Wel opletten als je achterstevoren doet het niet gaat (strak) 'trekken' op keel. Achterpand is hoger/langer dan voorpand!quote:Op zondag 30 april 2006 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Als binnestenbuiten niet meer werkt kan je hem nog omdraaien (dus binnenstebuiten en achterstevoren).
ALs ze die openkrijgen, zijn ze ongeveer 18. Dus dan mogen ze wel onder een normaal deken
Nee, niet meelurken, gewoon meeposten! Hoe is het met Benthe?quote:Op zondag 30 april 2006 13:36 schreef Stiekemurd het volgende:
Aha!!!
Een bekend probleem dus. Moet wat vaker meelurken![]()
Mee eens! Alhoewel ik me vandaag erg gaar voel na gisteren een hele dag geslenterd te hebben met kind en vriend.quote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef renzell het volgende:
Ps- 30ers zijn zekerrrrr cool en superhip!Toch? Ah?
Ik wil graag een beetje anoniem blijven op het internet, maar ten tijde van de geboorte van Freek had zijn trotse oom zijn naam al prijsgegeven in de euforiequote:Op zondag 30 april 2006 17:09 schreef renzell het volgende:
Leah; ook geheel offtopic; maar waarom is Freek gewoon Freek en heeft 'Dreumes' op Fok geen naam?
Mijn mail/msn is geduldig hoorquote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje anoniem blijven op het internet, maar ten tijde van de geboorte van Freek had zijn trotse oom zijn naam al prijsgegeven in de euforie. Met vrijgeven van de naam en geslacht van Dreumes wordt het allemaal wel heel herkenbaar, vandaar. Dit is trouwens ook de reden waarom je nooit foto's van mij of koters zult aantreffen.
Gelukkig....ben dus niet de enigequote:Op zondag 30 april 2006 17:42 schreef renzell het volgende:
Hier ook hoor.... net met z'n allen friet en kroketten gegeten...Doen wij dus echt nooit!!!
Begrijpelijk! Ik had zelfs twijfels om gewoon mee te posten omdat dochterlief erg makkelijk te achterhalen is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje anoniem blijven op het internet, maar ten tijde van de geboorte van Freek had zijn trotse oom zijn naam al prijsgegeven in de euforie. Met vrijgeven van de naam en geslacht van Dreumes wordt het allemaal wel heel herkenbaar, vandaar. Dit is trouwens ook de reden waarom je nooit foto's van mij of koters zult aantreffen.
Jah sorry, ik heb het gewoon druk en de puf niet voor, daarnaast reageer ik bijna ook op niemand dus...quote:Op zondag 30 april 2006 17:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, niet meelurken, gewoon meeposten! Hoe is het met Benthe?
quote:
Ik doe mijn best, maar ik heb me al eens een keer "verschreven"quote:Op zondag 30 april 2006 20:36 schreef renzell het volgende:
niet dat ik hoop dat je dat gaat verklappen hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |