abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 23:16:58 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37675903
Ze zegt trouwens papa tegen hem. Zonder dat één van ons dat gezegd heeft, gewoon opgepikt, dat het erbij hoort ofzo. Het is echt het allermooiste dat er is vind ik * tot zo papa *
  maandag 8 mei 2006 @ 23:17:31 #202
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37675922
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:12 schreef poemojn het volgende:
Zelfs nieuwerwetse kunnen dat soms nog
Maar van zo'n nieuwerwetse ben ik dan meteen weer bang dat ze hem met alles gaat diagnostiseren omdat ze dat nog net pas op school gehad had . Met zo'n ouderwetse hoop ik dan dat ze denkt dat ze dat al vaker gezien heeft, en dat het ook goed kwam.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:17:41 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37675929
Haha Myrthe misschien wat minder tv kijken
pi_37675947
Ja maar nieuwerwets heeft toch ook al zo'n 20 jaar ervaring als het meezit?

/edit Ik gok maar op een oom die wel van die sporten houdt LB Zal het hem eens vragen of hij haar een demonstratietje gegeven heeft.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:19:59 #205
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37676020
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ze zegt trouwens papa tegen hem. Zonder dat één van ons dat gezegd heeft, gewoon opgepikt, dat het erbij hoort ofzo. Het is echt het allermooiste dat er is vind ik * tot zo papa *
Oh wat lief.... sowieso zijn mannen anders met kinderen, vind ik. Juist dat vinden kinderen leuk, even op de kop gehouden worden (ff uitschudden noemt Freek dat), in de lucht gegooid worden . Ik doe dat nou eenmaal niet zo vaak, afgezien van het feit dat Freek niet meer te tillen is bijna.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:21:24 #206
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37676086
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:18 schreef poemojn het volgende:
Ja maar nieuwerwets heeft toch ook al zo'n 20 jaar ervaring als het meezit?
Nou, ik bedoel meer net vers van de Pabo.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:22:56 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37676147
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:19 schreef Leah het volgende:

[..]

Oh wat lief.... sowieso zijn mannen anders met kinderen, vind ik. Juist dat vinden kinderen leuk, even op de kop gehouden worden (ff uitschudden noemt Freek dat), in de lucht gegooid worden . Ik doe dat nou eenmaal niet zo vaak, afgezien van het feit dat Freek niet meer te tillen is bijna.
Ja ik kan me daar ook niet bij inleven en sommige dingen niet opzij zetten, ik ga niet snel met haar stoeien, dansen, slingeren enzo.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:25:00 #208
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37676225
Houden dan maar die , zou ik zeggen .
  maandag 8 mei 2006 @ 23:26:13 #209
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37676280
Dansen doe ik trouwens wel , muziek heeel hard, en gaan maar!
  maandag 8 mei 2006 @ 23:28:30 #210
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37676373
Oh ja hoor, al was het maar omdat zij hem heeft geadopteerd
  maandag 8 mei 2006 @ 23:30:43 #211
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37676464
We zijn vanmiddag naar de speeltuin geweest en dat was geweldig! Tom rende met de grotere kinderen mee en ging het hardste van de hoogste glijbaan af. Zijn vriendje was er ook, een jongetje die bij Jasper in de klas zit, en daar was hij helemaal blij mee, hij liep er steeds achteraan te drentelen
Stoeien doe ik niet met m`n kinderen. Niet dat ik het niet wil maar omdat ik dat niet kan. Als iemand naar me wijst zit ik al onder de blauwe plekken, ik kneus dingen heel makkelijk dus het is meer uit zelfbehoud
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 8 mei 2006 @ 23:38:13 #212
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37676730
Ach LB, wat ontroerend! Die blauwe plekken dat ken ik Coolbabe, als ik al een een keer stoei doet me ook vanalles zeer .
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:22:24 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_37681551
Hier dus ook een jongetje jongetje. Het kan hem allemaal niet wild genoeg en ik vind dat ook lekker om te zien, maar ik denk dat ik dat met een meisje ook zou hebben.
Joh Leah, dat freek zo druk is, dat wist ik niet! Dat verhaal over die schooldirecteur die zo schrok geweldig! Liam gaat niet naar een PSZ, hij gaat 3 dagen naar de oppas, waar hij voldoende met andere kindjes speelt vind ik en ik weet ook zeker dat ie daar "opgevoed" wordt zoals ik prettig vind. Heerlijke (surinaamse) strakke hand, maar wel ook heeeeeel lief.

Wat lief van Jolie zeg, dat ze je papa noemt! Hoe vind hij dat?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:48:07 #214
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37681786
Wat dacht je rood hoofd en een voorzichtige blik mijn kant op 'tis toch wel goed als ik reageer he?' ze deed het toen ze net 1 was ook een tijdje maar dat was meer gewoon ietsom hem te roepen omdat ze zijn naam niet uit kon spreken, het was toen nog geen begrip voor haar.tegenwoordig wel.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 9 mei 2006 @ 08:51:42 #215
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37681831
Wat onwijs lief LB Zowel van Jolie als van je
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:53:57 #216
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37681861
Jolie

Op de computer van mijn schoonzusje staat een foto van Ruben Nicolaï (van dd lama's). Elke keer als Amber hem ziet noemt ze hem pappa Terwijl ze dondersgoed weet wie haar pappa is
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:56:25 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37681890
Ik vind het ook wel heel lief hoor! Dat zachte stemmetje.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 mei 2006 @ 09:45:55 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37682801
Ow, Jolie en Myrthe wat worden jullie groot! Al echte meisjes
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:55:18 #219
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37682996
Jolie

Ik ben dus wel zo'n moeder die graag ravot. Ik ben hier juist degene die Léon op de kop houdt, in de lucht gooit en meer van dat soort ongein doet. Heerlijk! Vond dat ook zo leuk met de neefjes al. Hoe gekker hoe beter. Het mannetje roept al gauw: "Pas nou op!"
Maar ja, met zo'n dikke toeter (en een niet meewerkende rug) doe je niet zoveel meer. Dus nu ben ik er voor het knuffelen. Hij komt veel vaker bij me knuffelen nu. Ookal hangt hij als ik op de grond zit soms nog in mijn nek om 'paardje huppatee' te gaan doen.
Papa is nu degene die met hem over de vloer rolt, maar gekker dan dat doet ie niet.
(ik ben dus ook zo'n type die, als ik al naar een punt van een tafel keek, al een blauwe plek heb. Maar dat weerhoudt me niet)

Léon was gister zwaar gewond.
Hij lag weer eens op de vlonder over de vijver en haalde zijn hand helaas open aan opstaande splinter. Was best een grote vergeleken met dat kleine handje. Huilen, huilen dus en ik ben rustig met hem naar de kraan gelopen en heb de splinter er vervolgens uit gehaald. Toen nog even gedesinfecteerd (ik heb zo'n spray uit Frankrijk dat niet prikt en heel goed werkt) en een pleister erop. Daarna heeft hij de hele tijd met zijn hand vooruit gelopen en toen hij met zijn trein ging spelen, lag die hand op zijn schoot. Want o wee, o wee!
Hij was er echt zwaar van onder de indruk, moest bij me liggen snikken. Toen oma opbelde moest ie al snikkend vertellen dat hij auw had en toen papa thuiskwam zat hij nog met grote ogen naar zijn wond te kijken. (de pleister was er natuurlijk al afgetrokken, nu maar Pooh-pleisters gekocht) Ik zei nog tegen het mannetje: "Ik denk dat hij weer helemaal opnieuw moet leren zijn hand te gebruiken."
Maar dit is de eerste keer dat hij dus iets heeft wat hij zelf kan zien. Vorig jaar toen hij zo'n lelijke schaafwond op zijn hoofd had, dat heeft hij nooit gezien. Net als een bloedneus, ziet hij ook weinig van. Maar dit was toch wel heeeeeeeeeuuuul erg.

P.S. Ik zit net even terug te kijken op de vorige pagina. Myrthe is ook al zo'n dame.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 mei 2006 @ 22:16:04 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37698564
Hoe trots kun je op je kind zijn

Ik ging Isa naar bed brengen, loop ze boven eerst naar de badkamer ipv meteen naar haar eigen kamer. Ik achter haar aan met de vraag wat ze ging doen... 'passen' en ze ging op het potje zitten. Broek en luier uitgedaan, zij op het potje... ik moest ook plassen, dus maar meteen gedaan. Hoor ik nog geklater... een megaplas in het potje! Zomaar ineens uit zichzelf... Ik ben trots!!!
pi_37698704
Wat goed van Isa!

En hoe doet Djulian het nu Anitra & Saskia ET, durven jullie al met hen de stad in zonder luier? Of zijn jullie overgestapt op katoenen oefenbroekjes (hoorde pas dat sommigen dat doen, absorbeert iets minder dan een gewone luier maar vangt ongelukjes wel goed op)?

Léon Ben je al hersteld?

Jolie wat lief, heb net dat filmpje nog bekeken.. Leuk zeg!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:52:29 #222
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37699021
Wat goed van Isa zeg ! Wanneer laat je weer eens een foto van haar zien Sjeen?!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 9 mei 2006 @ 22:53:38 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37699054
Saskia heeft alleen nog maar gewoon ondergoed aan alleen als ze slaapt heeft ze een luier aan.
Als ze wakker is weigert ze gewoon om ergens anders te plassen dan op een wc
Dus dierentuin, winkelen.. alles gewoon zonder luier
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:04:11 #224
3011 E.T.
pi_37699403
vergeet ik gewoon te zeggen dat ik 't onwijs knap van Isa vind!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:24:07 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_37704750
Isa Woeiiii weer 1 erbij in het land der zindelijken knap hoor

Liam liep gisteren lekker naakt in de tuin en ineens moest ie plassen... ik heb me rotgelachen stiekem want hij snapte er niks van... hij heeft zo'n beetje op zijn kop gehangen om te kijken waar dat nou toch vandaan kwam
stormy waters...
sailin'
pi_37707436
Kan het even niet zo snel terugvinden (jullie gaan veels te vlug voor mij;-)... Maar voor degene die vroeg of die littekens van Milou wegtrekken: Nope, helaas...ze heeft 3 dikke lelijke littekens op haar linkerarm en 2 wat minder dik, maar net zo lelijk op haar borst.

De huidverkleuringen van de tweede graads brandplekken zijn inmiddels wel weg.
Ook de plek op haar been waar de huid voor de transplantatie's is afgeschaafd is niet zichtbaar meer.
pi_37707453
Belana: ookal zo'n blootloper, lol....
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 mei 2006 @ 14:14:20 #228
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37707715
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan het even niet zo snel terugvinden (jullie gaan veels te vlug voor mij;-)... Maar voor degene die vroeg of die littekens van Milou wegtrekken: Nope, helaas...ze heeft 3 dikke lelijke littekens op haar linkerarm en 2 wat minder dik, maar net zo lelijk op haar borst.

De huidverkleuringen van de tweede graads brandplekken zijn inmiddels wel weg.
Ook de plek op haar been waar de huid voor de transplantatie's is afgeschaafd is niet zichtbaar meer.
Niet fijn... ik ben daar altijd bang voor (dochter van brandweerman...), heb zelf vroeger ook een paar keer flinke brandwonden gehad op mijn borst. Onvoorzichtig met thee en chocomel, maar gelukkig geen blijven littekens aan overgehouden. Heeft Milou er ook last van? Behalve dan natuurlijk dat het niet mooi is... Trekkerig of zo? Ik hoop het niet...

Isa gaat nu dus elke keer op de badkamer op het potje zitten, maar nog geen resultaat meer gehad. Nu ben ik op zoek naar hemdjes en broekjes, weet iemand waar ik die vandaan kan halen in maatje 80-86?
pi_37707812
hema? gewoon 98/104 kopen. dat ondergoed valt vrij klein, en na een keer wassen past 't helemaal. knap hoor van isa!!!
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 mei 2006 @ 14:23:22 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_37707942
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef bixister het volgende:
hema? gewoon 98/104 kopen. dat ondergoed valt vrij klein, en na een keer wassen past 't helemaal. knap hoor van isa!!!
Ik ga morgen meteen even kijken Ben eens benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Ik weet niet precies hoe ik het nu het beste aan kan pakken. Wil ook niet te pusherig zijn...
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:09:55 #231
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_37716782
Zo val ff binnen
Kyllian mag vrijdag ochtend al gaan oefen in groep 1
Was even vergeten hoe snel het gaat deze maand.
de 19de vieren ze zijn verjaardag op school en dan heeft hij een week vakantie en dan gelijk in groep 1 beginnen..
hij gaat dus vanaf vrijdag heel de week oefenen op de dagen dat hij ook al naar de peuterspeel zaal moet dus als hij sochtens er naar toe moet moet hij smiddags oefenen..Hij ziet het al helemaal zitten
traktatie voor school heb ik ook al alleen moet ik het nog maken
Oh wat gaat het snel
de juf zei ook dat hij met sprongen vooruit is gegaan met zijn grove moteriek
maar dat hadden we ook al gezien ..

dus kyllian moet binnenkort verhuizen naar kleuter en puber topic?

[ Bericht 1% gewijzigd door babyfeet op 10-05-2006 20:33:09 ]
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:21:20 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_37717161
wow, babyfeet wat gaat dat hard ineens Ik ben benieuwd wat ie ervan vind
stormy waters...
sailin'
pi_37717275
Kyllian spannend joh heel veel plezier
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:01:53 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37718426
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ga morgen meteen even kijken Ben eens benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Ik weet niet precies hoe ik het nu het beste aan kan pakken. Wil ook niet te pusherig zijn...
Ik doe er niks aan om eerlijk te zijn, ze heeft onderbroeken en als ze moet plassen gaat ze er op zitten. Ze heeft dit allemaal bij de oppas geleerd en niet thuis. Maar ik vind het echt niet nodig nog, het kan d'r ook niks schelen als ze in d'r luier plast. Zolang het maar niet op de grond komt, dat vindt ze heel erg. Jolie heeft ook onderbroekjes van de Hema, het enige normale ondergoed vond ik, de rest is allemaal zo smal. Alsof het geen peuterondergoed is, vind ik.

Kleine meisjes worden wel heel groot ineens he?
Ik merk dat ik vaak veel van haar mis, dat is soms jammer.
pi_37719875
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef Belana het volgende:

Liam liep gisteren lekker naakt in de tuin en ineens moest ie plassen... ik heb me rotgelachen stiekem want hij snapte er niks van... hij heeft zo'n beetje op zijn kop gehangen om te kijken waar dat nou toch vandaan kwam
Isis zat van de week lekker bloot in het badje achter het huis , ging ze staan , boog voorover en ging staan plassen terwijl ze er naar keek. Toen ze klaar was ging ze weer zitten

Wij hebben geen trap in huis , maar bij mijn ouders wel. En vandaag ondekte Isis de trap en liep zelf al in no time 2 treden om hoog. Nou hielden we haar altijd wel goed in de gaten , maar nu toch nog maar even extra.
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:43:16 #236
3011 E.T.
pi_37719883
de slips van de hema vind ik trouwens de been-openingen gauw erg wijd. En sja, die kleintjes zitten nu eenmaal niet netjes met hun benen naast elkaar dus kijk je al gauw naar binnen..
Gelukkig heeft de Hema ook onwijs gave boxertjes in 86/92

Kyllian, veel plezier op school!
pi_37720213
Ik had er naar gevraagd SeaOfLove Vervelend dat 't niet is weggetrokken (nog). Ik heb zelf ook eens kokend hete champignonnesoep over m'n been gehad, veel minder ernstig dus dan wat Milou had, en dat is allang weggetrokken. Vandaar.. hopelijk wordt 't bij haar ook nog eens minder dan.

Grappig is dat idd als je ze ziet denken (en vertellen) 'huh? water? waar komt dat ineens vandaan?'

Snel naar school dus al Kyllian.. succes met 't wennen daar!
pi_37722229
Net als Noah past Myrthe ook de meeste zomerkleertjes van vorig jaar nog (maatje 68 ) Alleen sommige t-shirtjes zijn wat kort. Heb ik net van de week een leuk shirtje voor d'r gekocht in maatje 92 want dat was de kleinste maat waar hij in verkocht werd. Zal wel volgend jaar worden dan voordat ze die aan kan Voor lange broeken heeft ze nu maatje 80. En voor schoenen maat 22
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:03:24 #239
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37722881
Oef.. hier een dreumes volop in maat 92 (en nee, dat zegt qua jongen/meisje dus echt niets ). Alhoewel een broekje maat 74 van de week ook nog best kon. 't Was nu ineens een kniebroek ipv een lange broek, voor de rest zat het nog prima.
Alles passen, dat lijkt nog steeds het beste te werken. Jammer dat die wurmen daar vaak zo'n hekel aan hebben
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:11:11 #240
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37723131
Amber toont wel interesse in het plassen ("sassen") en wil dan op de wc zitten, maar volgens mij doet ze dat alleen om daarna door te kunnen trekkne enhaar handjes te kunnen wassen

En Amber heeft veelal nog maat 80 Gisteren zelfs nog een t-shirt maat 74 aan en dat was echt niet te klein
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:21:07 #241
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37723478
Noah had vandaag een korte broek maat 62 aan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37723694
Dylan kan qua breedte ook nog aardig wat van vorig jaar aan, maar de buik die dan onder de shirtjes uitkomt is minder charmant Dus dan maar alleen de korte broeken die nu echt korte broeken zijn en niet meer de baggy spullen van vorig jaar Ik had al bij de wehkamp en neckermann gekeken maar daar zijn amper korte broeken in 98 verkrijgbaar, alles uitverkocht Moet ik toch echt gaan winkelen...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_37723765
Thijs zit ook in maatje 92
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:33:59 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37723844
Jolie heeft maar één korte broek. Voor de rest speelt ze gewoon in d'r ondergoed of luier.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:39:01 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37723979
Deed ik met Freek ook LB, maar aangezien Dreumes nog niet loopt...
Geschaafde knietjes vind ik ook niks
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:40:08 #246
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37724004
Ja dat is zielig. Ik vind korte dingen altijd zo zinloos in dit land bij die kleintjes, s ochtends is het veel te koud, s middags zitten ze in een bak water.
pi_37724011
Bij ons is de zon heel snel weg uit de tuin en dan vind ik het nog best fris zonder broek, helemaal met die constante wind hier. En een korte broek tot net over de knie helpt nog net ietsjes beter tegen schaafwonden dan geen broek
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:42:30 #248
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37724069
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef beefcake het volgende:

schaafwonden
GMTA
pi_37724154
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef Leah het volgende:

[..]

GMTA
Haha, bij Dylan komt dat doordat ie constant overal overheen valt Als je zijn benen ziet zou je zeggen dat we hele slechte ouders zijn
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:47:52 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37724220
Ah, dat hoort toch gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')