abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37724337
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ah, dat hoort toch gewoon.
Ja dat is ook zo, maar het ik vind het zo sneu staan
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:53:06 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37724371
Ja trek hem dan een lange broek aan

Ik vind het ineens zo gek dat ik nog nooit een korte broek voor d'r heb gekocht, ook sneu.
pi_37724437
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Nee joh, dan ben ik weer een barbaar omdat het daarvoor te warm is
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:04:09 #254
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37724695
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:53 schreef Luchtbel het volgende:

Ik vind het ineens zo gek dat ik nog nooit een korte broek voor d'r heb gekocht, ook sneu.
Maar ze heeft wel hele leuke rokjes Ook goed
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37728636
Er zijn ook vrijwel geen korte broeken voor meisjes te koop (rokken wel). En veel winkels hebben nog kleding hangen voor een ander soort weer, lange mouwen en lange broeken. Dus Myrthe heeft alleen nog spijkerrokjes die ze van de winter ook had in mt 86 en nieuwe lange broeken in 92/98 (Villa Happ & H&M 92, Hema 98/104).
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:26:18 #256
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37728787
Hier ook nog geen korte broeken. Ik ga van het weekend even kijken tussen de spullen van vorig jaar. Kan ze mooi die lange broeken als korte broek aan. Ook hier wordt af en toe nog 68 aangetrokken, van shirt. Ik heb eigenlijk de hoop al opgegeven dat ik leer de goeie maat voor haar uit het rek te trekken. We doen gewoon aan seizoen-recycling.
Een keer zag ik in een aanbiedingenbak een jurkje voor 5 euro. Die wilde ik. Zegt die verkoopster: " Ehm, mevrouw, die jurk is wel van vorig jaar hoor.". Idioot. Alsof dat ook maar iets uitmaakt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_37730059
haha een jurk van vorig jaar, dat kan ook echt niet meer hoor!
pi_37730113
ik heb dus wel oude korte broeken van Piet maar omdat ze van zo'n ander seizoen zijn zijn die deze zomer nog veel te groot voor Anna. bovendien heeft ze al zoooveel ander zomerspul (jurkjes, rokjes, dunne broekjes), ik denk dat ik haar die korte broeken toch niet vaak aan zou trekken. vandaar dat ik ze maar verkoop.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:16:24 #259
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37732783
Ik heb bij Ter Stal 3 gave skater/korte broeken kunnen scoren voor Léon. Je moet ze wel 3x omknopen, want meneer heeft zo'n klein kontje, maar dat mag de pret niet drukken. Knalgroen, een rode en een witte. Die witte zit na iedere draagbeurt direct in de Vanish.
O en bij de Zeeman (kom ik nooit, moet ik toch eens vaker doen) hadden ze hartstikke geinige zwemshorts met Mickey Mouse in de aanbieding voor ¤ 5! Da's toch geen geld? Felblauw, erg leuk.
Ben altijd heel erg Hema en H&M-fan, maar Ter Stal heeft ook best leuk spul moet ik zeggen. Maar die zit niet overal dacht ik hè?
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:26:00 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_37732980
Ik heb nog nooit van Ter Stal gehoord
stormy waters...
sailin'
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:39:40 #261
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37733249
ik heb ook nog nooit een TerStal van dichtbij gezien hoor Belana..
Volgens mij is het zoiets als HansTextiel ofzo, van wat ik er van begrijp..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37733668
Ter Stal... jeugdsentiment!
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:35:22 #263
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37736500
O.. is dus echt zo'n Oosters iets.
Jammer voor jullie.
Ik vind het een betere zaak dan de Hans Textiel, zeg maar.
Dit bedoel ik.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:40:45 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37741808
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Kan het even niet zo snel terugvinden (jullie gaan veels te vlug voor mij;-)... Maar voor degene die vroeg of die littekens van Milou wegtrekken: Nope, helaas...ze heeft 3 dikke lelijke littekens op haar linkerarm en 2 wat minder dik, maar net zo lelijk op haar borst.

De huidverkleuringen van de tweede graads brandplekken zijn inmiddels wel weg.
Ook de plek op haar been waar de huid voor de transplantatie's is afgeschaafd is niet zichtbaar meer.
Hier wilde ik nog even op reageren. Jolie heeft een brandwond gehad op haar bil en bij haar plassertje, op d'r bil is het helemaal weggetrokken, bij d'r plassertje niet. Het is maar een kleine verkleuring en nou ja, wie zal het zien he Heb je wel eens een scarbanverband op de littekens van je dochter gehad? Ik ben er toevallig zelf mee bezig met een litteken waar ik last van heb, trok heel erg, zeker met dit weer en werd vooral een psychisch probleem maar ik voel echt verbetering. Het is minder rood en het trekt niet meer zo erg, het is van een niet behandelde brandwond met snijplekken eromheen maar het helpt toch wel echt. Hier kun je eventueel meer info vinden hierover.
  donderdag 11 mei 2006 @ 17:43:54 #265
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37741877
Jolie heeft even straf en zit in bed, toen ik d'r wegzette begon ze uiteraard neeee niet doen te gillen. Toen ik zei dat ze het voor zichzelf had verpest, zei ze Sorry Zjelie

[ Bericht 3% gewijzigd door Luchtbel op 11-05-2006 18:01:31 ]
pi_37744669
Jolie Probeer dan je gezicht nog maar op serieus te laten staan!
pi_37744770
Hier zijn het vooral zomerjurkjes. En nog vaker in de blote billen. Zodra het badje buiten staat zegt Jans al "lekkuh blote bille" En ik vind het best. Bo ook. Buurmeisje ook. Nog lekker geen schaamtegevoel. Hoop dat ze dat lang kunnen behouden. Als er vriendinnetjes uit het pad komen spelen doen die wel eens lacherig over mijn meiden en het buurmeisje. Die zijn ook ietsie ouder en hebben dat schaamtegevoel al een beetje. Zo wilde Bo van de week ook ineens dr badpak aan, maar dat was omdat ze zo'n leuk badpak had en wilde showen Even later trok ze het weer uit want zat toch lekkerder zonder
O en af en toe moet ik wel achter Jans aan want die wil dus ook nog wel eens in dr blote kont de tuin uit rennen achter de andere kinderen aan. En dat hoeft dan ook weer net niet van mij
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37746891
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Hier wilde ik nog even op reageren. Jolie heeft een brandwond gehad op haar bil en bij haar plassertje, op d'r bil is het helemaal weggetrokken, bij d'r plassertje niet. Het is maar een kleine verkleuring en nou ja, wie zal het zien he Heb je wel eens een scarbanverband op de littekens van je dochter gehad? Ik ben er toevallig zelf mee bezig met een litteken waar ik last van heb, trok heel erg, zeker met dit weer en werd vooral een psychisch probleem maar ik voel echt verbetering. Het is minder rood en het trekt niet meer zo erg, het is van een niet behandelde brandwond met snijplekken eromheen maar het helpt toch wel echt. Hier kun je eventueel meer info vinden hierover.
Dank je voor de tip! Alleen geloof ik niet dat dit voor de littekens van Milou op zal gaan aangezien ze niet overeenkomen als die van op de website. De 5 plekken komen door de huidtransplantatie's. Haar huid van haar bovenbeen is ruim op de plekken 'geplakt', aangezien die huid niet mee zal groeien en Milou de komende jaren wel (al blijft ze een klein opdondertje met haar 1m en 1 cm ).

De littekens heeft Milou geen last van verder, zien er ook niet rood uit en trekken niet. Volgens mij heeft ze ook geen notie van dat die littekens daar zitten, het hoort bij haar lichaam denk ik in haar besef. In de zomer smeer ik haar wel goed in met factor 20.

Bij de volgende afspraak met de chirurg in het BWC zal ik weleens vragen naar de site die je gelinkt had, en hoe hij daarover denkt en of het ook geschikt is voor littekens door huidtransplantatie's.

Ik laat hem zowiezo even aan vriendlief zien, die heeft zijn arm zo'n beetje doormidden gehad na een val van 10 meter . Met als 1 van de resultaten na 5 operatie's aan die arm een joekel van een litteken wat nog steeds irriteert.

Mag ik vragen hoe Jolie (die er trouwens té schattig uitziet met haar 'hoofddoekje' op de foto's) aan haar bips en plassertje verbrand is? Wel een bijzondere plek nl.

Fijn dat het bij jou persoonlijk iets van verbetering toont! Zit je litteken op een duidelijke plek dat je er zo'n moeite mee hebt?
pi_37747034
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:46 schreef jessie het volgende:
Hier zijn het vooral zomerjurkjes. En nog vaker in de blote billen. Zodra het badje buiten staat zegt ....
Ookal van die blootlopers . Milou heeft zich het eerste gene/schaamtegevoel inmiddels ontwikkeld, niet met blootlopen maarre als ze bijv gaat dansen en ik (of anderen) kijken naar haar.
Soms is ze onwijs bezig voor de spiegel in mijn kamer en als ze dan merkt dat ik stiekum om het hoekje kijk dan is het van: nouhouuuu mama!!!! niette kijkuh!!! En onder een luidde DOEIIIIIIIIII MAMMMMM ....gaat de slaapkamerdeur dicht

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2006 21:40:03 ]
pi_37747901
Ik vind het wel schattig, dat kleine schaamte/verlegenheidsgevoel Dylan heeft het als hij een liedje zingt en in de gaten krijgt dat je aandachtig zit te luisteren
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:20:37 #271
3011 E.T.
pi_37757429
Zo, de KNO-arts hoort ook tot de verleden tijd hier
Vanmorgen weer geconstateerd dat er niks mis is met gehoor en spraak en verdere controles zijn niet meer nodig

Ik zag wel als een berg op tegen het bezoekje.. een half jaar geleden was het een groot drama nl. De gehoortest was gillen en krijsen, en de dokter mocht niet eens naar d'r kijken.. Ik was dus al een tijd geleden begonnen met in d'r oortjes kijken met een speelgoed-ding uit het dokterskoffertje. En zij bij mama in de oren kijken.. En vanmorgen heel duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren in de hoop dat ze het zou snappen.
En blijkbaar heeft het gewerkt.. de assistente mocht netjes de dopjes in d'r oren doen voor de test en toen deden we het spelletje 'stil blijven'. Ze liet het dopje netjes zitten en bleef keurig stil zitten. Andere oor hetzelfde verhaal.. Volgende test weer ieder oor apart, ging weer zo goed
De sticker die ze kreeg omdat ze zo goed d'r best had gedaan liet ze aan iedereen zien in de wachtkamer daarna Ook de dokter zelf daarna vond ze prima en mocht goed in d'r oren kijken.
Ze hadden nu dus echt een goed beeld van d'r oren (beter dan al die storingen van vorige keer door het huilen.. die metingen klopten echt geen moer van).

In de auto had ze 't er al over gehad dat ze met Angela (leidster op het kdv) buiten ging spelen. Op de terugweg weer, dus ik heb 'r maar gewoon daarna naar het kdv gebracht.. Mama heeft even voor zichzelf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_37758723
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef dutchie het volgende:
O.. is dus echt zo'n Oosters iets.
Jammer voor jullie.
Ik vind het een betere zaak dan de Hans Textiel, zeg maar.
Dit bedoel ik.
Hier ook nog nooit van Ter stal gehoord
De collectie in dat linkje is trouwens wel precies hetzelfde als wat hier de Henk ten Hoor is/heeft.
Henk ten Hoor en Hans textiel zijn bijna het zelfde. Hans textiel was voorheen Hans ten Hoor.. (Ik meen me te herinneren dat Henk en Hans broers van elkaar zijn)

[edit] Ik zie hier net een folder liggen... precies dezelfde als die op die site.. Van de Bentex dus

[ Bericht 10% gewijzigd door Jonnetje op 12-05-2006 13:16:32 ]
W ~ H ~ T
pi_37758820
Saskia!
Goed gedaan zeg! Nu hoef je meteen niet meer naar de oortjesdokter

Zo leuk, Wilyan zong nooit mee met liedjes. Ik moest maar zingen en hij luisterde wel. En stiekem als hij alleen was ofzo hoorden we 'm wel eens proberen een liedje te zingen.
Nu zingt hij in volle borst Bob de Bouwer met me mee.. Ik vind het zo lief klinken
W ~ H ~ T
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:11:16 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_37762149
wat lekker ET! echt fijn!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 12 mei 2006 @ 15:24:12 #275
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37762588
Goh Jonnetje, weer wat geleerd.

Saskia, stoere meid!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:07:04 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37771581
Moeders zit hier weer een brok weg te werken.
Léon slaapt vanavond voor het eerst op zijn nieuwe kamer, in zijn nieuwe bed. Vlak voor hij naar boven ging realiseerde ik me dat hij nu wel heel snel groot wordt. Het voelde een beetje als de avond voor hij 1 jaar werd.
En dan zie je hem liggen in zijn nieuwe bed en dan is het nog maar een klein frummeltje hoor.
Hij ligt er inmiddels meer dan een uur in en hij vindt het toch wel een beetje eng. Ik heb Bob de Bouwer al naast hem ingestopt en Poh. Ik moest ze ook nog allemaal een kusje geven enzo. Hij is er nog een paar keer uit geweest, maar nu is het stil.
Mijn kleine grote vent.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:14:23 #277
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37771741
Ja man Dutchie, die kinderen worden al bijna 2!

Seaoflove, Jolie heeft vorig jaar een ongelukje gehad, ze was toen bloot. Vandaar de rare plek. Fijn dat je dochter er geen last van heeft. Mijn litteken zit niet op een duidelijke plek maar het is gewoon niet leuk om te hebben. Het deed vooral zeer ook, maar het wordt nu minder en dat is fijn. Eng hoor, je verhaal daarover, brrrrr.
pi_37772214
Leon al in zjn nieuwe kamer!

Djulian is vandaag in de brandnetels gaan zitten. De plekken werde echt heel goot en zijn hele been was 1grote plek. Ik heb he ingesmeerd met de enige zalf waar hij tegen kan en gelukkig hielp dat. het werd minder en hij lijkt er geen last van te hebben.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:41:44 #279
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_37772357
oeh dat doet pijn zeg gelukkig dat die zalf werkt Anitra

Kyllian noemt ze al gevaarlijke bloemen heeft er eentje willen plukken in de tuin
en ik vind het zo lief hoe hij een lieve heersbeestje noemt
een lieve heeringsbeestje ..

School was goed gegaan hij wilde smiddags al terug
maar hij was heel erg moe zo 2 keer op 1 dag naar school
maar het was geslaagt
pi_37772910
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:36 schreef Anitra het volgende:
Leon al in zjn nieuwe kamer!

Djulian is vandaag in de brandnetels gaan zitten. De plekken werde echt heel goot en zijn hele been was 1grote plek. Ik heb he ingesmeerd met de enige zalf waar hij tegen kan en gelukkig hielp dat. het werd minder en hij lijkt er geen last van te hebben.
Owwww pijnlijk! Welke zalf was dat die je hebt gebruikt?
Ik ben vorige week met mijn teenslippertjes zo door de brandnetels en bramenstruiken gelopen toen ik Milou in die auto zag zitten .
Niks gesmeerd maar heb nog steeds geirriteerde teentjes
pi_37773106
wat zielig voor djulian! gelukkig dat die zalf werkte, ik ben ook benieuwd naar de naam ervan.

en léon al in z'n nieuwe bedje, oeh! maak je wel wat foto's, dutchie!? is het meteen een grote-mensen-eenpersoons-bed of een peuterbed? ik zag net ook die grappige foto van Tom (of was 't Jasper coolbabe, nee toch he? maar ik twijfel een beetje) overdwars in z'n bed, geweldig! Piet is van de week voor 't eerst uit z'n bed gevallen 's nachts, zo zielig. het is gelukkig een heel laag bedje, maar vooral de schrik van 't wakker worden door zo'n val is natuurlijk heel rot. gelukkig waren we er heel snel bij en na even flink troosten sliep hij zo weer verder.

babyfeet, fijn dat het proefdraaien van Kyllian op school zo goed gegaan is!
pi_37773165
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Owwww pijnlijk! Welke zalf was dat die je hebt gebruikt?
Ik ben vorige week met mijn teenslippertjes zo door de brandnetels en bramenstruiken gelopen toen ik Milou in die auto zag zitten .
Niks gesmeerd maar heb nog steeds geirriteerde teentjes
Ik gebruik voor Djulian altijd Dream Cream van Lush en dat is echt super creme.
pi_37773847
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ja man Dutchie, die kinderen worden al bijna 2!

Seaoflove, Jolie heeft vorig jaar een ongelukje gehad, ze was toen bloot. Vandaar de rare plek. Fijn dat je dochter er geen last van heeft. Mijn litteken zit niet op een duidelijke plek maar het is gewoon niet leuk om te hebben. Het deed vooral zeer ook, maar het wordt nu minder en dat is fijn. Eng hoor, je verhaal daarover, brrrrr.
Na jouw mailtje met die link heb ik het BWC gemaild met de vraag of het ook geschikt is voor littekens die door een huidtransplantatie zijn ontstaan. Dinsdag krijg ik antwoord. Ik hou jullie op de hoogte;-)

Gelukkig dat de pijn van je litteken minder wordt. Heb de link ook naar vriendlief gemaild. Ben benieuwd of hij er iets mee doet.
pi_37773905
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:14 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik gebruik voor Djulian altijd Dream Cream van Lush en dat is echt super creme.
Nooit van gehoord, heb site ff bij favorieten gezet, kan ik ff nalezen. Tnx
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:31:13 #285
3011 E.T.
pi_37781201
ik lig hier weer eens in een deuk om de pogingen van een peuter die zichzelf wil aankleden. Op dit ogenblik zijn het de schoenen die niet meewerken
Het is een heel geworstel en gemedder, uiteindelijk zit ze met de goede schoen bij de goede voet..Maar 't lukt nog steeds niet en dus worden ze maar weggegooid. Dan gaat ze even tegen papa vertellen dat d'r schoenen niet aan kunnen..

Zo gaat dit ook geregeld als ze weer 'ns d'r hoofd eerst door de hals van een shirt wringt, of d'r voeten aan 't voeteneinde van een broekspijp..

Ow en ze is toch een echt meisje.. Vanmorgen wilde ze per se een rok aan
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:37:27 #286
3011 E.T.
pi_37781269
Alleen staartjes mogen niet van mevrouw
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:49:49 #287
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37781392
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:31 schreef E.T. het volgende:
Ow en ze is toch een echt meisje.. Vanmorgen wilde ze per se een rok aan
Mijn zus werkt op een kinderdagverblijf en daar willen alle jongens regelmatig perse een rok aan, dus dat hoeft niks te zeggen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:58:00 #288
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_37783597
Ik ben zo trots op Julius. Hij deed al eerder los stappen, maar nu loopt ie zo echt en voor het echie de hele dag superstoer door het huis op zijn nieuwe sandaaltjes. Lief en stoer!!!

En ik mis hem!!! Ik heb het superdruk. Gister voorstelling gehad, vanavond weer en morgen ook. Gister heeft Juultje bij de ene oma gelogeerd. Die kwam hem net af droppen en een half uur knuffelen later haalde de andere oma hem op voor een nieuwe logeerpartij. Nou moe, theater maken is leuk, maar steeds zo lang zonder Juultje SUCKS!!! Volgende week inhaalslag en elke dag knuffeldag!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:00:40 #289
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37783666
Wat knap! foto's! Sandalen zijn echt zoiets groots vind ik.
Ik snap dat je hem mist hoor, ik ken dat gevoel. Vijf dagen gewerkt en de komende twee weken weer. Dan zie je elkaar meestal ook niet op de beste momenten van de dag, ochtendhumeur en niet naar bed willen. Ieks. Tis wat, werken, doen wat je leuk vindt, geld en je kind.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:22:43 #290
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37784319
Jeeh Julius

spelen jullie ook wel eens in de Randstad Renzell? Ik heb helemaal zin om weer eens naar het theater te gaan
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:08:45 #291
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37785432
Bix, we hebben idd foto's gemaakt van hem in zijn nieuwe bed. Zo vertederend. Is een foto dat hij naar een mannetje opkijkt met een angst in zijn ogen, maar ook een vastberaden blik: "Ik ga echt heeeel erg mijn best doen pap."

Sneu voor Piet.
pi_37786426
renzell, het was toch geen voorstelling van middelbare dames die peuters nadoen hoop ik he?
pi_37824093
Geweldige dag voor Isis. We zijn naar de mei-kermis geweest (Groningen) met de hele familie. Dus haar neefjes en nichtje waren er ook bij. Daar is ze voor het eerst in een draaimolen geweest , geweldig vond ze het! Daarna mocht ze nog touwtje trekken , iets waar ze natuurlijk helemaal nog geen besef van had , maar samen met d'r "grote" neef (3jr) is natuurlijk alles wel erg leuk. En vervolgens mocht ze ook nog in de 8-baan. Dit was eerst wel even eng en dus zat ze te huilen , maar toen ie begon te rijden had ze de dikste lol.
Was al bang dat ze door alle indrukken van vandaag niet zou kunnen slapen , maar nu ligt ze toch heerlijk te dromen. Hopenlijk blijft ze de nacht ook goed door slapen.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:09:30 #294
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37824262
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef bixister het volgende:
wat zielig voor djulian! gelukkig dat die zalf werkte, ik ben ook benieuwd naar de naam ervan.

en léon al in z'n nieuwe bedje, oeh! maak je wel wat foto's, dutchie!? is het meteen een grote-mensen-eenpersoons-bed of een peuterbed? ik zag net ook die grappige foto van Tom (of was 't Jasper coolbabe, nee toch he? maar ik twijfel een beetje) overdwars in z'n bed, geweldig! Piet is van de week voor 't eerst uit z'n bed gevallen 's nachts, zo zielig. het is gelukkig een heel laag bedje, maar vooral de schrik van 't wakker worden door zo'n val is natuurlijk heel rot. gelukkig waren we er heel snel bij en na even flink troosten sliep hij zo weer verder.

babyfeet, fijn dat het proefdraaien van Kyllian op school zo goed gegaan is!
Dat was Tom inderdaad Hij slaapt door z`n hele bed heen, altijd met z`n handjes in z`n nek en is er nog niet een keer uit gevallen ::)
Het enige nadeel is wel dat als hij wakker is, hij meteen z`n bed uit stormt, of het midden in de nacht is of niet...In z`n ledikant wilde hij zich nog wel eens omdraaien en dan verder slapen
Arm zielepietje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:13:18 #295
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_37831226
Hier is sinds vanavond Thijs weer een puf gegeven ivm benauwdheid , en nu ligt hij weer rustig te slapen.

Hier is besloten om 24 mei te vragen voor een verwijzing naar de Kno arts om eens naar het gehoor van Thijs te luisteren en te laten kijken voor bv vocht achter de oortjes.
Het begint ons beetje zorgen te maken dat Thijs nog niet echt brabbeld, totaal nog niet praat (of ik moet die zelfzame keren mama er wel bij rekenen)
Gewoon even voor de gerustheid voor ons.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37831442
kan ik me voorstellen bar, dat je je toch een beetje zorgen maakt. wat een superleuke foto's zag ik trouwens net van 'm in 't fototopic, ineens ook weer een stuk 'groter' om te zien. hoe gaat 't inmiddels met het bijten?

xanthe leuk dat isis er zo van genoten heeft! stoer hoor, en wat een hele mensjes zijn 't dan alweer he, dat ze al zulke dingen kunnen als in de draaimolen en zelfs in de achtbaan!

coolbabe, pfoeh dus toch tom inderdaad. hij lijkt er zoo lang (en dun)!

wat ik nog vergeten was gisteren: wat fijn dat alles ok is met saskia's gehoor! en dat zelf aan willen kleden, stoer hoor!
  zondag 14 mei 2006 @ 23:21:33 #297
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_37831526
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
kan ik me voorstellen bar, dat je je toch een beetje zorgen maakt. wat een superleuke foto's zag ik trouwens net van 'm in 't fototopic, ineens ook weer een stuk 'groter' om te zien. hoe gaat 't inmiddels met het bijten?
Dankje, was gister bij een pannekoekenboerderij met speeltuin en kinderboerderij.
Met het bijten gaat het opzich wel goed, alleen beet hij vandaag Marco weer, maar dat was meer uit vermoeidheid.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37835152
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:18 schreef bixister het volgende:

xanthe leuk dat isis er zo van genoten heeft! stoer hoor, en wat een hele mensjes zijn 't dan alweer he, dat ze al zulke dingen kunnen als in de draaimolen en zelfs in de achtbaan!
Heel erg leuk. Ze slaapt er in elk geval wel goed door gelukkig. Dieie achtbaan was echt voor kids , maar ging wel een stukje omhoog en natuurlijk zat papa er wel naast om dr goed vast te houden. Maar tis echt een meiske waarbij de regel "Hoe gekker / harder / drukker des te beter." geld. Wat worden ze snel groot he? Sta er nog met regelmaat versteld van. Eerste de geboorte dat alles klopt lichamelijk gezien , de precisie van zo'n lichaampje maar dan zo miniatuur. Vervolgens bij alle ontwikkelingen...
  maandag 15 mei 2006 @ 09:21:36 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37836541
Ik besefte me gisteren dat Noah over een maand alweer 1,5 jaar is en toen dacht ik echt "huh hoe kan dat nou, hij is net jarig geweest! "
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:23:22 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_37836563
gaat zo hard he tex
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')