Niet fijn... ik ben daar altijd bang voor (dochter van brandweerman...), heb zelf vroeger ook een paar keer flinke brandwonden gehad op mijn borst. Onvoorzichtig met thee en chocomel, maar gelukkig geen blijven littekens aan overgehouden. Heeft Milou er ook last van? Behalve dan natuurlijk dat het niet mooi is... Trekkerig of zo? Ik hoop het niet...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan het even niet zo snel terugvinden (jullie gaan veels te vlug voor mij;-)... Maar voor degene die vroeg of die littekens van Milou wegtrekken: Nope, helaas...ze heeft 3 dikke lelijke littekens op haar linkerarm en 2 wat minder dik, maar net zo lelijk op haar borst.
De huidverkleuringen van de tweede graads brandplekken zijn inmiddels wel weg.
Ook de plek op haar been waar de huid voor de transplantatie's is afgeschaafd is niet zichtbaar meer.
Ik ga morgen meteen even kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef bixister het volgende:
hema? gewoon 98/104 kopen. dat ondergoed valt vrij klein, en na een keer wassen past 't helemaal. knap hoor van isa!!!
Ik doe er niks aan om eerlijk te zijn, ze heeft onderbroeken en als ze moet plassen gaat ze er op zitten. Ze heeft dit allemaal bij de oppas geleerd en niet thuis. Maar ik vind het echt niet nodig nog, het kan d'r ook niks schelen als ze in d'r luier plast. Zolang het maar niet op de grond komt, dat vindt ze heel erg. Jolie heeft ook onderbroekjes van de Hema, het enige normale ondergoed vond ik, de rest is allemaal zo smal. Alsof het geen peuterondergoed is, vind ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga morgen meteen even kijkenBen eens benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld. Ik weet niet precies hoe ik het nu het beste aan kan pakken. Wil ook niet te pusherig zijn...
Isis zat van de week lekker bloot in het badje achter het huis , ging ze staan , boog voorover en ging staan plassen terwijl ze er naar keek. Toen ze klaar was ging ze weer zittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:24 schreef Belana het volgende:
Liam liep gisteren lekker naakt in de tuin en ineens moest ie plassen... ik heb me rotgelachen stiekem want hij snapte er niks van... hij heeft zo'n beetje op zijn kop gehangen om te kijken waar dat nou toch vandaan kwam
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |