het doet nog steeds pijn he?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
Koemanjullie ons maar uitlachen toen wij hadden, nouja jullie spel is al counterachti dat word niks anders
Koeman en Wouters gaan wel samen lijkt mequote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?
En Lindenbergh zal hij niet meenemen, die is van Blind.
En ook ex-Feyenoorder.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman is ook ex-PSV he !
Kloptquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ook ex-Feyenoorder.
Maar goed, toen ie trainer werd bij ajax heeft ie toch een dikke joden-paddenkop gekregen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ook ex-Feyenoorder.
Maar goed, toen ie trainer werd bij ajax heeft ie toch een dikke joden-paddenkop gekregen.
hahahaquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Erwin zit nog steeds bij Feyenoord hoor. Ik denk ook niet dat hij snel bij een topclub terecht komt.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:30 schreef Suijk het volgende:
Niet verwacht, wel weer leuk, de Koemannetjes bij 2 topclubs.
neu, weer geen kampioen..quote:Op maandag 1 mei 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat, de puinhoop die Koeman heeft achtergelaten?
nogal jequote:Op maandag 1 mei 2006 17:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik ben in staat daar boos om te worden.![]()
couldnt agree more, mooi gezegd The_Mquote:Op maandag 1 mei 2006 16:46 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!! Niet verkeerd hoor, en de cultuur bij PSV past veel beter bij Koeman dan de Ajax cultuur. Bij Ajax lopen allemaal verwende ventjes die als ze een keer niet spelen moeilijk gaan doen tegen de trainer. Bij PSV is die sfeer heel anders en lopen er spelers met karakter die graag voor het team willen spelen. Ideaal voor Koeman denk ik, hij komt in een warm bad terecht. En dan kan hij presteren; kijk maar naar bovenstaande resultaten toen alles rustig was bij de clubs. Ik ben echt tevreden als Koeman het wordt.![]()
Er is geen enkele reden of aanwijzing dat Maaskant naar Eindhoven gaat volgend jaarquote:Op maandag 1 mei 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Duidelijk teken aan de wand. Robert wordt assistent in Eindhoven.
wat ziet iedereen toch in Koeman, de tijd dat hij presteerde bij ajax in de CL was met het team wat Co voor hem had voorbereid. Daarna heeft hij met een redleijk hetzelfde blijvende selectie alle lijn uit het spel weten te krijgen. Na jaren van Koeman zat er geen enkel automatisme meer in dat team. Dat is toch schandalig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden of aanwijzing dat Maaskant naar Eindhoven gaat volgend jaarIk wordt er zenuwachtig van als je dat zegt.
Koeman zou zeker geen verkeerde zet zijn.
och ja, dubbel én kampioenschap plus kwartfinale CL met Ajax, en twee keer UEFA cup met vitesse als ik me niet vergis, dat zijn in deze tijden toch bovenmodale prestaties...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat ziet iedereen toch in Koeman, de tijd dat hij presteerde bij ajax in de CL was met het team wat Co voor hem had voorbereid. Daarna heeft hij met een redleijk hetzelfde blijvende selectie alle lijn uit het spel weten te krijgen. Na jaren van Koeman zat er geen enkel automatisme meer in dat team. Dat is toch schandalig.
Bovendien heeft hij nog bij geen enkele club bovenmodale prestaties gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |