Zo, de KNO-arts hoort ook tot de verleden tijd hier
Vanmorgen weer geconstateerd dat er niks mis is met gehoor en spraak en verdere controles zijn niet meer nodig
Ik zag wel als een berg op tegen het bezoekje.. een half jaar geleden was het een groot drama nl. De gehoortest was gillen en krijsen, en de dokter mocht niet eens naar d'r kijken.. Ik was dus al een tijd geleden begonnen met in d'r oortjes kijken met een speelgoed-ding uit het dokterskoffertje. En zij bij mama in de oren kijken.. En vanmorgen heel duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren in de hoop dat ze het zou snappen.
En blijkbaar heeft het gewerkt.. de assistente mocht netjes de dopjes in d'r oren doen voor de test en toen deden we het spelletje 'stil blijven'. Ze liet het dopje netjes zitten en bleef keurig stil zitten. Andere oor hetzelfde verhaal.. Volgende test weer ieder oor apart, ging weer zo goed
De sticker die ze kreeg omdat ze zo goed d'r best had gedaan liet ze aan iedereen zien in de wachtkamer daarna
![]()
Ook de dokter zelf daarna vond ze prima en mocht goed in d'r oren kijken.
Ze hadden nu dus echt een goed beeld van d'r oren (beter dan al die storingen van vorige keer door het huilen.. die metingen klopten echt geen moer van).
In de auto had ze 't er al over gehad dat ze met Angela (leidster op het kdv) buiten ging spelen. Op de terugweg weer, dus ik heb 'r maar gewoon daarna naar het kdv gebracht.. Mama heeft even voor zichzelf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.