Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
Van Marwijk kan, als hij de tijd krijgt (nadruk), heel goede teams opbouwen. Feyenoord had dat geduld niet, maar Fortuna en Dortmund wel (Dortmund heeft nu een jong en talentvol team opgebouwd). Ik zie hem ook wel zitten en meer dan Advocaat, de Mos en ook Stevens. Maar ja, ook hij zal helaas niet komen
Is heel belangrijk. Is me nooit opgevallen dat hij dat bij Feyenoord zo slecht beheerste.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Voor Timmer niet vrees ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef zjroentje het volgende:
De naam De Mos is toch gewoon een geintje hè?
dat weet niemand! Abramovic moet nog een euro opgooienquote:
Wie wil er nou niet met Aad de Mos werken!quote:
Wat is dat nou weer voor uitspraak.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef Neoktheone het volgende:
Misschien dat Hiddink nog wel iets kan regelen, voordat hij vertrekt.
alle spelers waar hij aan kan verdienen of die zn dochter doet!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet met Aad de Mos werken!
wat mcyodogg zegtquote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor uitspraak.![]()
Onrust wegnemen? Of is er echt nog niets bekend? We zullen het na de CL finale dus pas weten...quote:Henk ten Cate geeft pas na dit seizoen uitsluitsel over zijn toekomst. De Amsterdammer wordt nadrukkelijk in verband gebracht met de Nederlandse topclubs Ajax en PSV. Ten Cate voelt zich gevleid, maar weigert verder uit te wijden over zijn toekomstplannen.
,,In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren, maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken. Ik beschouw de interesse als de vruchten van een jaar heel hard werken.", aldus de oefenmeester tegenover de NOS.
De naam van Ten Cate wordt in de Nederlandse media nadrukkelijk genoemd voor de vacante postities bij Ajax en PSV. De Engelse club Newcastle United zou ook dingen naar de gunsten van de assistent van Frank Rijkaard bij FC Barcelona.
Media en Stevensquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Kaap het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV heeft ook een trainer nodig die ook goed naar de media kan spelen. Van Marwijk vond ik vrij slecht met de media omgaan.
Is ook een eigenschap natuurlijk.
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef cultheld het volgende:
Een tolk is ook zóóóó duur voor een club als PSV...
Komt wel vaker voor bij grote clubs. Zie Mourinho als tolk van Van Gaal. En liever een Le Guen mét tolk dan een Stevens zonder tolk (die af en toe overigens best een tolk zou kunnen gebruiken).quote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus totaal NIET ideaal.
Kon je toen ook al goed Portugees/Spaans?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Mourinho... Tolk... WHAHAHAecht... ik kon zelfs op de basisschool al beter engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |