Zoals ik straks ook al in mijn laatste post van het vorige topic poste;quote:Op woensdag 26 april 2006 13:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV
ik las in t laatste bericht dat Ten Cate wellicht toch had afgezegd (bron wat vaag, PSV netwerk?)
nog geen berichten over Koeman wellicht?
Ik heb het gevoel dat wanneer Rijkaard bij Barcelona stopt, hij er een jaartje tussenuit knijpt. Maaar ja, dat is slechts een gevoel. Ten Cate heeft wat minder last gehad van die enorme mediadruk, nu maar hopen dat hij zich niet te groot voelt voor Nederland.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
ik heb de oplossing:
Rijkaard naar Ajax en Ten Cate naar PSV
Degene die dat zei, die loopt daar toch al behoorlijk lang rond en hij heeft het vaker bij het goede eind gehad. Ik hoop wel dat hij ongelijk heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Men moet niet alles geloven wat er aan zogenaamde "inside" information gepost wordt op het forum van PSV Netwerk.
NiNi?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Degene die dat zei, die loopt daar toch al behoorlijk lang rond en hij heeft het vaker bij het goede eind gehad. Ik hoop wel dat hij ongelijk heeft
Huub.quote:Henk ten Cate zegt PSV af, ook geen Bert van Marwijk
EINDHOVEN - Henk ten Cate heeft PSV laten weten dat hij geen trainer-coach in Eindhoven wil worden.
De assistent-trainer van Barcelona was de belangrijkste kandidaat, nadat Guus Hiddink zijn vertrek bij PSV bekendmaakte. De Amsterdammer staat nog steeds hoog op de lijst bij Ajax, waar de leiding een opvolger voor Danny Blind zoekt. In Engeland heeft een grote club interesse in Ten Cate. Waarschijnlijk is dit Newcastle.
Ook Bert van Marwijk, de coach van het Duitse Borussia Dortmund, heeft geen behoefte de nieuwe PSV-trainer te worden. Omdat Martin Jol niet valt weg te halen bij Tottenham Hotspur verloopt de zoektocht van voorzitter Rob Westerhof en president-commissaris Jan Timmer uiterst moeizaam. Zij willen een Nederlandse trainer met ervaring in het buitenland.
Inmiddels heeft Timmer een oriënterend gesprek achter de rug met Huub Stevens, de trainer van Roda JC. Hij werkte in het buitenland met succes bij Schalke 04. Ook Dick Advocaat, de bondscoach van Zuid-Korea, is volop in beeld geraakt bij zijn oude club PSV, dat al akkoord is met diens voormalige assistent Jan Wouters. Louis Coolen, trainer van eerste-divisieclub FC Eindhoven, wordt zo goed als zeker hoofd opleidingen bij PSV.
Ik niet, dan nog liever Vergoosen, Jans of Booy.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Huub en Advocaat schat ik hoger in dan Ten Cate.
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik snap nu dus helemaal niet waarom Wouters al vastgelegd is![]()
Als ze achter de schermen al (nagenoeg) rond waren met een hoofdtrainer, dan is t logisch om al een assistent te hebben vastgelegd. Maar nu lijkt het erop dat Westerhof aan z'n 4e en 5e keus moet gaan beginnen.
Ik zeg nog steeds: Koeman, liever dan Stevens of, god forbid, Advocaat
Hij heeft NAC tot aan de UEFA cup gebracht..Dat is toch vrij knap.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij NAC vond ik hem echt niet uitblinken..
Ik heb vannacht gedroomd dat Aad de Mos trainer van PSV werdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.
Ik vraag het me nog af, aangezien er begin deze week zo stellig werd gezegd dat er eind deze week duidelijkheid is. Dan moet er toch al iets behoorlijk 'zeker' zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat Aad de Mos trainer van PSV werd![]()
Als het ten Cate dus niet wordt zal het wel Stevens (maar dan hadden ze net zo goed Rutten en Eijkelkamp kunnen laten zitten) of R. Koemanworden...
Het is in ieder geval weer een staaltje wanbeleid van jewelste als het deze maniet uitpakt....
Dan zullen ze al wel rond zijn met Stevens of R. Koeman..........fucking greatquote:Op donderdag 27 april 2006 09:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vraag het me nog af, aangezien er begin deze week zo stellig werd gezegd dat er eind deze week duidelijkheid is. Dan moet er toch al iets behoorlijk 'zeker' zijn.
De trainer Stevens past in mijn optiek niet bij de club PSV ook al is hij een echte PSV'er...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Stevens is een PSV man en beter dan Ten Cate.
Totaal 248 103quote:Op donderdag 27 april 2006 00:37 schreef rubbereend het volgende:
da's een gerucht wat in het vorige topic uitgebreid besproken is, alleen Johannes is volgens mij verrukt bij het idee, maarja die heeft hem dan ook doelpunten zien maken die hij nooit gemaakt heeft
Waarom zou je van Marwijk willenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ten Cate, Jol en Van Marwijk niet willen ben ik het eens ja.
Omdat Henk weg ging idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Goede selectie toen ja.
Maar daarna ging het toch bergafwaarts
Hij heeft ze Europees voetbal gebracht, ook vitesse bracht hij naar de 3e plaats. Sparta floreerde onder hem. Maar helaas dusquote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij NAC vond ik hem echt niet uitblinken..
ja toen ging ten Cate wegquote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Goede selectie toen ja.
Maar daarna ging het toch bergafwaarts
Laat die jongen z'n waanbeelden toch behouden!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft ze Europees voetbal gebracht, ook vitesse bracht hij naar de 3e plaats. Sparta floreerde onder hem. Maar helaas dus
Staat op ELF te lezen. Geen betrouwbare site, maar nooit leuk om te lezen. Afgetroefd worden...quote:Tijdens en na de wedstrijd tegen FC Groningen kreeg Ajax-trainer Danny Blind gisteren voortdurend steunbetuigingen aan zijn adres. Spelers vielen hem in de armen en supporters scandeerden zijn naam. Het stelt het bestuur van Ajax voor een enorm probleem. Volgens zeer intieme bronnen zijn de onderhandelingen met trainer Henk ten Cate al in een dermate verre fase dat er geen weg meer terug is. ,,We kunnen ze niet meer terugdraaien'', aldus een woordvoerster. Ongeacht het resultaat uit de play-offs zal Blind dus op zoek moeten naar een nieuwe baan. Ten Cate zou als geboren Amsterdammer graag de functie overnemen bij Ajax. De huidige assistent-trainer van Barcelona zou zijn besluit om uit Spanje te vertrekken, na afloop van het seizoen en de finale om de Champions League bekend willen maken.
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
Van Marwijk kan, als hij de tijd krijgt (nadruk), heel goede teams opbouwen. Feyenoord had dat geduld niet, maar Fortuna en Dortmund wel (Dortmund heeft nu een jong en talentvol team opgebouwd). Ik zie hem ook wel zitten en meer dan Advocaat, de Mos en ook Stevens. Maar ja, ook hij zal helaas niet komen
Is heel belangrijk. Is me nooit opgevallen dat hij dat bij Feyenoord zo slecht beheerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Voor Timmer niet vrees ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef zjroentje het volgende:
De naam De Mos is toch gewoon een geintje hè?
dat weet niemand! Abramovic moet nog een euro opgooienquote:
Wie wil er nou niet met Aad de Mos werken!quote:
Wat is dat nou weer voor uitspraak.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef Neoktheone het volgende:
Misschien dat Hiddink nog wel iets kan regelen, voordat hij vertrekt.
alle spelers waar hij aan kan verdienen of die zn dochter doet!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet met Aad de Mos werken!
wat mcyodogg zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor uitspraak.![]()
Onrust wegnemen? Of is er echt nog niets bekend? We zullen het na de CL finale dus pas weten...quote:Henk ten Cate geeft pas na dit seizoen uitsluitsel over zijn toekomst. De Amsterdammer wordt nadrukkelijk in verband gebracht met de Nederlandse topclubs Ajax en PSV. Ten Cate voelt zich gevleid, maar weigert verder uit te wijden over zijn toekomstplannen.
,,In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren, maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken. Ik beschouw de interesse als de vruchten van een jaar heel hard werken.", aldus de oefenmeester tegenover de NOS.
De naam van Ten Cate wordt in de Nederlandse media nadrukkelijk genoemd voor de vacante postities bij Ajax en PSV. De Engelse club Newcastle United zou ook dingen naar de gunsten van de assistent van Frank Rijkaard bij FC Barcelona.
Media en Stevensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Een tolk is ook zóóóó duur voor een club als PSV...
Komt wel vaker voor bij grote clubs. Zie Mourinho als tolk van Van Gaal. En liever een Le Guen mét tolk dan een Stevens zonder tolk (die af en toe overigens best een tolk zou kunnen gebruiken).quote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.
Kon je toen ook al goed Portugees/Spaans?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Mourinho... Tolk... WHAHAHAecht... ik kon zelfs op de basisschool al beter engels
Even goed als nu jahquote:Op donderdag 27 april 2006 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kon je toen ook al goed Portugees/Spaans?![]()
mij ook nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.
het zal toch nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef cultheld het volgende:
WesterhofLe Guen afwijzen en nu bij Stevens aankloppen... Wat een prutser die vent.
quote:Ten Cate houdt alle opties open
27 april 2006, 16:14
Door: Roy van den Berghe
Henk ten Cate heeft nog geen beslissing gemaakt over waar hij volgend seizoen werkt, zo meldt hij tegenover de NOS. Hiermee spreekt hij de geruchten tegen dat hij al rond zou zijn met Ajax en geen trek zou hebben in PSV.
"In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren. Maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken", zo zegt Ten Cate, die wel trots is op de vele belangstelling. "Ik beschouw de interesse als de vruchten van heel veel jaar heel hard werken."
PSV ziet in Ten Cate de ideale kandidaat om de vertrekkende Guus Hiddink op te volgen, terwijl Ajax in de assistent van Frank Rijkaard de ideale vervanger zou zien van Danny Blind, die binnen de club erg onder vuur ligt. Ook Newcastle United heeft zijn interesse kenbaar gemaakt.
Je Nederlands is er wel wat bij achter gebleven.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Mourinho... Tolk... WHAHAHAecht... ik kon zelfs op de basisschool al beter engels
ik ken alleen brabants en engelsquote:Op donderdag 27 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je Nederlands is er wel wat bij achter gebleven.
Maar een tolk lijkt mij inderdaad ook geen handige optie. Zeker niet als ze vals zijn.
Alle trainingspakken met PSV-logo opkopen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zal toch niet
ik opteer nog steeds voor een buitenlandsecoach, we moeten voorkomen dat het Stevens wordt
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alle trainingspakken met PSV-logo opkopen.
je neemt een nieuwe coach mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:19 schreef PyTh het volgende:
Ik vertrek morgenvroeg naar Engeland.
Tot Maandag
martin o'neillquote:
Huub of Ronald lijkt me zo...quote:Het zit PSV niet mee in de zoektocht naar een opvolger van Guus Hiddink. Na Dick Advocaat, Martin Jol en Bert van Marwijk heeft ook Henk ten Cate zich afgemeld bij de Eindhovenaren. Dus zal de club in het tweede garnituur van trainers terecht gaan komen, zo meldt het Algemeen Dagblad.
quote:
Ik hoop dat men vanmiddag Hitzfeld of Vergoossen als nieuwe trainer gaat presenteren. Een beter verjaardagscadeau kan ik me bijna niet wensenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
Denk Hoop toch dat het Huub zal worden...
als je nou met een doos bossche bollen naar Westerhof en timmer toegaat maak je een goede kans denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil het ook wel worden eigenlijk...
En dan Luca Toni naar Eindhoven halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil het ook wel worden eigenlijk...
Batistuta uit de mottenballen halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan Luca Toni naar Eindhoven halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |