Mjah....quote:
Als mensen daar over vallen (vast kerels die het allemaal maar moeilijk vinden, dat verleidelijk vrouwenvleesch) dan zegt dat meer over hen dan over jou. En met het soort functie wat jij zo te zien hebt zou ik me geen zorgen maken dat je te informeel gekleed bent...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Is het nou done of not done zoiets?
Ik heb verder niet te maken met klanten of zakenrelaties, hoef geen vergaderingen in. Ik zit alleen maar achter mijn burootje de telefoon aan te nemen en ander administratieve werkzaamheden te doen.
En hoge laarzen !!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mjah....
Mannen in schotse rokken...![]()
[afbeelding]
nou gekke blikken doen ze hier niet eens aan. Gewoon meteen een opmerking voornamelijk van de mannen uit het magazijn "Zoooowwww Puckzzz...wat zie je er leuk uit vandaag"quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:47 schreef Oblivion het volgende:
Maar Puckzzz?
Kreeg je gekke blikken dan?
Of heb je nog melkfleswitte benen?
Zo kort is 8 centimeter boven de knie toch niet?
Dan zal het zo ook wel zijn!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
"Zoooowwww Puckzzz...wat zie je er leuk uit vandaag"![]()
Laat je niet door die opmerkingen van de wijs brengen en geniet van die "complimentjes"quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou gekke blikken doen ze hier niet eens aan. Gewoon meteen een opmerking voornamelijk van de mannen uit het magazijn "Zoooowwww Puckzzz...wat zie je er leuk uit vandaag"![]()
naja dat is dan wel iets waarvan ik ga denken "oeps" misschien niet zo handig van me.
met als gevolg dat ik me nu niet op mijn gemak voel, wat eigenlijk weer belachelijk is en totaal tegen mijn karakter indruist
uhm ja mijn benen kunnen wel een zonnestraaltje gebruiken, maar ik heb wel gewoon mooie egaal getinte benen
en nee IK vind het ook niet kort
Welke etiquette mag dat dan wel zijn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Laat je niet door die opmerkingen van de wijs brengen en geniet van die "complimentjes"
Het zegt idd meer over de mensen die zo'n opmerking maken, dan over jou. Verder klinkt 8cm boven de knie ook zeker niet kort, waarschijnlijk ziet het er gewoon goed uit.
Het is verder wel "volgens de etiquette" om een panty te dragen, wat voor weer dan ook. Maar of dat iets zou schelen.. Denk het niet.
Weet jij de etiquettes niet van het dragen van een rok????quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke etiquette mag dat dan wel zijn?
Wat een onzin.
Als zij geen panty wilt dragen moet ze dat toch zelf weten.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty
blijkbaar welquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef Elefes het volgende:
Het is verder wel "volgens de etiquette" om een panty te dragen, wat voor weer dan ook. Maar of dat iets zou schelen.. Denk het niet.
Ik vind het een mustquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef computergirl het volgende:
Ik zie wel eens meisjes/vrouwen met korte rokjes (zonder panty eronder) waarbij je als ze gaan zitten gewoon hun slipje kan zien. Dat vind ik dus niet kunnen in een werk omgeving
nee dat is ook wel extreem. maar zoals ik al aangaf deze is iets van 8 cm boven de knie, zulke grote onderbroeken heb ik nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef computergirl het volgende:
Ik zie wel eens meisjes/vrouwen met korte rokjes (zonder panty eronder) waarbij je als ze gaan zitten gewoon hun slipje kan zien. Dat vind ik dus niet kunnen in een werk omgeving
bij ons welquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:10 schreef anneVi het volgende:
Met de lengte van je rokje is volgens mij niks mis - met de "panty-etiquette" ben ik het hélemaals eensch! Blote benen op kantoor vind ik geen gezicht, het ziet er gewoon niet gekleed uit en op kantoor vind ik dat wel horen. Mannen lopen toch ook in een bedrijf niet in een korte broek?! Dat hoort bij vrijetijds(ont)kleding.
Casual Wednesday, en dan nog ik vind het alleen maar rete geil als zo'n dame een kort rokje zonder iets eronder aan heeft. En ja dat moet ook op het werk kunnen helemaal in een donker hoekje van het magazijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:22 schreef Neuroscience het volgende:
Na lang beraad denk ik toch dat een rokje zonder panty nét niet de bedoeling is op kantoor. Ik vind het in ieder geval niet gepast. Ik denk toch dat je als je op een kantoor werkt je een scheiding moet aanbrengen tussen werkkledij en vrijetijdskledij!
Wie de termen casual wednesday of wat voor casual dagen dan ook heeft bedacht moeten ze afschieten. Mensen denken dat meteen dat ze bij wijze van spreken in korte broeken met afgetrapte gympies aan naar het werk mogen komen. Dat is niet casual, dat is smakeloosquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:25 schreef Justah het volgende:
[..]
Casual Wednesday, en dan nog ik vind het alleen maar rete geil als zo'n dame een kort rokje zonder iets eronder aan heeft. En ja dat moet ook op het werk kunnen helemaal in een donker hoekje van het magazijn.
Je kunt het ook overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke etiquette mag dat dan wel zijn?
Wat een onzin.
Als zij geen panty wilt dragen moet ze dat toch zelf weten.
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteitquote:
Hebben jullie nog vacature's ik kan niks verderquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteit![]()
[afbeelding]
ik vind dit gezien het mooie weer prima kunnen.
Nou, kan toch prima.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteit![]()
[afbeelding]
iets met vrouwen en inparkeren en zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:35 schreef k_i_m het volgende:
Als dat 8 cm boven de knie is, ben ik 1.60m.
Zou je denken...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef milagro het volgende:
[..]
of wilde je gewoon even je outfitje laten zien en ook hier naar complimentjes vissen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, kan toch prima.
die schoenen trekken meer de aandacht dan dat rokje, hoor
het is wel erg opgetut, en dat valt op, dat zal het zijn, en mannen houden van rokjes, he, zou een volwassen aantrekkelijke vrouw als jij toch moeten weten
of wilde je gewoon even je outfitje laten zien en ook hier naar complimentjes vissen![]()
Iets met msn en schokkend nieuwsquote:
37!!!!!!!!!!!!! Hell NO!!! geloof er niets van, typo zeker...?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ja dat zal het zijn, ik ben afgelopen maandag 37 geworden, kan wel wat bevestiging gebruiken
Moet makkelijk kunnen. Ik zie het hier veel "erger" en daar hoor ik nooit iemand over.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja hoor, dat kan best.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ben je zo onervaren dan wat dit betreft?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ja dat zal het zijn, ik ben afgelopen maandag 37 geworden, kan wel wat bevestiging gebruiken
en nee ik bedoel dit topic niet van Kijk! kijk! ik draag een rokje op kantoor en nu zeggen ze vieze dingen tegen me.
Ik vraag me gewoon af hoe men erover denkt, ook al ben ik dan net .... ik zeghet niet twee keer in 1 postgeworden, ik ben soms nog best naief dat ik denk dat het best zou kunnen.
vraag me ook af wie van de dames nog meer gewoon een rokje naar kantoor draagt of zijn de meeste toch wat terughoudend wat dat betreft? gezien de reacties van de heren snap ik die terughoudendheid wel![]()
Je gaat trouwen? Bent zwanger? Een combinatie van beide?quote:
01-05-1969quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:43 schreef Dirty_Harry het volgende:
[..]
37!!!!!!!!!!!!! Hell NO!!! geloof er niets van, typo zeker...?
Oh ja, ik was even uit zelf bescherming offlinequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Marty,we worden naar milfs toegetrokken he',het zijn hogere machten echt
![]()
Dankje...hihihihiquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:51 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Staat je goed hoor! Zeker niet te gewaagd...
neuh onervaren niet, iets meer nadenken wil nog wel eens helpenquote:
hmmmm ok... Nog gefeliciteerd dan maar...quote:
en bedankt he?quote:
Mag het, Puckzzz?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en bedankt he?
* Puckzzz tsjekt ff de Fok policy erop na m.b.t. het plaatsen van andermans foto's.... conclusie: jij bent geen Fok!crew! heb je mijn toestemming wel gevraagd?
ow dit was gewoon ff een steekje naar die fucking foute policy die ze hier hanteren. een foonshotje hecht ik persoonlijk niet veel artistieke waarde aan dus zal het me een zorg zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:56 schreef milagro het volgende:
haal hem dan weg waar je hem geparkeerd hebt, hij gebruikt gewoon jouw linkje
Zeker wetenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Deze staat toch wel snel in de top3 denk ik.
stel je niet aan, jankerd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Cool we gaan alle mannen weer is even over 1 milagro kam scheren
jeps ze is niet de enige meer in de Uber Milf categorie.quote:
maar goed, het is dus niet té.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dit was gewoon ff een steekje naar die fucking foute policy die ze hier hanteren. een foonshotje hecht ik persoonlijk niet veel artistieke waarde aan dus zal het me een zorg zijn
maar daarvoor moet je misschien ff in FOT of in FB kijken wat die policy betreft
jullie hijgerige reacties hier bevestigen mijn puntquote:
Ja hodfer Marty en ik hebben iets met oudere vrouwenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
jullie hijgerige reacties hier bevestigen mijn punt
En wat denk je van jezelf dan? Je bent zevenendertig, meid.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mja er zit natuurlijk wel wat in dat er verschil zit in wie het draagt.
Ik zie Erica Terpstra ook wel eens in rok op tv verschijnen, maar ik geloof niet dat veel mannen daar warm of koud van worden
hijg hijgquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:06 schreef milagro het volgende:
jullie hijgerige reacties hier bevestigen mijn punt
nou, en dat wilde je gewoon dus even horen, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie Erica Terpstra ook wel eens in rok op tv verschijnen, maar ik geloof niet dat veel mannen daar warm of koud van worden
Jah ik vind dat we daar een sub forum van moeten makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer Marty en ik hebben iets met oudere vrouwen
Ik moet wel hij uit vrije keuze
Hier zou ik nou een foto willen hebben van haar achterkant,volgens mij kan je haar slip zienquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mag Milagro er in?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah ik vind dat we daar een sub forum van moeten maken![]()
Pffft Marty, wat scheelt hij nou helemaal met Ripquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer Marty en ik hebben iets met oudere vrouwen
Ik moet wel hij uit vrije keuze
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:09 schreef MUUS het volgende:
Nee, kan niet. Geen gezicht, geen porem, je loopt voor lul. Ik zou me ziek melden en snel naar huis gaan voordat je nog meer schade aanricht. Vuilniszak aan voordat je de straat opgaat, anders vergaat de wereld.
Zo, hebben we dit ook weer gehad.
5 jaar , dat is niets natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Marty26 het volgende:
Ik scheelde 5jaar bijna met RIp.
En daar voor 10jaar met iemand anders
@ghost Ja joh maar is ze milfwaardig onze Milagro?
Mja vind ik welquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Marty26 het volgende:
Ik scheelde 5jaar bijna met RIp.
En daar voor 10jaar met iemand anders
@ghost Ja joh maar is ze milfwaardig onze Milagro?
nee het is uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
5 jaar , dat is niets natuurlijk
en hoezo "scheelde" ... ?
is het minder geworden sinds jullie eerste kennismaking
phew gelukkig dat is ook weer opgehelderdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:09 schreef MUUS het volgende:
Nee, kan niet. Geen gezicht, geen porem, je loopt voor lul. Ik zou me ziek melden en snel naar huis gaan voordat je nog meer schade aanricht. Vuilniszak aan voordat je de straat opgaat, anders vergaat de wereld.
Zo, hebben we dit ook weer gehad.
zal ik een foto plaatsen die een maand geleden in Madurodam is gemaakt ?quote:
Alleen als ik mag hijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
zal ik een foto plaatsen die een maand geleden in Madurodam is gemaakt ?
"ik had dit laatst aan in Madurodam, wat vinden jullie, was het te gewaagd? ik vind zelf van niet, maar ik had zoveel bekijks van mannen, er kwam er zelfs 1 naar me toe en...."
![]()
Ah vandaar dat al die Madurodam poppekes omhoog kijken altijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
"ik had dit laatst aan in Madurodam, wat vinden jullie, was het te gewaagd? ik vind zelf van niet, maar ik had zoveel bekijks van mannen, er kwam er zelfs 1 naar me toe en...."
![]()
Ik zou zeggen, laat maar gaan met die banaan...quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
hij staat ergens op Fok in het gesloten 40+ forumquote:
een maand geleden was het nog verrekte koud. Je moet zeker wel enorm om aandacht verlegen hebben gezeten om toen al iets gewaagds aan te trekken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
* Ghostbuster note zetquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is plotseling tot een milf-topic verworden begrijp ik. Dan ben ik weg. Kijk, jullie zien er allemaal wel leuk en aardig uit, maar zijn gewoon te oud.
Ach oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
hij staat ergens op Fok in het gesloten 40+ forum![]()
zo, 40+, nog interesse, Marty![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is plotseling tot een milf-topic verworden begrijp ik. Dan ben ik weg. Kijk, jullie zien er allemaal wel leuk en aardig uit, maar zijn gewoon te oud.
Als 't er nog plezant uitziet hoor je mij iig niet klagen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
zoek die foto maar op, dan kun je vervolgens je excuses maken voor deze voorbarige steekquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een maand geleden was het nog verrekte koud. Je moet zeker wel enorm om aandacht verlegen hebben gezeten om toen al iets gewaagds aan te trekken.
OK, waar blijven die pics nu?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
oftewel "gelijk heb je, schat, doeidoei mijn kind "
Kort Rokje FMB'squote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Jaaa het mooie weer is er weer
Nu trok ik vanochtend zonder er verder bij na te denken een leuk schots rokje aan. Keurig zwart t-shirtje met colletje erop en een creme vestje die als het dadelijk wat warmer wordt in mijn kantoor gewoon uit kan. Staat erg netjes allemaal. Rokje komt een cm. of 8 boven de knie. Ben ik op mijn werk, krijg ik toch een beetje de indruk dat het misschien iets te 'gewaagd' is voor gewoon op kantoor. Ik heb daar totaal niet bij stilgestaan eigenlijk, is gewoon een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty en hoge laarzen, voor mij dus gewoon een kledingstuk als alle andere.
Is het nou done of not done zoiets?
Ik heb verder niet te maken met klanten of zakenrelaties, hoef geen vergaderingen in. Ik zit alleen maar achter mijn burootje de telefoon aan te nemen en ander administratieve werkzaamheden te doen.
alleen als jij ook excuses gaat maken voor jouw stekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zoek die foto maar op, dan kun je vervolgens je excuses maken voor deze voorbarige steek![]()
nou, let je zelf dan ook even op de PI's, mutsquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alleen als jij ook excuses gaat maken voor jouw steken
hoeveel smilies moet ik plaatsen om duidelijk te maken dat dit een grapje is?
Ik vertaal die schat-smilie altijd anders. Maar dat zou je post sarcastisch maken en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oftewel "gelijk heb je, schat, doeidoei mijn kind "
zoals de waard is, hè, ...........vertrouwt hij zijn gasten op leeftijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vertaal die schat-smilie altijd anders. Maar dat zou je post sarcastisch maken en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest.
ja ik ben maar een newbie, moet het allemaal nog lerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, let je zelf dan ook even op de PI's, muts
maar geeft niets, hoor, naar complimentjes vissen doen we allemaal wel eens![]()
een foto wordt niet voor niets geplaatst, tenslotte![]()
Die print is om van te walgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Justah het volgende:
[..]
Zolang er mooie benen onder zitten en het redelijk kort is![]()
quote:
Ja gelukkig maar anders had ik niks meer om uittelachen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]gelukkig is er nog zoiets als ieder zijn smaak enzo
niets te dankenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar anders had ik niks meer om uittelachen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
Kijk, Puckzzz, dat is nu weer het nadeel van een opvallende outfit, dat de aandacht van mannen trekt, de dames kunnen het niet uitstáán gewoon
geeft niets, Jett, jij hebt de jeugd, dus trek het je niet zo aan, johquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Jett het volgende:
[..]ik ben gestopt met lezen toen ze zei wat ze precies aanhad. Het is gewoon foute aandacht die je krijfgt
maargoed.
dus alles wat jij lelijk vindt is eigenlijk jaloezie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
Kijk, Puckzzz, dat is nu weer het nadeel van een opvallende outfit, dat de aandacht van mannen trekt, de dames kunnen het niet uitstáán gewoon
ah Herald to the rescuequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef Herald het volgende:
[..]
dus alles wat jij lelijk vindt is eigenlijk jaloezie?
Bullshit, is geen foute aandacht! Vrouwen die erbij lopen als veredelde 'graftakken' in de zomer, dat zal leuk zijn voor ons mannen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Jett het volgende:
[..]ik ben gestopt met lezen toen ze zei wat ze precies aanhad. Het is gewoon foute aandacht die je krijfgt
maargoed.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:37 schreef milagro het volgende:
ah Herald to the rescue
neuh, uiteraard niet, maar het gaat hier niet om of het rokje leuk is, hè
quote:
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Jett het volgende:
Die print is om van te walgen.
djezus, manquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijk
ik had even de [SC], [US] en [adoreer hier Puckzzz] tag in de TT gemist
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijk
ik had even de [SC], [US] en [adoreer hier Puckzzz] tag in de TT gemist
Ik denk dat (MET PICS!!!) wel een view of 100 had gescheeld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?
wat stom van me![]()
ja idd, en je rokje is ook stomquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?
wat stom van me![]()
Morgen wordt het nog warmer dus ik denk dat ik mijn veel te kort afgeknipte jeansshort inclusief franje maar eens aantrek.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja idd, en je rokje is ook stom
wat trek je morgen aan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
op dit moment niet veel, dwerg, maar ik zit dan ook thuis
ik denk dat de droom mooier is dan de werkelijkheid, laat die foto's maar lekker wegquote:
ik trap er niet in!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat de droom mooier is dan de werkelijkheid, laat die foto's maar lekker weg
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef milagro het volgende:
ik trap er niet in!!!
maar je vergist je lelijk uiteraard
zeg, even heeeeeeeeeeeel wat andersquote:
jah maar om dan meteen mijn beste punten in je sig te zetten vind ik wel weer wat ver gaan hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
Als jij verder geen respresentatieve baan hebt en gewoon achter een bureau zit, kan het gewoon. Uiteindelijk bepaal je zelf wat je aandoet.
Zoals merkt krijg nu ineens van dezelfde mensen die je normaal negeren complimenten/gegeil, omdat er wat meer huid te zien is. Typisch ookAch als het jouw ego streelt moet je het gewoon doen.
You go girl oid.
ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef Oblivion het volgende:
Bleg, panty's....![]()
Kousen!![]()
En in de zomer ook niks, ben me daar gek...
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb een hekel aan panties
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty
ik zal milagro even voor zijn en zeggen dat je een vreselijk jaloerse bitch bentquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef schaakkipje het volgende:
je ziet eruit als een engels kostschoolmeisje dat jaar op jaar is blijven zitten
ergo, nee een rokje zoals dit kan niet
Oh, dat zuigtquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
en idd kousen veel beter, minder benauwd ook, en makkelijker met plassen , omdat ik als ik dan toch een panty aan heb, dat vaak vergeet en dus enkel de slip van den kont trek op het toilet
hmmmquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:25 schreef Herald het volgende:
[..]
ik zal milagro even voor zijn en zeggen dat je een vreselijk jaloerse bitch bent
Het is eerst even heel warm, en daarna HEEL koud en het loopt totaan je enkelsquote:
Vrouwen hebben daar geen kijk opquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef schaakkipje het volgende:
je ziet eruit als een engels kostschoolmeisje dat jaar op jaar is blijven zitten
ergo, nee een rokje zoals dit kan niet
jaaaaajaaa JA!! ik wist dat die quote ging komen.quote:
mja dan zou je dat bij ons kunnen classificeren als een stelletje lompe bouwvakkers maar dan van poolse afkomstquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Verder hangt het een beetje af van de werkcultuur![]()
Je moet ook eerst je ondergoed aandoen en dan je pantyquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benen
en idd kousen veel beter, minder benauwd ook, en makkelijker met plassen , omdat ik als ik dan toch een panty aan heb, dat vaak vergeet en dus enkel de slip van den kont trek op het toilet
deed ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:12 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Je moet ook eerst je ondergoed aandoen en dan je pantyEn dan misschien nog een x ondergoed
quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:25 schreef Coconut het volgende:
Ik vind het er hoerig uitzien. Het rokje is bijna tot je oksels opgetrokken en het shirtje is te kort.![]()
ja, het zijn toch echt de vrouwen met het commentaar hier, hèquote:
Ja valt heel erg opquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het zijn toch echt de vrouwen met het commentaar hier, hè
sorry Herald het valt me gewoon op
niet dat ik ze beschuldig van jaloezie natuurlijk![]()
Mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja valt heel erg op,het is toch een keurig setje verder
ja keurige milfs moeten we hebbenquote:
Nee niet van die slorie's wel beetje met stijl enzo dat is belangerijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja keurige milfs moeten we hebben![]()
Niet van die loederige milfs![]()
Jah,franse type'squote:Op woensdag 3 mei 2006 23:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee niet van die slorie's wel beetje met stijl enzo dat is belangerijk.
+1 aandacht van het onderwerp subtiel afleiden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:41 schreef milagro het volgende:
zeg, even heeeeeeeeeeeel wat anders![]()
jij had toch een zusje die ook wel eens op Fok postte, hoe is het daarmee
Ik ben een kerel in rokjes natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
deed ik ook
en dan toch dat voor elkaar krijgen
ben jij nu een meisje of jongen ?
profiel zegt : man, maar dat vertrouw ik ineens niet
Muurbloempje, ik dacht dus dat zij jouw zusje wasquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
+1 aandacht van het onderwerp subtiel afleiden.
Mijn zus post niet op Fok. Je bedoelt muurbloempje of Ravanous?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap ook niet zo wat daar not done aan is, blote benen
Ja, of na een bloedverziekende dag, de aroma die je tegemoet komt, al was je je muts 10 keer op een dag...quote:
Ik ga toch liever meer richting italiaansquote:
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:07 schreef milagro het volgende:
Muurbloempje, ik dacht dus dat zij jouw zusje was
Wat zijn vrouwen toch altijd lekker gemeen naar elkaar.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar ik snap best dat je als je midden in je midlife crisis zit, graag op zo'n manier aandacht wilt trekken van het mannelijk geslacht![]()
Ik bespeur hier een snufje jaloezie?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
Een rokje dragen op kantoor kan best hoor, maar deze combinatie kan echt niet.
Maar ik snap best dat je als je midden in je midlife crisis zit, graag op zo'n manier aandacht wilt trekken van het mannelijk geslacht![]()
een tikje maar denk ikquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een snufje jaloezie?![]()
Touchéquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
of had ik moeten zeggen dat ik een strakke witte broek aanheb met zwarte string eronder![]()
Ik dacht persoonlijk meer aan een Avond jurk met daar bij passend een mooi paar zwarte let wel NETTE schoentjes.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een tikje maar denk ik
maar weet je... ik maak me over zulke types nooit zo druk.
Ik wil hun namelijk wel eens zien als ze eindelijk 37 zijn, drie kids hebben gehad en zichzelf vet hebben laten worden omdat ze nu toch al een vent hebben en na je dertigste de kilootjes er niet zo makkelijk meer afgaan.
Succes met je midlife crisis dadelijk meid
en wat hebben we vandaag aan Puckzzz?
vandaag hebben we een enige strakke capri spijkerbroek gedecoreerd met ritsje op de kontzakken, in combinatie met een lekker luchtig paars t-shirtje met v-hals en jeans muiltjes.
of had ik moeten zeggen dat ik een strakke witte broek aanheb met zwarte string eronder![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef Kiteless het volgende:
onnodig en ongewenst
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
quote:
Dus als je van haar leeftijd bent,zit je in een midlifecrisis?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:03 schreef Coconut het volgende:
[..]
rustig...rustig...trek het je niet aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus als je van haar leeftijd bent,zit je in een midlifecrisis?
Gods gloeiende godverse gloeiende puber![]()
Ja ik ben laat begonnenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
rustig...rustig...trek het je niet aan
ik weet ondertussen hoe ik met pubers om moet gaan, mijn oudste zoon is bijna 16 en pubertijd viert hoogtij
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef Coconut het volgende:
Mijn god, het zit jullie blijkbaar wel erg hoog![]()
Welnee meissie!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef Coconut het volgende:
Mijn god, het zit jullie blijkbaar wel erg hoog![]()
Gisteren al gedaanquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Welnee meissie!
ik lig in een deuk om dit topic, brengt een beetje afwisseling in de saaie dag. Ga maar lekker door hoor
ik vind het wel aandoenlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef milagro het volgende:
[..]al die pubermeiden met kritiek, hebben ze de jeugd aan hun kant staan, voelen ze zich toch nog onzeker genoeg om het reageren niet te kunnen laten.
1,2,3,4,5...
Ze zijn zo schattig als ze klein zijn...quote:
ja stom is dat eh, dat hier vrouwen reageren in dit mannensubforumquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef milagro het volgende:al die pubermeiden met kritiek, hebben ze de jeugd aan hun kant staan, voelen ze zich toch nog onzeker genoeg om het reageren niet te kunnen laten.
1,2,3,4,5...
6!!!!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:34 schreef Herald het volgende:
[..]
ja stom is dat eh, dat hier vrouwen reageren in dit mannensubforum
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik een rokje zou dragen op kantoor zou ik vermoedelijk in een dwangbuis gestopt worden en afgevoerd worden naar Bos en Duin ofzo...quote:en nee ik bedoel dit topic niet van Kijk! kijk! ik draag een rokje op kantoor en nu zeggen ze vieze dingen tegen me.
Ik wist dat er een reden was dat ik deze hele topic las... Bedankt, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
een muiltje is een open schoentje met alleen een band over de wreef van je voet(net na je tenen), die kan verschillen in grootte en een klein hakje.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
[..]
Als ik een rokje zou dragen op kantoor zou ik vermoedelijk in een dwangbuis gestopt worden en afgevoerd worden naar Bos en Duin ofzo...
Maar even OT: toen ik de titel van dit topic zag moest ik even denken aan Bridget Jones #1
ga dat eens heel snel doen danquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb de film niet gezien...enlighten me please?
uit deze reactie maak ik op dat je heel heel erg jaloers op me bent, ben je zo'n verafgode milf op het forum voel je je toch nog onzeker door te reagerenquote:
Ben niet zo'n Zwellwegger fanquote:
thnx!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Puckzzz, je ziet er goed uit en ik zou echt niet verwachten dat je 37 bent. Op die foto kun je voor eind 20 makkelijk door. Dus laat de (rest van de) tieners maar ginnegappen over 'hoerig' en hun ideeen over trendy zijn. De foto's die ik langs zie komen van de zeikerds in kwestie verraadt in ieder geval een gebrek aan eigen stijl.
Ja, het is echt leukquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ben niet zo'n Zwellwegger fan
is het echt de moeite waard?
Bridget (Zellweger) verschijnt in een kort, vrijwel niet aanwezig rokje op kantoor. Krijgt vervolgens een e-mail van haar baas met de vraag 'Is je rokje ziek?'quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb de film niet gezien...enlighten me please?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Bridget (Zellweger) verschijnt in een kort, vrijwel niet aanwezig rokje op kantoor. Krijgt vervolgens een e-mail van haar baas met de vraag 'Is je rokje ziek?'
heb je rokjes aan dna op je werk?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]da's wel een goeie jah!!
die mailtjes krijg ik gelukkig niet dus denk dat het wel goed zit![]()
quote:
jij was het idd met de geruite rokjes, toch?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]of je leest even terug
maar de vooral jongere dames vinden het niet kunnen en vinden mijn smaak in rokjes niet echt joepie.
de heren schijnen er niet zoveel problemen mee te hebben. Een enkeling daargelaten die vind dat ik er uitzie als een kostschoolmeisje dat een paar jaar teveel is blijven zitten
Ik draag er maar 1 tegelijk hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij was het idd met de geruite rokjes, toch?![]()
pics...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik draag er maar 1 tegelijk hoor![]()
maar nu zit ik in bikini want het is lekker weer en dan ga ik zo in onze jacuzzi in de tuin![]()
pardon?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]of je leest even terug
maar de vooral jongere dames vinden het niet kunnen en vinden mijn smaak in rokjes niet echt joepie.
de heren schijnen er niet zoveel problemen mee te hebben. Een enkeling daargelaten die vind dat ik er uitzie als een kostschoolmeisje dat een paar jaar teveel is blijven zitten
jij behoort dus niet tot de categorie "jongere dames" waar ik het net over had.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
pardon?
ik ben 33 en vrouw
en ik vind het rokje idd gewoon niet leuk, maar daarnaast vind ik de gehele outfit overdone. Alles is redelijk sexy te noemen, het rokje, de schoenen en het truitje. En dat allemaal bij elkaar is dus vragen om opmerkingen op het werk.
Dus je vind het okee dat men (lees mannen) zulke opmerkingen maken? Vraagje, zit zo'n bhurka erg warm deze dagen of ben je er ondertussen wel aan gewend?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:57 schreef schaakkipje het volgende:
pardon?
ik ben 33 en vrouw
en ik vind het rokje idd gewoon niet leuk, maar daarnaast vind ik de gehele outfit overdone. Alles is redelijk sexy te noemen, het rokje, de schoenen en het truitje. En dat allemaal bij elkaar is dus vragen om opmerkingen op het werk.
Als een vrouw een dergelijke outfit voor het eerst op het werk draagt dan is het niet meer dan redelijk om te verwachten dat zoiets reacties oproept, hetzij in de vorm van opmerkingen of blikken hetzij in postitieve dan wel negatieve zin. Als je net naar de kapper bent is geweest is een compliment over je nieuwe kapsel ook altijd wel aardig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus je vind het okee dat men (lees mannen) zulke opmerkingen maken? Vraagje, zit zo'n bhurka erg warm deze dagen of ben je er ondertussen wel aan gewend?
Alleen had die panty het toch nét afgemaakt. De finishing touch....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:18 schreef amaranta het volgende:
Overigens zijn de schoenen echt spuuglelijk. De rest van de outfit kan er mee door..
Een fucking jaar later...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |