Moet makkelijk kunnen. Ik zie het hier veel "erger" en daar hoor ik nooit iemand over.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteit![]()
[afbeelding]
ik vind dit gezien het mooie weer prima kunnen.
Ja hoor, dat kan best.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind dit gezien het mooie weer prima kunnen.
Ben je zo onervaren dan wat dit betreft?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ja dat zal het zijn, ik ben afgelopen maandag 37 geworden, kan wel wat bevestiging gebruiken
en nee ik bedoel dit topic niet van Kijk! kijk! ik draag een rokje op kantoor en nu zeggen ze vieze dingen tegen me.
Ik vraag me gewoon af hoe men erover denkt, ook al ben ik dan net .... ik zeghet niet twee keer in 1 postgeworden, ik ben soms nog best naief dat ik denk dat het best zou kunnen.
vraag me ook af wie van de dames nog meer gewoon een rokje naar kantoor draagt of zijn de meeste toch wat terughoudend wat dat betreft? gezien de reacties van de heren snap ik die terughoudendheid wel![]()
Je gaat trouwen? Bent zwanger? Een combinatie van beide?quote:
01-05-1969quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:43 schreef Dirty_Harry het volgende:
[..]
37!!!!!!!!!!!!! Hell NO!!! geloof er niets van, typo zeker...?
Oh ja, ik was even uit zelf bescherming offlinequote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Marty,we worden naar milfs toegetrokken he',het zijn hogere machten echt
![]()
Dankje...hihihihiquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:51 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Staat je goed hoor! Zeker niet te gewaagd...
neuh onervaren niet, iets meer nadenken wil nog wel eens helpenquote:
hmmmm ok... Nog gefeliciteerd dan maar...quote:
en bedankt he?quote:
Mag het, Puckzzz?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en bedankt he?
* Puckzzz tsjekt ff de Fok policy erop na m.b.t. het plaatsen van andermans foto's.... conclusie: jij bent geen Fok!crew! heb je mijn toestemming wel gevraagd?
ow dit was gewoon ff een steekje naar die fucking foute policy die ze hier hanteren. een foonshotje hecht ik persoonlijk niet veel artistieke waarde aan dus zal het me een zorg zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:56 schreef milagro het volgende:
haal hem dan weg waar je hem geparkeerd hebt, hij gebruikt gewoon jouw linkje
Zeker wetenquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:02 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Deze staat toch wel snel in de top3 denk ik.
stel je niet aan, jankerd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Cool we gaan alle mannen weer is even over 1 milagro kam scheren
jeps ze is niet de enige meer in de Uber Milf categorie.quote:
maar goed, het is dus niet té.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dit was gewoon ff een steekje naar die fucking foute policy die ze hier hanteren. een foonshotje hecht ik persoonlijk niet veel artistieke waarde aan dus zal het me een zorg zijn
maar daarvoor moet je misschien ff in FOT of in FB kijken wat die policy betreft
jullie hijgerige reacties hier bevestigen mijn puntquote:
Ja hodfer Marty en ik hebben iets met oudere vrouwenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:06 schreef milagro het volgende:
[..]
jullie hijgerige reacties hier bevestigen mijn punt
En wat denk je van jezelf dan? Je bent zevenendertig, meid.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mja er zit natuurlijk wel wat in dat er verschil zit in wie het draagt.
Ik zie Erica Terpstra ook wel eens in rok op tv verschijnen, maar ik geloof niet dat veel mannen daar warm of koud van worden
hijg hijgquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:06 schreef milagro het volgende:
jullie hijgerige reacties hier bevestigen mijn punt
nou, en dat wilde je gewoon dus even horen, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zie Erica Terpstra ook wel eens in rok op tv verschijnen, maar ik geloof niet dat veel mannen daar warm of koud van worden
Jah ik vind dat we daar een sub forum van moeten makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer Marty en ik hebben iets met oudere vrouwen
Ik moet wel hij uit vrije keuze
Hier zou ik nou een foto willen hebben van haar achterkant,volgens mij kan je haar slip zienquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
Mag Milagro er in?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah ik vind dat we daar een sub forum van moeten maken![]()
Pffft Marty, wat scheelt hij nou helemaal met Ripquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hodfer Marty en ik hebben iets met oudere vrouwen
Ik moet wel hij uit vrije keuze
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:09 schreef MUUS het volgende:
Nee, kan niet. Geen gezicht, geen porem, je loopt voor lul. Ik zou me ziek melden en snel naar huis gaan voordat je nog meer schade aanricht. Vuilniszak aan voordat je de straat opgaat, anders vergaat de wereld.
Zo, hebben we dit ook weer gehad.
5 jaar , dat is niets natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Marty26 het volgende:
Ik scheelde 5jaar bijna met RIp.
En daar voor 10jaar met iemand anders
@ghost Ja joh maar is ze milfwaardig onze Milagro?
Mja vind ik welquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Marty26 het volgende:
Ik scheelde 5jaar bijna met RIp.
En daar voor 10jaar met iemand anders
@ghost Ja joh maar is ze milfwaardig onze Milagro?
nee het is uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
5 jaar , dat is niets natuurlijk
en hoezo "scheelde" ... ?
is het minder geworden sinds jullie eerste kennismaking
phew gelukkig dat is ook weer opgehelderdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:09 schreef MUUS het volgende:
Nee, kan niet. Geen gezicht, geen porem, je loopt voor lul. Ik zou me ziek melden en snel naar huis gaan voordat je nog meer schade aanricht. Vuilniszak aan voordat je de straat opgaat, anders vergaat de wereld.
Zo, hebben we dit ook weer gehad.
zal ik een foto plaatsen die een maand geleden in Madurodam is gemaakt ?quote:
Alleen als ik mag hijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
zal ik een foto plaatsen die een maand geleden in Madurodam is gemaakt ?
"ik had dit laatst aan in Madurodam, wat vinden jullie, was het te gewaagd? ik vind zelf van niet, maar ik had zoveel bekijks van mannen, er kwam er zelfs 1 naar me toe en...."
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |