ze had opa nog nooit in onderbroek gezien. Opa was even naar de wc geweest en dacht z'n kleindochter te horen, keek dus even om de hoek van de deur. Uiteraard waren wij wakker geworden van de wc (en Saskia). Wij horen Saskia dus heel verbaasd "hoi!!" zeggen tegen Opa.. En vervolgens: "Opa dikke buik!!"quote:
Ik wil je niet de moed in de schoenen praten, maar die fase is hier nog steeds niet overquote:Op maandag 8 mei 2006 20:33 schreef Belana het volgende:
Vertel nou eens... wat doe je met een kindje wat echt alleeeeeeen nog maar "nee" kan zeggen en echt nergens naar luistert? Wat voor "straf" geef je dan? want ik kan wel zeggen dat ie op de bank moet gaan zitten oid, maar dat doet ie toch niet. dan zegt ie "nee"
vertel vertel, wat gaan we hieraan doen? Het is een fase he? duurt maar een dag of 5 toch? Iemand?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou toen ze een stuk jonger was en dus ook niets van gras moest hebben;-)
[afbeelding]
mmm... jij bent ook degene die gelijk heeft gehad over het gaan spelen he?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil je niet de moed in de schoenen praten, maar die fase is hier nog steeds niet over. In het begin bleef Freek ook niet op de "strafplek" zitten, en dan heb je dus echt ijzeren zenuwen nodig. Terugzetten, en terugzetten, en terugzetten, totdat ie snapt dat ie er pas af mag als jij het zegt. Daarna uiteraard kusje, knuffel, goedmaken
.
Het zal niet meevallen nu je zwanger bent, maar als je het op kunt brengen heb je die strijd in ieder geval gestreden als de baby er is....
Volhouden helptquote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef Belana het volgende:
[..]
Het is idd extra vermoeiend nu, ik heb niet zoveel energie, geduld etc. En hij lacht me gewoon uit he... ook al weet ie evengoed wel dat ie fout zit, want het is wel achteraf "mama is wief he, mama kusje, mama kuffel" zucht... Maar volhouden helpt dus wel?
Ja, ontzettend... Ik heb afgelopen week voor het eerst even rustig een blaadje (boek is nog te hoog gegrepenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:23 schreef Belana het volgende:
Nou, het geeft iig wel weer moed om door te zettenMaar vermoeiend blijft het
Ik ook hoor, maar met een levenslink kind heb je geen keus...quote:Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef poemojn het volgende:
ik vind het ook meer een noodoplossing dan iets leuks noodzakelijks in de opvoeding.
klopt hier ook die fase heeft mijn uk ook af en toe nog wel eens, ze snappen het uiteindelijk wel, hij moest eerst bij mij op de bank zitten maar dat vond ie uiteindelijk alleen maar leuk. toen heb ik em in een hoek vd kamer gezet.. en inderdaad terugzetten terugzetten terugzetten, pas als ie echt luistert en daar een minuutje of 2 gestaan heeft draai ik em om en leg ik uit dat hij stout is geweest en dat het niet mag uitleggen waarom enzo, ook al begrijpt ie er misschien geen hol van.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef Leah het volgende:
Ik wil je niet de moed in de schoenen praten, maar die fase is hier nog steeds niet over. In het begin bleef Freek ook niet op de "strafplek" zitten, en dan heb je dus echt ijzeren zenuwen nodig. Terugzetten, en terugzetten, en terugzetten, totdat ie snapt dat ie er pas af mag als jij het zegt. Daarna uiteraard kusje, knuffel, goedmaken
.
Het zal niet meevallen nu je zwanger bent, maar als je het op kunt brengen heb je die strijd in ieder geval gestreden als de baby er is....
Dat had ik precies zoquote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Belana het volgende:
Ach, ik weet het ook allemaal wel, maar soms wil je ff bevestiging
Ik denk nu dat je beter de eerste zo kunt hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef poemojn het volgende:
Levenslinke kinderen heb ik (nog) nietdus dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |