abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 april 2006 @ 23:33:05 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37362927
Hihi Tom wat grappig.

Jolie moet steeds vroeg op terwijl ze liever nog een uurtje slaapt. Ze is ook langer bij de oppas nu.
Ze doet het eigenlijk heel goed. Vandaag was ze weer eens heel hard gevallen, d'r been was blauw. Ze had daarna wel weer gespeeld, toen ze mij zag kon ze ineens niet meer lopen ze wilde dat ik d'r ging dragen en knuffelen. Ik vind haar knap, steeds maar weer zo moeten aanpassen, moeten wennen. En ze doet het gewoon alsof er niks aan de hand is, ze is iets knuffeliger maar daar doet niemand moeilijk over echt heel knap vind ik het.

Ze vertelt ook steeds meer dingen, thuis vertelt ze over de oppas en de kindjes. Bij de oppas vertelt ze over tuis. Hele simpele dingen maar toch heel knap vind ik.
'Zjelie valt' 'Boemie' 'Anne helpen' vertelt ze thuis.
'Mama werken' 'Tas tillen' 'Samen liggen bed mmmmm' vertelt ze aan de oppas.

donderdag 27 april 2006 @ 23:36:49 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37363031
Jolie noemt mij ook vaak bij de voornaam. Ik gebruik zelf ook niet vaak de mama-vorm dus dat is logisch, heb er geen probleem mee. Het klinkt wel schattig en van mij hoeft het niet over te gaan.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 28 april 2006 @ 07:50:00 #153
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37367513
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
[...]
'Samen liggen bed mmmmm'
Jolietje
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:16:35 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_37368348
Ow, lief he dat geklets LB Ik ben daar nog steeds verliefd op ook.
Gisteren brachten mijn schoonouders Liam thuis en hij kwam meteen vertellen:
opa oma gesapen, boesboeskeken, heppe zonnebil gekegen opa oma
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:49:53 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37375379
Jolie is gewoon te schattig.

Léon heeft gister zijn speelgoed op de gang gezet. Ik had het hier al wel eens gelezen, geloof van Piet. Maar nu is het hier ook gebeurd. Léon moet zo af en toe toch wel eens op de gang staan als hij echt na 3x nog niet wil luisteren, of slaat of iets in die geest. Dan roept hij zelf al "Gang!" en gaat daar met een pruillip staan. Nu had hij zichzelf met een stok met zijn popje op wieltjes eraan (geen idee hoe je zo'n ding noemt ) voor zijn hoofd geslagen. Kwam hij eerst bij mij sippen en nadat hij een kusje had gekregen liep hij resoluut op zijn speelgoed af en riep: "Gang!"
Het speelgoed werd op de gang gelegd en de deur ging dicht. "Zo!" Na 1 minuut mocht het speelgoed terug, maar niet nadat die hem een kusje had gegeven.
Geweldig, dit soort taferelen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:07:20 #156
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37375913
Nou jaaaa, wat lief!
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:01:22 #157
105888 renzell
pi_37390022
Mijn beest zit in een dip before sprong.... althans, daar gooi ik het maar op. De plakvis zit het liefst 24 uur per dag aan mijn lijf vastgetaped. En als ik de kamer verlaat, even een boterham eet, tv tracht te kijken, een boek probeer te lezen of een telefoontje wil plegen, breekt de hel los. Dreinen, piepen, zeuren, mauwen.... ik word er stapelhoorndriedubbelknettergek van. Vanochtend flink tegen hem uitgevallen, maar natuurlijk hielp het geen zier. Geduld is een schone zaak in deze, maar heel erg moeilijk op te brengen momenteel. Daar staat tegenover dat ie, vooral ten tijden van moeheid, heerlijk knuffelig is. Hij wil dan alleen maar geaaid worden en honderdmiljoen kusjes krijgen. Superlief en gezellig, maar pfffff..... heftig is het wel. En hopelijk duurt het niet te lang. Ik word er hoorndol van!!! Trouwens, zodra er dingen aan de hand zijn, eigenlijk zodra we het huis verlaten, is er geen vuiltje meer aan de lucht en geen wolkje voor de zon. Kinderen!
pi_37390221
Herkenbaar Renzell, herkenbaar Maar het gaat over
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 22:29:52 #159
81992 Githa
pi_37390865
Heeeeeeeeeel herkenbaar, echt precies zo en ook precies déze periode...en JAAAA! het gaat over maar vermoeiend is het zeker. Kus voor jullie beide
pi_37391929
Leon

Renzell herkenbaar en het gaat idd over

Ik kom nog een keer trots doen op mijn zoon. We waren vandaag op een verjaardag en geen pot mee. Na een tijdje drentelen vroeg ik aan hem of hij plasj moest doen en hij riep po mee (pot op wc) dus ik met hem naar de wc gegaan en hij heeft 3x geplast op de wc en is droog gebleven
  zaterdag 29 april 2006 @ 07:50:55 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37396072
Jolie
Dutch, wat slim van Leon. En dat hij dus helemaal begrijpt waarom je op de gang moet... Lief hoor!
Djulian, wat ontzettend knap!!
Renzell, hier hebben we dat net achter de rug. Ook rond de tijd dat ze net wel/ net niet liep. Vre-se-lijk. Een energieslurpend-hangmonster had ik. En net toen ik dacht: "Nu moet ze echt gaan logeren, anders ploft de bom" was het zo ineens over. In ruil daarvoor hadden we weer een heerlijk vrolijk grapjasje.

Luuke loopt nu echt! Hele stukken! Zo knap! En raar ook hoor. Als ik in de keuken sta, komt ze soms zomaar ineens het hoekje om gestapt. Of buiten! In plaats van op de arm of aan de hand loopt madam parmantig zelf door het speeltuintje. En vannacht hadden we feestje. Ze werd wakker toen ik, na mijn werk dus laat, bovenkwam. Hebben we met z'n drietjes heerlijk kiekeboe gespeeld, met knuffels gesleept en gedanst op haar muziekje. uiteindelijk lekker bij mama in bed in slaap gevallen. Eigenlijk vond papa dat we haar gewoon moesten laten slapen, maar hee, het is toch ons kind?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:35:07 #162
105888 renzell
pi_37396219
Wow Luuke, wat goed!!! Te gek Lishe, zo'n echt echt echt lopende dochter. Dan is het ineens een kind, een heus kind en echt geen babytje meer.
Zover is Juul trouwens nog lang niet hoor. Hij 'loopt' wel, maar alleen korte stukjes en op 'aanvraag'.

Djulian; wat onwijs knap zeg!!! Stoere bink!!!

Wat een grappig verschil; het babytopic, of het dreumessentopic. wat een grote kindjes hiero!
Leuk om jullie 'grote-kinderen-verhalen' te lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 09:29:18 #163
81992 Githa
pi_37396489
Dat 'lang niet' kan zo 'heel snel' zijn hoor Renzell

Luuke lekker wandelen is ook veel leuker, een hele nieuwe wereld om te ondekken.
ineens zie je bloemetjes, miertjes, steentjes en ohw, de mooiste koekjes en pakken in de supermarkt
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:31:50 #164
105888 renzell
pi_37408170
Mijn monster is ziek! Geworden.... vandaag. Blaffen doet ie, niet normaal, bijna eng gewoon. En het snot stroomt eruit. Vanochtend zijn vriendje en ik met een kinderwagen vol bier heel optimistisch de stad in gegaan. Juultje was toen al huilerig. Ik dacht; ja ja, gewoon hangdip, niet zeiken. Toen steeds harder huilen (de tranen namen ongeveer evenredig met de hoeveelheid regen toe). Uiteindelijk groot verdriet, taxi gebeld, duurde veeeeeel te lang. Mannetje in drie kwartier naar huis gedragen door de regen. Hij was ijskoud, flink doorweekt en ontroostbaar! Zo zielig. Nu hebben San en ik 'wisseldiensten'. Om de beurt twee uur de stad in. Ik ben nu thuis en heb Juul net in bad en in bed gedaan. Mijn hart breekt echt bij het zien en horen van zo'n klein ziekig ventje. Men, ik durf zijn deur bijna niet dicht te doen, ik wil hem perse horen en steeds maar kijken of ie niet stikt in z'n eigen snot. Misschien overdreven, want.... 'maar' verkoudheid, maar toch. Niet fijn! Weet niet of ik zo nog wel terug ga. Gelukkig (of juist niet) hoor ik hem nu niet. Ik denk dat ie onder zeil is. Zou fijn zijn voor hem. Klein lief en zielig ding.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 18:57:49 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37408849
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
om de beurt twee uur de stad in.
Wat is er in godsnaam zo dringend in de stad?

Fijn koeklopen en zakhappen en naar over gemoduleerde kutmuziek luisteren welke je duidelijker via radio/internet ontvangt, terwijl iedereen zijn pleuriszooi op een rafelig kleedje midden op de stoep heeft geflikkerd?
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 19:07:23 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_37409156
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef renzell het volgende:
Vanochtend zijn vriendje en ik met een kinderwagen vol bier heel optimistisch de stad in gegaan.
dat waarschijnlijk.

Beterschap voor Juul!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:13:53 #167
105888 renzell
pi_37409335
Vind ik leuk, koninginnedag, kan toch?! Een keer ongelimiteerd bier drinken, ouwehoeren met vreemden, bekenden en ander gespuis, beetje dansen op het 'lichtplein', waar altijd toffe DJ's staan en wel zien waar de dag je brengt. Ken je dat niet, dat soort dagen en wat daar leuk aan is? Smaakkwestie dan, en zeker geen interessante discussie in dit topic. Waar het over ging en gaat, is een ziek jongetje en niet over mij en wat ik leuk vind aan koninginnedag.

Dank je Mous.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 april 2006 @ 19:16:17 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_37409394
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef renzell het volgende:
Vind ik leuk, koninginnedag, kan toch. Een keer ongelimiteerd bier drinken, ouwehoeren, met vreemden, bekenden en ander gespuis, beetje dansen op het 'lichtplein', waar altijd toffe DJ's staan en wel zien waar de dag je brengt. Ken je dat niet, dat gevoel?
Nee ik kan oprecht zeggen dat ik koninginnedag een van de meest overgewaardeerde folklores vind
En zeker niet zo leuk dat ik in wisseldienst de stad in zou gaan.
quote:
Maar goed, niet het juiste topic. Waar het over ging, was over een ziek kindje en niet over mij en wat ik leuk vind aan koninginnedag.

Dank je Mous.
Ik was serieus verbaasd. En uiteraard beterschap voor de zieke dreumes.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:19:24 #169
105888 renzell
pi_37409474
Oke, sorry voor mijn overgepikeerde reactie dan. Ik ben gewoon zo'n flip die zich na 9 maanden zwangerschap en een jaar moederen echt kan verheugen op een dagje 'los' gaan. En koninginnedag is voor mij zo'n dag.... vandaar. Maar uiteraard gaan zieke liefies altijd voor. Oh, nu huilt ie weer. Ik ben weg.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:22:12 #170
105888 renzell
pi_37409546
Ps- die pleuriszooi op rafelige kleedjes heeft mij wel een super-retro-jaren-50-kinderstoeltje voor 2 euro opgeleverd....
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:24:20 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_37409620
renzell, vervelend dat juul zo ziek is! beterschap!

Maar begrijp ik nou dat jullie met bier en Julius de stad in gingen? Want dat snap ik eigenlijk niet.
De stad in gaan snap ik, ik kan uitkijken naar volgend jaar, idd lekker even naar de kroeg, maar niet met kids Ik zal nu wel heel veroordelend overkomen, maar ik vind dat kinderen niet bij de kroeg horen...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:27:00 #172
105888 renzell
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 19:30:09 #173
81992 Githa
pi_37409802
Maar koninginnedag is toch geen kroeg
De feestelijkheden gewoon op straat en ja, daar zal vast bier zijn. Ik denk ook niet dat je al moeder strontbezopen bent als je je kind bij je hebt, maar een pilsje moet toch wel kunnen.

Wel vreselijk jammer Renzell dat Julius uitgerekend vandaag ziek moest worden, hij zou ook vast genoten hebben. Heel veel beterschap
en doe is een foto van die retro stoel als je tijd hebt
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:39:32 #174
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_37410097
beterschap voor Julius
en een pilsje moet best kunnen kinderwagen vol bier vind ik dan weer minder, maar hey, ieder zn ding
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:41:19 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410140
nou ja, zoals ik het lees houdt renzell wel van een feestje (is ook lekker!) en persoonlijk regel ik dan even oppas. Lijkt me gewoon niet prettig om "ongelimiteerd bier te drinken" en daarnaast op je kind te moeten letten. Ik snap dat niet. Maar zoals Renz al zegt... "dat kan" ieder zijn eigen ding hoor.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:41:41 #176
105888 renzell
pi_37410153
Idd Githa.... tuurlijk raak ik niet strontbezopen! En uiteraard sleep ik mijn kind niet de hele dag van kroeg naar kroeg! Als dat wel het geval zou zijn, zou ik ook geen eigen bier nodig hebben. PS-euroshopperbiertjes zijn nu eenmaal maar 39 cent per halve liter. Dat scheelt nogal met de 2,50 op straat als je arme sloebers bent zoals wij.
pi_37410172
om uit te delen toch? heel sociaal hoor renzell.
rot dat julius ziek is. misschien was de hangdip daar dan toch een voorbode van. ik heb me trouwens bescheurd om de 'plakvis' uitdrukking (er ook een post aan gewijd dacht ik maar die zie ik ineens niet meer terug, dus niet op 'invoeren' gedrukt denk ik. )
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:42:27 #178
105888 renzell
pi_37410179
Iemand ooit van uitdelen gehoord? En gezellig met vrienden enzo? Wij wel dus...
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:44:47 #179
105888 renzell
pi_37410244
Ah, je was me voor Bix....
Leuk, dat jezo moest lachen om plakvis... is hier een zeer gangbare uitdrukking namelijk.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:47:24 #180
105888 renzell
pi_37410315
Belana; ik ben nu eenmaal een mensch van superlatieven. Dat 'ongelimiteerd bier drinken' mag je dus bij deze met een brokje zout van een ons of twee nemen, evenals het 'corrigerende tikje' van Jordy. Poehee, ik moet blijkbaar echt beter letten op wat en vooral hoe ik dingen opschrijf. K-internet ook!
Mais bon... alles weer uit de lucht nu?

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 29-04-2006 19:54:30 ]
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:47:33 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410325
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 19:42 schreef renzell het volgende:
Iemand ooit van uitdelen gehoord? En gezellig met vrienden enzo? Wij wel dus...
ja, tuurlijk wel renz, maar zo kwam je verhaal ff niet op me over, sorry...
het kwam over alsof je van plan was helemaal uit je bol te gaan en veeeeeeeeel bier te drinken en dat dan met julius erbij. En dat zou ik niet snappen.
"een" biertje drinken met vrienden, tuurlijk, doen wel allemaal wel eens.

Sorry, ik ben niet zo snel veroordelend (ik hoop ten minste ook zeker dat ik niet zo overkom over het algemeen) maar kinderen en kroeg is iets waar ik nogal een uitgesproken mening over heb.

Het lijkt me nog steeds het handigst om op zo'n dag oppas te regelen, want ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar hier in de stad stikt het van de stom dronken lui en ik zet Liam daar niet tussen. Maar dit is idd echt geheel persoonlijk.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:51:46 #182
105888 renzell
pi_37410452
Ha ha, dat van die oppas hadden we ook zeker gedaan als we iemand zo gek hadden gekregen.
Helaas houden de opa's en oma's zelf ook wel van een pintje. En nee, ik ben ook niet perse van de combi kroeg en kinderen, maar met je kind even de kroeg in om daar een biertje te drinken is toch niet zo'n ramp? Zolang het er niet heel klein en rokerig is, vind ik zeker dat dat moet kunnen. Dat is in ieder geval wel onze manier. En een stad vol zatte lui.... sja.... ik ben er toch zelf bij? Het is niet zo dat ik Juul tussen de dansende menigte door laat kruipen, dus echt bang dat een of andere dronken hooligan er met mijn zoon vandoor gaat ben ik niet.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:55:09 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_37410547
nou, laten we er maar geen woorden meer aan vuil maken
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:02:19 #184
105888 renzell
pi_37410789
Inderdaad. Bakken zand over die hele flutkoninginnedag!!!
Nu ga ik weer even mijn haasje knuffelen en ziijn verkouden neusje afvegen. Snotapie. Ik heb zo met hem te doen. Aaaaaaaah, kon ik maar..... Maar dat gevoel kennen jullie vast allemaal: kon ik het maar overnemen van die kleine!!!!! Dan zou ik met plezier in bed gaan liggen snotteren nu.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:03:37 #185
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37410828
Ik had het vandaag voor het eerst .
We zijn met koters even de stad in geweest, kermis, ijsje eten, allemaal op kleinburgerlijk gezins niveau . Ook gezellig, daar niet van!
Maar.... we lopen langs allerhande bandjes, op weg terug naar de auto, en ineens barst er een bloedmooie zanger, uit in "let me entertain you" (helemaal niet slecht trouwens ).
Ik zei nog heel weemoedig tegen Hub dat ik daar een aantal jaren geleden voorlopig niet weg gegaan was, beetje bieren, beetje muziek luisteren... Hij bood nog aan om mij dan daar even te laten, kwam ie me later wel weer halen .

Niet gedaan, zo in mijn eentje vind ik dat ook niet wat, maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb het sinds ik kinderen heb eigenlijk nooit een probleem gevonden om me daarop aan te passen, maar vandaag had ik best even willen blijven hangen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:07:31 #186
105888 renzell
pi_37410948
Ja, ik ken dat heel goed Leah. Normaal vind ik het ook echt geen probleem om me aan te passen aan Juultje. Maar op dit soort dagen kriebelt er iets, ik kan er niks aan doen. Dan wil ik eigenlijk even los. Ik doe het niet..... maar ik zou het best even willen. Lekker even zoals vroeger..... maakt niet uit..... whatever.... 6 uur 's ochtends thuiskomen.... bla bla bla.... sja..... we worden oud.

Wel lief trouwens van je vent dat ie dat aanbood.

Ah, mannetje is thuis!!! Even kletsen.
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:15:46 #187
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37411197
Ik heb het laatst gedaan, ik ben een weekendje naar een vriendin in het buitenland geweest.
En los gegaan.
En een week moeten bijkomen .
Nou ben ik ook een stukje ouder als jij, volgens mij, ik val in de disco inmiddels in de categorie; "Wat moet dat oude wijf nou hier ". Maar het viel me niet mee , dat losgaan wel hoor, maar de herstelfase niet.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:21:31 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_37411337
Leah, een disco is geen disco meer, das nu een dancing
pi_37411367
Nee Moussy vroeger voor onze tijd was het een dancing. In onze tijd een disco. Nu is het een club
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2006 @ 20:23:07 #190
7074 moussy
kuttekop
pi_37411384
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:22 schreef jessie het volgende:
Nee Moussy vroeger voor onze tijd was het een dancing. In onze tijd een disco. Nu is het een club
ja maar we gaan weer op de retro toer, dus zijn er weer dancings

retro is hip
  zaterdag 29 april 2006 @ 20:25:51 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37411441
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 20:15 schreef Leah het volgende:
ik val in de disco inmiddels in de categorie; "Wat moet dat oude wijf nou hier ".
Ik zal het zeggen de volgende keer . Als ik zo'n goddelijk strakke achtien jarige wil versieren, verkoop ik mezelf gewoon als retro .
pi_37411460
O ja dat is waar
Dus nu weer naar de dancings en een bruin cafe
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37411471
Hahahahahahaha lol Leah
Ineens hordes achter je aan, want dan ben je weer hip
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37412000
Volgende keer mag je Julius wel hier brengen hoor Renzell
Beterschap voor Julius
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:09:02 #195
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37414418
Renzell, is dat mannetje van je ook niet een beetje eenkennig (aan het worden), zodra je niet in zicht bent raken ze in een lichte paniektoestand, ze kunnen namelijk niet zonder 'mama!! mamama' (Yorams woorden)
Hier ook zo dramatisch erg, echt tot vervelend aan toe. Op sommige momenten is zelfs papa niet goed genoeg. Pfff. Maar het is maar een fase! Die mantra heb ik ook zeer vaak bij Chiara herhaald, die begint nu met de WAAROM fase Wel grappig vind ik dat... nu nog wel ja...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37416469
haha die retrocoole Leah. ik raak ook zowat al weer in vrees ik .
Anna kan tegenwoordig al heel goed haar eigen eten eten (en wil ook niets anders meer). zie hier een fragmentje van 't toetje van vanavond. let niet op de metvollemondpratende G

zo grappig, omdat ze ons vaak met de lepel in 't bakje hoort tikken (bij 't laatste restjes leeglepelen) denkt ze dat dat erbij hoort, dus doet zij dat ook.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:39:26 #197
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416516
Oh hemel.. die waarom fase! Freek zit er middenin (we zijn dan ook bijna peuter af ). Maar dat gaat dan ook echt van Mama, waar woont Pipo? "Nou, in het circus". En waar woont het circus? "Nou, overal" Waarom? "Omdat een circus reist, die wonen overal". Waarom dan?

Pfffft. En zo gaat het echt de hele dag door.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:44:57 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416619
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:36 schreef bixister het volgende:
haha die retrocoole Leah. ik raak ook zowat al weer in vrees ik .
Hoe oud was jij nou ook alweer? Ik ben 37.
pi_37416640
moi aussi.
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:48:33 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37416687
Zow Bix! Anna eet echt netjes! Da's nog eens wat anders als de dagelijkse veldslag hier . Ik heb vandaag nog slierten spaghetti van gisteren uit de plinten staan te peuteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')