quote:
Ja, daar hou jij wel van hequote:
Ik ben al eens doodgegaan en onder een andere naam als evil twin teruggekomen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel echt net een soap hier. Nu nog cheesy namen en iemand die zes keer doodgaat/tot levenkomt en we zijn compleet.
Wie niet?quote:
Hele kleine kinderen.quote:
quote:
Je hebt me tuk.quote:
Dada is ook al een keer uit de dood herrezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben al eens doodgegaan en onder een andere naam als evil twin teruggekomen!
NIET!quote:
quote:
quote:
Ik ga het wel verbeteren een deze dagenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
De op wat doe je
FUCK! Eén post-ID te laat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Sven is toch een kneus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is goed
Ik zie btw net svurno zijn avatar![]()
Dat gaat nog voor verwarring zorgen![]()
Gezellig keuvelen over niks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik moet toegeven, ik zie nu al een paar miljoen keer zo'n slowchat topic langskomen maar snap niet wat het doel van zoiets is. Wil iemand mij dit uilteggen
+ R !!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, hij woont in Meppel. Dat is wat andes.
Bijna ieder subforum heeft zo zijn eigen slowchat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:40 schreef muhammad_ali het volgende:
ennuh waarom staat deze slowchat dan in SHO?? is daar een speciale reden voor?
Ja, duh.quote:
Vallé tötquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, duh.Maar ik ga niet eens moeite doen voor die dyslectische posts van jou.
Omdat ik tof ben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm ja nog eentje. Waarom verandert jou avatar elke keer als ik F5 doe?
egotrippertquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik tof ben.
En omdat dat via een zogenaamd PHP-scriptje gebeurt.
Natuurlijk mag dat!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:43 schreef muhammad_ali het volgende:
CoolMaar op zo'n slowchat gebeurd niet ontzettend veel dus... maar even kijken of ik blijf hangen (als dat mag natuurlijk)
Ik heb weer heel wat gemist de afgelopen maandenquote:
Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb weer heel wat gemist de afgelopen maanden![]()
Het feit dat we op 748 topics zitten binnen twee jaar.... bewijst het tegenovergestelde ;Pquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar op zo'n slowchat gebeurd niet ontzettend veel dus...
Dan nog zou ik wel heel wat gemist hebbenquote:
Is een beetje weinig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het feit dat we op 748 topics zitten binnen twee jaar.... bewijst het tegenovergestelde ;P
Daar noem je ook iets opquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is een beetje weinig.
PUB doet 1000 in 1 jaar
Eeuh veel plezier met vervelen enzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:02 schreef muhammad_ali het volgende:
De slowchats zijn meer voor gewoontemensen volgens mij. Dus voor van die terugkomers ipv de welbekende hit&run users. Ik heb ook maar eens iets in het TTK topic achter gelaten maar daar is het een dode boel. Ik kom me weer hier vervelen met op de achtergrond natuurlijk Pink Floyd uit de iTunes
Ben jij nou die user waar laatst een topic in feedback over was omdat je een spelfout in je nickname had gemaakt ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:05 schreef muhammad_ali het volgende:
ja bedankt, het lukt wel aardig. Het is nog te vroeg om te slapen
Ik wou net nog posten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:08 schreef muhammad_ali het volgende:
I'm afraid soShush niet te hard zeggen
edit: het gaat wel weer lkkr met de database hier op fok![]()
Jij ziet dat als spam.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:16 schreef Renesite het volgende:
Dat word gezien als spam, en spam is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |