quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger (toen ik daar dus nog woonde) ook elk jaar heen. We hebben zelfs een keer met ons kleedje daar ook gezetenTegenwoordig moet je er betalen om er te gaan zitten. Wel supergezellie daar!
In Houten waar ik nu woon was helemaal nietsDacht nog ff voor me werk iets leuks te doen, maar helaas.
Ben een wijk ernaast geboren en heb er 20 jaar gewoondquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:18 schreef Anitra het volgende:
[..]nooit gedacht dat ik vreeswijkers zaten hier op het forum
Ik woonde dichtbij lekboulevard. Heb in Hoog-zandveld en zandveld gewoondquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef Anitra het volgende:
Ik ben in noord begonnen en op de lekboulevard geendigt, das ook de wijk ernaast
Heb heel wat hang-uurtjes door gebracht in Vreewijk.
En of ik dat ken...ik heb daar ook opgezetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef melonovy het volgende:
Chiara zit op 't Veer muisje, ook wel bekend neem ik aan?
Fantastisch boek, ik moet 'em ook nog ergens hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:24 schreef Lishe het volgende:
Deesje - Joke van Leeuwen
Las ik ook, hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest ff 3x kijken om te weten wat hier nu stondbe-ach-te-nis-sen-setje las ik de 1e keer
Herkenbaar! Dat ene weekendje in de 2 weken wat madameke bij haar vader doorbrengt geeft mij ook geen schuldgevoel. Als ze langer weg isquote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
luca gaat (als het volgens plan verloopt) elke 2 weken een weekend naar zijn vader.
heerlijk vind ik dat. even tijd vooren mij samen en ik kom in dat weekend ook weer helemaal tot rust, want na 2 weekjes non-stop luca moet ik echt even bijtanken.
ik heb er geen enkel probleem mee en ik voel me ook absoluut niet schuldig.
alleen als hij langer weg is, loop ik al snel tegen de muur van ellende, want dan mis ik hem echt enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |