Saskia eet al minmaal 5 maanden haast niets bij het avondeten.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Xanthe het volgende:
Ff een vraagje. Isis eet sinds een tijdje metname haar avond eten niet echt goed meer. In het begin dachten we dat het iets was waar ze qua smaak aan moest wennen of gewoon echt niet lekker vond. We maakten er geen probleem van en wat ze binnen kreeg was binnen en wat ze niet meer wilde hebben at ze dan maar niet. Maar het gedrag vertoonde ze ook bij dingen die ze eerst met smaak at. En nu sinds een aantal dagen eet ze extreem slecht , 2 of 3 hapjes gaan nog naar binnen en vanaf dat moment is het drama. Slaan , hoofd schudden , gillen en zelfs huilen als je er met een lepel aan komt. We willen er niet te veel aandacht aan schenken en dus geven we er aan toe dat ze dan maar niet eet. Maar nu het al een aantal dagen achter elkaar is begin ik me toch wel zorgen te maken. Van de 3 maaltijden die ze vandaag heeft gehad heeft ze er maar 1 goed gegeten.
Ze eet ook niet bijster veel over de dag verdeelt. s'morgens een bakje pap , die ze vaak al niet geheel leeg eet , s'middags 1 broodje die soms wel en soms niet goed naar binnen gaat en dus het avond eten. Tussendoor nog fruit en heel soms wat rozijntjes een soepstengel of een koekje.
Nu zit ze wel aan de boven grens qua gewicht en kan het echt geen kwaad als dat wat minder word , maar goed eten is toch wel belangrijk en zo langzamerhand vraag ik me af of we het wel goed doen zo.
Google maar op Milou, als het goed is staat ze bovenaan de lijstquote:Op zondag 30 april 2006 20:31 schreef m@x het volgende:
en we willen ook foto's van Milou!!!!!
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Google maar op Milou, als het goed is staat ze bovenaan de lijst. (weet ff zo snel niet of ik hier een directe link mag achterlaten)
Als je (jullie) nog een berichtje in het gastenboek achterlaten...errug leuk![]()
Had je dat linkje niet even naar je echtgenoot kunnen mailenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:15 schreef E.T. het volgende:
Avondetenleed met eigenwijze kinderen...
Avondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Dan hoeft niet iedereen nog een keer zijn verhaal te vertellen
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Leah het volgende:
[..]
Had je dat linkje niet even naar je echtgenoot kunnen mailen?
Lol...jij hebt denk ik op afbeeldingen gegoogled;-). www.geocities.com/upanddown_met_milouquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol...jij hebt denk ik op afbeeldingen gegoogled;-). www.geocities.com/upanddown_met_milou
Geen idee, je naam staat niet in je profielquote:Moussy = naamgenootje van moi?!?
Sluit me hier bij aanquote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef snoopy het volgende:
Ik ben bang dat mijn kind dan erg groot en zwaar wordt![]()
en daarom krijgt ie ook alleen maar waterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Anitra het volgende:
ze hebben wel soms dagen dat ze dus nog wel ineens ff die beker omkeren om te kijken waaom dat ook al weer niet ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |