Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vergelijking, Jordy sloeg Maxim toen helemaal niet en gaf ook geen corrigerend tikjequote:Op donderdag 27 april 2006 08:25 schreef bixister het volgende:
grappig dat je dat incident met jordy & maxim aanhaalt trouwens, ik herinner me dat ik dat toen ook helemaal niet zo grappig vond als jullie het in je beschrijving toen noemden. vond ik echt sneu voor maxim. ook vast zo'n je-moet-er-bij-geweest-zijn geval inderdaad.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hangkleuters!Mooie term! Laten ze daar bij WFL maar niet achter komen, dan komen ze gelijk opheldering vragen.
oh, ik dacht dat ie 'm duwde ofzo en dat maxim toen moest huilen. ik herinner me in ieder geval dat beteuterde gezicht van maxim die wat bang was voor jordy.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:51 schreef Githa het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vergelijking, Jordy sloeg Maxim toen helemaal niet en gaf ook geen corrigerend tikje![]()
Ha ha ha, de vriendjes van joey smeren hem ook als Samara buitenkomt, al roepend dat ze niet willen zoenen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef moussy het volgende:
We kunnen het een keer uitproberen natuurlijk![]()
Cas kan zo'n draak zijn dat zijn nicht van 4 bang van hem is
zelfs dan, maar die waren dan vanavond al weggegooidquote:
Wat is er in godsnaam zo dringend in de stad?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
om de beurt twee uur de stad in.
dat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
Vanochtend zijn vriendje en ik met een kinderwagen vol bier heel optimistisch de stad in gegaan.
Nee ik kan oprecht zeggen dat ik koninginnedag een van de meest overgewaardeerde folklores vindquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef renzell het volgende:
Vind ik leuk, koninginnedag, kan toch. Een keer ongelimiteerd bier drinken, ouwehoeren, met vreemden, bekenden en ander gespuis, beetje dansen op het 'lichtplein', waar altijd toffe DJ's staan en wel zien waar de dag je brengt. Ken je dat niet, dat gevoel?
Ik was serieus verbaasd. En uiteraard beterschap voor de zieke dreumes.quote:Maar goed, niet het juiste topic. Waar het over ging, was over een ziek kindje en niet over mij en wat ik leuk vind aan koninginnedag.
Dank je Mous.
ja, tuurlijk wel renz, maar zo kwam je verhaal ff niet op me over, sorry...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef renzell het volgende:
Iemand ooit van uitdelen gehoord? En gezellig met vrienden enzo? Wij wel dus...![]()
ja maar we gaan weer op de retro toer, dus zijn er weer dancingsquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:22 schreef jessie het volgende:
Nee Moussy vroeger voor onze tijd was het een dancing. In onze tijd een disco. Nu is het een club
Ik zal het zeggen de volgende keerquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:15 schreef Leah het volgende:
ik val in de disco inmiddels in de categorie; "Wat moet dat oude wijf nou hier".
Hoe oud was jij nou ook alweer? Ik ben 37.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef bixister het volgende:
haha die retrocoole Leah.ik raak ook zowat al weer in vrees ik
.
Dan raak je niet in, dan bèn je inquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:46 schreef bixister het volgende:
moi aussi.
Ik zat elders zwaar verkeerd te postenquote:Op zondag 30 april 2006 09:57 schreef Githa het volgende:
en ik ben al 28allemaal ouwe mutsen hier
![]()
Hoe is het met Julius gegaan vannacht ? ...en Suus want die was ook zo ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |