Aha, dan snap ik hem wat beterquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef poemojn het volgende:
Ik kan beter met zand gooien!'[/i] is dus iets wat de spreker van die avond een negatieve leerervaring vond.
Maar zo kwam het - blijkbaar - wel overquote:Op woensdag 26 april 2006 10:10 schreef Githa het volgende:
maar dat wil niet zeggen dat ik het oke vind om te slaan of te gooien met zand en ik denk ook niet dat Martineke dat zo bedoeld
Bij mij minder erg als bij jullie blijkbaar, maar misschien wordt het per post wel ernstiger, als je begrijpt wat ik bedoel....quote:Op woensdag 26 april 2006 10:13 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar zo kwam het - blijkbaar - wel over
nee, zeker niet!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:26 schreef bixister het volgende:
nou ik kan me wel voorstellen dat martineke zich wat aangevallen voelt hoor. maar hey, we hoeven hier toch ook niet alleen maar elkaars verhalen te be 'oeh'& -'ah'men?
dan had ik dat niet erg gevonden, dan had ik van dat afstandje zitten toekijken hoe maxim daarop reageert.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:05 schreef bixister het volgende:
maar martineke, hoe had je 't gevonden als de rollen omgedraaid waren geweest: het andere kindje had steeds het schepje en emmertje afgepakt, en vervolgens ook nog met zand naar maxim gegooid? ik kan me voorstellen dat je vindt dat hij zich zelf moet leren redden in dat soort situaties, maar om het gedrag van dat andere kindje nou 'schattig' te noemen lijkt gewoon heel onlogisch.
en om hier ook op te reageren, nee ik vind het niet schetig dat maxim dat zand gooide, ik vind Maxim gewoon schetig (of schattig).quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef Sugar het volgende:
[..]
He? Huh? Vind je het nou schattig dat Maxim alles afpakte en met zand naar een ander kindje gooide?
Alleen als het kind meewerkt, en anders ook niet, dan komt het de volgende keer wel, of nietquote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef poemojn het volgende:
Laten we dan eens een ander onderwerp doen
Stel, je kind wil niet meewerken bij de meetlat in het consultatiebureau. Heel toevallig was je zelf al zo vooruitziendom thuis je kind op te meten. De lengte kun je dus zo ook wel vertellen. Maar de medewerkers van het cb willen 't graag zelf goed weten en stellen voor je kind van een jaar of twee op het babyplankje te leggen terwijl de een het hoofd klemhoudt en de ander de benen. Zouden jullie dat doen?
tot zo ver ons consultatiebureaubezoekje vandaag...![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:14 schreef Githa het volgende:
[..]
Bij mij minder erg als bij jullie blijkbaar, maar misschien wordt het per post wel ernstiger, als je begrijpt wat ik bedoel....
en Jordy kon al staan, maar mocht niet onder de meetlatquote:Op woensdag 26 april 2006 14:05 schreef m@x het volgende:
Kai moet nog steeds op het baby-plankje omdat hij nog niet kan staan en tot nu toe is dat goed gegaan, maar een bezoekje aan het CB hoeft wat mij betreft geen drama te worden. Als hij echt niet wil, nu dan niet hoor. Zo lang ik aan zijn broeken zie dat hij nog steeds lekker doorgroeit vind ik het prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |