Zoals ik straks ook al in mijn laatste post van het vorige topic poste;quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV
ik las in t laatste bericht dat Ten Cate wellicht toch had afgezegd (bron wat vaag, PSV netwerk?)
nog geen berichten over Koeman wellicht?
Ik heb het gevoel dat wanneer Rijkaard bij Barcelona stopt, hij er een jaartje tussenuit knijpt. Maaar ja, dat is slechts een gevoel. Ten Cate heeft wat minder last gehad van die enorme mediadruk, nu maar hopen dat hij zich niet te groot voelt voor Nederland.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
ik heb de oplossing:
Rijkaard naar Ajax en Ten Cate naar PSV
Degene die dat zei, die loopt daar toch al behoorlijk lang rond en hij heeft het vaker bij het goede eind gehad. Ik hoop wel dat hij ongelijk heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Men moet niet alles geloven wat er aan zogenaamde "inside" information gepost wordt op het forum van PSV Netwerk.
NiNi?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Degene die dat zei, die loopt daar toch al behoorlijk lang rond en hij heeft het vaker bij het goede eind gehad. Ik hoop wel dat hij ongelijk heeft
Huub.quote:Henk ten Cate zegt PSV af, ook geen Bert van Marwijk
EINDHOVEN - Henk ten Cate heeft PSV laten weten dat hij geen trainer-coach in Eindhoven wil worden.
De assistent-trainer van Barcelona was de belangrijkste kandidaat, nadat Guus Hiddink zijn vertrek bij PSV bekendmaakte. De Amsterdammer staat nog steeds hoog op de lijst bij Ajax, waar de leiding een opvolger voor Danny Blind zoekt. In Engeland heeft een grote club interesse in Ten Cate. Waarschijnlijk is dit Newcastle.
Ook Bert van Marwijk, de coach van het Duitse Borussia Dortmund, heeft geen behoefte de nieuwe PSV-trainer te worden. Omdat Martin Jol niet valt weg te halen bij Tottenham Hotspur verloopt de zoektocht van voorzitter Rob Westerhof en president-commissaris Jan Timmer uiterst moeizaam. Zij willen een Nederlandse trainer met ervaring in het buitenland.
Inmiddels heeft Timmer een oriënterend gesprek achter de rug met Huub Stevens, de trainer van Roda JC. Hij werkte in het buitenland met succes bij Schalke 04. Ook Dick Advocaat, de bondscoach van Zuid-Korea, is volop in beeld geraakt bij zijn oude club PSV, dat al akkoord is met diens voormalige assistent Jan Wouters. Louis Coolen, trainer van eerste-divisieclub FC Eindhoven, wordt zo goed als zeker hoofd opleidingen bij PSV.
Ik niet, dan nog liever Vergoosen, Jans of Booy.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Huub en Advocaat schat ik hoger in dan Ten Cate.
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik snap nu dus helemaal niet waarom Wouters al vastgelegd is![]()
Als ze achter de schermen al (nagenoeg) rond waren met een hoofdtrainer, dan is t logisch om al een assistent te hebben vastgelegd. Maar nu lijkt het erop dat Westerhof aan z'n 4e en 5e keus moet gaan beginnen.
Ik zeg nog steeds: Koeman, liever dan Stevens of, god forbid, Advocaat
Hij heeft NAC tot aan de UEFA cup gebracht..Dat is toch vrij knap.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij NAC vond ik hem echt niet uitblinken..
Ik heb vannacht gedroomd dat Aad de Mos trainer van PSV werdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.
Ik vraag het me nog af, aangezien er begin deze week zo stellig werd gezegd dat er eind deze week duidelijkheid is. Dan moet er toch al iets behoorlijk 'zeker' zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat Aad de Mos trainer van PSV werd![]()
Als het ten Cate dus niet wordt zal het wel Stevens (maar dan hadden ze net zo goed Rutten en Eijkelkamp kunnen laten zitten) of R. Koemanworden...
Het is in ieder geval weer een staaltje wanbeleid van jewelste als het deze maniet uitpakt....
Dan zullen ze al wel rond zijn met Stevens of R. Koeman..........fucking greatquote:Op donderdag 27 april 2006 09:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vraag het me nog af, aangezien er begin deze week zo stellig werd gezegd dat er eind deze week duidelijkheid is. Dan moet er toch al iets behoorlijk 'zeker' zijn.
De trainer Stevens past in mijn optiek niet bij de club PSV ook al is hij een echte PSV'er...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Stevens is een PSV man en beter dan Ten Cate.
Totaal 248 103quote:Op donderdag 27 april 2006 00:37 schreef rubbereend het volgende:
da's een gerucht wat in het vorige topic uitgebreid besproken is, alleen Johannes is volgens mij verrukt bij het idee, maarja die heeft hem dan ook doelpunten zien maken die hij nooit gemaakt heeft
Waarom zou je van Marwijk willenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.
Omdat Henk weg ging idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Goede selectie toen ja.
Maar daarna ging het toch bergafwaarts
Hij heeft ze Europees voetbal gebracht, ook vitesse bracht hij naar de 3e plaats. Sparta floreerde onder hem. Maar helaas dusquote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij NAC vond ik hem echt niet uitblinken..
ja toen ging ten Cate wegquote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Goede selectie toen ja.
Maar daarna ging het toch bergafwaarts
Laat die jongen z'n waanbeelden toch behouden!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft ze Europees voetbal gebracht, ook vitesse bracht hij naar de 3e plaats. Sparta floreerde onder hem. Maar helaas dus
Staat op ELF te lezen. Geen betrouwbare site, maar nooit leuk om te lezen. Afgetroefd worden...quote:Tijdens en na de wedstrijd tegen FC Groningen kreeg Ajax-trainer Danny Blind gisteren voortdurend steunbetuigingen aan zijn adres. Spelers vielen hem in de armen en supporters scandeerden zijn naam. Het stelt het bestuur van Ajax voor een enorm probleem. Volgens zeer intieme bronnen zijn de onderhandelingen met trainer Henk ten Cate al in een dermate verre fase dat er geen weg meer terug is. ,,We kunnen ze niet meer terugdraaien'', aldus een woordvoerster. Ongeacht het resultaat uit de play-offs zal Blind dus op zoek moeten naar een nieuwe baan. Ten Cate zou als geboren Amsterdammer graag de functie overnemen bij Ajax. De huidige assistent-trainer van Barcelona zou zijn besluit om uit Spanje te vertrekken, na afloop van het seizoen en de finale om de Champions League bekend willen maken.
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
Van Marwijk kan, als hij de tijd krijgt (nadruk), heel goede teams opbouwen. Feyenoord had dat geduld niet, maar Fortuna en Dortmund wel (Dortmund heeft nu een jong en talentvol team opgebouwd). Ik zie hem ook wel zitten en meer dan Advocaat, de Mos en ook Stevens. Maar ja, ook hij zal helaas niet komen
Is heel belangrijk. Is me nooit opgevallen dat hij dat bij Feyenoord zo slecht beheerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Voor Timmer niet vrees ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef zjroentje het volgende:
De naam De Mos is toch gewoon een geintje hè?
dat weet niemand! Abramovic moet nog een euro opgooienquote:
Wie wil er nou niet met Aad de Mos werken!quote:
Wat is dat nou weer voor uitspraak.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef Neoktheone het volgende:
Misschien dat Hiddink nog wel iets kan regelen, voordat hij vertrekt.
alle spelers waar hij aan kan verdienen of die zn dochter doet!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet met Aad de Mos werken!
wat mcyodogg zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor uitspraak.![]()
Onrust wegnemen? Of is er echt nog niets bekend? We zullen het na de CL finale dus pas weten...quote:Henk ten Cate geeft pas na dit seizoen uitsluitsel over zijn toekomst. De Amsterdammer wordt nadrukkelijk in verband gebracht met de Nederlandse topclubs Ajax en PSV. Ten Cate voelt zich gevleid, maar weigert verder uit te wijden over zijn toekomstplannen.
,,In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren, maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken. Ik beschouw de interesse als de vruchten van een jaar heel hard werken.", aldus de oefenmeester tegenover de NOS.
De naam van Ten Cate wordt in de Nederlandse media nadrukkelijk genoemd voor de vacante postities bij Ajax en PSV. De Engelse club Newcastle United zou ook dingen naar de gunsten van de assistent van Frank Rijkaard bij FC Barcelona.
Media en Stevensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Een tolk is ook zóóóó duur voor een club als PSV...
Komt wel vaker voor bij grote clubs. Zie Mourinho als tolk van Van Gaal. En liever een Le Guen mét tolk dan een Stevens zonder tolk (die af en toe overigens best een tolk zou kunnen gebruiken).quote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.
Kon je toen ook al goed Portugees/Spaans?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Mourinho... Tolk... WHAHAHAecht... ik kon zelfs op de basisschool al beter engels
Even goed als nu jahquote:Op donderdag 27 april 2006 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kon je toen ook al goed Portugees/Spaans?![]()
mij ook nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.
het zal toch nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef cultheld het volgende:
WesterhofLe Guen afwijzen en nu bij Stevens aankloppen... Wat een prutser die vent.
quote:Ten Cate houdt alle opties open
27 april 2006, 16:14
Door: Roy van den Berghe
Henk ten Cate heeft nog geen beslissing gemaakt over waar hij volgend seizoen werkt, zo meldt hij tegenover de NOS. Hiermee spreekt hij de geruchten tegen dat hij al rond zou zijn met Ajax en geen trek zou hebben in PSV.
"In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren. Maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken", zo zegt Ten Cate, die wel trots is op de vele belangstelling. "Ik beschouw de interesse als de vruchten van heel veel jaar heel hard werken."
PSV ziet in Ten Cate de ideale kandidaat om de vertrekkende Guus Hiddink op te volgen, terwijl Ajax in de assistent van Frank Rijkaard de ideale vervanger zou zien van Danny Blind, die binnen de club erg onder vuur ligt. Ook Newcastle United heeft zijn interesse kenbaar gemaakt.
Je Nederlands is er wel wat bij achter gebleven.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Mourinho... Tolk... WHAHAHAecht... ik kon zelfs op de basisschool al beter engels
ik ken alleen brabants en engelsquote:Op donderdag 27 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je Nederlands is er wel wat bij achter gebleven.
Maar een tolk lijkt mij inderdaad ook geen handige optie. Zeker niet als ze vals zijn.
Alle trainingspakken met PSV-logo opkopen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zal toch niet
ik opteer nog steeds voor een buitenlandsecoach, we moeten voorkomen dat het Stevens wordt
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alle trainingspakken met PSV-logo opkopen.
je neemt een nieuwe coach mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:19 schreef PyTh het volgende:
Ik vertrek morgenvroeg naar Engeland.
Tot Maandag
martin o'neillquote:
Huub of Ronald lijkt me zo...quote:Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar een opvolger van Guus Hiddink. Na Dick Advocaat, Martin Jol en Bert van Marwijk heeft ook Henk ten Cate zich afgemeld bij de Eindhovenaren. Dus zal de club in het tweede garnituur van trainers terecht gaan komen, zo meldt het Algemeen Dagblad.
quote:
Ik hoop dat men vanmiddag Hitzfeld of Vergoossen als nieuwe trainer gaat presenteren. Een beter verjaardagscadeau kan ik me bijna niet wensenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
Denk Hoop toch dat het Huub zal worden...
als je nou met een doos bossche bollen naar Westerhof en timmer toegaat maak je een goede kans denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil het ook wel worden eigenlijk...
En dan Luca Toni naar Eindhoven halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil het ook wel worden eigenlijk...
Batistuta uit de mottenballen halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan Luca Toni naar Eindhoven halen![]()
inderdaad, daar is het de wedstrijd niet voor, gewoon lekker ballen voor de jongens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat gaan we vanavond trouwens met de Hallescher FC doen? Winnen mag ik toch hopen, als is een monsterscore zo lullig.
Eerste werk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan Luca Toni naar Eindhoven halen![]()
En Toni mag dan Sibon af komen lossen. Los jij dan maar die andere functie van Guus afquote:
0-0 bij rustquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef XAVI het volgende:
laat ze maar winnen hoor
http://www.ad.nl/sport/article306536.ecequote:Hiddink mogelijk PSV-adviseur
HALLE - De kans is groot dat Guus Hiddink als adviseur verbonden blijft aan PSV. Dat zal zelfs schriftelijk worden vastgelegd.
Daarover zijn Cees van Nieuwenhuizen, de zaakwaarnemer van de vertrekkende coach, en voorzitter Rob Westerhof in gesprek. ,,Ik denk dat we daar wel uit komen,’’ aldus Westerhof gisteravond in Duitsland, waar PSV een herdenkingswedstrijd tegen Hallescher FC speelde (3-0). Van Nieuwenhuizen: ,,Het lijkt er sterk op dat PSV de deur naar Guus niet helemaal in het slot gooit.’’ Van Nieuwenhuizen en Westerhof spraken elkaar vorige week; de komende maanden hervatten ze het gesprek. Westerhof: ,,Het zou een goede zaak zijn als de kennis van Guus niet verloren gaat voor PSV. Zonder dat hij de nieuwe trainer voor de voeten loopt. Maar dat beseft hij zelf uiteraard ook.’’
Van Nieuwenhuizen: ,,Het ziet er constructief uit. Maar inderdaad is van belang: wie wordt straks de trainer?’’ De zoektocht naar een nieuwe hoofdcoach verloopt moeizaam. Westerhof bevestigde in Duitsland dat PSV al sinds vrijdag 21 april weet dat Henk ten Cate niet komt. De assistent-trainer van Barcelona en PSV waren die datum min of meer als deadline overeengekomen. ,,Omdat ook wij verder moeten in onze zoektocht, we kunnen niet onbeperkt wachten,’’ aldus de preses, die geen aanstelling van de nieuwe man verwacht vóór de bekerfinale van volgende week zondag tegen Ajax. De voorbereiding daarop begon donderdag met een pittige training. Daarvoor was de PSV-selectie, als kampioen vrijgesteld van de play-offs, een aantal dagen op Mallorca, waar slechts licht werd getraind. ,,We moeten nu de concentratie weer oppakken voor Ajax,’’ aldus Hiddink. Daarmee had PSV moeite tegen het verdedigende HFC, een ploeg die drie klassen onder de Bundesliga uitkomt. Het herdenkingsduel, met ex-PSV’er Kevin Hofland (nu VfL Wolfsburg) als toeschouwer op de tribune, eindigde in een 3-0 overwinning. De invallers Gerald Sibon (2x) en Jan Vennegoor of Hesselink maakten na rust de PSV-doelpunten.
Je krijgt je tweede keus, Advocaat. Gooien we meteen alles weg wat we hebben opgebouwd in die jaren. Geen doorstroom jeugd meer, verdedigend voetbal en gepikeerde reacties bij de persconferenties. Dag uitstraling!quote:Op zondag 30 april 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Hitzfeld
Een waardige opvolger voor Guus vinden is een flinke klus, maar Advocaat aantrekken zou idd het averechts effect hebben....quote:Op zondag 30 april 2006 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Je krijgt je tweede keus, Advocaat. Gooien we meteen alles weg wat we hebben opgebouwd in die jaren. Geen doorstroom jeugd meer, verdedigend voetbal en gepikeerde reacties bij de persconferenties. Dag uitstraling!
Maar Advocaat is mijn 2de keus nietquote:Op zondag 30 april 2006 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je krijgt je tweede keus, Advocaat. Gooien we meteen alles weg wat we hebben opgebouwd in die jaren. Geen doorstroom jeugd meer, verdedigend voetbal en gepikeerde reacties bij de persconferenties. Dag uitstraling!
Ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef dndiek het volgende:
Advocaat
Ik hoop toch nog op een verrassing
Nou ik in ieder geval niet. Bent een supporter in goede en slechte tijden.quote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er mensen die hun seizoenkaart gaan opzeggen als Dick komt?
Van Bos81 weet ik van niet, maar de rest?
Ik heb geen seizoenskaart dus ik zeg ook niets opquote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er mensen die hun seizoenkaart gaan opzeggen als Dick komt?
Van Bos81 weet ik van niet, maar de rest?
precies zo als je het zegt, geen serieuze optiequote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef MIster911 het volgende:
Is Heo Leenbakker geen serieuze optie waneer hij na het wk klaar is met trinidad and tabago
Ik hoop op Sef Vergoossen. Hitzfeld zou nog mooier zijn, maar ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk. Die zie ik eerder naar Man U gaan en dan is Sef het best haalbare alternatiefquote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef dndiek het volgende:
Advocaat
Ik hoop toch nog op een verrassing
en dat uit jouw mondquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergoossen is misschien wel een betere optie dan Stevens.
nog liever Advocaat!quote:Op zondag 30 april 2006 23:50 schreef Urquhart het volgende:
Koeman lijkt mij trouwens minder
Jij waait ook met elke wind mee hè?quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergoossen is misschien wel een betere optie dan Stevens.
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koeman word nadrukkelijk genoemt als opvolger van Guus bij PSV
van het ajakkes forum op fok...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[bron?]
O.a.voetbal inside. tegenover Jack van gelder wilde Koeman als enige geen commentaar geven. Stevens en nogiemand zeiden absoluut niet naar psv te gaan..
maargoed, je weet het nooit..
In Nederland loopt geen keeper rond die beter is dan Gomes, dus Moens is een prima keuze.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Neoktheone het volgende:
Moens heeft voor 2 jaar getekend volgens AD. Zolang PSV zelf nog niets meldt, ga ik nog nergens vanuit, maar het komt allemaal wel heel definitief over. Een goede stand-in naar mijn mening (maar ook niet meer dan dat)
Nea, maar uit PSV belang is Vergoossen wel een betere optie dan Stevens.quote:
mwah we staan erom beklend maar in de meest succesvolle PSVjaren hadden we juist geen bijzonder veel scorende spits ala Romario of Ronaldo.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Jantje Kromkamp
Eigenlijk zou PSV een spits moeten hebben die altijd en veel kan scoren.
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah we staan erom beklend maar in de meest succesvolle PSVjaren hadden we juist geen bijzonder veel scorende spits ala Romario of Ronaldo.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.
Of Koné weet er ineens 25 in te schieten
Als hij een topjaar heeft en de penalties mag nemen heeft hij een kansje dat hij aan de 25 komt. Ik denk echter dat het er een stuk of 15 worden volgend jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.
Of Koné weet er ineens 25 in te schieten
Licht er ook wel aan waar die gaat spelen en hoe VoH speelt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een topjaar heeft en de penalties mag nemen heeft hij een kansje dat hij aan de 25 komt. Ik denk echter dat het er een stuk of 15 worden volgend jaar.
In dit topic? Omdat de nodige goede backs ontbreken...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom wordt Kromkamp genoemd?
quote:Ronald Koeman nieuwe trainer PSV
01 mei 2006, 14:58
Door: Jelmer Geerds
EXCLUSIEF - Ronald Koeman wordt de nieuwe trainer van PSV, zo kan VoetbalPrimeur onthullen. De 43-jarige oefenmeester van Benfica wordt na het einde van de Portugese competitie gepresenteerd.
VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV, die melden dat de overgang voor 99% zeker is. Na het laatste duel van Benfica, uit bij Paços de Ferreira op 7 mei, zal Koeman officieel bevestigen dat hij aan de slag gaat in Eindhoven.
Dit klinkt altijd zo lekker betrouwbaarquote:VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dit klinkt altijd zo lekker betrouwbaar![]()
Godverdomme. Dat hoop ik ook niet nee.quote:
Ik weet wel dat ze bij PSV goede bronnen hebben. Moens als tweede keeper is verre van verkeerd trouwens.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
oh god nee...
gelukkig neem ik VoetbalPrimeur verre van serieus.
Dus wanhopen hoeft (nog) niet.
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk maakt Koeman ons kampioen en wordt MM onze fan.
Hij wil altijd zo funny doen met Maaskant en Booy bij PSV.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]je wil wel graag dat MM voor PSV wordt he
MM is ook niet van Co gaan houden nu hij Porto kampioen maakte dus maak je geen ilusies.
eenschquote:Op maandag 1 mei 2006 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koeman...Ik snap dat we niet zomaar iedereen aan kunnen trekken, maar Koeman is toch echt zo'n beetje de laatste die ik voor de groep wil zien...
hij wil vast meteen Sikora en Charisteas kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koeman is een prima coach voor psv, zeker met deze selectie.
Het gaat pas mis als ie zelf spelers gaat kopen..
Die kan een mooie aanval gaan vormen met Wesley Sonck en Tom Soetaersquote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef Bombardier het volgende:
Ik denk dat hij direct Bob Peeters haalt.
Ik denk het, wat ie met Ajax heeft gedaan in z'n laatste tijd daar en met Benfica derde vind ik niet erg bijzonder. Ik had liever een coach met iets betere recente resultaten. Maar misschien verrast ie ons wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben de enige die Koeman oke vind dus...
Duidelijk teken aan de wand. Robert wordt assistent in Eindhoven.quote:Op zondag 30 april 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
Moens als tweede keeper. Hmmm, da's een vriendje van Maaskant...
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij wil altijd zo funny doen met Maaskant en Booy bij PSV.
Nu komt waarschijnlijk zijn favo coach.
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!! Niet verkeerd hoor, en de cultuur bij PSV past veel beter bij Koeman dan de Ajax cultuur. Bij Ajax lopen allemaal verwende ventjes die als ze een keer niet spelen moeilijk gaan doen tegen de trainer. Bij PSV is die sfeer heel anders en lopen er spelers met karakter die graag voor het team willen spelen. Ideaal voor Koeman denk ik, hij komt in een warm bad terecht. En dan kan hij presteren; kijk maar naar bovenstaande resultaten toen alles rustig was bij de clubs. Ik ben echt tevreden als Koeman het wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben de enige die Koeman oke vind dus...
Wat aan Koeman doet jou hem een goed coach vinden dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?
En Lindenbergh zal hij niet meenemen, die is van Blind.
Ik geloof vanwege de kinderen. School enzo...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Waarom wil hij weg uit Portugal, of moest die weg?
Omdat dat toch weer niks wordt. Z'n geluk is dat hij een sterke selectie heeft, dat houdt hem ook op de been als coach.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Konden ze beter Dick hebben genomen! is mijn mening dan.
Waarom wil hij weg uit Portugal, of moest die weg?
Counterachi. Doet me denken aan een prachtig Bertone-ontwerp van Marcello Gandini. Wat een eer, om onze club daarmee te vergelijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
Koemanjullie ons maar uitlachen toen wij hadden, nouja jullie spel is al counterachti dat word niks anders
Ik ben in staat daar boos om te worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ziet er toch echt naar uit dat koeman komt
het doet nog steeds pijn he?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
Koemanjullie ons maar uitlachen toen wij hadden, nouja jullie spel is al counterachti dat word niks anders
Koeman en Wouters gaan wel samen lijkt mequote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?
En Lindenbergh zal hij niet meenemen, die is van Blind.
En ook ex-Feyenoorder.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman is ook ex-PSV he !
Kloptquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ook ex-Feyenoorder.
Maar goed, toen ie trainer werd bij ajax heeft ie toch een dikke joden-paddenkop gekregen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ook ex-Feyenoorder.
Maar goed, toen ie trainer werd bij ajax heeft ie toch een dikke joden-paddenkop gekregen.
hahahaquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Erwin zit nog steeds bij Feyenoord hoor. Ik denk ook niet dat hij snel bij een topclub terecht komt.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:30 schreef Suijk het volgende:
Niet verwacht, wel weer leuk, de Koemannetjes bij 2 topclubs.
neu, weer geen kampioen..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat, de puinhoop die Koeman heeft achtergelaten?
nogal jequote:Op maandag 1 mei 2006 17:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik ben in staat daar boos om te worden.![]()
couldnt agree more, mooi gezegd The_Mquote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!! Niet verkeerd hoor, en de cultuur bij PSV past veel beter bij Koeman dan de Ajax cultuur. Bij Ajax lopen allemaal verwende ventjes die als ze een keer niet spelen moeilijk gaan doen tegen de trainer. Bij PSV is die sfeer heel anders en lopen er spelers met karakter die graag voor het team willen spelen. Ideaal voor Koeman denk ik, hij komt in een warm bad terecht. En dan kan hij presteren; kijk maar naar bovenstaande resultaten toen alles rustig was bij de clubs. Ik ben echt tevreden als Koeman het wordt.![]()
Er is geen enkele reden of aanwijzing dat Maaskant naar Eindhoven gaat volgend jaarquote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duidelijk teken aan de wand. Robert wordt assistent in Eindhoven.
wat ziet iedereen toch in Koeman, de tijd dat hij presteerde bij ajax in de CL was met het team wat Co voor hem had voorbereid. Daarna heeft hij met een redleijk hetzelfde blijvende selectie alle lijn uit het spel weten te krijgen. Na jaren van Koeman zat er geen enkel automatisme meer in dat team. Dat is toch schandalig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden of aanwijzing dat Maaskant naar Eindhoven gaat volgend jaarIk wordt er zenuwachtig van als je dat zegt.
Koeman zou zeker geen verkeerde zet zijn.
och ja, dubbel én kampioenschap plus kwartfinale CL met Ajax, en twee keer UEFA cup met vitesse als ik me niet vergis, dat zijn in deze tijden toch bovenmodale prestaties...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ziet iedereen toch in Koeman, de tijd dat hij presteerde bij ajax in de CL was met het team wat Co voor hem had voorbereid. Daarna heeft hij met een redleijk hetzelfde blijvende selectie alle lijn uit het spel weten te krijgen. Na jaren van Koeman zat er geen enkel automatisme meer in dat team. Dat is toch schandalig.
Bovendien heeft hij nog bij geen enkele club bovenmodale prestaties gehaald.
Je stukje staat vol met flauwekul. 'Hij weet hoe hij met een speler als Cocu om moet gaan'.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!!
'Monkey noises' en racistische spreekkoren gericht tegen de huidskleur van Beasley.quote:Beasley experiences racism firsthandAssociated Press
EINDHOVEN, Netherlands -- DaMarcus Beasley knows what it's like to be an American soccer player in Europe -- especially a black American soccer player.
"When I got here, people would do the monkey noises and chants and stuff like that," he said. "I just kind of laugh it off."
For him, racism is not some far-off concept.
"I take most of the free kicks and corner kicks," Beasley said, "so I'm in the corner and I can hear it -- you know, stuff."
As the United States prepares to announce its World Cup roster, the 23-year-old midfielder from Fort Wayne, Ind., is a shoo-in, a spark of speed and energy that helped the Americans reach the quarterfinals four years ago. He is among the most successful U.S. players in Europe, starting the majority of games for PSV Eindhoven, and in 2005 he became the first American to play in a Champions League semifinal.
On a spring morning so cold that the team workout was moved to Philips Stadion because the practice fields were frozen, he drove back to the team's training facility a few miles away and talked about the difficulties American players face in Europe.
"Even my teammates give me a little stick for it. They don't like (President) Bush at all," he said. "I don't really get any anti-Americanism, but they kind of say, 'Yeah, we don't like Americans.'''
When he asked them why, they tell him: "Oh, because of Bush."
"It's very ignorant," Beasley said, "but sometimes it's kind of funny."
When a player leaves the United States and heads abroad, the on-field challenges become only part of the puzzle in making a successful transition. Just walking across the streets on Eindhoven, a southeastern Dutch city of about 210,000 in the Noord-Brabant province, some of the cultural differences are visible.
Bicycles are as numerous as cars. Even with the temperature in the low 30s, some seemingly zonked out people sit outside on a pedestrian street lined with cafes, clubs and pubs.
"Everything is legal," Beasley said. "Prostitution is legal, drugs are legal -- well, just marijuana -- that part is legal. Now I'm kind of more accustomed to it because I've been around here so much. They smoke weed like they smoke cigarettes in the States. That's pretty crazy."
One thing that's not legal is driving drunk, which Beasley was charged with last week. If convicted, he will pay a $680 fine and could be banned from driving in the Netherlands. The charge arose from an incident Jan. 17, local media reported.
Living overseas can be a lonely existence. His girlfriend, who works for D.C. United, came over a couple of times, and his parents visited, too, but the first thing he says is that he misses them.
Cory Gibbs, who played for Feyenoord in Rotterdam and lately for Den Haag, sees Beasley two or three times a week and gives him some American contact.
"We go out to eat and stuff like that," Gibbs said.
Mostly, Beasley says he keeps to himself.
"I don't go around the city too much," he said. "Everybody knows that I sleep all day -- I sleep, I sleep, I sleep."
But the biggest challenge is on the field, where opponents and fans create tremendous pressure. While PSV was en route to it second straight Dutch Eredivisie title and 19th overall, the fans who mostly fill PSV's modern 36,500-seat stadium -- and the dozens who observe training as they smoke and drink coffee in a cafe next to the practice field -- have high expectations.
When Beasley walks onto his home field, he goes down a corridor filled with pictures of PSV greats past and present. There's Ruud Gullit and Romario, Ronald Koeman and Ruud van Nistelrooy. Beasley's picture is not too far from that of Ronaldo, the three-time FIFA Player of the Year.
"We can't lose. That's the pressure that our fans put on us and our club puts on us," Beasley said. "In MLS, yeah, you lose a game, you go to the next week and try to win. You lose that one, yeah, OK, you try the next one. People think you have a good season just if you make the playoffs. ... That would not be considered a good season at PSV or any top club in Europe."
That cauldron of intensity has forced Beasley to improve.
"It's like going from college basketball to the NBA," U.S. coach Bruce Arena said. "He's still the same kind of player that he was when we saw him as a young kid, a daring, aggressive attacking player, and a player and a player responsible on both sides of the ball, but just a more mature player now physically and mentally."
And that shows off the field, too.
"When he comes into camp now, he's more vocal, he's more of a leader, he's more demanding, he's more aggressive," said U.S. teammate Landon Donovan, who has known Beasley for nearly a decade. "He's turned into what Bruce has called a real soccer player."
Yes, despite the successes of Brad Friedel, Kasey Keller and Claudio Reyna in the late 1990s, it hasn't gotten any easier for Americans when they first arrive in Europe.
"It's still the same," Gibbs said. "They haven't heard of a lot of our players, and then you go over there being American, you have to prove yourself -- unlike a Brazilian player, where they would expect the best out of him."
Beasley had four goals this season after scoring six in his first season with PSV. He also scored the second goal in the United States' 2-0 win over Mexico that September that clinched the Americans' fifth straight World Cup berth.
At just 5-foot-8 and 145 pounds or so, he gets knocked down a lot. But then he pops up.
"You just have to bend him back into shape," joked Arena, who gave him the nickname "Gumby."
With a good World Cup, Beasley could become an international star. Four years ago, he arrived at the tournament as a surprise.
"I was a kid and nobody wasn't expecting anything," he said. "Now, even Bruce, my teammates, they all expect more out of me. I'm at the age where I can be -- how do you say it? -- be a force in the midfield."
bron: ESPNSoccernet
hoezo generaliserenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!! Niet verkeerd hoor, en de cultuur bij PSV past veel beter bij Koeman dan de Ajax cultuur. Bij Ajax lopen allemaal verwende ventjes die als ze een keer niet spelen moeilijk gaan doen tegen de trainer . Bij PSV is die sfeer heel anders en lopen er spelers met karakter die graag voor het team willen spelen. Ideaal voor Koeman denk ik, hij komt in een warm bad terecht. En dan kan hij presteren; kijk maar naar bovenstaande resultaten toen alles rustig was bij de clubs. Ik ben echt tevreden als Koeman het wordt.![]()
Dat denk jij. Ik vond Koeman in het begin ook slecht, maar naarmate het seizoen vorderde won hij van zijn sympathie terug. Vergeet niet: Ajax is een slangenkuil en absoluut niet te vergelijken met PSV. Ik acht het 'warme nest' van de herdgang sterker dan het zogenaamde slechte karakter van Koeman, omdat het in Eindhoven gewoon anders werken is. Voor mij is het een goede kandidaat: hij staat boven de groep, spreekt zijn talen, heeft een goed netwerk en de steun en het vertrouwen van de bepalende spelers in de groep (Cocu en Ooijer). Vooral dat laatste moet je niet onderschatten: in tegenstelling tot bij Ajax wordt binnen het veld heel veel tactisch hersteld of aangepast door Cocu, Ooijer en in mindere mate Simons.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je stukje staat vol met flauwekul. 'Hij weet hoe hij met een speler als Cocu om moet gaan'.Vent, waar heb je het over?!? Je doet net of Cocu een moeilijke jongen is die een speciale behandeling nodig heeft. Als iemand dat niet nodig heeft is het Cocu.
En je bent ook nog zo naief om te denken dat Koeman als hij hoofdcoach wordt zich ook maar iets aan gaat trekken van wat Hiddink zegt? Of zelfs om goedkeuring bij aankopen naar Hiddink gaat?![]()
![]()
Zeker vergeten hoe soepel de samenwerking Van Gaal/Koeman liep? En who cares dat we 2 spelers uit de gouden generatie hebben, maakt dat ze goede trainers? Wouters heeft al helemaal nooit iets gepresteerd als trainer.
Koeman heeft een veel te zwakke persoonlijkheid om een topclub te leiden imo, ik zie hem Koné bijvoorbeeld echt niet aan het voetballen krijgen. Ik denk dat onder Koeman jouw "warme bad" binnen een half jaar veranderd is in een ijskoude douche voor ons supporters...
Goed nieuws voor jou MM:quote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duidelijk teken aan de wand. Robert wordt assistent in Eindhoven.
quote:Robert Maaskant is kandidaat om bij Ajax assistent-trainer te worden. Johan Derksen zei gisteravond bij het programma Voetbal Insite dat Maaskant tijdens het duel met Ajax en FC Groningen zijn nieuwe club al bekeek. Maaskant heeft al eerder aangegeven ambities te hebben om eens aan de slag te gaan bij een topclub. Bij RBC heeft hij daarom een optie in zijn contract opgenomen die dat mogelijk moet maken.
Maaskant begon zijn trainerscarriere bij RBC. Hij promoveerde naar de Eredivisie en vertrok na een aantal jaar naar Go Ahead Eagles. Toen Willem II belangstelling toonde, vertrok hij weer naar de Eredivisie. In november van vorig jaar werd hij daar door teleurstellende resultaten ontslagen. Begin januari keerde hij weer terug in Roosendaal.
kampioen worden met Ajax is niet zo'n bijzondere prestatie, waarvan één kampioensschap voor een groot deel de verdienste was van Adriaanse! En bij Vitesse heeft hij eenmaal Europees voetbal gehaald in een seizoen dat hij volledig hoofdtrainer was, waar zn voorgangers allemaal hoger eindigde.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
och ja, dubbel én kampioenschap plus kwartfinale CL met Ajax, en twee keer UEFA cup met vitesse als ik me niet vergis, dat zijn in deze tijden toch bovenmodale prestaties...
niet te vergeten de CL run van Benfica dit seizoen
t enigste wat je tegen m zou kunnen gebruiken, is dat ie t niet altijd met mooi voetbal heeft gedaan, maar kijk naar PSV en de afgelopen twee kampioenschappen. dat is echt niet anders, past dus prima![]()
In de huidige tijd vindt ik dat best een bewonderenswaardige prestatie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kampioen worden met Ajax is niet zo'n bijzondere prestatie, waarvan één kampioensschap voor een groot deel de verdienste was van Adriaanse!
Precies. Geen kampioen worden met Ajax is een bijzondere prestatiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kampioen worden met Ajax is niet zo'n bijzondere prestatie,
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Precies. Geen kampioen worden met Ajax is een bijzondere prestatie...
Toch wel hoor. Hij heeft Ajax en PSV benaderd en beide waren niet afwijzend. Jij lijkt pech te hebben, hij kiest voor de mooiste club.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden of aanwijzing dat Maaskant naar Eindhoven gaat volgend jaarIk wordt er zenuwachtig van als je dat zegt.
Jongetje, denk je nou echt dat ik Cocu een moeilijk persoon vind? Als je PSV en Cocu een beetje hebt gevolgd weet je dat Cocu niet alle trainingen meer vol kan meedoen en af en toe zijn rust moet pakken vanwege zijn leeftijd. Dus Cocu heeft wel degelijk een speciale behandeling nodig. Aangezien Koeman iemand is die op het allerhoogste niveau heeft gevoetbald weet hij hoe je hier mee om moet gaan. Als bijvoorbeeld Adriaanse trainer zou worden en Cocu alle conditietrainingen mee laat doen kun je Cocu in November opvegen denk ik. Ik zou de laatste zijn die Cocu een moeilijk persoon noemt, kijk naar mijn avater, ik had het puur over de leeftijd, ventje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je stukje staat vol met flauwekul. 'Hij weet hoe hij met een speler als Cocu om moet gaan'.Vent, waar heb je het over?!? Je doet net of Cocu een moeilijke jongen is die een speciale behandeling nodig heeft. Als iemand dat niet nodig heeft is het Cocu.
En je bent ook nog zo naief om te denken dat Koeman als hij hoofdcoach wordt zich ook maar iets aan gaat trekken van wat Hiddink zegt? Of zelfs om goedkeuring bij aankopen naar Hiddink gaat?![]()
![]()
Zeker vergeten hoe soepel de samenwerking Van Gaal/Koeman liep? En who cares dat we 2 spelers uit de gouden generatie hebben, maakt dat ze goede trainers? Wouters heeft al helemaal nooit iets gepresteerd als trainer.
Koeman heeft een veel te zwakke persoonlijkheid om een topclub te leiden imo, ik zie hem Koné bijvoorbeeld echt niet aan het voetballen krijgen. Ik denk dat onder Koeman jouw "warme bad" binnen een half jaar veranderd is in een ijskoude douche voor ons supporters...
ik weet dat ie zoiets gezegd heeft na de wedstrijd tegen Rode Ster Belgrado... en daar was het ook duidelijk hoorbaar. Kan me niet voorstellen dat hij het over het NL publiek heeft. Veel aanhang van oost europese clubs heeft sowieso een beetje een handje van dat soort chants (lekker heh dat generaliseren)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
'Monkey noises' en racistische spreekkoren gericht tegen de huidskleur van Beasley.
Heeft iemand enig idee waar hij het over heeft? Of heb ik iets gemist afgelopen 2 jaar?
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk1024.php?id=30068quote:Lagendijk: Koeman blijft bij Benfica
02 mei 2006, 21:07
Door: Sido Scholten
Ger Lagendijk ontkent dat Ronald Koeman volgend seizoen als trainer werkzaam is bij PSV. "Complete onzin", zo geeft de zaakwaarnemer van de Benfica-trainer aan in een interview.
Lagendijk: "Ik heb geen idee waar het gerucht vandaan komt. Ik heb een paar weken geleden met Stan Valckx (manager voetbalzaken bij PSV, red.) gebeld omtrent de situatie van Theo Lucius bij PSV. Toen Valckx vroeg naar de positie van Koeman, heb ik hem gezegd dat hij nog een contract voor een jaar heeft bij Benfica", aldus Lagendijk.
"Wanneer er überhaupt interesse zou zijn voor een tussentijdse overgang, zal PSV zich eerst in verbinding moeten stellen met Benfica. En dat is tot vanmorgen half 10 niet gebeurd. Er is ook geen contact gezocht met mij. Dan weet je ook niet wat je er van moet denken", zo gaf de zaakwaarnemer van Koeman aan.
"De naam is al genoemd bij Glasgow Rangers, Newcastle United en zelfs Inter Milan. Afgelopen vrijdag is er een persbericht uitgegeven, waarin stond dat Koeman zijn contract bij Benfica gewoon uitdient. Ik zeg nooit nooit, maar dit verwijs ik naar het land der fabelen. Ik heb hem ook niet gesproken over een eventuele terugkeer naar Nederland", zo besloot Lagendijk.
http://www.ad.nl/sport/article313277.ecequote:PSV wil Koeman na finale presenteren
Door PAUL VAN DEN BOSCH
EINDHOVEN - PSV wil Ronald Koeman zo snel mogelijk na de bekerfinale van zondag tegen Ajax presenteren als de...
Ronald Koeman. FOTO AP
...nieuwe hoofdcoach. De 43-jarige trainer van Benfica is als de belangrijkste kandidaat overgebleven om Guus Hiddink in Eindhoven op te volgen. PSV moet dan wel een afkoopsom betalen voor zijn nog doorlopende contract in Lissabon.
Het was gisteravond onduidelijk hoe ver de onderhandelingen met zowel Ronald Koeman als Benfica zijn gevorderd. Voorzitter Rob Westerhof van de landskampioen bevestigt dat zijn club nog deze week tot een akkoord wil komen met een nieuwe trainer, het liefst Koeman.
Maar het komt alle partijen beter uit om een presentatie over het weekeinde te tillen. ,,We willen de voorbereiding op de bekerfinale én het afscheid van de trainersstaf in de Kuip niet in de wielen rijden,’’ zei Westerhof eerder. In het geval van Ronald Koeman komt een eerdere presentatie ook slecht uit.
Benfica speelt komend weekeinde nog uit bij Pacos Ferreira en is met rivaal Sporting Lissabon verwikkeld in een strijd om de belangrijke tweede plaats in de Portugese competitie. Die leidt tot rechtstreekse deelname aan de Champions League; de nummer drie is vooroordeeld tot de voorronde van die Europese topdivisie.
In tegenstelling tot eerdere kandidaten als Henk ten Cate, Martin Jol en Bert van Marwijk (Dick Advocaat is nimmer benaderd, zo bevestigt hij) heeft Koeman grote interesse om aan de slag te gaan bij de club, waar hij tussen 1986 en 1989 voetbalde. Net als met Barcelona, zijn grote voetballiefde, won Koeman met PSV de Europa Cup 1, in 1988.
De kans is zelfs groot dat de 73-voudig international gaandeweg het volgende seizoen wordt herenigd met Guus Hiddink, met wie Koeman eerder als speler én assistent-trainer (bij Oranje) werkte. Zoals deze krant eerder al meldde, wil PSV de vertrekkende coach-directeur graag contractueel vastleggen als topadviseur.
Voorzitter Westerhof en Hiddinks zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen zijn daarover serieus in gesprek. Dat zij daarbij geen haast maken, en de onderhandelingen pas over een paar maanden hopen af te ronden, heeft weinig te maken met drukke agenda’s.
PSV wil Hiddink pas in de loop van de herfst officieel installeren in de rol van superadviseur, die wel wat weg heeft van een technisch directeurschap-op-afstand. De grote vijand van Hiddink binnen PSV, president-commissaris Jan Timmer, treedt statutair per 1 oktober af.
Een samenwerking tussen hem en de Achterhoeker is uitgesloten. Met het vertrek van Timmer kan Hiddink, dan inmiddels ook bondscoach van Rusland, via de voordeur terugkeren bij PSV. In die constructie blijft Stan Valckx technisch manager en hoeft de club niet te zoeken naar een dure directeur.
Het saillante is dat Hiddink in dat geval alsnog een grote ambitie - een functie bij PSV én een lucratief bondscoachschap elders - kan realiseren. Verder heeft PSV het contract van keeperstrainer Joop Hiele met twee jaar verlengd. Hij gaat volgend seizoen aan de slag met Gomes en Oscar Moens. Hiele is sinds 1999 in dienst bij PSV.
Hij blijft gewoon op zijn dikke gat zitten en niemand durft er wat aan te doen. Gelukkig gaat er nu verandering in komen. Dat bericht stemt mij in ieder geval heel positief. Geen dure techniesch directeur, maar Hiddink op afstand en Valckx als Technisch Manager. Perfect toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:27 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik begrepen had van van Raaij in een interview was dat Timmer eigenlijk al weg had moeten zijn, statutair gezien. Maar wat hield dat tegen dan?
*phew* eindelijk een beetje goed nieuws. Het hele technische staf verhaal begon me toch een beetje zorgen te baren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article313277.ece
Dat heeft ie allang afgetikt hoor, ben maar niet bang.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:39 schreef Verbal_Kint het volgende:bericht AD
ik vraag me alleen af of die Russen daar zo blij mee zijn als ie weer twee functies gaat vervullen...
Welkom terug, het mooie weer begint net dus je hebt geluk!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Zeg kunnen jullie nu ff ophouden over koeman
Trouwens ben weer terug in Nederland
Geluk ?? man ik heb het meegenomenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Welkom terug, het mooie weer begint net dus je hebt geluk!
En Koeman gaat het worden volgens mij...![]()
Sientjeeeeequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Zeg kunnen jullie nu ff ophouden over koeman
Trouwens ben weer terug in Nederland
sterker nog.. ik werk officeel nog steeds bij planetquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sientjeeeee![]()
nog enige kans dat je terugkomt bij Planet? We zitten sinds afgelopen maandag in het nieuwe pand aan de stationstraat. Het is hiet echt groooot, past goed bij je naam
OT: dat jij hapt in het topic van het WK-forum over drie spelers ind e volgende ronde zeg...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
In de tweede helft van die wedstrijd was Ajax inderdaad beter, maar een seizoen duurt langer dan 1 helft. Verdedigend heeft PSV een goed jaar meegemaakt, Ajax is toch wat kwetsbaarder achterin en ik reken dat iemand als Farfan of Cocu dan het verschil maakt. Ik bedoel alle respect voor Huntelaar, maar hij kwam er zowel bij heerenveen als bij ajax niet echt aan te pas tegen Alex.
ja, ik dacht dat je een foutje maakte, maar blijkbaar is 'the joke on me'quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT: dat jij hapt in het topic van het WK-forum over drie spelers ind e volgende ronde zeg...
Ik geef Ajax een betere kans doordat ze meer ritme hebben.
En weer zijn we het eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Ronald Koeman!
Dan ontslaan we Henk gewoon. Tradities moet je in stand houden!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Maakt hij ons kampioen en dan zitten jullie daar met je Ten Cate
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef Radegast het volgende:
Dan ontslaan we Henk gewoon. Tradities moet je in stand houden!
Goed nieuws is schaars, dus een bericht in die richting zal wel vlak na de bekerfinale worden geplaatst.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
De PSV site zegt nog niets
geen idee, zn contract loopt af dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
Takak naar Roda ?
Hoe kom je aan die 90%?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat Koeman de nieuwe trainer wordt is 90% zeker kun je zeggen ...
Ik heb er gemengde gevoelens bij.
Ik geloof Limburgse teletekst was dat. ( die zitten vaak goed met transfers enzo )quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof Limburgse teletekst was dat. ( die zitten vaak goed met transfers enzo )
PSV wil Koeman in ieder geval na de bekerfinale presenteren en Koeman zou de overgang zien zitten.
Vooral vanwege zijn goede relatie met Hiddink.
Of 90% van de geruchten en bronnen zeiden Koeman.
Het was iets met teletekst
Gaat ook op Het Kasteel praten, vernam ik gisteravond.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
Takak naar Roda ?
Laat maar weer is zien hoeveel gloryhunters er bij jullie in et stadion zitten.quote:Zondag meer Ajax- dan PSV-fans
Donderdag 4 mei, door SV, Amsterdam, 11.44u GMT+01.00, De Telegraaf
Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen.
Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.
De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is 'een rustig en sportief verloop van de finaledag', zo lieten ze donderdag weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |