Ah vandaar dat al die Madurodam poppekes omhoog kijken altijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
zal ik een foto plaatsen die een maand geleden in Madurodam is gemaakt ?
"ik had dit laatst aan in Madurodam, wat vinden jullie, was het te gewaagd? ik vind zelf van niet, maar ik had zoveel bekijks van mannen, er kwam er zelfs 1 naar me toe en...."
![]()
Ik zou zeggen, laat maar gaan met die banaan...quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
"ik had dit laatst aan in Madurodam, wat vinden jullie, was het te gewaagd? ik vind zelf van niet, maar ik had zoveel bekijks van mannen, er kwam er zelfs 1 naar me toe en...."
![]()
hij staat ergens op Fok in het gesloten 40+ forumquote:
een maand geleden was het nog verrekte koud. Je moet zeker wel enorm om aandacht verlegen hebben gezeten om toen al iets gewaagds aan te trekken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:15 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
* Ghostbuster note zetquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is plotseling tot een milf-topic verworden begrijp ik. Dan ben ik weg. Kijk, jullie zien er allemaal wel leuk en aardig uit, maar zijn gewoon te oud.
Ach oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef milagro het volgende:
[..]
hij staat ergens op Fok in het gesloten 40+ forum![]()
zo, 40+, nog interesse, Marty![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is plotseling tot een milf-topic verworden begrijp ik. Dan ben ik weg. Kijk, jullie zien er allemaal wel leuk en aardig uit, maar zijn gewoon te oud.
Als 't er nog plezant uitziet hoor je mij iig niet klagen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
zoek die foto maar op, dan kun je vervolgens je excuses maken voor deze voorbarige steekquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een maand geleden was het nog verrekte koud. Je moet zeker wel enorm om aandacht verlegen hebben gezeten om toen al iets gewaagds aan te trekken.
OK, waar blijven die pics nu?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
oftewel "gelijk heb je, schat, doeidoei mijn kind "
Kort Rokje FMB'squote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Jaaa het mooie weer is er weer
Nu trok ik vanochtend zonder er verder bij na te denken een leuk schots rokje aan. Keurig zwart t-shirtje met colletje erop en een creme vestje die als het dadelijk wat warmer wordt in mijn kantoor gewoon uit kan. Staat erg netjes allemaal. Rokje komt een cm. of 8 boven de knie. Ben ik op mijn werk, krijg ik toch een beetje de indruk dat het misschien iets te 'gewaagd' is voor gewoon op kantoor. Ik heb daar totaal niet bij stilgestaan eigenlijk, is gewoon een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty en hoge laarzen, voor mij dus gewoon een kledingstuk als alle andere.
Is het nou done of not done zoiets?
Ik heb verder niet te maken met klanten of zakenrelaties, hoef geen vergaderingen in. Ik zit alleen maar achter mijn burootje de telefoon aan te nemen en ander administratieve werkzaamheden te doen.
alleen als jij ook excuses gaat maken voor jouw stekenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zoek die foto maar op, dan kun je vervolgens je excuses maken voor deze voorbarige steek![]()
nou, let je zelf dan ook even op de PI's, mutsquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alleen als jij ook excuses gaat maken voor jouw steken
hoeveel smilies moet ik plaatsen om duidelijk te maken dat dit een grapje is?
Ik vertaal die schat-smilie altijd anders. Maar dat zou je post sarcastisch maken en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:20 schreef milagro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oftewel "gelijk heb je, schat, doeidoei mijn kind "
zoals de waard is, hè, ...........vertrouwt hij zijn gasten op leeftijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vertaal die schat-smilie altijd anders. Maar dat zou je post sarcastisch maken en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn geweest.
ja ik ben maar een newbie, moet het allemaal nog lerenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:27 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, let je zelf dan ook even op de PI's, muts
maar geeft niets, hoor, naar complimentjes vissen doen we allemaal wel eens![]()
een foto wordt niet voor niets geplaatst, tenslotte![]()
Die print is om van te walgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Justah het volgende:
[..]
Zolang er mooie benen onder zitten en het redelijk kort is![]()
quote:
Ja gelukkig maar anders had ik niks meer om uittelachen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]gelukkig is er nog zoiets als ieder zijn smaak enzo
niets te dankenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef Jett het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar anders had ik niks meer om uittelachen.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
Kijk, Puckzzz, dat is nu weer het nadeel van een opvallende outfit, dat de aandacht van mannen trekt, de dames kunnen het niet uitstáán gewoon
geeft niets, Jett, jij hebt de jeugd, dus trek het je niet zo aan, johquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Jett het volgende:
[..]ik ben gestopt met lezen toen ze zei wat ze precies aanhad. Het is gewoon foute aandacht die je krijfgt
maargoed.
dus alles wat jij lelijk vindt is eigenlijk jaloezie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef milagro het volgende:
Kijk, Puckzzz, dat is nu weer het nadeel van een opvallende outfit, dat de aandacht van mannen trekt, de dames kunnen het niet uitstáán gewoon
ah Herald to the rescuequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef Herald het volgende:
[..]
dus alles wat jij lelijk vindt is eigenlijk jaloezie?
Bullshit, is geen foute aandacht! Vrouwen die erbij lopen als veredelde 'graftakken' in de zomer, dat zal leuk zijn voor ons mannen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:31 schreef Jett het volgende:
[..]ik ben gestopt met lezen toen ze zei wat ze precies aanhad. Het is gewoon foute aandacht die je krijfgt
maargoed.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:37 schreef milagro het volgende:
ah Herald to the rescue
neuh, uiteraard niet, maar het gaat hier niet om of het rokje leuk is, hè
quote:
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:21 schreef Jett het volgende:
Die print is om van te walgen.
djezus, manquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijk
ik had even de [SC], [US] en [adoreer hier Puckzzz] tag in de TT gemist
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik lees het verkeerd ja, het zijn gewoon een verkapte Puckzzz is stom posts want Jett zou zoiets nooit rechtstreeks durven zeggen natuurlijk
ik had even de [SC], [US] en [adoreer hier Puckzzz] tag in de TT gemist
Ik denk dat (MET PICS!!!) wel een view of 100 had gescheeld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?
wat stom van me![]()
ja idd, en je rokje is ook stomquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Shit heb ik de TT verkeerd geschreven?
wat stom van me![]()
Morgen wordt het nog warmer dus ik denk dat ik mijn veel te kort afgeknipte jeansshort inclusief franje maar eens aantrek.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ja idd, en je rokje is ook stom
wat trek je morgen aan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
op dit moment niet veel, dwerg, maar ik zit dan ook thuis
ik denk dat de droom mooier is dan de werkelijkheid, laat die foto's maar lekker wegquote:
ik trap er niet in!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat de droom mooier is dan de werkelijkheid, laat die foto's maar lekker weg
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef milagro het volgende:
ik trap er niet in!!!
maar je vergist je lelijk uiteraard
zeg, even heeeeeeeeeeeel wat andersquote:
jah maar om dan meteen mijn beste punten in je sig te zetten vind ik wel weer wat ver gaan hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
Als jij verder geen respresentatieve baan hebt en gewoon achter een bureau zit, kan het gewoon. Uiteindelijk bepaal je zelf wat je aandoet.
Zoals merkt krijg nu ineens van dezelfde mensen die je normaal negeren complimenten/gegeil, omdat er wat meer huid te zien is. Typisch ookAch als het jouw ego streelt moet je het gewoon doen.
You go girl oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |