Het feit dat we op 748 topics zitten binnen twee jaar.... bewijst het tegenovergestelde ;Pquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar op zo'n slowchat gebeurd niet ontzettend veel dus...
Dan nog zou ik wel heel wat gemist hebbenquote:
Is een beetje weinig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het feit dat we op 748 topics zitten binnen twee jaar.... bewijst het tegenovergestelde ;P
Daar noem je ook iets opquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is een beetje weinig.
PUB doet 1000 in 1 jaar
Eeuh veel plezier met vervelen enzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:02 schreef muhammad_ali het volgende:
De slowchats zijn meer voor gewoontemensen volgens mij. Dus voor van die terugkomers ipv de welbekende hit&run users. Ik heb ook maar eens iets in het TTK topic achter gelaten maar daar is het een dode boel. Ik kom me weer hier vervelen met op de achtergrond natuurlijk Pink Floyd uit de iTunes
Ben jij nou die user waar laatst een topic in feedback over was omdat je een spelfout in je nickname had gemaakt ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:05 schreef muhammad_ali het volgende:
ja bedankt, het lukt wel aardig. Het is nog te vroeg om te slapen
Ik wou net nog posten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:08 schreef muhammad_ali het volgende:
I'm afraid soShush niet te hard zeggen
edit: het gaat wel weer lkkr met de database hier op fok![]()
Jij ziet dat als spam.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:16 schreef Renesite het volgende:
Dat word gezien als spam, en spam is kut.
My pleasurequote:Op woensdag 3 mei 2006 07:47 schreef PeRi het volgende:
KILLING ME.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:48 schreef PeRi het volgende:
Ik denk echt ff dat ik een bijna-overdosis asperine's ga nemen.
puickend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:50 schreef PeRi het volgende:
Vooruit, 2 Ibu dan.
Dat wist ik alquote:
Watquote:
Eindhovenquote:
Kun je in iemands achting zakkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zakt in mijn achting, rena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |