Oh fuck jullie bedoelde de snoep stoepkrijtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:40 schreef Offy het volgende:
Eerst de zijkantjes eraf snoepen en dan tussen je kaken ronddraaien![]()
6pack meld zichquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja heeik ben een dagje echt druk en ineens gaan ze hetr over bier hebben
presentquote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
6pack meld zich![]()
Of moet ik zeggen leeg 6pack
Niets waardelozer dan een leeg sixpackquote:
Pcies!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh fuck jullie bedoelde de snoep stoepkrijt![]()
Helaas zitten Debsterr en Xil dit keer niet in een autoquote:
Zolang we het hier over bier kunnen hebben, kunnen we het ook over die meet hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu gaan we het over iets ANDERS dan die meet hebbendaar is een ander topic voor
of is dat ineens niet meer erg
Wowquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef Offy het volgende:
Iets anders: Offy heeft vandaag vastgezeten in een lift!
Toch wel weer iets om van mijn lijstje af te strepen
Je ging in een hoekje zitten bibberen van de kou van de aircoquote:
Heb ik op eerste Kerstdag vorig jaar gehad, toen er ongeveer EEN servicemonteur dienst had, in de hele beneluxquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:21 schreef Offy het volgende:
Iets anders: Offy heeft vandaag vastgezeten in een lift!
Maar het was helemaal niet 'Ohnee, mijn batterijen zijn op/En ik heb geen bereik!/We hebben nog maar een paar minuten lucht/We gaan hier sterven' a la alle HollywoodfilmsHet alarmknopje werkte uitstekend, ik ben geholpen door een hele aardige Schindler-meneer en de ventilatie werkte uitstekend
Toch wel weer iets om van mijn lijstje af te strepen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Je ging in een hoekje zitten bibberen van de kou van de airco![]()
Neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Iemand dat liftstukje bij Resident Evil gezien?
best goed, als ik me zelf nou ook zo goed voelde dan was het helemaal goedquote:
2 bier?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:50 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien moeten we het eens over wat anders hebben dan bier
Nog steeds bierquote:
quote:
I rest my case. Geen vrouw die binnen 3 seconden spuitende kloten wil zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier is sneller aan het spuiten te krijgen dan kloten
Doe je wel voorzichtig met katers en zo? Je moet wel een beetje knap op de foto, he?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik vind jullie allemaal heel erg liev
en nu ga ik nog meer wijn drinken.doei!
Ze zou uiterlijk half 1 thuis zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met katers en zo? Je moet wel een beetje knap op de foto, he?
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik vind jullie allemaal heel erg liev
en nu ga ik nog meer wijn drinken.doei!
maar ow wee als een vrouw het over drank heeft hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met katers en zo? Je moet wel een beetje knap op de foto, he?
1. het was geen bierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:09 schreef Re het volgende:
[..]
maar ow wee als een vrouw het over drank heeft he![]()
![]()
neem een biertjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1. het was geen bier
2. het was een welgemeend advies
Ik heb al gegeten.quote:
kijk en daar is het fijn als je de jeugd nog hebtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee wacht, je bent een beetje jong
maar proost
Israelisch. Het is tenslotte vrijdagavond.quote:
Als het echt waar is, dat je zou oud bent als je je voelt, dan kan ik 112 worden, en nog niet volwassenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:21 schreef Muk het volgende:
[..]
kijk en daar is het fijn als je de jeugd nog hebt![]()
over chinees gesproken, er komt hier net een papiemento sprekende (schreeuwend is een beter woord) chinees binnenlopen... ziet er echt heeeel vreemd uitquote:
ik zeg altijd maar: diep vanbinnen ben ik een meisje van 12quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het echt waar is, dat je zou oud bent als je je voelt, dan kan ik 112 worden, en nog niet volwassen
kijk, een grap is leuk, maar er zijn GRENZENquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Muk het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar: diep vanbinnen ben ik een meisje van 12
moah... lief en af en toe onzeker....vertederend mischien wel...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk, een grap is leuk, maar er zijn GRENZEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |