krijfgt
maargoed.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:37 schreef milagro het volgende:
ah Herald to the rescue
neuh, uiteraard niet, maar het gaat hier niet om of het rokje leuk is, hè
quote:
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Jett het volgende:
Die print is om van te walgen.
djezus, manquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijk
ik had even de [SC], [US] en [adoreer hier Puckzzz] tag in de TT gemist
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijk
ik had even de [SC], [US] en [adoreer hier Puckzzz] tag in de TT gemist
Ik denk dat (MET PICS!!!) wel een view of 100 had gescheeld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?
wat stom van me![]()
ja idd, en je rokje is ook stomquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?
wat stom van me![]()
Morgen wordt het nog warmer dus ik denk dat ik mijn veel te kort afgeknipte jeansshort inclusief franje maar eens aantrek.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja idd, en je rokje is ook stom
wat trek je morgen aan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
op dit moment niet veel, dwerg, maar ik zit dan ook thuis
ik denk dat de droom mooier is dan de werkelijkheid, laat die foto's maar lekker wegquote:
ik trap er niet in!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat de droom mooier is dan de werkelijkheid, laat die foto's maar lekker weg
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef milagro het volgende:
ik trap er niet in!!!
maar je vergist je lelijk uiteraard
zeg, even heeeeeeeeeeeel wat andersquote:
jah maar om dan meteen mijn beste punten in je sig te zetten vind ik wel weer wat ver gaan hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
Als jij verder geen respresentatieve baan hebt en gewoon achter een bureau zit, kan het gewoon. Uiteindelijk bepaal je zelf wat je aandoet.
Zoals merkt krijg nu ineens van dezelfde mensen die je normaal negeren complimenten/gegeil, omdat er wat meer huid te zien is. Typisch ookAch als het jouw ego streelt moet je het gewoon doen.
You go girl oid.
ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef Oblivion het volgende:
Bleg, panty's....![]()
Kousen!![]()
En in de zomer ook niks, ben me daar gek...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb een hekel aan panties
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |