abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37596719
Wat een schrik Githa. Gelukkig valt het mee.

Hier konden we gisteren ook eindelijk lekker buiten zitten. Het hekje in de patio is gemonteerd zodat Isis de tuin niet zomaar ongemerkt uit zou kunnen lopen. We hebben achter het huis nl. nog een slootje en het zal je maar....
Zeker nu ze zo snel aan het worden is. Nou vind ze het gras nog steeds wel een beetje eng dus zal het waarschijnlijk niet zo'n vaart lopen , maar het risico wil ik gewoon niet nemen.
Wel hebben we op een dekentje nog op het gras gezeten met een bak gesneden fruit. Vooral de stukjes aardbei werden er tussen uit geplukt door Isis , wat een smulpaapje was het
Had ik nog iets meegenomen wat op een mini zwembadje leek , bleek het gewoon een speelding te zijn waar niet eens water in kan (en dan staat er op de doos spasch en stond het tussen de zwembadjes). Die moet dus gewoon even weer terug vandaag en hopenlijk hebben ze iets anders leuks.
pi_37596823
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 10:41:52 #103
81992 Githa
pi_37596937
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
uhmz uhmz, mijn reactie was ook niet kwaad bedoeld hoor Anitra
BHS leek me alleen zo'n heftig iets terwijl het meer van schrik leek te komen.
Ik vond het niks lijken op de verhalen die jij hebt verteld, vandaar.
pi_37597040
Ging ook niet om jou antwoord Githa.
BHS is adem in houden en dan heb je 2 varianten in en 1 daarvan is dus die van schrik. En ik dacht ook niet dat Djulian dat had. Ladybos was het geloof ik toen die mij een link naar een artikel gaf en ik heb in alle toonaarden zitten ontkennen dat dat het was, maar dat was het dus wel.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:46:53 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37600141
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.

Jolietje plast thuis alles op het potje, eigenlijk deed ze dat bij de oppas al eerder maar ik deed er thuis niks aan. Tot mijn een paar weken terug riep dat het belachelijk was. Nu plast ze de hele tijd op het potje maar we doen er verder niks aan. Buiten hoeft ze dat nog allemaal niet van mij. Ze stond vanmorgen in de winkel in d'r luier te plassen, zegt ze; pjas nee gekloeid he?
Nee geen plas geknoeid Jolietje
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:53:03 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37601666
Jordy wat een schrik zeg gisteren avond gelukkig valt t allemaal wel mee. die kleine ongelukjes in hele kleine hoekjes ook he. komt hier ook weleens voor dat maxim zo hard valt dat het ff duurt voordat hij weer adem haalt en er een enorme krijs komt. kan me indenken dat dat best ff schrikken is als je dat niet gewend bent.

Jolie ik vind jou een knappe meid al zo netjes op een potje plassen, en dan ook nog nee gekloeid kunnen zeggen goed hoor
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:29 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37601924
Jeetje wat eng Githa, wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig is het goed afgelopen

Jolie ook al op het potje knap hoor Wat worden alle kindjes hier toch snel groot!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:14:40 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37605996
Noah heeft ook nieuwe sandaaltjes

Noah heeft sinds een paar weekjes ofzow rode bultjes aan de binnenkant van zn ene elleboog. Mijn zus dacht eerst dat het waterwratjes waren, maar het lijkt nu toch iets anders te zijn. Het begon met een paar dikke bultjes, maar nu zijn het er heeeel veel en hele kleintjes. Hij lijkt er verder geen last van te hebben ofzow. Soms zit er een verdwaald bultje ergens anders, op zn andere arm, in zn gezicht. Maar weet niet zeker of het dezelfde zijn en het breidt zich daar nog niet zo uit als op zn ene arm. Omdat ie er geen last van lijkt te hebben ben ik er (nog?) niet mee naar de dokter geweest. Maar vroeg me af of er hier iemand toevallig een idee heeft wat het zou kunnen zijn.

Fotootje voor de duidelijkheid:
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 17:26:28 #109
81992 Githa
pi_37606255
Ik denk zweetbultjes tex, zou zo binnen de elleboog ook een logische verklaring zijn met dit weer.
En je hebt prachtige sandalen Noah
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:28:23 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37606291
Ja maar hij heeft het dus al een paar weken Githa, dus al voordat het zo warm werd. En alleen echt op die plek. En het gaat ook niet weg als ie afkoelt (in badje bijv) wat vorig jaar in het warme weer wel het geval was.
©Dumbo
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 17:32:18 #111
81992 Githa
pi_37606385
Dan zou ik het niet weten. Jordy heeft het een tijdje terug ook gehad en toen zeiden ze de 5e/6e ziekte wat later weer niet zo was dus eigenlijk weten we het nu nog niet.
Wie weet hangt er wel een virusje dat de uitslag veroorzaakt want ik meen dat er hier nog iemand was met zo'n uitslag ( Hanna? )

Als het te lang duurt na je zin of hij heeft er last van kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts gaan.
pi_37606608
Je beschrijving klinkt en het ziet eruit als exceem. Ik heb het ook al van kleins af aan gehad en met het ouder worden werd het steeds minder. Nu heb ik er zelden last meer van (25 nu). Ik had het ook vooral of alleen in mijn linker elleboogholte.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:44:57 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37606776
Maar 'hoort' dat niet te jeuken? Of kan het net zo goed zonder jeuk voorkomen? Want hij lijkt er dus helemaal geen last van te hebben.
©Dumbo
pi_37607035
Lijkt op wat ik ook van kinds af aan heb. Exceem dus. Bij mij wortd het getriggerd door stress en-of warmte en het jeukt meer niet dan wel.
pi_37608523
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:53 schreef owlet het volgende:
Lijkt op wat ik ook van kinds af aan heb. Exceem dus. Bij mij wortd het getriggerd door stress en-of warmte en het jeukt meer niet dan wel.
Ja precies, door warmte; elleboogholte is een lekker broeiplekje, maar toen ik heel klein was had ik het ook in mijn knieholtes. Als het al een tijdje iets warmer was buiten werd het minder, door gewenning. En onder stress ben je er vatbaarder voor.
Bij mij ging het pas jeuken wanneer ik eraan zat of wanneer kleding eroverheen schuurde.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 19:18:50 #116
43556 miss_dynastie
pi_37609412
Ach arme Jordy, wat eng!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:47:57 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_37611981
Jolie ook al op het potje wat goed
stormy waters...
sailin'
pi_37612549
Heerlijk dagje geweest voor Isis. Vanmorgen was ze niet te genieten , maar vanaf het moment dat we even weg zijn geweest werd ze weer ons zonnetje. Ik had gisteren dacht ik een zwembadje gekocht wat dus een speelmat bleek te zijn en die hebben we vandaag geruild voor een zwembadje. Daarna nog wat boodschapjes gedaan en even langs de notenboer , hij is een goede vriend van mijn ouders en was ook de chauffeur op ons huwelijk , waar Isis een flinke zak rozijntjes kreeg. Daarna weer naar huis waar ze nog even geslapen heeft en toen ze wakker werd zich vol zitten eten in de fruitsalade die ik had klaar gezet en daarna in het zwembadje. Ik kreeg haar er niet meer uit zoveel pret had ze erin.

Ben benieuwd hoe ze morgen de zandbak gaat vinden... Heb hem vandaag gebeitst en hij is vanavond in elkaar gezet , morgen nog even het zand erin...
pi_37612803
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:46 olietje plast thuis alles op het potje, eigenlijk deed ze dat bij de oppas al eerder maar ik deed er thuis niks aan. Tot mijn een paar weken terug riep dat het belachelijk was. Nu plast ze de hele tijd op het potje maar we doen er vschreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhouden

Super dat Joliw ook thuis op ht ptoje plast

Djulian vind de tuin geweldig, hij rent en gaat de bloemen controleren.
Wij hebben trouwens gewoon de pot in de tuin staan en dt gaat ook goed.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:10:48 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37614679
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:

[..]

En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten.
Dus? Ik denk dus dat alleen een huisarts dat zo stellig mag beweren. En trouwens, BHS is niet iets wat een kind maar 1x in zijn leven kan hebben, het kind heeft er 'aanleg' voor of niet.
pi_37615552
Ik heb ook van die bultjes op m'n arm Tex, precies dezelfde plek ook. Is eczeem. Soms jeukt het een beetje maar meestal voel ik er niets van.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:00:01 #122
545 dop
:copyright: dop
pi_37616200
ik zou ook zeggen eczeem zeker gezien de plaats.

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 07-05-2006 07:13:01 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:40:18 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37617356
Okay bedankt voor de reacties allemaal
©Dumbo
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 09:44:09 #124
81992 Githa
pi_37621963
En Jordy is ook weer ziek
Vanmorgen zag ik dat hij had overgegeven vannacht, alles zat onder en hij had niet gehuild....
Flinke koorts weer, maar hij is wel vrolijk en actief...we wachten het maar weer af.
  zondag 7 mei 2006 @ 09:50:49 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_37622013
Ziet er idd uit als de eczeem die ik zelf ook heb (ook zonder jeuk), ff naar de dokter misschien? Wederom smeer ik er cardiflor op en dat helpt geweldig

Jordy alweer ziekjes...
stormy waters...
sailin'
pi_37622593
Jordy beterschap.

Isis haar zandbak vanmorgen vol gegooid en haar erin gezet. Ze vond het eerst maar raar en probeerde het zand van haar voetjes en handjes af te krijgen en uit eindelijk stond ze huilend op en wilde ze er alweer uit. Maar ergens is ze ook wel nieusgierig naar het zand want eenmaal eruit knielde ze af en toe toch even om er nog eens aan te voelen.
  zondag 7 mei 2006 @ 10:54:20 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37622712
quote:

[..]

En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhouden
Ja maar wat jij beschreef en waar je zelf over zegt 'en ik heb in alle toonaarden zitten ontkennen dat dat het was, maar dat was het dus wel' dat klinkt wel als iets anders, iets ergers dan gewoon een keer je adem inhouden als je bent gevallen. Ik, en dat is verder heel persoonlijk, vind dat niet zo belangrijk, dat het een naam heeft ofzo, als het gewoon een keertje gebeurd. Voor de rest heb je natuurlijk harstikke gelijk en ben jij de aangewezen persoon om er een naam aan te geven, dat was ik even vergeten toen ik iets over je reactie zei.
  zondag 7 mei 2006 @ 10:56:23 #128
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37622737
Xanthe, Jolie houdt ook niet zo van dat zachte zand hoor. Ze vindt het een beetje eng dat je er zo in weg zakt. Van de week had een stel van die vakantiehoudende hangkleuters zand onder de glijbaan geschept waar zij altijd vanaf gaat. Dat vond ze helemaal niks, dus hebben we een bezem gehaald maar gister was het er natuurlijk weer. Vandaag gaan we op zoek naar een andere glijbaan, een hogere en zonder zandbak in de buurt.
pi_37623188
Het komt vanzelf wel dat ze het leuk gaat vinden , althans dat hoop ik want heb er aardig wat werk van gehad om de zandbak klaar te krijgen. In het begin vond ze gras ook maar niks en dat word langzaam aan ook een ietsje beter...
  zondag 7 mei 2006 @ 11:24:14 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37623309
Rare dingen waar ze bang van kunnen zijn... Luuke houdt niet van gras. Met schoenen en lange broek durft ze er wel overheen te lopen. Maar als ze valt en weer op wil staan heeft ze hulp nodig. De handjes gaan dan de lucht in, want gras wordt echt niet aangeraakt met de handjes.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 7 mei 2006 @ 11:41:52 #131
24188 Belana
kloon van belana
pi_37623747
Heeft Liam ook gehad met gras en zand en nog wel meer... het is over gegaan
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 mei 2006 @ 13:49:14 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37626741
Léon mag graag zandhappen en gras voelen. Ook met blote voeten, want dat kriebelt zo lekker. "Isse gek!" giechelt hij dan.

Tex, dat ziet er idd uit als warmtebuiltjes of iets dergelijks. Léon heeft ze ook. Gewoon in de gaten houden.

Githa, jeetje wat schrikken is dat dan! Gelukkig is het nu weer goed.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37629650
Het ging vanmiddag even goed in de zandbak... Maar papa had het emmertje vol geschept met zand en Isis heeft dat lekker over dr gezicht heen gegooid... Ze zat er helemaal onder
Nu zit ze lekker in het zwembadje te gillen van plezier.
  zondag 7 mei 2006 @ 18:28:31 #134
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_37634410
quote:

[..]

Gezeik? Ik hoor niemand zeiken hoor. Het was van mij alleen maar een losse relativerende opmerking. Ik vind persoonlijk dat je wel overal gelijk een stempel op kunt drukken, heel fijn hoor om ergens een naam aan te kunnen geven, dat is in sommige gevallen echt heel fijn(dan weet je tenminste hoe je er mee om moet gaan toch?). Maar om dat nou te doen bij de eerste de beste keer dat er zich een symptoom voordoet vind ik wat overtrokken en dramatiseert het onnodig in mijn ogen.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 8 mei 2006 @ 09:22:31 #135
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37649660
Hier een tanden-explosie. Met 6 maanden kreeg meneeer binnen 3 weken ineens 6 tanden, toen gebeurde er heeeeeeel lang niks, tot er rond zijn verjaardag weer iets wits begon te schemeren in dat bekkie. En nu, een paar weken later, zijn er een tand en een kies doorgekomen. En tand nummer 8 en kies nummer 2 staan op het punt zich een weg naar buiten te banen. Ik heb een klein knaagdier op de wereld gezet!!! Maar wel een met pijn soms, dus ik zeg: laat ze maar snel komen, die monsters!
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 09:26:21 #136
81992 Githa
pi_37649736
Julius
voor de pijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 09:58:31 #137
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37650415
Arme Julius.... Dikke zoen, of beter nog, dikke ijs voor erop..
Hoe is het met Jordy, Githa?
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 10:10:48 #138
81992 Githa
pi_37650706
Lief dat je aan hem denkt
Ja, wel ietsie beter. Gister toch nog flink ziek geweest, duf enzo en vanmorgen heeft hij uitgeslapen tot kwart voor 10, waar hij normaal tot 7.00 slaapt, maar nu is hij wel vrolijk dus we wachten de dag maar af.
pi_37654086
Leuk al die kindjes met sandaaltjes, ik ben stiekum een beetje jaloers want Milou kan daar dus absoluut niet op lopen .

Grappig te lezen hoe iedereen verschillend met bloot omgaat t.o. de kids. Wij zijn vrij makkelijk daarin eigenlijk, Milou heeft de verschillen m-v ook nog niet echt door geloof ik.

Zaterdag de meest vreselijke 20 minuten van mijn leven meegemaakt (op Beverwijk na dan).
We waren op de camping bij een vriendin van me.
En Milou was dus weggelopen. Iedereen meezoeken, zelfs vreemde mensen die we tegenkwamen en waar we aan hadden gevraagd of ze een klein meisje in blauwe bikini met down hadden gezien.
Uiteindelijk naar de receptie aan het einde van de camping gegaan, die hadden haar ook niet gezien.
Vriendin zei nog, dat kan toch niet is veels te ver. Maar Milou is zo vlug en vol energie.
De camping afgelopen , straat overgestoken richting bezoekersparkeerplaats, puur op gevoel.

En daar zat madameke, in een vreemde auto achter het stuur.

Ik moest eigenlijk erg hard huilen van opluchting, maarja dat zou niet erg veel indruk hebben gemaakt op Milou. Waar ik het vandaan haalde weet ik niet, maar ik ben dus koel op haar afgelopen, haar door het open raam van de auto getild en boos op haar geworden.

Onderweg kwamen we vele mensen tegen die hadden meegeholpen te zoeken, iedereen helemaal blij dat ze weer terecht was. En tegen Milou: 'zo ben jij dus Milou'. En Milou: Ou (zo noemt ze zichzelf) tout (stout dus), mama boos....

Terug bij de caravan moest ze voor straf 10 minuten op de bank binnen zitten, kon ik even bijkomen en uithuilen bij vriendlief. Daarna geprobeert haar duidelijk te maken dat ze gewoon bij mama moest blijven.
pi_37654176
En nog zo iets, ik belde de vader van Milou en zeg tegen hem: Heb net de meest vreselijke 20 minuten meegemaakt. Hij gelijk: maar je hebt haar dus weer teruggevonden;-).

Het enge was ook dus dat er open water was daar naast het speeltuintje, een paar jaar geleden is een vriendinnetje van Milou verdronken;-(. Al die rampscenario's die er door je heengaan dan. Milou loopt ook met iedereen mee, alles wat grijze haren heeft is steevast opa en oma bijv.
Kijken bij oversteken doet ze ookal niet aan en ga zo maar verder;-(
pi_37654207
Githa hopelijk is Jordy weer een beetje opgeknapt nu. Tot kwart voor 10 slapen, is hij in ieder geval uitgerust;-)
  maandag 8 mei 2006 @ 13:54:17 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37656076
Jee, Jordy, wat kun jij slapen! Maar goed hoor, dan slaap je lekker het ziekzijn voorbij! Fijn dat hij vrolijk blijft Githa!

Oooo, SeaOfLove... wat vreselijk eng. O, bah... Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Moest wel een beetje lachen om haar vader .
(Eneehm , met het risico om nu een grapje heel erg dom te maken; met Beverwijk, bedoel je daarmee de zwarte markt? Of is daar ook ooit iets ergs gebeurt voor jullie? )

Qua bloot in Huize Luuk.. Ons (papa en mama) ziet ze gewoon naakt. Bij opa's en oma's, oom's en tante's (ook met klein grut) mag ze best mee in bad/ douche. Met de oppas ook. Ik neem aan dat ik, of zijzelf wel aangeeft als we er iets bewuster mee om moeten gaan. Tot nu toe kijkt ze niet raar.
Mijn drempel ligt meer bij het noemen van haar vagina.
pi_37656271
Hoi Lishe, Milou heeft mei 2003 een kopje soep over haar heen gehad, wij zijn toen onder begeleiding van 3 motorpolitie-agenten met Milou aan de morfine-pomp naar het BrandWondenCentrum gebracht.

Uiteindelijk heeft ze op 5 plaatsen een huistransplantatie gehad.

Het hele verslag staat op haar site, als je op de inhoudspagina links kijkt heb ik een apart kopje: Milou's avontuur in het BWC te Beverwijk.
Foto's kunnen schokkend zijn.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:18:32 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37656664
Och arme.. En ik maar denken dat je daarmee lacherig de zwarte markt bedoelde. Sorry hoor!
pi_37657223
Owww Lishe, hoeft geen sorry te zeggen hoor, dat kon je toch ook niet weten! Hihi,ik kan er wel om lachen dat je daaraan dacht, maar mocht het ooit zo zijn dat we naar de Zwarte Markt gaan dan gaat Milou dus zwaar aangelijnd of in de kinderwagen, lol.
  maandag 8 mei 2006 @ 14:46:54 #146
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37657458
Jeetje, wat een schrik zeg, SeaOfLove Gelukkig is het allemaal goed gekomen.
En ik dacht trouwens ook dat je op een grappige manier de zwarte markt wilde beschrijven maar het was dus helemaal niet grappig bedoeld

Ik show ook maar even de sandaaltjes van Amber

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_37657487
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:18 schreef Xanthe het volgende:
Het komt vanzelf wel dat ze het leuk gaat vinden , althans dat hoop ik want heb er aardig wat werk van gehad om de zandbak klaar te krijgen. In het begin vond ze gras ook maar niks en dat word langzaam aan ook een ietsje beter...
Milou toen ze een stuk jonger was en dus ook niets van gras moest hebben;-)

pi_37657590
LadyS, die slippertjes zij gewoon té schattig;-)... Had Milou maar niet van die doorgezakte platvoetjes....zucht.
pi_37657728
leuke slippers, ladyS! dat ze daar op kan lopen joh! (volgens mij zou Piet 't niks vinden, die dingen tussen z'n tenen.)
en SeaOfLove, aaaaahrg vreselijk, wat moeten jullie in de rats gezeten hebben. wat goed dat je de goede kant op liep uiteindelijk. en hoe komt ze nou zomaar in die auto terecht? was die open? heeft ze daar nog iets over verteld? pfff wat zul je blij zijn dat 't zo goed is afgelopen.
Anna is vanmorgen voor 't eerst naar de kapper geweest, het was draaamaaa maar 't is gelukt hoor. althans, er is een iniministukje af. en verder is ze sinds kort helemaal gek van de loopauto, erg grappig.

[ Bericht 24% gewijzigd door bixister op 08-05-2006 15:04:11 ]
pi_37658087
Bixister, leuke foto's van Piet en Anna in het fototopic!

Vermoed dat de auto dus gewoon open was. En nee, dat is dus de pest, Milou kan nog niet echt iets vertellen. Als je bijv, vraagt hoe het op school was dan zegt ze: Ja. Vraag je of ze heeft gegymd op school, dan zegt ze : ja en maakt het gebaar erbij, terwijl ik dus weet dat ze die dag niet heeft gegymd.
Toch gaat het wel iets vooruit zoals dat ze gelijk tegen de mensen die mensen zei: Ou tout, mama boos. Dat dan weer wel;-).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')