Hihihi, dat krijgt Kian hier ook als ik mijn handen niet vrij heb voor hem, maar water vindt ie gelukkig ook heel mmmquote:
Gepiep...het is g!@#$%^&*()me af en toe net een brulaapquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef m@x het volgende:
Ik vind dat gepiep van Kian juist hartstikke schattig (ik vind Kian eigenlijk helemaal hartstikke schattig).
Best therapeutisch denk ik...voor Kai iig wel, mijn oudste mannen kunnen zo`n "baby" best aanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef m@x het volgende:
Dagje ruilen?
Absoluut, maar dat hebben wij vooral bij Ewen, das echt zo`n mannetje die je soms helemaal gek kan maken met z`n lolbroekengedrag en rariteiten. Het is dat het mijn rare lolbroek is, anders had ik hem denk ik echt een irritant kind gevondenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef poemojn het volgende:
't Scheelt toch ook of het je eigen kind is of niet? Bij mij wel
'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Best therapeutisch denk ik...voor Kai iig wel, mijn oudste mannen kunnen zo`n "baby" best aan![]()
Oei zo'n dag had ik gisteren (ook nog slecht geslapen door kiespijn), zo'n dag waarin mijn ergenissen zich afwisselen met schuldgevoelens omdat ik niet zo positief denk over mijn kinderen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
Wil iemand vanddag Liam hebben dan? aaaaaaaaaaaargh, wat een monster! Ik kan niet zo veel kanten meer op en door de pijn heb ik geen geduld en dat voelen ze zo haarfijn aan allemaal he! Gadver wat kan je een hekel aan je eigen kind hebben soms. En geloof me, hij is echt niet leuk nu! Schreeuwen, gillen, niet luisteren, alles pakken waar ie niet aan mag komen, etc.
pfff... its gonna be a long day...
Het duurt ongeveer 2-6 weken coolbabe maar dan moet je zeker wel verbetering merken. Bij Eva is het niet zo dat ze nooit meer benauwd is, ze gebruikt nog dagelijks een luchtwegverwijder en daarbij soms ook nog ventolin. Ze is alleen minder vatbaar voor een bronchitusje hier, een longonsteking daar...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef coolbabe het volgende:
Vanmiddag ben ik met Tom naar de huisarts geweest en we hebben een ontstekingsremmer gekregen die hij dagelijks toegediend moet krijgen.
Het kan even duren voor het aanslaat, dus ik ben heel benieuwd en hoop dat het hiermee beter gaat en hij niet meer zo benauwd is
Hahaha, mooi vind ik dat altijd. Mijn ventjes vinden mij maar zielig dat ik er geen heb. De eerste keer dat Ewen het door had dat mamma er geen had weet ik nog heel goed, we hebben er helemaal blauw om gelegen. Ik was met de jongens in bad, Ewen kijkt naar zijn eigen piemel, toen weer naar mijn ontbrekende piemelquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie had trouwens laatst ontdekt dat mannen en vrouwen er anders uit zien. Ze stond mijnonder de douche ongeveer zo aan te kijken
![]()
![]()
hij vond het schattig, ik genant en zij begon te giebelen omdat ze aanvoelde dat het iets was.
Ik vind haar heel leuk, vooral dat ze kan praten. Ze verrast me iedere dag.
Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht hadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Een kind hoeft van mij geen naakte volwassen mensen te zien, al is het één van de eigen ouders (of soortgelijken) Maakt niet uit of het kind wel of geen kleren aan heeft.
Oh ik zeg het vast: ik heb wel respect voor mensen die samen douchen en veroordeel niemand![]()
![]()
Als ik heel wild doe, mag er een kaarsje aanquote:
quote:
Nee ook niet mee, alleen als we ergens zijn dat het niet anders kan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht had.
En ik heb ook respect voor mensen die het niet doen, en veroordeel niemand
Maar hoe doe jij het dan met plassen? Ook niet mee?
Ja erg he..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
OMFG je vader ladybos je vader
Isabel was een paar dagen oud en toen ineens was ik aan het stressen... "HOE MOET IK HET NOU NOEMENquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef bixister het volgende:
ik doelde met dat 'ieder z'n grenzen' niet op jouw vraag hoor leah, ik vind 't ook interessant hoe anderen daarmee omgaan.
oh en naar de wc mogen ze bij mij ook wel mee, maar bij G dus weer absoluut niet. en dat weten ze inmiddels en is geen probleem. dus ook in huis geldt hier 'ieder z'n eigen grenzen'.![]()
ben trouwens ook wel benieuwd naar de benaming die jullie gebruiken t.o. je kind voor het vrouwelijk geslachtsdeel. ik vind piemel zo'n lekker makkelijk geschikt woord voor de mannelijke versie maar kut te vulgair, vagina te formeel/wetenschappelijk, en andere woorden weer te stom/fout/kinds/onzinnig. coolbabe had 't al over een babygaatje, die kende ik nog niet.ik geloof dat we er hier zelfs al eens een topic over gehad hebben maar nu ff geen zin om te zoeken.
Is idd. een mogelijkheid. Maar tot nu toe gaat het goed , we weten wanneer iemand naar het toilet is en stormen dus ook echt niet binnen. En ergens heeft het ook wel voordelen , hier kan Isis zich tenminste nooit opsluiten in de badkamer/wcquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef poemojn het volgende:
Bordje ervoor hangen met 'vrij' en 'bezet' dat je kunt omdraaien Xanthe
uhmz uhmz, mijn reactie was ook niet kwaad bedoeld hoor Anitraquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
Ja precies, door warmte; elleboogholte is een lekker broeiplekje, maar toen ik heel klein was had ik het ook in mijn knieholtes. Als het al een tijdje iets warmer was buiten werd het minder, door gewenning. En onder stress ben je er vatbaarder voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:53 schreef owlet het volgende:
Lijkt op wat ik ook van kinds af aan heb. Exceem dus. Bij mij wortd het getriggerd door stress en-of warmte en het jeukt meer niet dan wel.
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhoudenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:46 olietje plast thuis alles op het potje, eigenlijk deed ze dat bij de oppas al eerder maar ik deed er thuis niks aan. Tot mijneen paar weken terug riep dat het belachelijk was. Nu plast ze de hele tijd op het potje maar we doen er vschreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.
Dus? Ik denk dus dat alleen een huisarts dat zo stellig mag beweren. En trouwens, BHS is niet iets wat een kind maar 1x in zijn leven kan hebben, het kind heeft er 'aanleg' voor of niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten.
Ja maar wat jij beschreef en waar je zelf over zegt 'en ik heb in alle toonaarden zitten ontkennen dat dat het was, maar dat was het dus wel' dat klinkt wel als iets anders, iets ergers dan gewoon een keer je adem inhouden als je bent gevallen. Ik, en dat is verder heel persoonlijk, vind dat niet zo belangrijk, dat het een naam heeft ofzo, als het gewoon een keertje gebeurd. Voor de rest heb je natuurlijk harstikke gelijk en ben jij de aangewezen persoon om er een naam aan te geven, dat was ik even vergeten toen ik iets over je reactie zei.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhouden
Gezeik? Ik hoor niemand zeiken hoor. Het was van mij alleen maar een losse relativerende opmerking. Ik vind persoonlijk dat je wel overal gelijk een stempel op kunt drukken, heel fijn hoor om ergens een naam aan te kunnen geven, dat is in sommige gevallen echt heel fijn(dan weet je tenminste hoe je er mee om moet gaan toch?). Maar om dat nou te doen bij de eerste de beste keer dat er zich een symptoom voordoet vind ik wat overtrokken en dramatiseert het onnodig in mijn ogen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhouden
Milou toen ze een stuk jonger was en dus ook niets van gras moest hebben;-)quote:Op zondag 7 mei 2006 11:18 schreef Xanthe het volgende:
Het komt vanzelf wel dat ze het leuk gaat vinden , althans dat hoop ik want heb er aardig wat werk van gehad om de zandbak klaar te krijgen. In het begin vond ze gras ook maar niks en dat word langzaam aan ook een ietsje beter...
ze had opa nog nooit in onderbroek gezien. Opa was even naar de wc geweest en dacht z'n kleindochter te horen, keek dus even om de hoek van de deur. Uiteraard waren wij wakker geworden van de wc (en Saskia). Wij horen Saskia dus heel verbaasd "hoi!!" zeggen tegen Opa.. En vervolgens: "Opa dikke buik!!"quote:
Ik wil je niet de moed in de schoenen praten, maar die fase is hier nog steeds niet overquote:Op maandag 8 mei 2006 20:33 schreef Belana het volgende:
Vertel nou eens... wat doe je met een kindje wat echt alleeeeeeen nog maar "nee" kan zeggen en echt nergens naar luistert? Wat voor "straf" geef je dan? want ik kan wel zeggen dat ie op de bank moet gaan zitten oid, maar dat doet ie toch niet. dan zegt ie "nee"
vertel vertel, wat gaan we hieraan doen? Het is een fase he? duurt maar een dag of 5 toch? Iemand?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou toen ze een stuk jonger was en dus ook niets van gras moest hebben;-)
[afbeelding]
mmm... jij bent ook degene die gelijk heeft gehad over het gaan spelen he?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil je niet de moed in de schoenen praten, maar die fase is hier nog steeds niet over. In het begin bleef Freek ook niet op de "strafplek" zitten, en dan heb je dus echt ijzeren zenuwen nodig. Terugzetten, en terugzetten, en terugzetten, totdat ie snapt dat ie er pas af mag als jij het zegt. Daarna uiteraard kusje, knuffel, goedmaken
.
Het zal niet meevallen nu je zwanger bent, maar als je het op kunt brengen heb je die strijd in ieder geval gestreden als de baby er is....
Volhouden helptquote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef Belana het volgende:
[..]
Het is idd extra vermoeiend nu, ik heb niet zoveel energie, geduld etc. En hij lacht me gewoon uit he... ook al weet ie evengoed wel dat ie fout zit, want het is wel achteraf "mama is wief he, mama kusje, mama kuffel" zucht... Maar volhouden helpt dus wel?
Ja, ontzettend... Ik heb afgelopen week voor het eerst even rustig een blaadje (boek is nog te hoog gegrepenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef Belana het volgende:
Nou, het geeft iig wel weer moed om door te zettenMaar vermoeiend blijft het
Ik ook hoor, maar met een levenslink kind heb je geen keus...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef poemojn het volgende:
ik vind het ook meer een noodoplossing dan iets leuks noodzakelijks in de opvoeding.
klopt hier ook die fase heeft mijn uk ook af en toe nog wel eens, ze snappen het uiteindelijk wel, hij moest eerst bij mij op de bank zitten maar dat vond ie uiteindelijk alleen maar leuk. toen heb ik em in een hoek vd kamer gezet.. en inderdaad terugzetten terugzetten terugzetten, pas als ie echt luistert en daar een minuutje of 2 gestaan heeft draai ik em om en leg ik uit dat hij stout is geweest en dat het niet mag uitleggen waarom enzo, ook al begrijpt ie er misschien geen hol van.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Leah het volgende:
Ik wil je niet de moed in de schoenen praten, maar die fase is hier nog steeds niet over. In het begin bleef Freek ook niet op de "strafplek" zitten, en dan heb je dus echt ijzeren zenuwen nodig. Terugzetten, en terugzetten, en terugzetten, totdat ie snapt dat ie er pas af mag als jij het zegt. Daarna uiteraard kusje, knuffel, goedmaken
.
Het zal niet meevallen nu je zwanger bent, maar als je het op kunt brengen heb je die strijd in ieder geval gestreden als de baby er is....
Dat had ik precies zoquote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Belana het volgende:
Ach, ik weet het ook allemaal wel, maar soms wil je ff bevestiging
Ik denk nu dat je beter de eerste zo kunt hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef poemojn het volgende:
Levenslinke kinderen heb ik (nog) nietdus dat scheelt.
Maar van zo'n nieuwerwetse ben ik dan meteen weer bang dat ze hem met alles gaat diagnostiseren omdat ze dat nog net pas op school gehad hadquote:
Oh wat lief.... sowieso zijn mannen anders met kinderen, vind ik. Juist dat vinden kinderen leuk, even op de kop gehouden worden (ff uitschudden noemt Freek dat), in de lucht gegooid wordenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ze zegt trouwens papa tegen hem. Zonder dat één van ons dat gezegd heeft, gewoon opgepikt, dat het erbij hoort ofzo. Het is echt het allermooiste dat er is vind ik * tot zo papa *
Nou, ik bedoel meer net vers van de Pabo.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef poemojn het volgende:
Ja maar nieuwerwets heeft toch ook al zo'n 20 jaar ervaring als het meezit?
Ja ik kan me daar ook niet bij inleven en sommige dingen niet opzij zetten, ik ga niet snel met haar stoeien, dansen, slingeren enzo.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh wat lief.... sowieso zijn mannen anders met kinderen, vind ik. Juist dat vinden kinderen leuk, even op de kop gehouden worden (ff uitschudden noemt Freek dat), in de lucht gegooid worden. Ik doe dat nou eenmaal niet zo vaak, afgezien van het feit dat Freek niet meer te tillen is bijna.
Niet fijn... ik ben daar altijd bang voor (dochter van brandweerman...), heb zelf vroeger ook een paar keer flinke brandwonden gehad op mijn borst. Onvoorzichtig met thee en chocomel, maar gelukkig geen blijven littekens aan overgehouden. Heeft Milou er ook last van? Behalve dan natuurlijk dat het niet mooi is... Trekkerig of zo? Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan het even niet zo snel terugvinden (jullie gaan veels te vlug voor mij;-)... Maar voor degene die vroeg of die littekens van Milou wegtrekken: Nope, helaas...ze heeft 3 dikke lelijke littekens op haar linkerarm en 2 wat minder dik, maar net zo lelijk op haar borst.
De huidverkleuringen van de tweede graads brandplekken zijn inmiddels wel weg.
Ook de plek op haar been waar de huid voor de transplantatie's is afgeschaafd is niet zichtbaar meer.
Ik ga morgen meteen even kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef bixister het volgende:
hema? gewoon 98/104 kopen. dat ondergoed valt vrij klein, en na een keer wassen past 't helemaal. knap hoor van isa!!!
Ik doe er niks aan om eerlijk te zijn, ze heeft onderbroeken en als ze moet plassen gaat ze er op zitten. Ze heeft dit allemaal bij de oppas geleerd en niet thuis. Maar ik vind het echt niet nodig nog, het kan d'r ook niks schelen als ze in d'r luier plast. Zolang het maar niet op de grond komt, dat vindt ze heel erg. Jolie heeft ook onderbroekjes van de Hema, het enige normale ondergoed vond ik, de rest is allemaal zo smal. Alsof het geen peuterondergoed is, vind ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga morgen meteen even kijkenBen eens benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Ik weet niet precies hoe ik het nu het beste aan kan pakken. Wil ook niet te pusherig zijn...
Isis zat van de week lekker bloot in het badje achter het huis , ging ze staan , boog voorover en ging staan plassen terwijl ze er naar keek. Toen ze klaar was ging ze weer zittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef Belana het volgende:
Liam liep gisteren lekker naakt in de tuin en ineens moest ie plassen... ik heb me rotgelachen stiekem want hij snapte er niks van... hij heeft zo'n beetje op zijn kop gehangen om te kijken waar dat nou toch vandaan kwam
GMTAquote:
Haha, bij Dylan komt dat doordat ie constant overal overheen valtquote:
Ja dat is ook zo, maar het ik vind het zo sneu staanquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ah, dat hoort toch gewoon.
Nee joh, dan ben ik weer een barbaar omdat het daarvoor te warm isquote:
Maar ze heeft wel hele leuke rokjesquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Ja trek hem dan een lange broek aan
Ik vind het ineens zo gek dat ik nog nooit een korte broek voor d'r heb gekocht, ook sneu.
Hier wilde ik nog even op reageren. Jolie heeft een brandwond gehad op haar bil en bij haar plassertje, op d'r bil is het helemaal weggetrokken, bij d'r plassertje niet. Het is maar een kleine verkleuring en nou ja, wie zal het zien hequote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan het even niet zo snel terugvinden (jullie gaan veels te vlug voor mij;-)... Maar voor degene die vroeg of die littekens van Milou wegtrekken: Nope, helaas...ze heeft 3 dikke lelijke littekens op haar linkerarm en 2 wat minder dik, maar net zo lelijk op haar borst.
De huidverkleuringen van de tweede graads brandplekken zijn inmiddels wel weg.
Ook de plek op haar been waar de huid voor de transplantatie's is afgeschaafd is niet zichtbaar meer.
Dank je voor de tip! Alleen geloof ik niet dat dit voor de littekens van Milou op zal gaan aangezien ze niet overeenkomen als die van op de website. De 5 plekken komen door de huidtransplantatie's. Haar huid van haar bovenbeen is ruim op de plekken 'geplakt', aangezien die huid niet mee zal groeien en Milou de komende jaren wel (al blijft ze een klein opdondertje met haar 1m en 1 cmquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hier wilde ik nog even op reageren. Jolie heeft een brandwond gehad op haar bil en bij haar plassertje, op d'r bil is het helemaal weggetrokken, bij d'r plassertje niet. Het is maar een kleine verkleuring en nou ja, wie zal het zien heHeb je wel eens een scarbanverband op de littekens van je dochter gehad? Ik ben er toevallig zelf mee bezig met een litteken waar ik last van heb, trok heel erg, zeker met dit weer en werd vooral een psychisch probleem maar ik voel echt verbetering. Het is minder rood en het trekt niet meer zo erg, het is van een niet behandelde brandwond met snijplekken eromheen maar het helpt toch wel echt. Hier kun je eventueel meer info vinden hierover.
Ookal van die blootlopersquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
Hier zijn het vooral zomerjurkjes. En nog vaker in de blote billen. Zodra het badje buiten staat zegt ....
Hier ook nog nooit van Ter stal gehoordquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef dutchie het volgende:
O.. is dus echt zo'n Oosters iets.
Jammer voor jullie.
Ik vind het een betere zaak dan de Hans Textiel, zeg maar.
Dit bedoel ik.
Owwww pijnlijk! Welke zalf was dat die je hebt gebruikt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:
Leon al in zjn nieuwe kamer!
Djulian is vandaag in de brandnetels gaan zitten. De plekken werde echt heel goot en zijn hele been was 1grote plek. Ik heb he ingesmeerd met de enige zalf waar hij tegen kan en gelukkig hielp dat. het werd minder en hij lijkt er geen last van te hebben.
Ik gebruik voor Djulian altijd Dream Cream van Lush en dat is echt super creme.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owwww pijnlijk! Welke zalf was dat die je hebt gebruikt?
Ik ben vorige week met mijn teenslippertjes zo door de brandnetels en bramenstruiken gelopen toen ik Milou in die auto zag zitten.
Niks gesmeerd maar heb nog steeds geirriteerde teentjes![]()
Na jouw mailtje met die link heb ik het BWC gemaild met de vraag of het ook geschikt is voor littekens die door een huidtransplantatie zijn ontstaan. Dinsdag krijg ik antwoord. Ik hou jullie op de hoogte;-)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ja man Dutchie, die kinderen worden al bijna 2!
Seaoflove, Jolie heeft vorig jaar een ongelukje gehad, ze was toen bloot. Vandaar de rare plek. Fijn dat je dochter er geen last van heeft. Mijn litteken zit niet op een duidelijke plek maar het is gewoon niet leuk om te hebben. Het deed vooral zeer ook, maar het wordt nu minder en dat is fijn. Eng hoor, je verhaal daarover, brrrrr.
Nooit van gehoord, heb site ff bij favorieten gezet, kan ik ff nalezen. Tnxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik gebruik voor Djulian altijd Dream Cream van Lush en dat is echt super creme.
Mijn zus werkt op een kinderdagverblijf en daar willen alle jongens regelmatig perse een rok aan, dus dat hoeft niks te zeggenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:31 schreef E.T. het volgende:
Ow en ze is toch een echt meisje.. Vanmorgen wilde ze per se een rok aan
Dat was Tom inderdaadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef bixister het volgende:
wat zielig voor djulian! gelukkig dat die zalf werkte, ik ben ook benieuwd naar de naam ervan.
en léon al in z'n nieuwe bedje, oeh!maak je wel wat foto's, dutchie!? is het meteen een grote-mensen-eenpersoons-bed of een peuterbed? ik zag net ook die grappige foto van Tom (of was 't Jasper coolbabe, nee toch he? maar ik twijfel een beetje) overdwars in z'n bed, geweldig! Piet is van de week voor 't eerst uit z'n bed gevallen 's nachts, zo zielig. het is gelukkig een heel laag bedje, maar vooral de schrik van 't wakker worden door zo'n val is natuurlijk heel rot. gelukkig waren we er heel snel bij en na even flink troosten sliep hij zo weer verder.
babyfeet, fijn dat het proefdraaien van Kyllian op school zo goed gegaan is!
Dankje, was gister bij een pannekoekenboerderij met speeltuin en kinderboerderij.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
kan ik me voorstellen bar, dat je je toch een beetje zorgen maakt. wat een superleuke foto's zag ik trouwens net van 'm in 't fototopic, ineens ook weer een stuk 'groter' om te zien. hoe gaat 't inmiddels met het bijten?
Heel erg leuk. Ze slaapt er in elk geval wel goed door gelukkig. Dieie achtbaan was echt voor kids , maar ging wel een stukje omhoog en natuurlijk zat papa er wel naast om dr goed vast te houden. Maar tis echt een meiske waarbij de regel "Hoe gekker / harder / drukker des te beter." geld. Wat worden ze snel groot he? Sta er nog met regelmaat versteld van. Eerste de geboorte dat alles klopt lichamelijk gezien , de precisie van zo'n lichaampje maar dan zo miniatuur. Vervolgens bij alle ontwikkelingen...quote:Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
xanthe leuk dat isis er zo van genoten heeft! stoer hoor, en wat een hele mensjes zijn 't dan alweer he, dat ze al zulke dingen kunnen als in de draaimolen en zelfs in de achtbaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |