Wat is er in godsnaam zo dringend in de stad?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
om de beurt twee uur de stad in.
dat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
Vanochtend zijn vriendje en ik met een kinderwagen vol bier heel optimistisch de stad in gegaan.
Nee ik kan oprecht zeggen dat ik koninginnedag een van de meest overgewaardeerde folklores vindquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef renzell het volgende:
Vind ik leuk, koninginnedag, kan toch. Een keer ongelimiteerd bier drinken, ouwehoeren, met vreemden, bekenden en ander gespuis, beetje dansen op het 'lichtplein', waar altijd toffe DJ's staan en wel zien waar de dag je brengt. Ken je dat niet, dat gevoel?
Ik was serieus verbaasd. En uiteraard beterschap voor de zieke dreumes.quote:Maar goed, niet het juiste topic. Waar het over ging, was over een ziek kindje en niet over mij en wat ik leuk vind aan koninginnedag.
Dank je Mous.
ja, tuurlijk wel renz, maar zo kwam je verhaal ff niet op me over, sorry...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef renzell het volgende:
Iemand ooit van uitdelen gehoord? En gezellig met vrienden enzo? Wij wel dus...![]()
ja maar we gaan weer op de retro toer, dus zijn er weer dancingsquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:22 schreef jessie het volgende:
Nee Moussy vroeger voor onze tijd was het een dancing. In onze tijd een disco. Nu is het een club
Ik zal het zeggen de volgende keerquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:15 schreef Leah het volgende:
ik val in de disco inmiddels in de categorie; "Wat moet dat oude wijf nou hier".
Hoe oud was jij nou ook alweer? Ik ben 37.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef bixister het volgende:
haha die retrocoole Leah.ik raak ook zowat al weer in vrees ik
.
Dan raak je niet in, dan bèn je inquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:46 schreef bixister het volgende:
moi aussi.
Ik zat elders zwaar verkeerd te postenquote:Op zondag 30 april 2006 09:57 schreef Githa het volgende:
en ik ben al 28allemaal ouwe mutsen hier
![]()
Hoe is het met Julius gegaan vannacht ? ...en Suus want die was ook zo ziek.
Nou ja, koorts heeft wel een functie natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 10:11 schreef Belana het volgende:
waarom moet ze het uitzweten? Als ze zich rot voelt geef je toch paracetamol? Ten minste, dat zou ik doen. Ik vind het zo zielig anders. Is uitzweten niet een beetje een ouderwets idee?
Wel opletten als je achterstevoren doet het niet gaat (strak) 'trekken' op keel. Achterpand is hoger/langer dan voorpand!quote:Op zondag 30 april 2006 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Als binnestenbuiten niet meer werkt kan je hem nog omdraaien (dus binnenstebuiten en achterstevoren).
ALs ze die openkrijgen, zijn ze ongeveer 18. Dus dan mogen ze wel onder een normaal deken
Nee, niet meelurken, gewoon meeposten! Hoe is het met Benthe?quote:Op zondag 30 april 2006 13:36 schreef Stiekemurd het volgende:
Aha!!!
Een bekend probleem dus. Moet wat vaker meelurken![]()
Mee eens! Alhoewel ik me vandaag erg gaar voel na gisteren een hele dag geslenterd te hebben met kind en vriend.quote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef renzell het volgende:
Ps- 30ers zijn zekerrrrr cool en superhip!Toch? Ah?
Ik wil graag een beetje anoniem blijven op het internet, maar ten tijde van de geboorte van Freek had zijn trotse oom zijn naam al prijsgegeven in de euforiequote:Op zondag 30 april 2006 17:09 schreef renzell het volgende:
Leah; ook geheel offtopic; maar waarom is Freek gewoon Freek en heeft 'Dreumes' op Fok geen naam?
Mijn mail/msn is geduldig hoorquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje anoniem blijven op het internet, maar ten tijde van de geboorte van Freek had zijn trotse oom zijn naam al prijsgegeven in de euforie. Met vrijgeven van de naam en geslacht van Dreumes wordt het allemaal wel heel herkenbaar, vandaar. Dit is trouwens ook de reden waarom je nooit foto's van mij of koters zult aantreffen.
Gelukkig....ben dus niet de enigequote:Op zondag 30 april 2006 17:42 schreef renzell het volgende:
Hier ook hoor.... net met z'n allen friet en kroketten gegeten...Doen wij dus echt nooit!!!
Begrijpelijk! Ik had zelfs twijfels om gewoon mee te posten omdat dochterlief erg makkelijk te achterhalen is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje anoniem blijven op het internet, maar ten tijde van de geboorte van Freek had zijn trotse oom zijn naam al prijsgegeven in de euforie. Met vrijgeven van de naam en geslacht van Dreumes wordt het allemaal wel heel herkenbaar, vandaar. Dit is trouwens ook de reden waarom je nooit foto's van mij of koters zult aantreffen.
Jah sorry, ik heb het gewoon druk en de puf niet voor, daarnaast reageer ik bijna ook op niemand dus...quote:Op zondag 30 april 2006 17:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, niet meelurken, gewoon meeposten! Hoe is het met Benthe?
quote:
Ik doe mijn best, maar ik heb me al eens een keer "verschreven"quote:Op zondag 30 april 2006 20:36 schreef renzell het volgende:
niet dat ik hoop dat je dat gaat verklappen hoor...![]()
Saskia eet al minmaal 5 maanden haast niets bij het avondeten.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Xanthe het volgende:
Ff een vraagje. Isis eet sinds een tijdje metname haar avond eten niet echt goed meer. In het begin dachten we dat het iets was waar ze qua smaak aan moest wennen of gewoon echt niet lekker vond. We maakten er geen probleem van en wat ze binnen kreeg was binnen en wat ze niet meer wilde hebben at ze dan maar niet. Maar het gedrag vertoonde ze ook bij dingen die ze eerst met smaak at. En nu sinds een aantal dagen eet ze extreem slecht , 2 of 3 hapjes gaan nog naar binnen en vanaf dat moment is het drama. Slaan , hoofd schudden , gillen en zelfs huilen als je er met een lepel aan komt. We willen er niet te veel aandacht aan schenken en dus geven we er aan toe dat ze dan maar niet eet. Maar nu het al een aantal dagen achter elkaar is begin ik me toch wel zorgen te maken. Van de 3 maaltijden die ze vandaag heeft gehad heeft ze er maar 1 goed gegeten.
Ze eet ook niet bijster veel over de dag verdeelt. s'morgens een bakje pap , die ze vaak al niet geheel leeg eet , s'middags 1 broodje die soms wel en soms niet goed naar binnen gaat en dus het avond eten. Tussendoor nog fruit en heel soms wat rozijntjes een soepstengel of een koekje.
Nu zit ze wel aan de boven grens qua gewicht en kan het echt geen kwaad als dat wat minder word , maar goed eten is toch wel belangrijk en zo langzamerhand vraag ik me af of we het wel goed doen zo.
Google maar op Milou, als het goed is staat ze bovenaan de lijstquote:Op zondag 30 april 2006 20:31 schreef m@x het volgende:
en we willen ook foto's van Milou!!!!!
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Google maar op Milou, als het goed is staat ze bovenaan de lijst. (weet ff zo snel niet of ik hier een directe link mag achterlaten)
Als je (jullie) nog een berichtje in het gastenboek achterlaten...errug leuk![]()
Had je dat linkje niet even naar je echtgenoot kunnen mailenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:15 schreef E.T. het volgende:
Avondetenleed met eigenwijze kinderen...
Avondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Dan hoeft niet iedereen nog een keer zijn verhaal te vertellen
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:22 schreef Leah het volgende:
[..]
Had je dat linkje niet even naar je echtgenoot kunnen mailen?
Lol...jij hebt denk ik op afbeeldingen gegoogled;-). www.geocities.com/upanddown_met_milouquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol...jij hebt denk ik op afbeeldingen gegoogled;-). www.geocities.com/upanddown_met_milou
Geen idee, je naam staat niet in je profielquote:Moussy = naamgenootje van moi?!?
Sluit me hier bij aanquote:Op maandag 1 mei 2006 21:32 schreef snoopy het volgende:
Ik ben bang dat mijn kind dan erg groot en zwaar wordt![]()
en daarom krijgt ie ook alleen maar waterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Anitra het volgende:
ze hebben wel soms dagen dat ze dus nog wel ineens ff die beker omkeren om te kijken waaom dat ook al weer niet ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |