abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37596719
Wat een schrik Githa. Gelukkig valt het mee.

Hier konden we gisteren ook eindelijk lekker buiten zitten. Het hekje in de patio is gemonteerd zodat Isis de tuin niet zomaar ongemerkt uit zou kunnen lopen. We hebben achter het huis nl. nog een slootje en het zal je maar....
Zeker nu ze zo snel aan het worden is. Nou vind ze het gras nog steeds wel een beetje eng dus zal het waarschijnlijk niet zo'n vaart lopen , maar het risico wil ik gewoon niet nemen.
Wel hebben we op een dekentje nog op het gras gezeten met een bak gesneden fruit. Vooral de stukjes aardbei werden er tussen uit geplukt door Isis , wat een smulpaapje was het
Had ik nog iets meegenomen wat op een mini zwembadje leek , bleek het gewoon een speelding te zijn waar niet eens water in kan (en dan staat er op de doos spasch en stond het tussen de zwembadjes). Die moet dus gewoon even weer terug vandaag en hopenlijk hebben ze iets anders leuks.
pi_37596823
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 10:41:52 #103
81992 Githa
pi_37596937
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
uhmz uhmz, mijn reactie was ook niet kwaad bedoeld hoor Anitra
BHS leek me alleen zo'n heftig iets terwijl het meer van schrik leek te komen.
Ik vond het niks lijken op de verhalen die jij hebt verteld, vandaar.
pi_37597040
Ging ook niet om jou antwoord Githa.
BHS is adem in houden en dan heb je 2 varianten in en 1 daarvan is dus die van schrik. En ik dacht ook niet dat Djulian dat had. Ladybos was het geloof ik toen die mij een link naar een artikel gaf en ik heb in alle toonaarden zitten ontkennen dat dat het was, maar dat was het dus wel.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:46:53 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37600141
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.

Jolietje plast thuis alles op het potje, eigenlijk deed ze dat bij de oppas al eerder maar ik deed er thuis niks aan. Tot mijn een paar weken terug riep dat het belachelijk was. Nu plast ze de hele tijd op het potje maar we doen er verder niks aan. Buiten hoeft ze dat nog allemaal niet van mij. Ze stond vanmorgen in de winkel in d'r luier te plassen, zegt ze; pjas nee gekloeid he?
Nee geen plas geknoeid Jolietje
  zaterdag 6 mei 2006 @ 13:53:03 #106
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37601666
Jordy wat een schrik zeg gisteren avond gelukkig valt t allemaal wel mee. die kleine ongelukjes in hele kleine hoekjes ook he. komt hier ook weleens voor dat maxim zo hard valt dat het ff duurt voordat hij weer adem haalt en er een enorme krijs komt. kan me indenken dat dat best ff schrikken is als je dat niet gewend bent.

Jolie ik vind jou een knappe meid al zo netjes op een potje plassen, en dan ook nog nee gekloeid kunnen zeggen goed hoor
  zaterdag 6 mei 2006 @ 14:04:29 #107
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37601924
Jeetje wat eng Githa, wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig is het goed afgelopen

Jolie ook al op het potje knap hoor Wat worden alle kindjes hier toch snel groot!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:14:40 #108
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37605996
Noah heeft ook nieuwe sandaaltjes

Noah heeft sinds een paar weekjes ofzow rode bultjes aan de binnenkant van zn ene elleboog. Mijn zus dacht eerst dat het waterwratjes waren, maar het lijkt nu toch iets anders te zijn. Het begon met een paar dikke bultjes, maar nu zijn het er heeeel veel en hele kleintjes. Hij lijkt er verder geen last van te hebben ofzow. Soms zit er een verdwaald bultje ergens anders, op zn andere arm, in zn gezicht. Maar weet niet zeker of het dezelfde zijn en het breidt zich daar nog niet zo uit als op zn ene arm. Omdat ie er geen last van lijkt te hebben ben ik er (nog?) niet mee naar de dokter geweest. Maar vroeg me af of er hier iemand toevallig een idee heeft wat het zou kunnen zijn.

Fotootje voor de duidelijkheid:
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 17:26:28 #109
81992 Githa
pi_37606255
Ik denk zweetbultjes tex, zou zo binnen de elleboog ook een logische verklaring zijn met dit weer.
En je hebt prachtige sandalen Noah
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:28:23 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37606291
Ja maar hij heeft het dus al een paar weken Githa, dus al voordat het zo warm werd. En alleen echt op die plek. En het gaat ook niet weg als ie afkoelt (in badje bijv) wat vorig jaar in het warme weer wel het geval was.
©Dumbo
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 17:32:18 #111
81992 Githa
pi_37606385
Dan zou ik het niet weten. Jordy heeft het een tijdje terug ook gehad en toen zeiden ze de 5e/6e ziekte wat later weer niet zo was dus eigenlijk weten we het nu nog niet.
Wie weet hangt er wel een virusje dat de uitslag veroorzaakt want ik meen dat er hier nog iemand was met zo'n uitslag ( Hanna? )

Als het te lang duurt na je zin of hij heeft er last van kun je natuurlijk altijd even langs de huisarts gaan.
pi_37606608
Je beschrijving klinkt en het ziet eruit als exceem. Ik heb het ook al van kleins af aan gehad en met het ouder worden werd het steeds minder. Nu heb ik er zelden last meer van (25 nu). Ik had het ook vooral of alleen in mijn linker elleboogholte.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:44:57 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37606776
Maar 'hoort' dat niet te jeuken? Of kan het net zo goed zonder jeuk voorkomen? Want hij lijkt er dus helemaal geen last van te hebben.
©Dumbo
pi_37607035
Lijkt op wat ik ook van kinds af aan heb. Exceem dus. Bij mij wortd het getriggerd door stress en-of warmte en het jeukt meer niet dan wel.
pi_37608523
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:53 schreef owlet het volgende:
Lijkt op wat ik ook van kinds af aan heb. Exceem dus. Bij mij wortd het getriggerd door stress en-of warmte en het jeukt meer niet dan wel.
Ja precies, door warmte; elleboogholte is een lekker broeiplekje, maar toen ik heel klein was had ik het ook in mijn knieholtes. Als het al een tijdje iets warmer was buiten werd het minder, door gewenning. En onder stress ben je er vatbaarder voor.
Bij mij ging het pas jeuken wanneer ik eraan zat of wanneer kleding eroverheen schuurde.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 19:18:50 #116
43556 miss_dynastie
pi_37609412
Ach arme Jordy, wat eng!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:47:57 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_37611981
Jolie ook al op het potje wat goed
stormy waters...
sailin'
pi_37612549
Heerlijk dagje geweest voor Isis. Vanmorgen was ze niet te genieten , maar vanaf het moment dat we even weg zijn geweest werd ze weer ons zonnetje. Ik had gisteren dacht ik een zwembadje gekocht wat dus een speelmat bleek te zijn en die hebben we vandaag geruild voor een zwembadje. Daarna nog wat boodschapjes gedaan en even langs de notenboer , hij is een goede vriend van mijn ouders en was ook de chauffeur op ons huwelijk , waar Isis een flinke zak rozijntjes kreeg. Daarna weer naar huis waar ze nog even geslapen heeft en toen ze wakker werd zich vol zitten eten in de fruitsalade die ik had klaar gezet en daarna in het zwembadje. Ik kreeg haar er niet meer uit zoveel pret had ze erin.

Ben benieuwd hoe ze morgen de zandbak gaat vinden... Heb hem vandaag gebeitst en hij is vanavond in elkaar gezet , morgen nog even het zand erin...
pi_37612803
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:46 olietje plast thuis alles op het potje, eigenlijk deed ze dat bij de oppas al eerder maar ik deed er thuis niks aan. Tot mijn een paar weken terug riep dat het belachelijk was. Nu plast ze de hele tijd op het potje maar we doen er vschreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhouden

Super dat Joliw ook thuis op ht ptoje plast

Djulian vind de tuin geweldig, hij rent en gaat de bloemen controleren.
Wij hebben trouwens gewoon de pot in de tuin staan en dt gaat ook goed.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:10:48 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37614679
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:

[..]

En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten.
Dus? Ik denk dus dat alleen een huisarts dat zo stellig mag beweren. En trouwens, BHS is niet iets wat een kind maar 1x in zijn leven kan hebben, het kind heeft er 'aanleg' voor of niet.
pi_37615552
Ik heb ook van die bultjes op m'n arm Tex, precies dezelfde plek ook. Is eczeem. Soms jeukt het een beetje maar meestal voel ik er niets van.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:00:01 #122
545 dop
:copyright: dop
pi_37616200
ik zou ook zeggen eczeem zeker gezien de plaats.

[ Bericht 2% gewijzigd door dop op 07-05-2006 07:13:01 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:40:18 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37617356
Okay bedankt voor de reacties allemaal
©Dumbo
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 09:44:09 #124
81992 Githa
pi_37621963
En Jordy is ook weer ziek
Vanmorgen zag ik dat hij had overgegeven vannacht, alles zat onder en hij had niet gehuild....
Flinke koorts weer, maar hij is wel vrolijk en actief...we wachten het maar weer af.
  zondag 7 mei 2006 @ 09:50:49 #125
24188 Belana
kloon van belana
pi_37622013
Ziet er idd uit als de eczeem die ik zelf ook heb (ook zonder jeuk), ff naar de dokter misschien? Wederom smeer ik er cardiflor op en dat helpt geweldig

Jordy alweer ziekjes...
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')