Hahahaa Saskia
Iris was vanmorgen opgestaan en als die wakker is staat ze altijd enorm te treuzelen bij de trap. Dan moet ze nog even dit pakken, of zus doen, of dat vertellen. Van alles om maar niet gelijk naar beneden te kunnen ,vooral niet als je enorme haast hebt smorgens. Meestal zeg ik dan na een tijdje " kom Iris, er komt een krokodil aan. Snel, we moeten naar beneden" En dat vind ze dan weer zo grappig dat ze snel in mijn armen springt en dan racen we naar beneden en doen dan het hekje snel dicht "net op tijd!"
Vanmorgen ineens zegt ze " ow mama kijk! een babykrokodil" die zat zgn. op de overloop. Ze wilde hem aaien, en hij moest natuurlijk mee naar beneden. Voorzichtig pakte ze
hem op en toen mocht ik haar optillen."mama! voorzichtig lopen!! anders viel hij uit haar handje.
Beneden aangekomen liep ze gelijk met uitgestoken hand naar Jeroen "kijk papa!" terwijl ik snel souffleerde "kijk papa, Iris heeft een babykrokodil gevonden boven".
Ze liet hem daarna aan Eva zien die dacht dat ze het denkbeeldige spelletje " ik ben jarig" speelden en haar een stukje taart gaf. Dus die deed net of ze de taart opat, al helemaal trots dat ze zo ineens kan meespelen. Iris helemaal over haar toeren natuurlijk " Eva heeft babykrokodil opgegeten" maar gelukkig liet ze zich troosten toen ik zei dat Eva niet de babykrokodil had opgegeten maar hem juist een kusje had gegeven.
Affijn, wij zitten eindelijk rustig op de bank met flesje pap en ik mijn ontbijtje. Ik ben langzaam weer een beetje weg te doezelen en ineens begint Iris heel hard te gillen. Dus ik schrok me dood en vroeg wat er aan de hand was. Bleek de babykrokodil in haar oor te zijn gekropen!
Mijn ochtend was weer
boeiend. [ Bericht 2% gewijzigd door Lois op 08-05-2006 20:43:17 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥