abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 08:51:00 #111
81992 Githa
pi_37335457
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:25 schreef bixister het volgende:

grappig dat je dat incident met jordy & maxim aanhaalt trouwens, ik herinner me dat ik dat toen ook helemaal niet zo grappig vond als jullie het in je beschrijving toen noemden. vond ik echt sneu voor maxim. ook vast zo'n je-moet-er-bij-geweest-zijn geval inderdaad.
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vergelijking, Jordy sloeg Maxim toen helemaal niet en gaf ook geen corrigerend tikje
Jordy stond me Maxim aan de vensterbank en Jordy gaf hem alleen een schouderklopje in de trend van "gezelig he " en lachte heel lief naar Maxim, maar maxim schrok daar van omdat Jordy ene vrij directe aanpak qua contact leggen heeft en Maxim moest daar wat aan wennen, zeker niet kwaad bedoeld en ik zou ook niet weten wat er op dat moment te corrigeren viel.

Ik zeg dit niet omdat het Jordy is, maar omdat de situatie allerminst lijkt op waar de discussie over gaat.
We hadden het toch over gedrag wel/niet corrigeren.
pi_37335469
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hangkleuters! Mooie term! Laten ze daar bij WFL maar niet achter komen, dan komen ze gelijk opheldering vragen.
  donderdag 27 april 2006 @ 08:54:41 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37335517
och Renzell dat je dat zegt ik moet er nu nog om lachen als ik die fotoos zie was echt schitterend om te zien
oh en indd was het geen corrigerend tikje, maar een allerliefst schouderklopje van Jordy. en maxim was erg moe en kon dat net niet hebben.

goed zo Anna lekker slapen is fijn. hier heb ik ineens een mannetje dat de laatste 3 dagen om 06.45 en 06.15 wakker word ff wennen als je een uur of 8 a half 9 gewend bent

Maxim mocht de laatste keer ook gaan staan voor de meetlat, terwijl hij toen 15 mnd was. weet niet wat het criterium is voor die meetlat. maxim vond het in elk geval een beetje eng.

Luuke je word groot
wat ik laatst zo knap vond, zat met maxim circus kiekeboe te doen op de pc, dan hoor je een dierengeluidje en krijg je vervolgens 5 dieren te zien en dan moet je het juiste dier aanwijzen die bij dat geluid hoort, maxim kon er gewoon 3 aanwijzen de koe, poes en paard. stond er echt versteld van.

[ Bericht 6% gewijzigd door Martineke op 27-04-2006 08:56:29 (had niet goed gelezen) ]
pi_37335541
tutte!! geweldig he als ze zichzelf kunnen gaan benoemen. anna zegt wel eens nanna maar gebruikt ’t nog niet echt, in de zin van over zichzelf praten. wel begrijpt ze nu ineens heel goed de vraag "wat zegt de[vul in een willekeurig dier]?" en dan weet ze een enorm scala aan dierengeluiden . voorheen kon ze die geluiden prima nadoen, en bij plaatjes vond ze ’t ook al een tijd leuk om ze aan te wijzen en het bijpassende geluid te maken, maar nu dus ook zonder plaatje. zo grappig, dat ze dat principe van vraag-antwoord zo plots doorheeft. ik vind 't maar hard gaan.
pi_37335572
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:51 schreef Githa het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vergelijking, Jordy sloeg Maxim toen helemaal niet en gaf ook geen corrigerend tikje
oh, ik dacht dat ie 'm duwde ofzo en dat maxim toen moest huilen. ik herinner me in ieder geval dat beteuterde gezicht van maxim die wat bang was voor jordy.
pi_37335667
Wij zijn begonnen om een potentieel bijtertje het bijten af te leren
Telkens als Thijs geknuffeld word gaat hij bijten sinds dinsdag.
Maar dat willen we niet hebben.
Julius jij gaat lekker snel zeg goes zo
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37335683
lastig bar, hoe pak je dat aan?
pi_37335704
In zulke dingen is onze Tutte juist weer erg traag. Ze kan wel een poes en een hond herkennen en nadoen. (ongelooflijk vind ik dat. Honden zijn er in zoveel soorten en maten, maar vergissen? Ho maar!
En woorden die we haar eigenlijk nooit zo voordoen gebruikt ze wel zomaar ineens. Tap (trap) Fies (fiets)... Waar het vandaan komt??
Maxim, wat stoer, die dierengeluiden van jou!
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_37335706
Het nee zeggen bleek niet te helpen althans we konden het roepen als brugman.
Ik bijt nu mezelf en zeg au en dan zie je Thijs kijken.
Ook als hij me bijt ga ik overdreven hard au roepen zodat hij beetje schrikt zeg maar.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 09:10:55 #120
81992 Githa
pi_37335776
en werkt dat voor Thijs?.... Jordy zou dat hyllarisch vinden en het als een uitnodiging zien om het zelf ook te doen, alleen dan idd met het "auw" roepen erbij.
Wel een moeilijke, hoe leer je dat af.

Dieren na doen is stoer

Julius, ik zie het ook als lopen hoor die hele wandeling komt vanzelf wel
  donderdag 27 april 2006 @ 09:14:24 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37335842
Ja man, Julius liep ook echt gisteren. Geen twijfel mogelijk. Lopen als een dronken clowntje.

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 09:25:08 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37336059
Oh bijten is een ramp!, tenminste vind ik, samara heeft het ook een hele tijd gedaan.
Gelukkig is het nu een heel eind minder maar heel soms komt het nog wel eens voor.

Samara zette ik altijd met een flinke reprimade op de gang, het duurde wel even maar het lijkt uiteindelijk wel effect te hebben gehad.
Het ergste vond ik dat je kind meteen als rotkind word gebombardeerd en ik als een slechte moeder omdat ik dat haar niet even meteen had afgeleerd.

Ze deed het vooral als ze moeite had zich uit te drukken en dat kon zowel in woede als in genegenheid zijn, nu ze praat kan ze zich ook beter uitdrukken, ik denk dat dat ook meespeelt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 09:26:50 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_37336100
Och meppen en bijten, Cas is zo'n eterbak dat als ie achter ind e kamer aan het spelen is en iets lukt niet, hij grommend op René afstapt en haar snel slaat of bijt en weer wegloopt Tot ik hem aan zn arm pluk uiteraard en hem op de gang zet, is ie helemaal beroetetoeterd
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 09:31:11 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37336185
Ha ha, dat klinkt errug bekend inderdaad.
Slaan en schoppen is iets dat ze sinds peuterspeelzaal aan haar repertoir toegevoegd heeft.
Maar dat word nu gelukkig ook al iets minder.
Pff klinkt alsof Samara en Cas aan elkaar gewaagd zouden zijn.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 09:42:08 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_37336428
We kunnen het een keer uitproberen natuurlijk

Cas kan zo'n draak zijn dat zijn nicht van 4 bang van hem is
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 09:43:37 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_37336462
Hoe vinden jullie het trouwens als je kind je bij je voornaam noemt? Cas is helemaal into de Vieja en Petah, mij maakt het niet uit, gaat vanzelf weer over. Maar ik hoor toch ook wel het nodige commentaar.
pi_37336502
Als Pascalle iets niet voor elkaar krijgt, wil ze er nog weleens een "verdomme" uitgooien
Slaan en bijten doet ze dan weer niet
  donderdag 27 april 2006 @ 09:48:59 #128
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37336582
Als Noah dierengeluiden nadoet dan doet ie precies het geluid na wat ie hoort Dus niet "woef" bij een hond, maar dan maakt ie geluidje wat enigszins als blaffen klinkt en wat ik niet na kan typen Maar zoveel kent ie er nog niet volgens mij, eendje, hond, kat en koe en dat is het wel zo'n beetje volgens mij. Laatst zag ie die kat van Jip en Janneke op het bekertje van de yoghurt en hij meteen "mjaaa"

Langzaamaan beginnen er wel weer eens wat nieuwe woordjes bij te komen, want erg veel zei Noah nog niet. Laatst probeerde hij 'bad' te zeggen, en gisteren 10 keer achter elkaar 'klaa'
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 27 april 2006 @ 09:50:34 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37336620
Oh en Julius loopt stoer hoor! Wat gaat ie hard ineens!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37336630
Hier hoor ik ook geregeld 'Nick' voorbij komen en ik maak er verder ook niet zo'n punt van. Ik vind het zelfs wel aandoenlijk klinken en kan er wel stiekum om lachen als Pascalle me bij mijn voornaam noemt en me sommeert om op te schieten. Jillian noemt me eigenlijk nooit bij mijn voornaam.
  donderdag 27 april 2006 @ 10:16:56 #131
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37337225
Nee, het was ook geen 'corrigerend tikje' Githa, ik bedoelde dat meer geinig eigenlijk. Sorry als dat verkeerd overkwam. Ik schreef het vooral om aan te geven dat kindjes nu eenmaal soms bijten, krabben, slaan, gooien en afpakken. Dat dat er helemaal bijhoort, ook al past dat soms niet in 'ons' plaatje van wat fatsoenlijk is. Juultje doet dat in ieder geval wel. Die is helemaal into 'mijn ogen uit mijn oogkassen willen krabben'. Hij wil zich ook nog wel eens vastbijten in een been of arm. Men, het is net een pittbull soms. Maar ja.... je doet er weinig aan. Verbieden natuurlijk, ja, ook ik ben daar de hele dag mee bezig. Alleen... dreumesjes van net 1 trekken zich daar vaak bijzonder weinig van aan. Monsters zijn het!!! Maar wel lieve!

Luuketje, wat klink je lief en groot!!! Dansshow's geven.... nou jaaaaaa
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 10:20:57 #132
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37337321
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef moussy het volgende:
We kunnen het een keer uitproberen natuurlijk

Cas kan zo'n draak zijn dat zijn nicht van 4 bang van hem is
Ha ha ha, de vriendjes van joey smeren hem ook als Samara buitenkomt, al roepend dat ze niet willen zoenen.
Samara vind alle kindjes lief. (uiteraard zolang ze ook een beetje meewerken)
Maar ze gaat al steeds liever met andere kindjes spelen, ze is wel behoorlijk bazig.

Samara en joey hebben ook zo'n periode gehad dat ze ons bij de voornaam noemden, ik reageerde er gewoon niet op.
Pas als ze me mamma noemden reageerde ik dan op ze.
Een kennis van ons vond dat maar raar, zijn kinderen noemen hem altijd bij de voornaam.
Hij vind dat hij Arie heet en pappa is.
Net zoals bijvoorbeeld een bakker, Die heet bijvoorbeeld Jan maar is bakker.
Nou ja ik was het daar niet helemaal mee eens, ik wil toch liever gewoon mamma zijn.
pi_37337807
waarom er niet op reageren, je heet toch zo?
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 10:45:37 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37338000
Ja maar ik vind het gewoon niet prettig als mijn kind me zo noemt.
Maar goed dat kan voor iedereen anders zijn.
pi_37338028
piet doet 't ook wel eens, ik vind 't wel grappig. maar meestal houdt hij 't gewoon bij papa & mama hoor.
  Jubileum moderator donderdag 27 april 2006 @ 19:54:13 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37355404
Karin en ik zijn erg vaak bij elkaar. De kinderen zijn er dus ook aan gewend dat ze gewoon Karin kunnen zeggen en daar doet Bram dan vrolijk aan mee. Net zo goed als Bram mij "Voohmiek" noemt en dat doen Eva en Iris dus ook.
Als Eva echt iets heel geweldigs van papa gedaan wil krijgen, bijv. nog een snoepje na het avondeten, zegt ze steevast op een heel lief toontje " jehoehoen?" en dat werkt meestal ook nog
Ik vind het geen probleem als ik aangesproken word met mijn voornaam, het klinkt best grappig zo af en toe.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37356428
Hier worden we ook wel eens bij de voornaam genoemd, geen problemen mee.

Vanavond mochten Bo en Jans nog even "Lotte" kijken bij mij in bed
Ze vinden het heerlijk om dan lekker even bij me te kroelen enzo.
Jans was vanmiddag naar school geweest en mist dan nog wel echt haar middagslaapje. Zeker met die mooie weer want ze is de rest van de dag buiten geweest.
Na 5 min Lotte was ze in slaap gevallen Op dr rug nog helemaal in "ik kijk tv houding"' Met dr handjes zo onder dr hoofdje gevouwen.
Bo nam het er gleijk van. Nu kunnen wij lekker lang kroelen he mama
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 20:47:56 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_37357208
Petah vind het trouwens niet leuk

Cas heeft vanmiddag zelf schoenen gekocht Ik kan maar niet slagen voor een leuke jas voor René dus rende Cas en ik vanmiddag de 2dehandskledingwinkel even binnen. Daar raakte meneer op slag verliefd op een stel sssdaal dat we ze ook maar mee hebben genomen voor die 1,50 Ik vind ze echt niet mooi, maar Cas vindt ze echt heel ejg moowj Ik was al lang blij dat ie een goede maat te pakken had, ipv maatje kano
pi_37357256
Of hakjes Mous
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 20:50:09 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_37357283
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:49 schreef jessie het volgende:
Of hakjes Mous
had ik ook gekocht!
pi_37357313
Met beertjes erop?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 20:53:52 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_37357379
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:51 schreef jessie het volgende:
Met beertjes erop?
zelfs dan, maar die waren dan vanavond al weggegooid
pi_37357918
Voor die 1,50 heeft cas een hoop plezier dan toch?

Jas en Bo Heerlijk is dat als ze tegen je aan kroelen

Djulian wou vanmorgen in eerste in stantie niet aanoma laten zien dat hij op de pot kan plassen. Hij vond het raar dat er iemand anders bij was dan mama of papa. Maar na een tijdje wou hj toch zijn luierbroekje uit en heeft oma laten zien dat hij echt wel op de pot kan Hij was zo trots op zich zelf Oma heeft sinds vandaag al reserve onderbroekjes voor hm in huis.
Gewone luiers zijn slaapluiers en die wil meneer echt niet aan overdag en als hij bij mij op schoot komt zitten pakt hi het luierbroekje en dan help ik he met aantrekken, maar als hij plasen moet gaat hij keurig op tijd van mijn schoot af en dan gaat het luierbroekje uit.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 21:10:59 #144
81992 Githa
pi_37357963
Djulian, ik vind het echt super knap van je
  donderdag 27 april 2006 @ 21:11:49 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_37357979
ik vind het ook nog steeds rete stoer van djulian
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2006 @ 21:14:07 #146
81992 Githa
pi_37358046
en Cas met zijn sandalen geweldig! .... geen foto van moussy, leuk voor later
pi_37358249
Ik ben zo trots op hem, dat ik over niks anders meer praat bijna geloof ik
  FOK!fossiel donderdag 27 april 2006 @ 22:20:08 #148
2628 Karin
pi_37360354
Gelijk heb je Anitra! Daar zou ik ook heel trots op zijn

Om nog even op een vorig onderwerp terug te komen, het alleen buitenspelen. Ik vind dat echt heel moeilijk hoor, het loslaten. Eigenlijk al in de supermarkt om Bram uit het zicht dingen te laten zoeken. Maar dat gaat heel goed. En af en toe wil hij zelf wat van boven gaan halen, vind ik ook doodeng, zo voorzichtig is hij niet naar beneden van de trap. Buitenspelen is hier gelukkig erg goed geregeld, voor ons huis ligt geen weg maar een speeltuintje maar ik denk niet dat Bram al alleen voor buiten mag spelen deze zomer. Er zal toch maar een bal de weg op rollen ofzo. Tusesn de geparkeerde auto's door de straat op is toch wel heel eng. Ik laat hem nog niet eens alleen als ik naar de WC moet, dan moet ik echt zeker weten dat er iemand is die op hem let. Niet dat ik er constant bovenop zit, wij hebben gelukkig een bankje in de voortuin gezet, maar ik wil zeker alles kunnen zien en horen.
Hij wil wel heel graag dingen alleen doen. Alleen in de achtertuin bijvoorbeeld. Toch komt hij me meestal na 10 minuutjes weer halen want samenspelen is natuurlijk veel leuker.

Ik wil geen overbezorgde moeder worden maar het loslaten gaat vast nog heel moeilijk worden.
  donderdag 27 april 2006 @ 22:40:06 #149
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37361093
Ligt ook aan je kind hoor. Freek mag iig nog niet alleen buitenspelen voorlopig, hij kijkt nog lang niet uit met oversteken, en wat ik het engste vind, hij gaat met Jan en alleman mee.
Hij heeft toevallig deze week even 10 minuutjes alleen op de oprit gespeeld (met ma tegen het keukenraam geplakt uiteraard ) en mag wel alleen naar het buurmeisje aan de overkant lopen, maar dan sta ik wel bij de deur te kijken of ie ook daadwerkelijk daar naar toe loopt (en niet toevallig al die stoere jongens met die mooie skelters ).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 27 april 2006 @ 23:25:05 #150
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37362690
Ik vind Tom zo knap
Hij ziet zijn grote broer als voorbeeld en doet hem in alles na.

Jasper is de laatste tijd letters aan het plakken en ook dat kon Tom ook wel..
Jasper zat vanmorgen bij me op bed en maakte p-oe-s POES!
Tom dacht; dat kan ik ook en zei m-a-m-a.....TOM!
Bijna goed, maar net niet helemaal
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 27 april 2006 @ 23:33:05 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37362927
Hihi Tom wat grappig.

Jolie moet steeds vroeg op terwijl ze liever nog een uurtje slaapt. Ze is ook langer bij de oppas nu.
Ze doet het eigenlijk heel goed. Vandaag was ze weer eens heel hard gevallen, d'r been was blauw. Ze had daarna wel weer gespeeld, toen ze mij zag kon ze ineens niet meer lopen ze wilde dat ik d'r ging dragen en knuffelen. Ik vind haar knap, steeds maar weer zo moeten aanpassen, moeten wennen. En ze doet het gewoon alsof er niks aan de hand is, ze is iets knuffeliger maar daar doet niemand moeilijk over echt heel knap vind ik het.

Ze vertelt ook steeds meer dingen, thuis vertelt ze over de oppas en de kindjes. Bij de oppas vertelt ze over tuis. Hele simpele dingen maar toch heel knap vind ik.
'Zjelie valt' 'Boemie' 'Anne helpen' vertelt ze thuis.
'Mama werken' 'Tas tillen' 'Samen liggen bed mmmmm' vertelt ze aan de oppas.

donderdag 27 april 2006 @ 23:36:49 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37363031
Jolie noemt mij ook vaak bij de voornaam. Ik gebruik zelf ook niet vaak de mama-vorm dus dat is logisch, heb er geen probleem mee. Het klinkt wel schattig en van mij hoeft het niet over te gaan.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 28 april 2006 @ 07:50:00 #153
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37367513
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
[...]
'Samen liggen bed mmmmm'
Jolietje
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:16:35 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_37368348
Ow, lief he dat geklets LB Ik ben daar nog steeds verliefd op ook.
Gisteren brachten mijn schoonouders Liam thuis en hij kwam meteen vertellen:
opa oma gesapen, boesboeskeken, heppe zonnebil gekegen opa oma
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:49:53 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37375379
Jolie is gewoon te schattig.

Léon heeft gister zijn speelgoed op de gang gezet. Ik had het hier al wel eens gelezen, geloof van Piet. Maar nu is het hier ook gebeurd. Léon moet zo af en toe toch wel eens op de gang staan als hij echt na 3x nog niet wil luisteren, of slaat of iets in die geest. Dan roept hij zelf al "Gang!" en gaat daar met een pruillip staan. Nu had hij zichzelf met een stok met zijn popje op wieltjes eraan (geen idee hoe je zo'n ding noemt ) voor zijn hoofd geslagen. Kwam hij eerst bij mij sippen en nadat hij een kusje had gekregen liep hij resoluut op zijn speelgoed af en riep: "Gang!"
Het speelgoed werd op de gang gelegd en de deur ging dicht. "Zo!" Na 1 minuut mocht het speelgoed terug, maar niet nadat die hem een kusje had gegeven.
Geweldig, dit soort taferelen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:07:20 #156
105888 renzell
pi_37375913
Nou jaaaa, wat lief!
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:01:22 #157
105888 renzell
pi_37390022
Mijn beest zit in een dip before sprong.... althans, daar gooi ik het maar op. De plakvis zit het liefst 24 uur per dag aan mijn lijf vastgetaped. En als ik de kamer verlaat, even een boterham eet, tv tracht te kijken, een boek probeer te lezen of een telefoontje wil plegen, breekt de hel los. Dreinen, piepen, zeuren, mauwen.... ik word er stapelhoorndriedubbelknettergek van. Vanochtend flink tegen hem uitgevallen, maar natuurlijk hielp het geen zier. Geduld is een schone zaak in deze, maar heel erg moeilijk op te brengen momenteel. Daar staat tegenover dat ie, vooral ten tijden van moeheid, heerlijk knuffelig is. Hij wil dan alleen maar geaaid worden en honderdmiljoen kusjes krijgen. Superlief en gezellig, maar pfffff..... heftig is het wel. En hopelijk duurt het niet te lang. Ik word er hoorndol van!!! Trouwens, zodra er dingen aan de hand zijn, eigenlijk zodra we het huis verlaten, is er geen vuiltje meer aan de lucht en geen wolkje voor de zon. Kinderen!
pi_37390221
Herkenbaar Renzell, herkenbaar Maar het gaat over
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 22:29:52 #159
81992 Githa
pi_37390865
Heeeeeeeeeel herkenbaar, echt precies zo en ook precies déze periode...en JAAAA! het gaat over maar vermoeiend is het zeker. Kus voor jullie beide
pi_37391929
Leon

Renzell herkenbaar en het gaat idd over

Ik kom nog een keer trots doen op mijn zoon. We waren vandaag op een verjaardag en geen pot mee. Na een tijdje drentelen vroeg ik aan hem of hij plasj moest doen en hij riep po mee (pot op wc) dus ik met hem naar de wc gegaan en hij heeft 3x geplast op de wc en is droog gebleven
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:50:55 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37396072
Jolie
Dutch, wat slim van Leon. En dat hij dus helemaal begrijpt waarom je op de gang moet... Lief hoor!
Djulian, wat ontzettend knap!!
Renzell, hier hebben we dat net achter de rug. Ook rond de tijd dat ze net wel/ net niet liep. Vre-se-lijk. Een energieslurpend-hangmonster had ik. En net toen ik dacht: "Nu moet ze echt gaan logeren, anders ploft de bom" was het zo ineens over. In ruil daarvoor hadden we weer een heerlijk vrolijk grapjasje.

Luuke loopt nu echt! Hele stukken! Zo knap! En raar ook hoor. Als ik in de keuken sta, komt ze soms zomaar ineens het hoekje om gestapt. Of buiten! In plaats van op de arm of aan de hand loopt madam parmantig zelf door het speeltuintje. En vannacht hadden we feestje. Ze werd wakker toen ik, na mijn werk dus laat, bovenkwam. Hebben we met z'n drietjes heerlijk kiekeboe gespeeld, met knuffels gesleept en gedanst op haar muziekje. uiteindelijk lekker bij mama in bed in slaap gevallen. Eigenlijk vond papa dat we haar gewoon moesten laten slapen, maar hee, het is toch ons kind?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:35:07 #162
105888 renzell
pi_37396219
Wow Luuke, wat goed!!! Te gek Lishe, zo'n echt echt echt lopende dochter. Dan is het ineens een kind, een heus kind en echt geen babytje meer.
Zover is Juul trouwens nog lang niet hoor. Hij 'loopt' wel, maar alleen korte stukjes en op 'aanvraag'.

Djulian; wat onwijs knap zeg!!! Stoere bink!!!

Wat een grappig verschil; het babytopic, of het dreumessentopic. wat een grote kindjes hiero!
Leuk om jullie 'grote-kinderen-verhalen' te lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 09:29:18 #163
81992 Githa
pi_37396489
Dat 'lang niet' kan zo 'heel snel' zijn hoor Renzell

Luuke lekker wandelen is ook veel leuker, een hele nieuwe wereld om te ondekken.
ineens zie je bloemetjes, miertjes, steentjes en ohw, de mooiste koekjes en pakken in de supermarkt
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:31:50 #164
105888 renzell
pi_37408170
Mijn monster is ziek! Geworden.... vandaag. Blaffen doet ie, niet normaal, bijna eng gewoon. En het snot stroomt eruit. Vanochtend zijn vriendje en ik met een kinderwagen vol bier heel optimistisch de stad in gegaan. Juultje was toen al huilerig. Ik dacht; ja ja, gewoon hangdip, niet zeiken. Toen steeds harder huilen (de tranen namen ongeveer evenredig met de hoeveelheid regen toe). Uiteindelijk groot verdriet, taxi gebeld, duurde veeeeeel te lang. Mannetje in drie kwartier naar huis gedragen door de regen. Hij was ijskoud, flink doorweekt en ontroostbaar! Zo zielig. Nu hebben San en ik 'wisseldiensten'. Om de beurt twee uur de stad in. Ik ben nu thuis en heb Juul net in bad en in bed gedaan. Mijn hart breekt echt bij het zien en horen van zo'n klein ziekig ventje. Men, ik durf zijn deur bijna niet dicht te doen, ik wil hem perse horen en steeds maar kijken of ie niet stikt in z'n eigen snot. Misschien overdreven, want.... 'maar' verkoudheid, maar toch. Niet fijn! Weet niet of ik zo nog wel terug ga. Gelukkig (of juist niet) hoor ik hem nu niet. Ik denk dat ie onder zeil is. Zou fijn zijn voor hem. Klein lief en zielig ding.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 18:57:49 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37408849
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
om de beurt twee uur de stad in.
Wat is er in godsnaam zo dringend in de stad?

Fijn koeklopen en zakhappen en naar over gemoduleerde kutmuziek luisteren welke je duidelijker via radio/internet ontvangt, terwijl iedereen zijn pleuriszooi op een rafelig kleedje midden op de stoep heeft geflikkerd?
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 19:07:23 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_37409156
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
Vanochtend zijn vriendje en ik met een kinderwagen vol bier heel optimistisch de stad in gegaan.
dat waarschijnlijk.

Beterschap voor Juul!!
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:13:53 #167
105888 renzell
pi_37409335
Vind ik leuk, koninginnedag, kan toch?! Een keer ongelimiteerd bier drinken, ouwehoeren met vreemden, bekenden en ander gespuis, beetje dansen op het 'lichtplein', waar altijd toffe DJ's staan en wel zien waar de dag je brengt. Ken je dat niet, dat soort dagen en wat daar leuk aan is? Smaakkwestie dan, en zeker geen interessante discussie in dit topic. Waar het over ging en gaat, is een ziek jongetje en niet over mij en wat ik leuk vind aan koninginnedag.

Dank je Mous.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 19:16:17 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37409394
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef renzell het volgende:
Vind ik leuk, koninginnedag, kan toch. Een keer ongelimiteerd bier drinken, ouwehoeren, met vreemden, bekenden en ander gespuis, beetje dansen op het 'lichtplein', waar altijd toffe DJ's staan en wel zien waar de dag je brengt. Ken je dat niet, dat gevoel?
Nee ik kan oprecht zeggen dat ik koninginnedag een van de meest overgewaardeerde folklores vind
En zeker niet zo leuk dat ik in wisseldienst de stad in zou gaan.
quote:
Maar goed, niet het juiste topic. Waar het over ging, was over een ziek kindje en niet over mij en wat ik leuk vind aan koninginnedag.

Dank je Mous.
Ik was serieus verbaasd. En uiteraard beterschap voor de zieke dreumes.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:19:24 #169
105888 renzell
pi_37409474
Oke, sorry voor mijn overgepikeerde reactie dan. Ik ben gewoon zo'n flip die zich na 9 maanden zwangerschap en een jaar moederen echt kan verheugen op een dagje 'los' gaan. En koninginnedag is voor mij zo'n dag.... vandaar. Maar uiteraard gaan zieke liefies altijd voor. Oh, nu huilt ie weer. Ik ben weg.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:22:12 #170
105888 renzell
pi_37409546
Ps- die pleuriszooi op rafelige kleedjes heeft mij wel een super-retro-jaren-50-kinderstoeltje voor 2 euro opgeleverd....
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:24:20 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_37409620
renzell, vervelend dat juul zo ziek is! beterschap!

Maar begrijp ik nou dat jullie met bier en Julius de stad in gingen? Want dat snap ik eigenlijk niet.
De stad in gaan snap ik, ik kan uitkijken naar volgend jaar, idd lekker even naar de kroeg, maar niet met kids Ik zal nu wel heel veroordelend overkomen, maar ik vind dat kinderen niet bij de kroeg horen...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:27:00 #172
105888 renzell
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 19:30:09 #173
81992 Githa
pi_37409802
Maar koninginnedag is toch geen kroeg
De feestelijkheden gewoon op straat en ja, daar zal vast bier zijn. Ik denk ook niet dat je al moeder strontbezopen bent als je je kind bij je hebt, maar een pilsje moet toch wel kunnen.

Wel vreselijk jammer Renzell dat Julius uitgerekend vandaag ziek moest worden, hij zou ook vast genoten hebben. Heel veel beterschap
en doe is een foto van die retro stoel als je tijd hebt
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:39:32 #174
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37410097
beterschap voor Julius
en een pilsje moet best kunnen kinderwagen vol bier vind ik dan weer minder, maar hey, ieder zn ding
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:41:19 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410140
nou ja, zoals ik het lees houdt renzell wel van een feestje (is ook lekker!) en persoonlijk regel ik dan even oppas. Lijkt me gewoon niet prettig om "ongelimiteerd bier te drinken" en daarnaast op je kind te moeten letten. Ik snap dat niet. Maar zoals Renz al zegt... "dat kan" ieder zijn eigen ding hoor.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:41:41 #176
105888 renzell
pi_37410153
Idd Githa.... tuurlijk raak ik niet strontbezopen! En uiteraard sleep ik mijn kind niet de hele dag van kroeg naar kroeg! Als dat wel het geval zou zijn, zou ik ook geen eigen bier nodig hebben. PS-euroshopperbiertjes zijn nu eenmaal maar 39 cent per halve liter. Dat scheelt nogal met de 2,50 op straat als je arme sloebers bent zoals wij.
pi_37410172
om uit te delen toch? heel sociaal hoor renzell.
rot dat julius ziek is. misschien was de hangdip daar dan toch een voorbode van. ik heb me trouwens bescheurd om de 'plakvis' uitdrukking (er ook een post aan gewijd dacht ik maar die zie ik ineens niet meer terug, dus niet op 'invoeren' gedrukt denk ik. )
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:42:27 #178
105888 renzell
pi_37410179
Iemand ooit van uitdelen gehoord? En gezellig met vrienden enzo? Wij wel dus...
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:44:47 #179
105888 renzell
pi_37410244
Ah, je was me voor Bix....
Leuk, dat jezo moest lachen om plakvis... is hier een zeer gangbare uitdrukking namelijk.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:47:24 #180
105888 renzell
pi_37410315
Belana; ik ben nu eenmaal een mensch van superlatieven. Dat 'ongelimiteerd bier drinken' mag je dus bij deze met een brokje zout van een ons of twee nemen, evenals het 'corrigerende tikje' van Jordy. Poehee, ik moet blijkbaar echt beter letten op wat en vooral hoe ik dingen opschrijf. K-internet ook!
Mais bon... alles weer uit de lucht nu?

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 29-04-2006 19:54:30 ]
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:47:33 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410325
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef renzell het volgende:
Iemand ooit van uitdelen gehoord? En gezellig met vrienden enzo? Wij wel dus...
ja, tuurlijk wel renz, maar zo kwam je verhaal ff niet op me over, sorry...
het kwam over alsof je van plan was helemaal uit je bol te gaan en veeeeeeeeel bier te drinken en dat dan met julius erbij. En dat zou ik niet snappen.
"een" biertje drinken met vrienden, tuurlijk, doen wel allemaal wel eens.

Sorry, ik ben niet zo snel veroordelend (ik hoop ten minste ook zeker dat ik niet zo overkom over het algemeen) maar kinderen en kroeg is iets waar ik nogal een uitgesproken mening over heb.

Het lijkt me nog steeds het handigst om op zo'n dag oppas te regelen, want ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar hier in de stad stikt het van de stom dronken lui en ik zet Liam daar niet tussen. Maar dit is idd echt geheel persoonlijk.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:51:46 #182
105888 renzell
pi_37410452
Ha ha, dat van die oppas hadden we ook zeker gedaan als we iemand zo gek hadden gekregen.
Helaas houden de opa's en oma's zelf ook wel van een pintje. En nee, ik ben ook niet perse van de combi kroeg en kinderen, maar met je kind even de kroeg in om daar een biertje te drinken is toch niet zo'n ramp? Zolang het er niet heel klein en rokerig is, vind ik zeker dat dat moet kunnen. Dat is in ieder geval wel onze manier. En een stad vol zatte lui.... sja.... ik ben er toch zelf bij? Het is niet zo dat ik Juul tussen de dansende menigte door laat kruipen, dus echt bang dat een of andere dronken hooligan er met mijn zoon vandoor gaat ben ik niet.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:55:09 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410547
nou, laten we er maar geen woorden meer aan vuil maken
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:02:19 #184
105888 renzell
pi_37410789
Inderdaad. Bakken zand over die hele flutkoninginnedag!!!
Nu ga ik weer even mijn haasje knuffelen en ziijn verkouden neusje afvegen. Snotapie. Ik heb zo met hem te doen. Aaaaaaaah, kon ik maar..... Maar dat gevoel kennen jullie vast allemaal: kon ik het maar overnemen van die kleine!!!!! Dan zou ik met plezier in bed gaan liggen snotteren nu.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:03:37 #185
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37410828
Ik had het vandaag voor het eerst .
We zijn met koters even de stad in geweest, kermis, ijsje eten, allemaal op kleinburgerlijk gezins niveau . Ook gezellig, daar niet van!
Maar.... we lopen langs allerhande bandjes, op weg terug naar de auto, en ineens barst er een bloedmooie zanger, uit in "let me entertain you" (helemaal niet slecht trouwens ).
Ik zei nog heel weemoedig tegen Hub dat ik daar een aantal jaren geleden voorlopig niet weg gegaan was, beetje bieren, beetje muziek luisteren... Hij bood nog aan om mij dan daar even te laten, kwam ie me later wel weer halen .

Niet gedaan, zo in mijn eentje vind ik dat ook niet wat, maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb het sinds ik kinderen heb eigenlijk nooit een probleem gevonden om me daarop aan te passen, maar vandaag had ik best even willen blijven hangen.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:07:31 #186
105888 renzell
pi_37410948
Ja, ik ken dat heel goed Leah. Normaal vind ik het ook echt geen probleem om me aan te passen aan Juultje. Maar op dit soort dagen kriebelt er iets, ik kan er niks aan doen. Dan wil ik eigenlijk even los. Ik doe het niet..... maar ik zou het best even willen. Lekker even zoals vroeger..... maakt niet uit..... whatever.... 6 uur 's ochtends thuiskomen.... bla bla bla.... sja..... we worden oud.

Wel lief trouwens van je vent dat ie dat aanbood.

Ah, mannetje is thuis!!! Even kletsen.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:15:46 #187
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37411197
Ik heb het laatst gedaan, ik ben een weekendje naar een vriendin in het buitenland geweest.
En los gegaan.
En een week moeten bijkomen .
Nou ben ik ook een stukje ouder als jij, volgens mij, ik val in de disco inmiddels in de categorie; "Wat moet dat oude wijf nou hier ". Maar het viel me niet mee , dat losgaan wel hoor, maar de herstelfase niet.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:21:31 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_37411337
Leah, een disco is geen disco meer, das nu een dancing
pi_37411367
Nee Moussy vroeger voor onze tijd was het een dancing. In onze tijd een disco. Nu is het een club
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:23:07 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_37411384
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:22 schreef jessie het volgende:
Nee Moussy vroeger voor onze tijd was het een dancing. In onze tijd een disco. Nu is het een club
ja maar we gaan weer op de retro toer, dus zijn er weer dancings

retro is hip
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:25:51 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37411441
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:15 schreef Leah het volgende:
ik val in de disco inmiddels in de categorie; "Wat moet dat oude wijf nou hier ".
Ik zal het zeggen de volgende keer . Als ik zo'n goddelijk strakke achtien jarige wil versieren, verkoop ik mezelf gewoon als retro .
pi_37411460
O ja dat is waar
Dus nu weer naar de dancings en een bruin cafe
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37411471
Hahahahahahaha lol Leah
Ineens hordes achter je aan, want dan ben je weer hip
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37412000
Volgende keer mag je Julius wel hier brengen hoor Renzell
Beterschap voor Julius
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:09:02 #195
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37414418
Renzell, is dat mannetje van je ook niet een beetje eenkennig (aan het worden), zodra je niet in zicht bent raken ze in een lichte paniektoestand, ze kunnen namelijk niet zonder 'mama!! mamama' (Yorams woorden)
Hier ook zo dramatisch erg, echt tot vervelend aan toe. Op sommige momenten is zelfs papa niet goed genoeg. Pfff. Maar het is maar een fase! Die mantra heb ik ook zeer vaak bij Chiara herhaald, die begint nu met de WAAROM fase Wel grappig vind ik dat... nu nog wel ja...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37416469
haha die retrocoole Leah. ik raak ook zowat al weer in vrees ik .
Anna kan tegenwoordig al heel goed haar eigen eten eten (en wil ook niets anders meer). zie hier een fragmentje van 't toetje van vanavond. let niet op de metvollemondpratende G

zo grappig, omdat ze ons vaak met de lepel in 't bakje hoort tikken (bij 't laatste restjes leeglepelen) denkt ze dat dat erbij hoort, dus doet zij dat ook.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:39:26 #197
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416516
Oh hemel.. die waarom fase! Freek zit er middenin (we zijn dan ook bijna peuter af ). Maar dat gaat dan ook echt van Mama, waar woont Pipo? "Nou, in het circus". En waar woont het circus? "Nou, overal" Waarom? "Omdat een circus reist, die wonen overal". Waarom dan?

Pfffft. En zo gaat het echt de hele dag door.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:44:57 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416619
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef bixister het volgende:
haha die retrocoole Leah. ik raak ook zowat al weer in vrees ik .
Hoe oud was jij nou ook alweer? Ik ben 37.
pi_37416640
moi aussi.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:48:33 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416687
Zow Bix! Anna eet echt netjes! Da's nog eens wat anders als de dagelijkse veldslag hier . Ik heb vandaag nog slierten spaghetti van gisteren uit de plinten staan te peuteren.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:49:25 #201
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416700
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:46 schreef bixister het volgende:
moi aussi.
Dan raak je niet in, dan bèn je in
pi_37416749
Wat doet ze het al goed Bix!!
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:58:06 #203
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416842
Ja echt wel hè? Ik heb met verbazing zitten kijken . Alhoewel Freek al vroeg ook netjes kon eten trouwens. Dreumes gaat hier echter met bijnaam varkentje door het leven...
Oh echt erg, als we 's morgens opstaan begroet Freek dreumes al met "Goeiemorgen, lief varkentje van me"
pi_37416956
Thijs kan echt nog niet zelf met een lepel eten die gooit gewoon de lepel telkens op de grond
maar goed Thijs is zoiezo een langzame

Julius Beterschap
  zondag 30 april 2006 @ 00:04:23 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_37416972
Ik vind het ook heel knap Liam eet nog steeds het liefst met zijn handjes... hij kan het wel met lepel of vork, maar nogal onhandig en met zijn handjes gaat sneller...
Dus petje af voor Anna
stormy waters...
sailin'
pi_37417091
Freek

Hier komt het ook overal terecht. Hij had vandaag bv currysaus is zijn haar en nek zitten

Djulian geeft zelf aan wanneer hij in bad wil sinds een paar dagen. Hij roept dan Baai, baai en gaat bij de deur staan.
Hij heeft ook een tik om keihard mama te roepen. Dat ging al een tijdje zo en als we zeiden dat hij het ook gewoon kon zeggen werd hij boos en ging gewon verder met mama schreeuwen. Vanmiddag ben ik begonnen met terug te "schreeuwen". Als hij hard mama roept, roep ik hard ja terug. Gelijk zegt hij dan zachtjes mama en ik zachtjes ja terug en het werkt ook nog
pi_37417236
nou ze maakt er vaak ook wel een veel grotere knoeiboel van hoor maar ze vindt 't vooral erg leuk nu, dat bestek, dus vandaar dat ze daar (nog?) wel heel erg haar best mee doet. ik vind 't vooral wel een grappig fragment omdat je ook zo goed ziet hoe anders de hele situatie is in vergelijking met toen Piet die leeftijd had. hij was meestal 't centrum van de aandacht aan tafel, ook al probeerden we dat wel wat te voorkomen door ook zelf een gesprek gaande te houden, maar in de praktijk zat meneer toch vaak als een prinsje alle aandacht naar zicht toe te trekken (en dat kan hij nog steeds goed hoor. ). Anna houdt alles wel nauwgezet in de gaten wat er gezegd wordt, en doet ook heus haar 'zegje' wel, maar zit niet vaak of in ieder geval nooit echt lang als enige in de volledige belangstelling. ze gaat ondertussen gewoon lekker haar gang. vind ik mooi om te zien.
  zondag 30 april 2006 @ 00:21:50 #208
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37417371
Herkenning Bix! Heb je het bijbehorende schuldgevoel ook ? En nu we toch bezig zijn, is Maxima volgens jullie wel of niet zwanger?
Jaja, ik weet het, we gaan zwaar off topic, maar what the hell, de modjes slapen, en oranje boven enzo
pi_37417522
ik heb me daar nog absoluut niet over gebogen (maxima). heb ook geen TV gekeken vandaag. wat denk jij?
en schuldgevoel? soms een beetje, mis soms wel wat meer tijd met haar alleen. maar over 't algemeen vind ik haar positie in 't gezin zo slecht/beklagenswaardig nog niet hoor. ik denk dat zij hierdoor juist meer ruimte heeft om zich wat relaxter te ontwikkelen.
  zondag 30 april 2006 @ 00:36:34 #210
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37417652
Oh, ik muts al een maand over maxima, her en der op Fok! . Het houdt me van de straat zullen we maar zeggen . En over dat schuldgevoel, dat heb ik wel heel erg gehad. Ik zie ook wel dat het kind gedeit (eventueel met d) maar ik voel dagelijks dat ik aan Freek toch wel veel meer aandacht besteedde. Of dat goed of slecht is ben ik nog niet helemaal uit.
pi_37418084
ik weet wel wat je bedoelt, de dagen zijn gewoon te kort om ze beiden genoeg aandacht en knuffels te geven lijkt het wel. nog even een koninginnedag(boek )verslagje: vanmorgen even met piet en anna naar de kinderboerderij geweest, en op het terrein daarnaast was ook een rommelmarktje. heel gezellig kneuterig met vrijwel alleen kinderspulletjes. maar best druk en dat vond ik af en toe wel wat griezelig hoor, piet kon sneller door de menigte dan ik met anna-in-de-wagen. maar over 't algemeen bleef hij vrij braaf dicht bij me. en hij dook eerst op elk kleedje en ging dan spelen met het speelgoed, hij was behoorlijk pissig toen ik 'm duidelijk maakte dat dat eigenlijk niet de bedoeling was. en steeds weer opnieuw proberen he. 'mama, het is toch speeltijd?!'. toen hij begreep dat hij wat mocht kopen wilde hij alleen maar dingen die we al hebben. uiteindelijk heeft ie 20ct uitgegeven, aan 2 autootjes. en toen zijn we voornamelijk nog in de speeltuin en bij de kinderboerderij geweest en toen weer naar huis. nog 2 hagelbuien doorstaan. maar 't was al met al wel de moeite waard. morgenochtend gaan we lekker weer eens zwemmen.
  zondag 30 april 2006 @ 04:51:52 #212
105888 renzell
pi_37420183
Leah; ik word over twee maanden 30, dus zo'n piepie ben ik nou ook niet meer.
Overigens: in die 'dancings' waar ik naartoe ga, val je als 37 jarige echt niet uit de toom.

Jaaaaaa Mel, herkenning alom!!! Zelfs papa is de laatste tijd vaak niet oke. Als er echt (of heel neppig) een verdrietje aan de hand is, dan ben ik de enige persoon op aarde die zijn traantjes mag drogen. Lief.... ja, maar ook vermoeiend!
Jouw vent is trouwens gewoon bijna 1!!! Over 2 dagen toch? Spannend en leuk!
  zondag 30 april 2006 @ 08:50:52 #213
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37420589
Sjee Renzell word jij "pas" 30 ik had jou echt jonger gegeven niet dat 30 oud is maar toch op zn minst ietsie jonger as ikik word volgende week 28
Hoe gaat het vandaag met Julius??

Anna wat goed zeg
Maxim eet ook zelf, alleen dan zit hij na het eten compleet onder, incl stoel en alles. maar dat neem ik maar voor lief, tis zo mooi om te zien hoe hij zelf alles pakt en op eet
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 09:57:08 #214
81992 Githa
pi_37420937
en ik ben al 28 allemaal ouwe mutsen hier
Hoe is het met Julius gegaan vannacht ? ...en Suus want die was ook zo ziek.
  zondag 30 april 2006 @ 10:00:41 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_37420975
Ik word 35, ben ik ook hip?

Maxima alweer zwanger Leah? Dat zou toch ook fokken als konijnen zijn zeg...pfff...
stormy waters...
sailin'
  zondag 30 april 2006 @ 10:04:10 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37421001
Is bijna 33 zijn ook hip?

Ik weet niet of ze weer zwanger is hoor. Ze hoeft maar een beetje een opgeblazen buik te hebben en iedereen roept dat ze zwanger is. MIsschien heeft ze de avond ervoor wel gewoon heel veel cola gedronken ofzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 30 april 2006 @ 10:04:16 #217
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37421003
quote:
Op zondag 30 april 2006 09:57 schreef Githa het volgende:
en ik ben al 28 allemaal ouwe mutsen hier
Hoe is het met Julius gegaan vannacht ? ...en Suus want die was ook zo ziek.
Ik zat elders zwaar verkeerd te posten [OUD SC] Het koninginnenbankje

@belana-in-ander-topic: jawel paramol helpt wel, maar daarmee wacht ik eigenlijk tot de 39 graden bereikt is, anders zit ze aan 1 stuk door onder de paramol en ze het toch moeten uitzweten..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 30 april 2006 @ 10:11:01 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_37421052
waarom moet ze het uitzweten? Als ze zich rot voelt geef je toch paracetamol? Ten minste, dat zou ik doen. Ik vind het zo zielig anders. Is uitzweten niet een beetje een ouderwets idee?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 10:12:03 #219
81992 Githa
pi_37421061
Ohw gossie Suus...nu is je mama ook nog ziek.
Beide heel veel beterschap
Zover ík weet is de tempratuur ook niet de belangrijkste graadmeter Ireth, alertheid lijkt me veel belangrijker, maar als jij toch denkt dat het niet goed is dan is dát toch de belangrijkste graadmeter.
  zondag 30 april 2006 @ 10:14:18 #220
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37421079
@Belana: maar dat was juist het gekke, ze oogt niet ziek verders, ze heeft alleen hoge koorts en is wat meer aanhankelijker, kan geen stap verzetten zonder dat ze bij me wilt zitten. (overigens heeft ze gisterenavond tijdens die 2 uur wel paramol gehad hoor toen was ze echt zwaar over de zeik en niet lekker)

@Githa: uiteraard is alertheid belangrijker, maar wilde gewoon ff weten wat de max was en dan was dat net ff niet wat je wilt horen als je kind zo over de zeik is
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')