Hihihi, dat krijgt Kian hier ook als ik mijn handen niet vrij heb voor hem, maar water vindt ie gelukkig ook heel mmmquote:
Gepiep...het is g!@#$%^&*()me af en toe net een brulaapquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef m@x het volgende:
Ik vind dat gepiep van Kian juist hartstikke schattig (ik vind Kian eigenlijk helemaal hartstikke schattig).
Best therapeutisch denk ik...voor Kai iig wel, mijn oudste mannen kunnen zo`n "baby" best aanquote:Op maandag 1 mei 2006 23:08 schreef m@x het volgende:
Dagje ruilen?
Absoluut, maar dat hebben wij vooral bij Ewen, das echt zo`n mannetje die je soms helemaal gek kan maken met z`n lolbroekengedrag en rariteiten. Het is dat het mijn rare lolbroek is, anders had ik hem denk ik echt een irritant kind gevondenquote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef poemojn het volgende:
't Scheelt toch ook of het je eigen kind is of niet? Bij mij wel
'quote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Best therapeutisch denk ik...voor Kai iig wel, mijn oudste mannen kunnen zo`n "baby" best aan![]()
Oei zo'n dag had ik gisteren (ook nog slecht geslapen door kiespijn), zo'n dag waarin mijn ergenissen zich afwisselen met schuldgevoelens omdat ik niet zo positief denk over mijn kinderen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
Wil iemand vanddag Liam hebben dan? aaaaaaaaaaaargh, wat een monster! Ik kan niet zo veel kanten meer op en door de pijn heb ik geen geduld en dat voelen ze zo haarfijn aan allemaal he! Gadver wat kan je een hekel aan je eigen kind hebben soms. En geloof me, hij is echt niet leuk nu! Schreeuwen, gillen, niet luisteren, alles pakken waar ie niet aan mag komen, etc.
pfff... its gonna be a long day...
Het duurt ongeveer 2-6 weken coolbabe maar dan moet je zeker wel verbetering merken. Bij Eva is het niet zo dat ze nooit meer benauwd is, ze gebruikt nog dagelijks een luchtwegverwijder en daarbij soms ook nog ventolin. Ze is alleen minder vatbaar voor een bronchitusje hier, een longonsteking daar...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef coolbabe het volgende:
Vanmiddag ben ik met Tom naar de huisarts geweest en we hebben een ontstekingsremmer gekregen die hij dagelijks toegediend moet krijgen.
Het kan even duren voor het aanslaat, dus ik ben heel benieuwd en hoop dat het hiermee beter gaat en hij niet meer zo benauwd is
Hahaha, mooi vind ik dat altijd. Mijn ventjes vinden mij maar zielig dat ik er geen heb. De eerste keer dat Ewen het door had dat mamma er geen had weet ik nog heel goed, we hebben er helemaal blauw om gelegen. Ik was met de jongens in bad, Ewen kijkt naar zijn eigen piemel, toen weer naar mijn ontbrekende piemelquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:23 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie had trouwens laatst ontdekt dat mannen en vrouwen er anders uit zien. Ze stond mijnonder de douche ongeveer zo aan te kijken
![]()
![]()
hij vond het schattig, ik genant en zij begon te giebelen omdat ze aanvoelde dat het iets was.
Ik vind haar heel leuk, vooral dat ze kan praten. Ze verrast me iedere dag.
Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht hadquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Een kind hoeft van mij geen naakte volwassen mensen te zien, al is het één van de eigen ouders (of soortgelijken) Maakt niet uit of het kind wel of geen kleren aan heeft.
Oh ik zeg het vast: ik heb wel respect voor mensen die samen douchen en veroordeel niemand![]()
![]()
Als ik heel wild doe, mag er een kaarsje aanquote:
quote:
Nee ook niet mee, alleen als we ergens zijn dat het niet anders kan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
[..]
Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht had.
En ik heb ook respect voor mensen die het niet doen, en veroordeel niemand
Maar hoe doe jij het dan met plassen? Ook niet mee?
Ja erg he..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
OMFG je vader ladybos je vader
Isabel was een paar dagen oud en toen ineens was ik aan het stressen... "HOE MOET IK HET NOU NOEMENquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef bixister het volgende:
ik doelde met dat 'ieder z'n grenzen' niet op jouw vraag hoor leah, ik vind 't ook interessant hoe anderen daarmee omgaan.
oh en naar de wc mogen ze bij mij ook wel mee, maar bij G dus weer absoluut niet. en dat weten ze inmiddels en is geen probleem. dus ook in huis geldt hier 'ieder z'n eigen grenzen'.![]()
ben trouwens ook wel benieuwd naar de benaming die jullie gebruiken t.o. je kind voor het vrouwelijk geslachtsdeel. ik vind piemel zo'n lekker makkelijk geschikt woord voor de mannelijke versie maar kut te vulgair, vagina te formeel/wetenschappelijk, en andere woorden weer te stom/fout/kinds/onzinnig. coolbabe had 't al over een babygaatje, die kende ik nog niet.ik geloof dat we er hier zelfs al eens een topic over gehad hebben maar nu ff geen zin om te zoeken.
Is idd. een mogelijkheid. Maar tot nu toe gaat het goed , we weten wanneer iemand naar het toilet is en stormen dus ook echt niet binnen. En ergens heeft het ook wel voordelen , hier kan Isis zich tenminste nooit opsluiten in de badkamer/wcquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef poemojn het volgende:
Bordje ervoor hangen met 'vrij' en 'bezet' dat je kunt omdraaien Xanthe
uhmz uhmz, mijn reactie was ook niet kwaad bedoeld hoor Anitraquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:36 schreef Anitra het volgende:
pfff jemig man, ik gaf alleen dat het BHS is om juis de zorgen weg te nemen en te zeggen dat ze vanzelf wel weer gaan ademen enzo.
Ja precies, door warmte; elleboogholte is een lekker broeiplekje, maar toen ik heel klein was had ik het ook in mijn knieholtes. Als het al een tijdje iets warmer was buiten werd het minder, door gewenning. En onder stress ben je er vatbaarder voor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:53 schreef owlet het volgende:
Lijkt op wat ik ook van kinds af aan heb. Exceem dus. Bij mij wortd het getriggerd door stress en-of warmte en het jeukt meer niet dan wel.
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhoudenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:46 olietje plast thuis alles op het potje, eigenlijk deed ze dat bij de oppas al eerder maar ik deed er thuis niks aan. Tot mijneen paar weken terug riep dat het belachelijk was. Nu plast ze de hele tijd op het potje maar we doen er vschreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja het kan dat zijn maar hij kan ook gewoon geschrokken zijn en z'n adem inhouden. Doen er ook zoveel. Jammer vind ik het dat je zo aangevallen doet.
Dus? Ik denk dus dat alleen een huisarts dat zo stellig mag beweren. En trouwens, BHS is niet iets wat een kind maar 1x in zijn leven kan hebben, het kind heeft er 'aanleg' voor of niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten.
Ja maar wat jij beschreef en waar je zelf over zegt 'en ik heb in alle toonaarden zitten ontkennen dat dat het was, maar dat was het dus wel' dat klinkt wel als iets anders, iets ergers dan gewoon een keer je adem inhouden als je bent gevallen. Ik, en dat is verder heel persoonlijk, vind dat niet zo belangrijk, dat het een naam heeft ofzo, als het gewoon een keertje gebeurd. Voor de rest heb je natuurlijk harstikke gelijk en ben jij de aangewezen persoon om er een naam aan te geven, dat was ik even vergeten toen ik iets over je reactie zei.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
En dat heet dus BHS, dat kan een kind 1x in zijn leven hebben, maar ook meerdere leren. Maar het blijft BHS heten. En dat is wat ik probeer te zeggen, maar gelijk gezeik er over heen dat het geen BHS is maar adem in houden Breath holding betekend toch ook adem inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |