Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik snap nu dus helemaal niet waarom Wouters al vastgelegd is![]()
Als ze achter de schermen al (nagenoeg) rond waren met een hoofdtrainer, dan is t logisch om al een assistent te hebben vastgelegd. Maar nu lijkt het erop dat Westerhof aan z'n 4e en 5e keus moet gaan beginnen.
Ik zeg nog steeds: Koeman, liever dan Stevens of, god forbid, Advocaat
Hij heeft NAC tot aan de UEFA cup gebracht..Dat is toch vrij knap.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij NAC vond ik hem echt niet uitblinken..
Ik heb vannacht gedroomd dat Aad de Mos trainer van PSV werdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.
Ik vraag het me nog af, aangezien er begin deze week zo stellig werd gezegd dat er eind deze week duidelijkheid is. Dan moet er toch al iets behoorlijk 'zeker' zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat Aad de Mos trainer van PSV werd![]()
Als het ten Cate dus niet wordt zal het wel Stevens (maar dan hadden ze net zo goed Rutten en Eijkelkamp kunnen laten zitten) of R. Koemanworden...
Het is in ieder geval weer een staaltje wanbeleid van jewelste als het deze maniet uitpakt....
Dan zullen ze al wel rond zijn met Stevens of R. Koeman..........fucking greatquote:Op donderdag 27 april 2006 09:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vraag het me nog af, aangezien er begin deze week zo stellig werd gezegd dat er eind deze week duidelijkheid is. Dan moet er toch al iets behoorlijk 'zeker' zijn.
De trainer Stevens past in mijn optiek niet bij de club PSV ook al is hij een echte PSV'er...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Stevens is een PSV man en beter dan Ten Cate.
Totaal 248 103quote:Op donderdag 27 april 2006 00:37 schreef rubbereend het volgende:
da's een gerucht wat in het vorige topic uitgebreid besproken is, alleen Johannes is volgens mij verrukt bij het idee, maarja die heeft hem dan ook doelpunten zien maken die hij nooit gemaakt heeft
Waarom zou je van Marwijk willenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.
Omdat Henk weg ging idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Goede selectie toen ja.
Maar daarna ging het toch bergafwaarts
Hij heeft ze Europees voetbal gebracht, ook vitesse bracht hij naar de 3e plaats. Sparta floreerde onder hem. Maar helaas dusquote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij NAC vond ik hem echt niet uitblinken..
ja toen ging ten Cate wegquote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Goede selectie toen ja.
Maar daarna ging het toch bergafwaarts
Laat die jongen z'n waanbeelden toch behouden!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft ze Europees voetbal gebracht, ook vitesse bracht hij naar de 3e plaats. Sparta floreerde onder hem. Maar helaas dus
Staat op ELF te lezen. Geen betrouwbare site, maar nooit leuk om te lezen. Afgetroefd worden...quote:Tijdens en na de wedstrijd tegen FC Groningen kreeg Ajax-trainer Danny Blind gisteren voortdurend steunbetuigingen aan zijn adres. Spelers vielen hem in de armen en supporters scandeerden zijn naam. Het stelt het bestuur van Ajax voor een enorm probleem. Volgens zeer intieme bronnen zijn de onderhandelingen met trainer Henk ten Cate al in een dermate verre fase dat er geen weg meer terug is. ,,We kunnen ze niet meer terugdraaien'', aldus een woordvoerster. Ongeacht het resultaat uit de play-offs zal Blind dus op zoek moeten naar een nieuwe baan. Ten Cate zou als geboren Amsterdammer graag de functie overnemen bij Ajax. De huidige assistent-trainer van Barcelona zou zijn besluit om uit Spanje te vertrekken, na afloop van het seizoen en de finale om de Champions League bekend willen maken.
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
Van Marwijk kan, als hij de tijd krijgt (nadruk), heel goede teams opbouwen. Feyenoord had dat geduld niet, maar Fortuna en Dortmund wel (Dortmund heeft nu een jong en talentvol team opgebouwd). Ik zie hem ook wel zitten en meer dan Advocaat, de Mos en ook Stevens. Maar ja, ook hij zal helaas niet komen
Is heel belangrijk. Is me nooit opgevallen dat hij dat bij Feyenoord zo slecht beheerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Voor Timmer niet vrees ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef zjroentje het volgende:
De naam De Mos is toch gewoon een geintje hè?
dat weet niemand! Abramovic moet nog een euro opgooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |