abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:49:27 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562553
Een kind hoeft van mij geen naakte volwassen mensen te zien, al is het één van de eigen ouders (of soortgelijken) Maakt niet uit of het kind wel of geen kleren aan heeft.

Oh ik zeg het vast: ik heb wel respect voor mensen die samen douchen en veroordeel niemand
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:51:20 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37562617
Nou ja, ik weer uit dat jaren 60 gezin . Vroeg dus als wurmpje "Opa, ga jij met mij onder de douche ?" Mijn moeder dacht echt dat ie er bijna in bleef . Terugkijkend heb ik hem ook niet ontkleder gezien als in een korte broek, en dan moeten de mussen echt dood van het dak gevallen zijn .
Tuurlijk Bix, ieder zijn eigen grenzen, da's toch ook goed? Ik vroeg me het alleen ineens af, hoe anderen dat doen en ervaren.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37562658
In Groningen moest ik van het cb zelfs Myrthe meenemen naar de wc ivm zindelijk worden.. alles goed voordoen.
Heb er verder geen moeite mee maar te expliciet hoeft nou ook weer niet.
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:53:05 #54
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37562666
Wat betreft die combinatie blote kinderen/blote volwassenen: ik wil Kai niet het gevoel geven dat een naakt lijf iets is wat raar of gek is. Bij mij thuis ging het er altijd erg preuts aan toe en ik merk dat ik mede daardoor niet op mijn gemak ben met mijn eigen naaktheid ("schat, mag het licht uit ). Dat is iets wat ik echt absoluut niet aan Kai wil meegeven. Aanraken hoeft van mij overigens ook niet, maar in dat stadium zijn we hier nog niet aangekomen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:54:55 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562730
Maar dit zegt ws ook wel wat gewoon over mij hoor, ik heb denk ik twee keer per jaar een t shirt aan en neuken doe ik alleen in het donker Weinig jaren 60 hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 05-05-2006 00:01:50 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:55:17 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562744
Proest M@x
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:55:46 #57
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37562761
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Een kind hoeft van mij geen naakte volwassen mensen te zien, al is het één van de eigen ouders (of soortgelijken) Maakt niet uit of het kind wel of geen kleren aan heeft.

Oh ik zeg het vast: ik heb wel respect voor mensen die samen douchen en veroordeel niemand
Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht had .
En ik heb ook respect voor mensen die het niet doen, en veroordeel niemand

Maar hoe doe jij het dan met plassen? Ook niet mee?
pi_37562814
Tuurlijk ieder z'n eigen grenzen, ik veroordeel niemand en voel me ook niet veroordeeld hoor

Tja de WC gaat hier eigenlijk nooit op slot, meestal blijft de deur ook nog open staan zelfs. Bij mijn ouders thuis deed ik dat dan weer niet en deed ik (volgens mij) ook altijd de badkamerdeur op slot. Ik heb toevallig pas nog tegen mijn man gezegd dat we daar maar een beetje op moeten gaan letten met de kleine. Dat zij er niet aan went dat je met je broek al ophalend en dichtknopend de woonkamer in komt lopen zeg maar.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:57:40 #59
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37562823
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef m@x het volgende:

("schat, mag het licht uit ).
Als ik heel wild doe, mag er een kaarsje aan
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:58:28 #60
3142 m@x
pi_37562854
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
Proest M@x

Zoiets had ik gisteren met Jessie ook al
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:00:27 #61
102760 Igraine
Headache
pi_37562931
Nou Leah, met een kaarsje aan zou ik dan weer niet TE wild doen eigenlijk...

brandgevaarlijk
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:00:37 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562934
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Leah het volgende:

[..]

Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht had .
En ik heb ook respect voor mensen die het niet doen, en veroordeel niemand

Maar hoe doe jij het dan met plassen? Ook niet mee?
Nee ook niet mee, alleen als we ergens zijn dat het niet anders kan.

Ik denk overigens dat om je goed te voelen in je eigen lichaam en een kind daar dingen over te laten weten, dat het daarvoor niet van belang is dat ze andere mensen wel eens bloot zien.
pi_37563011
ik doelde met dat 'ieder z'n grenzen' niet op jouw vraag hoor leah, ik vind 't ook interessant hoe anderen daarmee omgaan.

oh en naar de wc mogen ze bij mij ook wel mee, maar bij G dus weer absoluut niet. en dat weten ze inmiddels en is geen probleem. dus ook in huis geldt hier 'ieder z'n eigen grenzen'.

ben trouwens ook wel benieuwd naar de benaming die jullie gebruiken t.o. je kind voor het vrouwelijk geslachtsdeel. ik vind piemel zo'n lekker makkelijk geschikt woord voor de mannelijke versie maar kut te vulgair, vagina te formeel/wetenschappelijk, en andere woorden weer te stom/fout/kinds/onzinnig. coolbabe had 't al over een babygaatje, die kende ik nog niet. ik geloof dat we er hier zelfs al eens een topic over gehad hebben maar nu ff geen zin om te zoeken.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:04:32 #64
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563043
Ik denk ook niet dat het wat uitmaakt LB, ik was gewoon benieuwd hoe anderen daar mee omgaan. Op de 1 of andere manier is dit niet een onderwerp waar ik het met vriendinnen over heb.

Over kaarsjes en wilde sex trouwens ook niet
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:07:30 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563125
Nou, Freek heeft nog nooit gevraagd hoe het nou eigenlijk heet. Tuurlijk wel zijn eigen piemel, maar niet die van mij. Jemig, daar mag ik wel vast eens even over na gaan denken, hij overviel me laatst ook al met een vraag over "dood".
pi_37563141
haha en op dit lastige moment ga ik afhaken: ik zoek m'n bed op.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:09:12 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37563181
Ik vind het gewoon een plassertje, van babygaatje enzo hoort ze wel als het daarvoor tijd is.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:12:25 #68
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563274
Babygaatje vind ik ook niks, Freek ziet natuurlijk die twee littekens op mijn buik, dus babies komen uit je buik [sub] ben ik voorlopig weer even vanaf .
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:13:05 #69
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563296
Truste Bix!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 5 mei 2006 @ 00:13:27 #70
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37563314
Wij noemden het vroeger piep of piepie. Klinkt nu heel stom en kinderachtig, maar als kind vond ik het doodnormaal.

Ik zou zelf denk ik ook voor plassertje kiezen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:14:55 #71
3142 m@x
pi_37563349
Het zou ook niet uit moeten maken hoor LB. Ik probeer alleen een balans te vinden tussen me krampachtig bedekken als Kai de kamer binnenkomt als ik naakt ben (die neiging heb ik dus wel) en naakt door het huis dansen omdat ik me zogenaamd op m'n gemak voel met mijn lichaam (die neiging heb ik dus totaal niet ) Ik zoek het dus niet op, maar als ik alleen met Kai ben dan is het of niet douchen (en dus de rest van de dag als een zombie rondlopen) of gewoon douchen en er verder niet moeilijk over doen. Dan kies ik liever voor het laatste.

Wij zijn nog op zoek naar de juiste benaming Bix. Het heet hier nog piep voor de mannelijke versie en miep voor de vrouwelijke maar ik wil het beestje wel graag bij zijn naam noemen zonder dat het plat wordt. Moeilijk.....

Leah, geloof me, kaarsjes en wild gaan echt niet samen
pi_37563372
Ow hier ook zo'n vrijgevochten gezin, mijn vader deed 's ochtends altijd yoga in de woonkamer in zijn blote ... Stel je voor, vader ligt met benen over hoofd heen, voeten naast de oren, in zijn blote ... en jij loopt net wakker de kamer in en kijkt zo naar binnen bij wijze van... Ook goedemorgen Myrthe gaat vaak met mij in bad, en altijd mee naar de wc. Ze is zelfs met opa in bad geweest (ja dezelfde als die van de yoga ) en dat vind ik verder prima.

maar neuken doe ik ook alleen in het donker hoor LB, en dat komt dus niet door mijn opvoeding
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:22:00 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37563531
OMFG je vader ladybos je vader
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:14:21 #74
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_37564500
Mijn dochters hadden zelf al een oplossingvoor hun geslacht bedacht, ze hadden een voor en een achter kontje.

Ooit heb ik de vagina eens door een 4 jarig meisje als vlageintje horen beschrijven die vond ik wel koddig.

En eh ik ben een jaren 50 kind en in de 70er jaren getrouwd dus ook aardig vrijgevochten maar neuken doe ik toch echt liever in het donker. Op éém of andere manier wordt ik dan minder afgeleid.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:15:58 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_37566795
Wij zijn vanaf het begin met Liam in bad gegaan en dat doen we nog steeds En dan wel wat Bix ook zegt: er zitten grenzen aan waar je aan mag komen. Er zit voor mij trouwens wel een grens aan ook merk ik, want bij Ian denk ik nu: nou, jij hoeft me eigenlijk niet meer naakt te zien, terwijl dat toen ie kleiner was ook geen "probleem" was.
Mijn ouders heb ik nooit naakt gezien denk ik...kan me niet herinneren in ieder geval.

Ow en ik heb altijd de wc deur open (ook wel ivm met zindelijk worden) terwijl Nick dat echt niet wil.

Overigens heb ik er niet zo over nagedacht vantevoren, het is gewoon zo gegaan. Ik voel me gelukkig tegenwoordig prima op mijn gemak met mijn lijf en het licht blijft dus ook aan (op romantische stand )

[ Bericht 18% gewijzigd door Belana op 05-05-2006 07:23:32 ]
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:53:42 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37566939
Ik word altijd zo weeiig van de verhalen hier. Over Juul met z'n vriendinnetje en over die kleintjes die de meest grappige dingen vragen en zeggen in het openbaar. Heerlijk!
pi_37568288
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:22 schreef Luchtbel het volgende:
OMFG je vader ladybos je vader
Ja erg he..
pi_37568588
Ik ben niet van plan om er krampachtig over te doen. Isis gaat altijd mee in haar badje als 1 van ons ondertussen gaat douchen. Op het moment dat we hier niet zouden willen hebben dat ze ons naakt zou zien hebben we (nu nog) een probleem. We wonen gelijksvloers en de woonkamer heeft een deur met een raam erin en die kijkt precies naar het (mini) halletje waar de badkamer aan grenst. Hier zit dan ook weer een deur met allemaal kleine raampjes. De badkamer (waar ook de wc zit) kan hier niet eens op slot. Iets dat ik wel genant vind voor visite , maar het slot wat erin zit krijgen we ook niet meer werkend. Aangezien de badkamer nogal een vochtig en klein is vind ik het geen oplossing (alleen in noodgevallen) om een badjas mee te nemen de badkamer in.
Laat dr maar lekker leren dat er niets genants is aan een bloot lichaam , maar idd. wel dat er grenzen zijn.
pi_37569215
Bordje ervoor hangen met 'vrij' en 'bezet' dat je kunt omdraaien Xanthe

Echt geweldig lekker weer hier Ga zo de stad eens in om een zwempak oid voor Myrthe te halen. Hebben jullie het zwembadje al klaar staan?
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 10:40:14 #80
81992 Githa
pi_37569487
Het zwembadje niet, maar Jordy is al wel druk bezig geweestin zijn zwembroek met emmers water en andere waterspeeltjes heerlijk hoor!
s'avonds een zwart monstertje dat doodop is van het buiten spelen

Jordy gaat ook gewoon met ons mee in bad hoor, en als ik naar de wc ga laat ik de deur open, zodat ik kan zien wat hij uitspookt.
Ik vind het dan weer niet goed als hij mét opa en oma in bad zou gaan.
Ik wil dat hij zich vrij en zonder schaamte kan bewegen in huis, wat betreft naaktheid, maar dat hoeft niet bij een ander
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 10:46:50 #81
81992 Githa
pi_37569674
Nog even hoor

Weet je, ik ben eigenlijk super trots op mijn mannetje. Hij kan eigenlijk al heel veel opdrachtjes uitvoeren.
Hij kan de tafel poetsen als ik dat vraag, hij haalt dan zelf de doek al, hij kan de tafel mee dekken, hij kan al heel veel voorwerpen halen die ik noem, zoals een bal, bord, beker en dat soort dingen. Hij snapt gewoon al een hele boel en nog veel meer.

Moest ik gewoon even kwijt
pi_37570200
Jadey gaat met ons mee douchen en wij gaan net zo goed met haar mee in bad. Ze vond het ook altijd uiterst interressant om mee te gaan naar het toilet, maar dat is inmiddels niet meer aan de orde. Dat ze ons naakt ziet heb ik absoluut geen problemen mee, ze hoeft andere mensen daarintegen niet naakt te zien, dat vind ik onnatuurlijk. Ik hoop haar mee te geven dat een naakt lichaam mooi is en niets om je voor te schamen, en ik hoop dit ook door te kunnen trekken in het verloop van het leven. Bijvoorbeeld over sex, drugs enz. Ik ben wel van het vrije opvoeden en praten, ben benieuwd hoe ik het doe
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:06:57 #83
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37570211
leuk is dat he Githa, zo ben ik ook elke dag weer verwonderd wat maxim allemaal al snapt.

Maxim zit in zn taalsprong, zo kon hij eerst alleen maar papa en mama en bal zeggen, nu zegt hij ineens, bad, papa, mama, ohoh (als er iets valt of zo) boem (als hij ergens tegenaan komt), nat, iets (=fiets), kla (=klaar), uit, oor en oog, en niet in zn geheel een woord maar hij zegt af en dat is een giraf dat dat zo ineens kan komen he, zo schattig.

Maxim gaat hier elke dag met mij in bad en ziet mij dus naakt. hij heeft even een fascinatie gehad voor mijn boopies, dan zei ik altijd dat dat van mama was/is. nu wijst hij ze soms nog aan en zegt dan heel lief " mama". dan zeg ik " ja is van mama" en dan is het weer goed, gaat hij weer verder spelen.
en papa ziet hij ook altijd naakt, die doucht ook met de deur open en maxim gaat dan daar spelen. soms wijst hij weleens naar papa's plasser, dan zegt papa dat dat zn plasser is en dan is de aandacht weer weg.
pi_37570335
Ik vind het trouwens altijd leuk om te lezen hoe alle dreumesjes zich ontwikkelen, het is altijd zo herkenbaar. Dat van Julius en Jolie bijvoorbeeld hun vriendinnetjes en het verhaaltje van Jordy hierboven. Zo leuk!
pi_37571365
Hier zijn we heel open over naaktheid, maar ik ben opgegroeid met nauristencampings
Djulian gaat dus mee onder de douche en mee naar de wc.
Djen daarin tegen word puber en wil het liefst alles dicht hebben en dat doen we dan ook.
pi_37574289
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef bixister het volgende:
ik doelde met dat 'ieder z'n grenzen' niet op jouw vraag hoor leah, ik vind 't ook interessant hoe anderen daarmee omgaan.

oh en naar de wc mogen ze bij mij ook wel mee, maar bij G dus weer absoluut niet. en dat weten ze inmiddels en is geen probleem. dus ook in huis geldt hier 'ieder z'n eigen grenzen'.

ben trouwens ook wel benieuwd naar de benaming die jullie gebruiken t.o. je kind voor het vrouwelijk geslachtsdeel. ik vind piemel zo'n lekker makkelijk geschikt woord voor de mannelijke versie maar kut te vulgair, vagina te formeel/wetenschappelijk, en andere woorden weer te stom/fout/kinds/onzinnig. coolbabe had 't al over een babygaatje, die kende ik nog niet. ik geloof dat we er hier zelfs al eens een topic over gehad hebben maar nu ff geen zin om te zoeken.
Isabel was een paar dagen oud en toen ineens was ik aan het stressen... "HOE MOET IK HET NOU NOEMEN .?!" .

Hier is het 'tut' geworden. Geen idee hoe dat zo gekomen is, maar tut en piemel it is. Ze is al tijden zeer geinteresseerd in hoe een baby nou in je buik komt en geboren wordt en toen merkte ik dat alles beneden voor haar 'tut' is en dat was nogal moeilijk met uitleggen. . Tja, ook het hoofdstukje 'menstruatie' werd besproken en nee, dat komt niet met het plassen mee...
Na een zoektocht heb ik een boek gevonden waarin alles normaal beschreven wordt en waar duidelijke tekeningen bij staan. Plasgaatje, babygaatje etc.
Want neen, ik ga niet met de benen wijd om dat even aan te wijzen. . Da's nou net even een stap te ver. Als ze bij haarzelf wil kijken, mag ze dat even op haar kamer gaan doen.

Bloot zijn vind ik heel normaal, maar alleen hier in huis. Samen douchen, samen in bad, ik slaap met alleen een onderbroek aan en van de badkamer naar de slaapkamer lopen doe ik ook altijd naakt. Zij heeft er totaal (nog) geen problemen mee. Kijken mag, vragen en vertellen erover mag, maar aanraken mag niet en dat doet ze ook niet. Ze ziet geen andere mensen bloot en ze loopt niet bloot bij anderen in huis. Nu wil ze dat ook niet meer, dus dat scheelt. Vaak is ondergoed al te 'genant'. . Ze sliep vorig weekend bij mijn ouders en toen ze daar onder de douche stond, riep ze tig keer mijn moeder om vanalles en nog wat. Niks aan de hand, maar toen ze aan het afdrogen was en mijn moeder kwam binnen, zei ze heel boos: "Ik ben me aan het afdrogen, hoor! !"
Ergens begint al die behoefte aan privacy, maar ze weet het nog niet zo goed vorm te geven. .

Ze begint nu te snappen dat anderen het niet zo prettig vinden om bloot te zijn waar zij bij is (naast dat ik dat niet okay vind.)
Altijd vroeg ze aan mijn ouders of ze mee gingen douchen en mijn ouders bleven bij het idee alleen al haast dood. . Ook aan vriendinnen van mij vroeg ze of ze mee gingen douchen voordat ze naar bed moest, gewoon omdat ze douchen zo gezellig en leuk vindt.

Hoe dan ook, krampachtig doen is nooit goed. Of dat nou krampachtig verstoppen is of juist krampachtig oh-wat-is-bloot-zijn-geweldig. Hoe meer gedoe er omheen, hoe vreemder het wordt.
Het kind geeft zelf aan waar het aan toe is en wanneer iets genoeg is of niet. Ze vragen bv. vanzelf naar een baby in de buik en ze geven zelf aan dat ze privacy willen. Als je daar goed op let, komt het wel goed, hoor.

Alleen als ik op de wc zit he.... normaal had ik altijd de deur open, maar tegenwoordig doe ik hem dicht en moet ik haar nóg wegjagen. Ze. Blijft. Maar. Praten. ! Zit je op de wc, komt ze binnen: "Weet je wat Lucas vandaag zei?" En dan gezellig er bij komen staan he. .
"Ja hallo, nu wil mama even twee tellen alleen zijn. In stilte. Dahag, tot zo, ik kom zo bij u." .

Maar goed, ik heb een bijna-kleuter-af, dus ik mag eigenlijk niet meepraten. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37574419
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef poemojn het volgende:
Bordje ervoor hangen met 'vrij' en 'bezet' dat je kunt omdraaien Xanthe
Is idd. een mogelijkheid. Maar tot nu toe gaat het goed , we weten wanneer iemand naar het toilet is en stormen dus ook echt niet binnen. En ergens heeft het ook wel voordelen , hier kan Isis zich tenminste nooit opsluiten in de badkamer/wc
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 22:54:51 #88
81992 Githa
pi_37590242
Jordy kon niet slapen omdat het vrij warm is op zijn kamertje, dus mocht hij nog even beneden wat drinken en nu viel hij net op zijn billen, maar dan net zo schuin naar achter zodat hij eerst heel hard met zijn achterhoofd bijna nekje tegen de rand van de tafel knalt er zat binnen no time een giga bult op en hij was helemaal overstuur, terwijl Jordy normaal helemaal niet kleinzerig is
Flink wat ijs erop en toch maar de HP even gebeld. Nu moet hij de komende uren wakker blijven en mag hij niet duizelig of misselijk worden spugen of omvallen dus en verder de nacht om de 2 uur wakker maken.

Och germ het mannetje was ie nu maar gewoon blijven liggen in bed.
pi_37590446
Jordy Zulke klappen zijn eng Githa.
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 23:07:53 #90
81992 Githa
pi_37590685
Hij wilde na de val zelfs niet ademen. Hij bleef daar maar met open mond staan, dus ik blaas in zijn gezicht...niks ....nog eens en ineens een flinke krijs en toen hield het niet meer op.
Dan lijkt het een eeuwigheid te duren voor hij weer eens adem hapt zeg.
Gelukkig lijkt het nu weer wat beter te gaan, niet misselijk enzo en duizelig of suf... jah het kind is doodop van het janken dus een beetje moeilijk te bepalen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:09:18 #91
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37590736
Arme Jordy!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:10:01 #92
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_37590757
sterkte Githa met Jordy, wt akelig voor het mannetje en voor jullie. Het zal best een wakker nachtje worden zijn zo voor jullie. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en is het mannetje morgen weer in orde.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_37590773
Dat is Breath Holding Spell, komt vaker voor bij nare vallen op het hoofd. Datis super eng, je ziet hem vechten voor adem, maar hij krijgt het niet. Blazen enzo helpt niks, ze gaanvanzelf weer ademen. Het is verdomd eng omdat te zien vooral als het wat langer duurt Djulian heeft het heel snel en ik heb al diverse keren met de telefoon gestaan om 112 te bellen en dan ineens haalde hij toch ademmaar ze gaan altijd vanzelf weer ademen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:38:23 #94
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_37591648
Ik noem dat gewoon: van schrik de adem in houden doet elk kind wel eens denk ik( ik ook als ik mijn teen stoot), zeker na zo`n val!!! voor Jordy

Oh en nog even over dat blootgebeuren, hier loopt iedereen de badkamer, piemeltjenaakt( of in mijn geval piemelloos naakt ) in en uit. Ik vind het ook niet erg als ze iemand anders bloot zien. Heb het mijn ouders/schoonouders ook gezegd dat ze gerust met ze in bad mogen wat mij betreft( mijn schoonouders hebben een geweldig groot bubbelbad ). Mijn schoonmoeder vind dat geloof ik toch niet zo prettigen dat geeft natuurlijk ook niet
Verder zijn mijn grenzen ook kijken mag aanraken niet...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 5 mei 2006 @ 23:43:07 #95
81992 Githa
pi_37591825
Komt goed, ik denk dat het allemaal wel meevalt, het ijs laat de bult goed slinken en meneer krijgt weer praatjes Hij mag van mij naar bed en dan maak ik hem nog wel wakker straks.
Gelukkig zeg.... ongelukjes zijn zo gebeurd zie je wel

Anitra, het stoppen met ademen was puur van de schrik hoor, verder niks denk ik. Hij heeft dat wel vaker als hij écht verdriet heeft, maar het heeft nooit zolang geduurd.
pi_37591901
zo'n breath holding spell is ook meestal van de schrik, maar 't doet er nu niet zo toe of het daar officieel onder valt. arme jordy, zo'n rottige val! en arme jullie dat je er nu ook om de 2 uur uit moet. kusje op den bult!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 07:33:14 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37595421
Zielig voor Jordy, Githa. Ik hoop dat het wat beter gaat inmiddels.

Jolie heeft gister nieuwe sandalen gehad. Ze vindt ze zelf heel mooi en toen we ze uitgekozen hadden stond haar maat niet in het schap. Het was nogal druk dus het leek me handig dat ze even de jongensversie zou passen, dan hoefde we niet te wachten. Nou weinig kans dus, de mooie roze met kleurtjes sandalen mochten aan maar de bruine met beige waren niet goed genoeg. Ze bleef maar zeggen dat ze de 'heje mooie' wilde gekke meid. Nu zit ze op de bank in d'r ondergoed maar met sandaaltjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door Luchtbel op 06-05-2006 07:47:27 ]
  zaterdag 6 mei 2006 @ 08:20:15 #98
3142 m@x
pi_37595549
Githa, dat is schrikken zeg. Hoe is het vannacht gegaan?

Jolietje, ik zou ook voor deze heje mooie sandaaltjes zijn gegaan hoor. Kai zit hier met een lekker gekleurd bekkie van het buitenspelen gisteren naast me op de bank mat precies dezelfde speen
  zaterdag 6 mei 2006 @ 08:31:17 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_37595601
Och gossie Jordy!

Jolie ook al mooie nieuwe sandalen Wat een heje mooie (Liam ook, maar zoals ik het nu bekijk moet ik over een paar weken alweer nieuwe kopen, zijn voeten zijn ineens in een groeispurt ofzo)
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 09:30:34 #100
81992 Githa
pi_37595997
Nou vannacht was mission impossibel meneer was gewoon niet wakker te krijgen, maar het gaf me geen gevoel van ongerustheid. Hij was gewoon moe en draaide steeds weer om om verder te slapen. Uiteindelijk kon ik hem een beetje wakker porren om wat te drinken, wat aangaf dat het wel goed zat.
Nu niks meer aan de hand, gelukkig.
Toch altijd schrikken, je weet niet hoe hard het gegaan is. Je ziet het gebeuren in je ooghoek en je gaat af van het gehuil en de bult.
Ik ben blij dat we voor alle zekerheid de HP hebben gebeld. Wel heb ik de periodes van slaap vreselijk liggen dromen.
Ik heb Jordy wel 10 begraven en zelfs kindjes van Fok, ik werd gewoon verdrietig wakker.

Jolie, sandalen zijn leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')