Maar als je ziet dat mensen je verhaal niet lezen zoals jij het bedoeld hebt dan is het toch niet erg dat je even een extra uitleg geeft over hoe je het wel bedoelde?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:58 schreef Martineke het volgende:
[..]
dan had ik dat niet erg gevonden, dan had ik van dat afstandje zitten toekijken hoe maxim daarop reageert.
en nee er hoeft zeker niet ge ohhh en ge ahhtt worden, maar om nou altijd gelijk zo serieus en "opvoedkundig" op te reageren is ook erg overbodig.
en het was indd mijn bedoeling om iets leuks te delen. het is alleen jammer dat woorden het komische ervan (het zag er gewoon erg komisch uit) niet benadrukken
Misschien kunnen kinderen die nog geen 1 zijn niet goed genoeg echt rechtop staan. Een beetje ingezakt staan scheelt zo een paar centimeter. Nou bedoel ik niet dat ik vind dat Jordy ingezakt staat, je begrijpt me wel he?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:32 schreef Githa het volgende:
[..]
en Jordy kon al staan, maar mocht niet onder de meetlathij was nog geen 1 jaar dus dan mag dat niet
![]()
![]()
nee is ook niet ergquote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar als je ziet dat mensen je verhaal niet lezen zoals jij het bedoeld hebt dan is het toch niet erg dat je even een extra uitleg geeft over hoe je het wel bedoelde?
Ik hoop dat je de leuke dingen gewoon blijft delen hoor.
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vergelijking, Jordy sloeg Maxim toen helemaal niet en gaf ook geen corrigerend tikjequote:Op donderdag 27 april 2006 08:25 schreef bixister het volgende:
grappig dat je dat incident met jordy & maxim aanhaalt trouwens, ik herinner me dat ik dat toen ook helemaal niet zo grappig vond als jullie het in je beschrijving toen noemden. vond ik echt sneu voor maxim. ook vast zo'n je-moet-er-bij-geweest-zijn geval inderdaad.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Hangkleuters!Mooie term! Laten ze daar bij WFL maar niet achter komen, dan komen ze gelijk opheldering vragen.
oh, ik dacht dat ie 'm duwde ofzo en dat maxim toen moest huilen. ik herinner me in ieder geval dat beteuterde gezicht van maxim die wat bang was voor jordy.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:51 schreef Githa het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal geen vergelijking, Jordy sloeg Maxim toen helemaal niet en gaf ook geen corrigerend tikje![]()
Ha ha ha, de vriendjes van joey smeren hem ook als Samara buitenkomt, al roepend dat ze niet willen zoenen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef moussy het volgende:
We kunnen het een keer uitproberen natuurlijk![]()
Cas kan zo'n draak zijn dat zijn nicht van 4 bang van hem is
zelfs dan, maar die waren dan vanavond al weggegooidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |